Avis sur Hotel del Coronado, Curio Collection by Hilton
Hotel del Coronado, Curio Collection by Hilton
1500 Orange Ave, Coronado, CA
Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Sunya
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sunya
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Jacqueline
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Jacqueline
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 22 mai 2024
Dear Jacqueline, Thank you for sharing your candid review. I am deeply sorry for any inconvenience experienced throughout your stay. The Del strives to always provide our guests with quality service and a treasured experience and I apologize that this was not your impression. Your comments have been shared with the proper teams for improvement moving forward and I hope you will consider returning so we can show you the amazing vacation experience you deserve. Sincerely, Dane GorupResort Manager
6/10 Satisfaisant
Matthew, Lafayette
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 22 mai 2024
Dear Matthew, Thank you for sharing your thoughtful feedback with us. The Del is currently undergoing some enhancement work and we are committed to minimizing the effect on our guests as much as possible. I apologize for any inconvenience experienced and hope you get the chance to return for an improved stay at our beachfront getaway in the future. Sincerely, Dane GorupResort Manager
6/10 Satisfaisant
susan
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
susan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Bevan Carl
11 mai 2024
Bevan Carl
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Amber
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Samuel R.
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel R.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 22 mai 2024
Dear Samuel, Thank you for sharing your candid feedback. The Del strives to provide every guest with quality and treasured experiences, and I am truly sorry that this was not the impression during your recent stay. Your feedback is greatly appreciated and I have shared it with the proper personnel to keep in mind moving forward. I hope you will consider joining us for an improved experience in the future. Sincerely, Dane GorupResort Manager
6/10 Satisfaisant
Carlos
1 mai 2024
Les points forts : Propreté
Carlos
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Emy
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 1 mai 2024
Dear Emy, Thank you for the positive review! I am happy to hear you enjoyed every aspect of your stay from our beachfront location to the rich history. Whenever you are looking for another memorable getaway, it would be a pleasure to welcome you back to The Del! Sincerely, Dane GorupResort Manager
10/10 Excellent
Jayme, Glendora
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jayme
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 29 avr. 2024
Dear Jayme, Thank you for this fantastic review! I am delighted to hear our dedicated staff left a positive impression and hope to welcome you back to The Del someday soon. Sincerely, Dane GorupResort Manager
6/10 Satisfaisant
LISA DAWN KROGH
15 avr. 2024
LISA DAWN KROGH
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Michael
11 avr. 2024
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Tanya
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanya
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Lori
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Kimberley
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberley
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Jackie
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Jackie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
L R Costantini
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L R Costantini
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 8 avr. 2024
Dear Traveler, Thank you for sharing this positive review! It is a true pleasure to be considered among the best in your eyes and I hope you will come back for another memorable stay in the future. Sincerely, Dane GorupResort Manager
10/10 Excellent
Christy
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Angelina
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelina
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 5 avr. 2024
Dear Angelina, Thank you for this glowing review! I am overjoyed to know you enjoyed exploring everything that The Del has to offer and look forward to welcoming you back for another treasured visit soon. Sincerely, Dane GorupResort Manager
8/10 Bien
Kimberly
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 5 avr. 2024
Dear Kimberly, Thank you for sharing your kind words and positive feedback! It is a pleasure to know our accommodations and staff left a lasting impression along with The Del’s rich history. Your constructive feedback is highly valued and will be passed along to the proper teams to keep in mind moving forward. Whenever you are looking to return for another beachfront getaway, it would be a pleasure to welcome you back! Sincerely, Dane GorupResort Manager
10/10 Excellent
Jolynn
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jolynn
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 5 avr. 2024
Dear Jolynn, Thank you for sharing this positive review! I am overjoyed to know that you loved every aspect of your stay from our beachfront location to the many restaurant and amenity offerings. Whenever you are looking to return for another treasured experience in Coronado, I would be delighted to welcome you back! Sincerely, Dane GorupResort Manager
8/10 Bien
Charisse
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charisse
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 5 avr. 2024
Dear Charisse, Thank you for sharing your kind review and feedback. Your constructive comments will be passed along to our team to keep in mind for improvement moving forward. Whenever you are looking for another memorable beachfront vacation, it would be a pleasure to welcome you back! Sincerely, Dane GorupResort Manager
10/10 Excellent
Richard
Voyage en groupe
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 5 avr. 2024
Dear Richard, Thank you for the fantastic review! I hope you get the opportunity to join us for many more treasured experiences at The Del in the future. Sincerely, Dane GorupResort Manager
10/10 Excellent
Joy
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
LAURA
Voyage en couple
15 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
LAURA
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Jenny
14 mars 2024
Jenny
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Kyla
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyla
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Robert
10 mars 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Elizabeth
Voyage en famille
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 5 avr. 2024
Dear Elizabeth, Thank you for taking the time to share your thoughtful feedback. The Del strives to create relaxing and quality experiences for every guest and I am sorry to hear that this was not your impression. There is currently some enhancement work underway and we are committed to minimizing the effect it has on our guests as much as possible. I apologize for any inconvenience experienced during your stay and will be sharing your comments with the proper teams for improvement moving forward. Sincerely, Dane GorupResort Manager
10/10 Excellent
Chris, Norton
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 8 mars 2024
Dear Chris, Thank you for this incredible review! Sharing The Del’s beachfront views is always a pleasure and I hope you can enjoy another memorable getaway with us in the future. Sincerely, Dane GorupResort Manager
10/10 Excellent
Bruce
Voyage en couple
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruce
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 8 mars 2024
Dear Bruce, Thank you so much for this wonderful review! I am delighted to know our staff made a lasting impression and hope you can join us for another memorable stay in the future. Sincerely, Dane GorupResort Manager
8/10 Bien
Vance
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Vance
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 8 mars 2024
Dear Vance, Thank you for taking the time to share your kind review and feedback. Our property is indeed doing some enhancement work and we are committed to minimizing the effect it has on our guests as much as possible. I am sorry to learn that your experience was impacted and hope you can return for an improved visit in the future! Sincerely, Dane GorupResort Manager
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Robert
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 23 févr. 2024
Dear Robert, Thank you for taking the time to share your candid feedback. Although I am pleased to hear you were satisfied with our valet service, it is disappointing to discover this was not your overall impression. Your comments have been passed along to the proper teams to keep in mind moving forward and I hope you will consider a return visit in the future. Sincerely, Dane GorupResort Manager
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reservations Team le 19 févr. 2024
We're so pleased to hear you enjoyed yourself! We look forward to welcoming you back to our beautiful beach in the future.
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Dane Gorup Resort Manager le 21 févr. 2024
Dear Christopher, Thank you so much for this amazing review! It is a pleasure to know you enjoyed every element of your Coronado adventure and I look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Dane GorupResort Manager
10/10 Excellent
Stephan
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephan
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Jennifer, Phoenix
Voyage en famille
13 févr. 2024
Jennifer
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Laura
10 févr. 2024
Laura
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Mindy
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mindy
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sanjiv Hulugalle Managing Director le 9 févr. 2024
Dear Mindy, Thank you for sharing your positive rating and thoughtful feedback. Although it is wonderful to know you enjoyed exploring The Del’s many offerings and holiday festivities, I am disappointed to discover your experience with certain aspects of the accommodations. Your feedback is highly valued and will be passed along to the proper teams for improvement moving forward. I apologize for any inconvenience experienced throughout your stay and hope to welcome you back to The Del in the future to show you the amazing vacation you deserve. Sincerely, Sanjiv HulugalleManaging Director
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en groupe
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel! off-season closures?
Kevin
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Nicholas
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Réponse de Sanjiv Hulugalle Managing Director le 18 janv. 2024
Dear Nicholas, Thank you for sharing this lovely review! I am excited to hear that you enjoyed every aspect of your Coronado adventure at The Del and hope to welcome you back someday soon. Sincerely, Sanjiv HulugalleManaging Director
10/10 Excellent
Steve
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Steve
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Denise
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Réponse de Sanjiv Hulugalle Managing Director le 18 janv. 2024
Dear Denise, Thank you for sharing this positive review! I hope you enjoyed every aspect of your stay at The Del and can return to our beachfront getaway again soon. Sincerely, Sanjiv HulugalleManaging Director
8/10 Bien
Nipha
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nipha
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sanjiv Hulugalle Managing Director le 18 janv. 2024
Dear Nipha, Thank you for sharing your positive feedback from your recent stay! Although I am excited to know you enjoyed the dining offerings and holiday festivities, it is disappointing to discover the impression left by your accommodations. I have passed along your comments to the proper teams to keep in mind moving forward and hope to welcome you back for an improved experience someday soon. Sincerely, Sanjiv HulugalleManaging Director
10/10 Excellent
Sandra
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice room and great reception
Sandra
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Victoria
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Gustavo
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gustavo
Séjour de 2 nuits en octobre 2023