Avis sur Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen
Amager Boulevard 70, Copenhagen
Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
STEPHANE
30 déc. 2023
STEPHANE
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
NATHALIE
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien situé et plutôt agréable
NATHALIE
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Susanne le 10 déc. 2023
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour sur votre précédent séjour chez nous.Nous sommes vraiment désolés de cet accueil que vous avez eu alors que vous êtes arrivé à l'hôtel et nous sommes vraiment désolés de vous faire attendre.Le lobby est en construction en ce moment et nous en sommes très heureux et très excitants de voir le résultat. Nous sommes reconnaissants d'apprendre que vous avez passé un bon séjour malgré votre expérience à votre arrivée et espérons vous revoir bientôt !Cordialement.
10/10 Excellent
Jamal
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamal
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Emelie Haglund le 24 sept. 2023
Dear Jamal, Thank you so much for your review. We are so happy to see that you enjoyed your stay with us. Also, hoping that we are able to welcome you back to the hotel in the nearest future. Best Regards, Front Office, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen.
10/10 Excellent
Nathalie
11 août 2023
Nathalie
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Emelie Haglund le 24 sept. 2023
Dear Nathalie, Thank you so much for your review. We are so happy to see that you enjoyed your stay with us. Also, hoping that we are able to welcome you back to the hotel in the nearest future. Best Regards, Front Office, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen.
8/10 Bien
Olivier
Voyage en famille
9 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bad service by the reception.
Olivier
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Radisson Blu Scandinavia, Copenhagen le 20 août 2023
Thank you very much.best regards,
8/10 Bien
boussard
15 juil. 2023
boussard
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Radisson Blu Scandinavia, Copenhagen le 20 août 2023
Thank you very much.best regards,
8/10 Bien
Luis
Voyage d’affaires
20 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Luis
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen le 16 juin 2022
Dear Luis.
Thank you for taking the time to review our hotel. We are sorry to read that you did not feel our hotel was up to date with respect to the interior of the hotel. We always strive to improve ourselves and we appreciate your feedback on this matter. We appreciate your comments as they give us an indication of where we can improve. We are glad to see however that you still enjoyed your time with us despite this and we hope that you got to enjoy as much as Copenhagen as possible.
Kind regards,
Katrine
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen
6/10 Satisfaisant
alain
Voyage d’affaires
15 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Basique et moyen
alain
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Christopher le 15 oct. 2021
Dear Alain,
We are sorry to hear that your stay with us was not the most pleasant. We hope that nect time you come we will be able to live up to your expectations. Did you contact our staff at the reception when you encountered your problems? We hope that we get to see you again soon.
Best regards,
Radisson Blu Scandinavia Hotel
8/10 Bien
Anne-Lise
5 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anne-Lise
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Service Manager le 6 avr. 2021
Kære Anne-Lise
Tak fordi du tog tid til at bedømme vores hotel. Det glæder os at læse at du nød dit ophold, og vi ser frem til at byde dig velkommen igen.
Med venlig hilsen
Ann-Malin, Radisson Blu Scandinavia Hotel, København
8/10 Bien
Stephane
Voyage d’affaires
22 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephane
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Kirstine le 24 févr. 2020
Thank you for taking the time to review our hotel experience. We are delighted to read that you had a good stay with us and look forward to your next stay.
10/10 Excellent
benoit
5 févr. 2020
benoit
Séjour de 2 nuits en février 2020
8/10 Bien
William
2 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Eviter le 31
William
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Receptionist le 18 janv. 2020
Dear William,
Thank you for the kind review. Since it was New Years, unfortunately the noice comes with the territory.
We do hope to welcome you back once again in the future.
Best,
Sara
10/10 Excellent
Daniel
Voyage d’affaires
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team le 26 mai 2024
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are pleased to hear that you enjoyed the peaceful atmosphere of our location, while still being conveniently close to downtown. We appreciate your feedback as it is essential in our continuous effort to provide a comfortable and pleasant stay for all our guests. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team
8/10 Bien
Zhaofang
Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zhaofang
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team le 26 mai 2024
Dear Zhaofang,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us. We are pleased to hear that you found our hotel to be a nice place for accommodation. Your feedback regarding the dining options is valuable, and we are always looking at ways to enhance our guests' experiences. We appreciate you choosing our hotel for your stay and hope to have the opportunity to welcome you again. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team
10/10 Excellent
Grant
Voyage en groupe
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grant
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team le 23 mai 2024
Dear Grant,We are delighted to hear that you appreciated the clean and modern decor of our rooms, as well as the design of our showers. Your positive feedback is truly valued and we look forward to welcoming you back in the future. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team
10/10 Excellent
Gayle
17 mai 2024
Gayle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team le 19 mai 2024
Dear Gayle,We are delighted to hear that you enjoyed the location of our hotel and the beautiful views overlooking the lake. It is always rewarding to know that our guests appreciate the unique aspects of their stay with us. We are committed to offering a memorable experience and are glad that these features enhanced your visit.Thank you for sharing your feedback. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team
10/10 Excellent
TEMIDAYO
Voyage en groupe
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TEMIDAYO
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team le 19 mai 2024
Dear TEMIDAYO,Thank you for taking the time to share your thoughts about our hotel's decoration. We are delighted to hear that you appreciated the aesthetic aspects of our establishment. We continually strive to create an environment that is both pleasing to the eye and comfortable for our guests.We look forward to welcoming you back in the future and hope to exceed your expectations once again. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team
6/10 Satisfaisant
Trevor
9 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Trevor
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team le 11 mai 2024
Dear Trevor,Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your feedback, which helps us to ensure a comfortable experience for all our guests. Please be assured that we will look into the matter. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team
10/10 Excellent
Jill
Voyage en couple
21 avr. 2024
Jill
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team le 24 avr. 2024
Dear Jill,Thank you for sharing your positive experience with us. We are delighted to hear that you found the room comfortable and the bed to your liking. It's also great to know that our breakfast selection and the attentiveness of our staff met your expectations. We appreciate your recommendation and are glad that our location served as a convenient base for your explorations in Copenhagen.We look forward to the opportunity of welcoming you back on your next visit. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team
8/10 Bien
Melvin
19 avr. 2024
Melvin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Anas
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Melvin
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melvin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Davina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Davina
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team le 8 avr. 2024
Dear Davina,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed the service provided by our staff, our breakfast offerings, and our convenient location. Your feedback is greatly appreciated as we strive to maintain the high standards you experienced during your stay.We look forward to welcoming you back in the future. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team
8/10 Bien
Anna-Maria
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna-Maria
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Anette
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anette
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Dr. Francis Kamau
Voyage en couple
9 mars 2024
Les points forts : Équipements
Dr. Francis Kamau
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team le 14 mars 2024
Dr. Francis Kamau, we are glad to know that you enjoyed our facilities and services. We are constantly striving to make your stay as pleasant and comfortable as possible. We value your feedback and look forward to seeing you again soon. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team
10/10 Excellent
Nelson
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nelson
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Andreas
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andreas
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Morten Slott
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Morten Slott
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Hon Man
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hon Man
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team le 17 févr. 2024
Dear Hon Man,Thank you for your kind words and the mentioning of our family suite. We are happy to hear you had a successful self check in and the front desk was helpful in providing suggestions for things to do. Our mission is to create memorable experiences for our guests, and it makes us proud to hear that we have accomplished that. Your feedback matters to us and we are grateful to have you as our guest. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team
10/10 Excellent
Anders
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Anders
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Michael
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
One of the most horrible stays - GHOST HOTEL
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen le 21 févr. 2024
Dear Michael, I'm sincerely sorry to hear about your unsettling experience at our hotel. Please accept my apologies for any discomfort or inconvenience caused by the situation you described. Your safety and comfort are our top priorities, and it's deeply concerning to learn that you felt your privacy was compromised during your stay.I assure you that we take such matters very seriously, and I will personally investigate this issue. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to improve our services and ensure a more pleasant experience for all our guests in the future.Once again, I apologize for the distressing experience you had, and I hope you will give us another opportunity to regain your trust and provide you with the excellent service we strive for. If there's anything else we can do to make amends or address any further concerns you may have, please don't hesitate to reach out to to us.Warm regards,
10/10 Excellent
Jonathan J S
8 févr. 2024
Jonathan J S
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Team le 18 févr. 2024
Dear Anonymous, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us as always.Providing a memorable experience for our guests is always our top priority, and we're thrilled to know that we succeeded in making your time with us enjoyable.If there's anything else we can do to make your future stays even more pleasant, please don't hesitate to let us know. We can't wait to welcome you back for another wonderful experience soon!Warm regards,
8/10 Bien
Sune
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Sune
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Lars
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lars
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Luis
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Nathan
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Don’t use do not disturb sign, or they’ll disturb
Nathan
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ako le 9 févr. 2024
Dear Nathan.Thank you for choosing Radisson Blu Copenhagen, we appreciate your feedback. Our hotel policy is that we do a wellness check-in on all rooms with Do Not Disturb signs every 24hrs and this to ensure the safety of all guests in our hotel. We are sorry for any inconveniences our wellness check-in may have caused.Kind Regards
8/10 Bien
Jesper
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jesper
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Marianne
22 janv. 2024
Marianne
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
MICHAEL ROM
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MICHAEL ROM
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Thomas
18 janv. 2024
Thomas
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Connie
Voyage d’affaires
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Connie
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Siri
Voyage d’affaires
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flott hotell
Siri
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Team le 18 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us.Providing a memorable experience for our guests is always our top priority, and we're thrilled to know that we succeeded in making your time with us enjoyable. Your satisfaction is truly the best reward for all of us here at Radisson Blu Scandinavia Copenhagen.If there's anything else we can do to make your future stays even more pleasant, please don't hesitate to let us know. We can't wait to welcome you back for another wonderful experience soon!Warm regards,
10/10 Excellent
Mathilde
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathilde
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Aleksandros
15 janv. 2024
Aleksandros
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
alberto
6 janv. 2024
alberto
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Henrik
Voyage d’affaires
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henrik
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Shpresa
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Shpresa
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team le 15 janv. 2024
Dear Shpresa, Thank you for taking the time to sharing your thoughts about your stay with us. We feel sorry if your experience wasn't as good as expected. We understand that such situations can be hard, especially when traveling. We work hard every day to give all our customers the service they deserve and we apologize if we couldn't reach that standard with you. Customer satisfaction is fundamental for us and we Shpresa that in spite of this, you feel comfortable otherwise in the hotel. We appreciate this feedback and take it seriously. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team