Literie hypoallergénique, couette en duvet d'oie

Avis sur Imperial Hotel

4 out of 5
Imperial Hotel
Vester Farimagsgade 9, Copenhagen

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 851 avis sur 2395." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 969 avis sur 2395." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 360 avis sur 2395." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 151 avis sur 2395." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 64 avis sur 2395." "

8,0/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Valerie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien placé pour visiter la ville
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Daniel

Séjour de 6 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Fritzio

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Johanne, Gatineau

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé, paisible. Les ascenseurs sont très étroits.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Imperial Hotel le 27 oct. 2023
Dear Johanne,Thank you for your feedback!Best regards,

6/10 Satisfaisant

AURORE

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Imperial Hotel le 11 oct. 2023
Dear Aurore,Thank you for your feedback!Best regards,

8/10 Bien

David

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
good value
the staff is really great and the hotel is excellently located. on the other hand the mattress in my room (433) is really too soft and the cleaning of the room is not perfect (stains on the windows or on the TV screen...)
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 26 sept. 2023
Dear David,Thank you for your feedback! I'm glad to hear you were satisfied with your stay at the Imperial Hotel! You comments about the mattress and cleaning in the room will be forwarded to the management team, and we will expect Housekeeping to improve the cleaning of the rooms in general.We are looking forward to welcoming you back to the hotel another time!Best regards,

8/10 Bien

Andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Imperial Hotel le 26 sept. 2023
Dear Andrew,Thank you for your feedback!Best regards,

8/10 Bien

Vincent

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
.
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Imperial Hotel le 25 août 2023
Dear Vincent,Thank you for your feedback!Best regards,

6/10 Satisfaisant

gilbert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très déçu
Tout a l'air parfait : accueil aimable, service attentionné, locaux bien tenus. A ce niveau de qualité, dommage que la porte de la chambre soit dégradée et difficile à fermer, que l'on attende 10 min une place "réservée" au petit-déj. Attente interminable aussi pour l'ascenseur. Pas de miroir dans la chambre. Beaucoup de luminaires, c'est bien, mais pas beaucoup de lumière. Certes c'est du détail, mais cela tue toutes les qualités de confort (voir photo) de cet hôtel.
très bon niveau de confort. Ici, pour 3 pers.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 23 août 2023
Dear Gilbert,Thank you for your feedback, and comments about your stay at the Imperial Hotel! I'm glad to hear that you have enjoyed our stay with us, despite the issues with the door and the elevator. Your comments wil help us to improve the quality of our service, and offer our guests a high level of service.We are looking forward to welcoming you back to the hotel!Best regards,

8/10 Bien

Florence

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
localisation parfaite près de la gare pour aller à l’aéroport, près des locations de voiture et près du centre ville Un peu bruyant le matin (trafic ferroviaire) Petit dej compris, assez simple, très bons croissants, il manque du saumon
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 23 août 2023
Dear Florence,Thank you for your feedback, and comments about your stay and the hotel! I'm glad to hear about your overall satisfaction with your stay, and your sugestion for the breakfast is hereby noted.We are looking forward to welcoming you back to the hotel another time!Kind regards,

8/10 Bien

Josette

Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel très bien Petit déjeuner au top
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 11 août 2023
Dear Josette,Thank you for your feedback! I wish you a wonderful day and weekend!Best regards,

8/10 Bien

SOPHIE

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 31 juil. 2023
Dear Sophie,Thank you for your feedback!Best regards,

8/10 Bien

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bien situé à proximité de la gare et des transports public
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 24 juil. 2023
Dear Daniel,Thank you for your feedback!I wish you a lovely day!

2/10 Horrible

Laure

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 31 juil. 2023
Dear Laure,Thank you for your feedback!I'm sorry to hear, that we did not live up to your expectations. Best regards,

6/10 Satisfaisant

jean Charles

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de TKL le 29 juin 2023
Dear Jean Charles,Thanks a lot for your feedback. If possible I would really appreciate if you had time to send us a few comments on how to improve your stay for a better rating. You can send the comments directly to the hotel email.I hope to get the chance to welcome you back at Imperial Hotel next time you visit Copenhagen.Best RegardsTommy

4/10 Médiocre

Cid

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Imperial Hotel le 8 mai 2023
Dear Cid,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I'm sorry to hear, that we did not live up to your expectations. Once again thank you for answering our survey.Best regards,Imperial Hotel

8/10 Bien

solange

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
WE a copenhague
Je trouve que cet hotel ne vaut pas un 4*,je dirai 3* Il n y avait pas de peignoir de chausson de frigidaire pas de conditioner cotontiges.Il fallait dire la veille pour le menage,procede genant car on n oublie. Sinon bien placé le petit dej copieux
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Imperial Hotel le 2 mars 2023
Dear Solange,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel.Once again thank you for your comments.Best regards,Imperial Hotel

10/10 Excellent

Cecilia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre et salle de bain très confortables. Très bon petit déjeuner.
Réponse de Imperial Hotel le 18 nov. 2022
Dear Cecilia,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel.Once again thank you for your comments.Best regards,Imperial Hotel

8/10 Bien

Hugues

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Satisfait. Localisation de l'hôtel proche du centre ville et de la gare. Une chambre confortable et d'une superficie correcte. Ma déception sera au niveau du ménage qui a été effectué très très très légèrement 2 jours des 5 jours de mon séjour..
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Imperial Hotel le 18 nov. 2022
Dear Hughes,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel.We are in constant dialogue with our Housekeeping team, and your comments will be forwarded to them. Once again thank you for your comments.Best regards,Imperial Hotel

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne prestation
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Imperial Hotel le 30 août 2022
Dear Guest,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments.Best regards,Imperial Hotel

8/10 Bien

edith

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Prix du petit déjeuner très cher
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de KMA le 23 août 2022
Dear Edith,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I'm sorry to hear, that we did not live up to your expectations. When you book the breakfast included in your stay, the price will be lower. I hope this will be helpful in the future. Once again thank you for answering our survey.Best regards,Kattia Front office Imperial Hotel

8/10 Bien

Viet Dung

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’emplacement est excellent pour visiter la ville à pieds mêmes s’il faut 45 min de marche pour voir la Petite Sirène! Idéal pour voyager en train car la gare centrale est juste à côté (en face du jardin de Tivoli). L’intérieur est daté mais reste agréable à vivre grâce au design. La serrure de porte a relâché 4 fois: le seule inconvénient.
Séjour de 9 nuits en avril 2022
Réponse de Imperial hotel le 9 mai 2022
Dear Viet, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Imperial Hotel

10/10 Excellent

Olivier

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Situation géographique excellente, très bon buffet de petit-déjeuner, propre et personnel accueillant
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Imperial hotel le 26 avr. 2022
Dear Olivier, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Imperial Hotel

10/10 Excellent

franck

Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de TKL le 6 mars 2022
Dear Guest, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Tommy Kloch Reservation Manager

10/10 Excellent

Sylviane

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A recommander
Les chambres sont agréables ; le buffet du petit déjeuner bien garni.
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de TKL le 23 févr. 2022
Dear Sylvaine, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Tommy Kloch Reservation Manager

8/10 Bien

Keola

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel, à deux pas de Tivoli et de la gare centrale. Personnel agréable. idéal pour un week-end !
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de TKL le 28 janv. 2022
Dear Guest, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Tommy Kloch Reservation Manager

10/10 Excellent

Soline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de TKL le 8 janv. 2022
Dear Soline, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Tommy Kloch Reservation Manager

6/10 Satisfaisant

Yann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Facile d’accès et les lits sont grands et confortables
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de TKL le 4 janv. 2022
Dear Yann, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Tommy Kloch Reservation Manager

8/10 Bien

samir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de TKL le 14 déc. 2021
Dear Samir, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Tommy Kloch Reservation Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour agréable, hôtel bien situé très proche du centre ville à visiter. Le petit déjeuner est moyen mais conforme à la gamme de l'hôtel.
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de TKL le 29 nov. 2021
Dear Guest, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Tommy Kloch Reservation Manager

8/10 Bien

Bernard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable
L'hôtel est confortable dans l'ensemble, mais notre chambre manquait d'insonorisation. Les ascenseurs sont trop petits et lents lorsque l'hôtel est bondé. Le personnel à la réception est efficace et agréable. Le petit déjeuner est excellent.
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Booking - Imperial Hotel le 27 oct. 2021
Dear Bernard, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Imperial Hotel

8/10 Bien

David

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de TKL le 4 oct. 2021
Dear David, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Tommy Kloch Reservation Manager

8/10 Bien

Anita

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very well placed in city center just near Tivoli parc. Personnel was kind and available at any time.Good breakfast. We enjoyed our stay.
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de TKL le 29 août 2021
Dear Anita, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Tommy Kloch Reservation Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bonne situation pour visiter la ville. Personnel de l'hôtel agréable et serviable.
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de TKL le 15 août 2021
Dear Guest, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Tommy Kloch Reservation Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Petit déjeuner buffet très bien. Emplacement hôtel très bien.
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de TKL le 15 août 2021
Dear Guest, First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product. I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments. Best regards, Tommy Kloch Reservation Manager

8/10 Bien

JOSE GUILLERMO MARQUEZ

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location, only the Wifi is unstable.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Imperial Hotel le 23 mai 2024
Dear Jose Guillermo,Thank you for your feedback! Best regards,

6/10 Satisfaisant

yin fung

Voyage en couple
顯示酒店進入口位置不清晰.入口似一般商場.應該做多一些顯示給遊客清晰.職員可以的話可以帶多點笑容.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Imperial Hotel le 22 mai 2024
Dear Yin,Thank you for your feedback! I will forward your comments to the management team.Best regards,

8/10 Bien

Tom

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location short walk to most things and the train is right outside the door. Staff was friendly and helpful. Amenities were okay, good sized room, but a little dated. Great stay overall.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 7 mai 2024
Dear Tom,Thank you for your feedback, and comments about your stay and the hotel! I'm pleased to hear you were satisfied with your stay at the Imperial Hotel!I wish you a great day!Best regards,

6/10 Satisfaisant

Vincent Kwok Ming

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mattress too soft.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Imperial Hotel le 7 mai 2024
Dear Vincent,Thank you for your feedback!Best regards,

4/10 Médiocre

Zainab

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The AC was broken for some reason so I spent my nights in a boiling room, I had the option to open the windows and deal with the noise outside or use a hand-size fan and deal with the noise too (it was broken too). Every day I contacted the staff about this issue and still acted like it was the first time to heard that. If you are a VIP member, no VIP amenities nor room upgrade Otherwise, Copenhagen is a spectacular city to be in, and the people are so friendly and welcoming... definitely, visiting again but please not this hotel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 7 mai 2024
Dear Zainab,Thank you for your feedback! I'm sorry to hear you've had a bad experience at the hotel during your stay. To Expedia VIP guests we offer room upgrade upon availability, and a voucher for the restaurant to use during the stay. We don't offer other amenities besides the ones already located in the room.I hope you will visit us again in the future, and we are looking forward to welcoming you to the hotel!Best regards,

4/10 Médiocre

Janet

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Imperial Hotel le 7 mai 2024
Kære Janet,Tak for din feedback!Bedste hilsner,

2/10 Horrible

Tanveer, Plano

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
We had made a two-night reservation through Expedia and were looking forward to a great experience at the hotel. However, our stay was marred by unprofessional behavior from the hotel staff. Here are some of the experiences we had: - We were given a room on the first floor without a functioning AC or ventilation. We were not informed about the broken AC until the next day when we complained. When we did, the staff told us that the AC for the entire hotel had not been working for weeks. We checked with other guests and found this to be untrue. - The reception staff was unfriendly and unhelpful when we complained. They could have changed our room, but they showed no interest in resolving the issue. - When we asked for the manager's contact information to file a complaint, the staff was hesitant and confused us about when the manager would be available. - We sent an official complaint via email, copying their corporate office. Their response was not a sincere apology but rather an offer to discount the parking fee, which was an insult considering the uncomfortable room we had spent the night in. - Parking was located at another hotel, and the construction made it very difficult to drag our luggage on the pavement. - Breakfast was not up to the mark, and we would have preferred to eat elsewhere. - We are planning to file a complaint with HRT-ankenaevn as we believe the hotel staff misinformed us about the room conditions and available services.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 2 mai 2024
Dear Tanveer,Thank you for your feedback and your comments! I'm very sorry to hear about your bad expeperience at the hotel, and the staff. You've already contacted the management team, and I'm sure they will follow up on this case.Best regards,

10/10 Excellent

Luz

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location was very convenient. I enjoyed the hotel unfortunately I was just disappointed that I wasn't given an upgrade being VIP.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 1 mai 2024
Dear Luz,Thank you for your feedback! I'm glad to hear you have enhoyed your stay at the hotel, and I'm sorry to hear you were disappointed that you didn't get an upgrade, despite your Expedia VIP status, but we were sold out of larger rooms on that period.I hope we will be able to offer you an upgrade for your next stay!Best regards,

8/10 Bien

Jannecke

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sentralt
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 29 avr. 2024
Thanks very much for your feedback!Regards,Weena

8/10 Bien

Selina

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 23 mai 2024
Dear Selina,Thank you for your feedback. We are pleased to see that you enjoyed your stay with us.

6/10 Satisfaisant

fairy

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Great area, walking distance to city hall and trains/metro. Spotty WiFi and slow A/C
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 1 mai 2024
Dear Fairy,Thank you for your feedback!Best regards,

8/10 Bien

Magnus, Torshavn

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastisk beliggenhed.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 29 avr. 2024
Hej,Tak for din feedback!Håber du kommer på besøg igen,MvhWeena

10/10 Excellent

Brian

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabulous room , very happy. Recommend highly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 23 avr. 2024
Dear Brian,Thank you for your feedback and nice comments about your stay!Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Derya

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ich fand es blöd, dass man die Reinigung einen Tag vorher anmelden musste. Dafür war das sehr umweltfreundlich, weil wir keine Reinigung gebucht haben, da es zu umständlich war.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 22 avr. 2024
Dear Derya,Thank you for your feedback! I'm sorry to hear you had the impression that it was difficult to order cleaning the day before during your stay. Many guests order the daily cleaning though the Digital Guest scanning the QR code in many places in the hotel, or asking the front desk directly.Best regards,

10/10 Excellent

Andrea

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 22 avr. 2024
Dear Andrea,Thank you for your feedback!Best regards,