Avis sur SpringHill Suites by Marriott Colorado Springs Downtown
SpringHill Suites by Marriott Colorado Springs Downtown
402 South Tejon Street, Colorado Springs, CO
Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Robert, Pueblo
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Laura, fort collins
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 23 avr. 2024
Dear Laura,Thank you so much for the five stars! We're so happy to hear you had such a clean and comfortable stay and enjoyed our chic, trendy facilities. We appreciate your feedback, and we hope you'll allow us the pleasure of hosting you again soon.Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Jill
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 18 avr. 2024
Dear Jill,We're delighted you had a quiet and comfortable stay at SpringHill Suites by Marriott Colorado Springs Downtown. It's also wonderful that you started your day with our satisfying breakfast. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back for another enjoyable visit!Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Angel
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 20 avr. 2024
Dear Angel,Thank you for being our guest during your recent stay in Colorado Springs! We are delighted you thoroughly enjoyed your visit, and we appreciate you giving us a perfect rating. Take care, and know we'd be thrilled to welcome you back anytime your plans bring you this way.Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Kesica
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kesica
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 10 avr. 2024
Dear Kesica,Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you found Vernon's customer service exceptional. Our team takes pride in providing outstanding hospitality to all our guests, and we look forward to welcoming you back to SpringHill Suites by Marriott Colorado Springs Downtown for another enjoyable visit.Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Gabby
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabby
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Jessica L
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica L
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 5 avr. 2024
Dear Jessica,Thank you for sharing your positive experience! We're thrilled you found our property charming and family-friendly for your stay. It's wonderful that our convenient location allowed you to explore the area, and we're glad the trundle bed provided extra comfort for your daughter. We appreciate your kind words and look forward to welcoming your family back to SpringHill Suites by Marriott Colorado Springs Downtown for another fantastic stay!Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Lauren
26 mars 2024
Lauren
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Brandy
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable stay.
Brandy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 30 janv. 2024
Dear Brandy,Your perfect rating means the world to us. We're so happy to know that our prime location, wonderful fitness center, and complimentary breakfast all added up to a great stay. Thank you so much for all the kind words, and we hope to see you again soon. Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Laura
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice hotel.
Laura
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 23 janv. 2024
Dear Laura,Exceptional is a word we love to hear! We work hard to meet expectations like yours, so we're thrilled our immaculate accommodations hit the mark for you. Thank you for your kind words, and please allow us another chance to welcome you back to our lovely property! Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
8/10 Bien
Michael J.
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Wedding Weekend
Michael J.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 23 janv. 2024
Dear Michael,Thank you so much for taking the time to leave us your feedback. We apologize for any noise concerns during your visit, as well as any issues regarding the service you received. All of your comments will be discussed internally, and we'll make improvements where necessary. Please consider coming back to give us another chance soon. Best Regards,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Estefeni Adriana
17 janv. 2024
Estefeni Adriana
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Britney
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Britney
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Christopher, Davidsonville
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 9 janv. 2024
Dear Christopher,Thank you for the outstanding rating of your recent stay at SpringHill Suites by Marriott Colorado Springs Downtown. We're glad you had a wonderful holiday visit with us. It would be our pleasure to host you again in Colorado Springs, so come back soon!Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 29 déc. 2023
Dear Daniel,Thank you so much for taking the time to share your thoughts with us. We take great pride in the high standards of cleanliness we adhere to, so we are pleased that this commitment was reflected in your experience! We appreciate you giving us a perfect rating, and we hope you return soon. Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
8/10 Bien
greg
Voyage en famille
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
greg
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 22 déc. 2023
Dear Greg,We always enjoy hearing from our guests. It's great to know that our comfortable rooms, inviting pool, and well-equipped weight room added to your experience. If you're in the area again, please come back to see us.Best Regards,Ed OkvathGeneral Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Darren
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Darren
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Billy
Voyage en famille
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Billy
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en famille
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 5 déc. 2023
Dear Thomas,Thank you so much for the high rating. We trust that everything was in order for your visit. Please consider coming back to join us again soon. Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Lyndsey
26 nov. 2023
Lyndsey
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Maria
20 nov. 2023
Maria
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Criston
Voyage en groupe
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Criston
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Melissa
18 nov. 2023
Melissa
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Van
Voyage en famille
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Van
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Donnie
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place
Donnie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 9 nov. 2023
Dear Donnie,Thank you so much for the kind words, and we're happy to know that you enjoyed our clean, quiet accommodations during your visit. Please consider coming back to join us again in the future!Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Modern Hotel in Downtown Colorado Springs
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 5 nov. 2023
Thank you for the excellent review of your recent stay at SpringHill Suites by Marriott Colorado Springs Downtown. We're glad you enjoyed your visit with us and our contemporary facility, clean accommodations, convenient downtown location, and pet-friendly atmosphere. Please allow us to host you again in Colorado Springs. Best Regards,Ed OkvathGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage en couple
2 nov. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 5 nov. 2023
Dear Michael,Thank you for your feedback. We appreciate you noting the location and our amenities. We're always looking for ways to improve our guests' experience and will consider your comments as we strive to enhance our offerings. We hope to have the opportunity to serve you in the future better.Best Regards,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
francisco
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
francisco
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
thomas
23 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
thomas
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 25 oct. 2023
Dear Thomas,It was a pleasure having you as our guest in Colorado Springs. All of our fees, including parking, are conveniently highlighted on our website for future reference. Parking is a high commodity in downtown, so we're happy to be able to offer this amenity to guests. We're alarmed to hear of any pests and will have our team immediately check your bed, following our pest control protocol. Thank you for the valuable feedback, and we wish you safe travels ahead. Best Regards,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Donald
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Donald
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Rebecca
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rebecca
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Christa, The Woodlands
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christa
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 10 oct. 2023
Dear Christa,Thank you for sharing your lovely, five-star review! We are happy to know you enjoyed your stay and look forward to having you join us again at SpringHill Suites by Marriott Colorado Springs Downtown!Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Maryann
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Maryann
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 4 oct. 2023
Dear Maryann,Thank you so much for the five-star rating, and we're so happy to know that our amazing service impressed you during your visit. Please consider coming back to join us again soon. Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Brandon
Voyage d’affaires
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brandon
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Kristi, Knoxville
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristi
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 29 sept. 2023
Dear Kristi,While we thank you for being our guest, we are sorry to hear about the frustrating situation you had with the air conditioning. We know how important a good night's sleep is so we will be sure to review your comments internally to ensure we are always offering our guests our best. We're grateful for your time and wish you safe travels.Best Regards,Ed OkvathGeneral Manager
8/10 Bien
Ariel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ariel
Réponse de General Manager le 28 sept. 2023
Dear Ariel, Thank you for highlighting the cleanliness and convenience of our property. We're committed to continuous improvement and value your insights. We hope to offer an even better experience on your next visit.Best Regards,Ed OkvathGeneral Manager
8/10 Bien
Ariel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ariel
Réponse de General Manager le 28 sept. 2023
Dear Ariel,Thank you so much for choosing to stay with us at SpringHill Suites by Marriott Colorado Springs Downtown. Our goal is to provide every guest with pristine accommodations, so we're thrilled that was the case for you. It's also wonderful to read you were able to take advantage of our convenient location. The pleasure was all ours, and we hope to welcome you back in the future.Best Regards,Ed OkvathGeneral Manager
10/10 Excellent
Ken
24 sept. 2023
Ken
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Ross
24 sept. 2023
Ross
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
John
Voyage d’affaires
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 4 sept. 2023
Dear John,Thank you so much for choosing to stay with us at SpringHill Suites by Marriott Colorado Springs Downtown. We are thrilled to learn you had an enjoyable stay. Guest feedback is always appreciated, and we thank you for highlighting our comfortable accommodations, delicious breakfast, and convenient location in regards to more food options. We hope you join us again soon. It was a pleasure hosting you.Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
2/10 Horrible
Lacey
28 août 2023
Lacey
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Ronald, Elma
Voyage en groupe
23 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Richard Jordan le 25 août 2023
Thank you for your kind words, we will see you again next time!
10/10 Excellent
Kari Arnold
Voyage en couple
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kari Arnold
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 24 août 2023
Dear Kari, It was wonderful having you as our guest recently. We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear our comfortable accommodations and excellent amenities hit the mark for you. Thank you for taking the time to share your experience, and we hope to welcome you back soon!Enthusiastically,Ed OkvathGeneral Manager
8/10 Bien
James
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommended
James
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 19 août 2023
Dear James,Your kind recommendation of SpringHill Suites by Marriott Colorado Springs Downtown is truly valued! I apologize that our team did not point out the restaurant we have on our roof or the 20 other local restaurants that we have within on the block of the hotel. I'll ensure they are letting guests know of their location in the future. Glad our proximity to local attractions was convenient. We'll also make sure our guests are aware of our elevator destinations. That said, it's nice to know our secure parking enhanced your visit. Thank you for your positive rating, and we hope you'll return!Best Regards,Ed OkvathGeneral Manager
8/10 Bien
Susana
14 août 2023
Susana
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en famille
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Richard Jordan le 11 août 2023
Hi Jessica thank you for your kind words. We will see you again next time!
8/10 Bien
Francisco
31 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Francisco
Séjour de 1 nuit en juillet 2023