Avis sur Dorint Hotel am Heumarkt Köln
Dorint Hotel am Heumarkt Köln
Pipinstrasse 1, Cologne, NW
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
4 nov. 2023
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Sandra le 5 nov. 2023
Dear Guest, thank you for your review. Only with the feedback from our guests, we are able to improve our services.We're very sorry that we could not meet your expectations, you have placed in us. We would like to apologize to you.We would be delighted if you would give us a second chance, so that we can show you that we can do better.Kind Regards Your Dorint Hotel Team
8/10 Bien
martin
Voyage en famille, Voyage d’affaires
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
martin
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Sandra le 30 oct. 2023
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihr Dorint Team am Heumarkt
10/10 Excellent
frédérick
Voyage d’affaires
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
frédérick
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de FH le 12 juin 2023
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsDorint-Team Heumarkt
8/10 Bien
Patrick
3 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Dorint Hotel am Heumarkt Köln le 13 juin 2023
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsDorint-Team Heumarkt
2/10 Horrible
Zakaria
Voyage en groupe
21 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Don’t stay here
Zakaria
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Dorint Hotel am Heumarkt Köln le 22 mai 2023
Dear Guest, Firstly, I would like to apologize for all the inconveniences which occurred during your stay with us. This is definitely not the standard we are used to and which we try to provide to our valued guest. The fact of lack of helpfulness of my Front Desk Team concerns me. I have worked myself many years at the front line, and the requests you describe are all considered customer service. Therefore, I am truly disappointed in my team and a deep investigation with consequences and impactful training will be conducted. We have already communicated this problem internally with our responsible department to solve the issue. I can fully understand your disappointment in this situation, but on the other hand I would like to thank you as well to bring this to my attention. If you would never come back, and we would have no idea why – this would be the biggest issue we have. We would be delighted if you would give us a second chance, so that we can show you that we can do better.With warm regards from Cologne Sincerely yours
10/10 Excellent
Vanessa
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vanessa
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de FH le 11 avr. 2023
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsDorint-Team Heumarkt
8/10 Bien
Johannes
Voyage d’affaires
12 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel, sauf fausse info sur piscine
Johannes
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Dorint Hotel am Heumarkt Köln le 13 mars 2023
Dear Guest,Thank you for being our guest during your recent trip to Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us. Only with the feedback from our guests, we are able to improve our services. We're very sorry that we could not meet your expectations, you have placed in us. Since the gym and spa are operated by an external provider, the cost of access to the fitness and wellness area will apply. This price is an exclusive offer from our partner Holmes Place. This is visible on all booking channels as well as on our homepage.Personally, it is a great concern for us to take care of answering our guests' comments ourselves. We definitely do not use artificial intelligence for this.We look forward to welcoming you back soon and send best regards,Your Dorint Hotel am Heumarkt team.
10/10 Excellent
Thierry
7 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
merveilleux
Thierry
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Dorint Hotel am Heumarkt Köln le 23 déc. 2022
Dear Guest,Thank you for being our guest during your recent trip to Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us. We are happy to see that you enjoyed your stay at our hotel. We hope you enjoyed your visit to Cologne regardless and it would be our pleasure to welcome you back as our guest in the near future. Your Dorint Hotel am Heumarkt Team.With best regardsDorint-Team Heumarkt
10/10 Excellent
Ghislain
4 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente situation à Cologne
Ghislain
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Daniella
29 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé
Daniella
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de FOS le 30 déc. 2021
Dear Daniella, Thank you very much for staying with us in our house. We are very happy to hear that you felt quite comfortable in our hotel, especially regarding to the location and cleanliness. We hope to see you again soon. Best regards from Cologne, your Dorint Hotel am Heumarkt team
8/10 Bien
Hamza
20 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ups and donws
Hamza
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de FOS le 21 déc. 2021
Thank you for being our guest during your recent trip to Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us. We are happy to see that you enjoyed your stay at our hotel. Unfortunately it seems that your stay did not completely meet your expectations and we are very sorry for that. The feedback you gave us is currently under review by our management and we would like to thank you for pointing out your concerns. Please accept our apologies for any inconvenience you might have experienced. We hope you enjoyed your visit to Cologne regardless and it would be our pleasure to welcome you back as our guest in the near future. Your Dorint Hotel am Heumarkt Team.
8/10 Bien
Déborah
Voyage en couple
6 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Déborah
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de GSM le 7 déc. 2021
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.
Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.
We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards
Dorint-Team Heumarkt
10/10 Excellent
Achraf
Voyage en groupe
29 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Achraf
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de FOS le 29 nov. 2021
Sehr verehrter Gast,
vielen Dank für die schöne Bewertung unseres Hauses und die positiven Anmerkungen zu unserem Personal. Wir geben die Rückmeldungen gerne weiter. Lob ist die beste Motivation für uns alle. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihr Dorint Team Heumarkt
8/10 Bien
Alain
27 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alain
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de GSM le 28 nov. 2021
Lieber Gast,
vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihr Dorint Team am Heumarkt
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de GSM le 24 août 2021
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.
Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.
We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards
Dorint-Team Heumarkt
8/10 Bien
Yann
21 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel correct
Yann
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de GSM le 22 août 2021
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.
Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.
We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards
Dorint-Team Heumarkt
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de SFOS le 26 sept. 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre freundliche Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint Team
10/10 Excellent
christian
6 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
christian
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de SFOS le 26 sept. 2020
Sehr geehrter Gast, wir möchten uns für Ihren Aufenthalt und Ihr grandioses Feedback bedanken und sind sehr erfreut darüber einen weiteren Gast bei uns im Haus glücklich gemacht zu haben und wissen Ihre Kommentare sehr zu schätzen und freuen uns schon jetzt Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Mit besten Grüßen, Ihr Dorint Hotel am Heumarkt Team.
4/10 Médiocre
ZAKARIA
15 août 2020
Les points faibles : Personnel et service
Tout juste moyen
ZAKARIA
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de SFOS le 15 août 2020
Dear Guest, thank you for your review. Only with the feedback from our guests, we are able to improve our services.
We're very sorry that we could not meet your expectations, you have placed in us. To this end, we would like very much apologize to you
We would be delighted if you would give us a 2nd chance, so that we can show you that we can do better.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 juin 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de SFOS le 8 juil. 2020
Lieber Gast!
Es tut uns außerordentlich leid zu sehen, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nicht Ihre Erwartungen erfüllt hat.
Schade, dass Sie sich nicht bei uns gemeldet haben. Gerne hätten unsere Mitarbeiter sich bemüht Ihren Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns ein Feedback geben, damit wir die Möglichkeit haben es besser zu machen. Für ein persönliches Gespräch stehen wir jederzeit zur Verfügung. Mit besten Grüßen aus dem Dorint Köln am Heumarkt
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de patrice16 le 3 févr. 2020
Dear guest,
thank you for your rating! We are glad that you liked it and that you felt well. Maybe we can welcome you again soon in Cologne or in one of our other beautiful Dorint Hotels & Resorts.
8/10 Bien
Patrick
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Enregistrement
Patrick
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de GSA le 9 janv. 2020
Dear client, thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards, yours Dorint-Team, Dorint Hotel am Heumarkt
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de GSA le 29 déc. 2019
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.
Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.
We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards
Dorint-Team Heumarkt
8/10 Bien
wendy
Voyage d’affaires
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
wendy
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de patrice16 le 6 déc. 2019
Dear guest, thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards,
your Dorint Team am Heumarkt
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de patrice16 le 6 déc. 2019
Dear guest, thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards,
your Dorint Team am Heumarkt
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel Köln-Junkersdorf le 21 nov. 2019
Cher invité,
Merci beaucoup pour votre évaluation et pour le temps que vous avez pris.
Nous vous remercions de votre visite et regrettons de n'avoir pu vous convaincre avec notre produit.
Nous avons déjà transmis vos critiques constructives aux services concernés afin de travailler à l'optimisation du service et de la qualité.
Nous profitons également de votre critique pour passer en revue les processus en vigueur dans les différents départements et mettre ainsi en évidence le besoin de formation.
L'équipe de l'hôtel Dorint Köln-Junkersdorf vous salue chaleureusement de la ville cathédrale.
10/10 Excellent
Stephan
Voyage en famille
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel au centre ville
Stephan
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel Köln-Junkersdorf le 21 nov. 2019
Cher invité,
Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'évaluer notre hôtel de façon si positive.
Toute l'équipe du Dorint Hotel Köln-Junkersdorf vous remercie pour votre séjour et se réjouit de vous revoir bientôt.
Bien cordialement de la part de la ville cathédrale.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel Köln-Junkersdorf le 21 nov. 2019
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel und Ihren Aufenthalt zu bewerten.
Herzliche Grüße aus der Domstadt sendet Ihnen das Team vom Dorint Hotel Köln-Junkersdorf.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel am Heumarkt Köln le 28 juil. 2019
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.
Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.
We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards
Dorint-Team Heumarkt
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel am Heumarkt Köln le 13 juin 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre freundliche Online-Bewertung.
Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen.
Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Team vom Dorint Hotel am Heumarkt
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel Am Heumarkt le 13 juin 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie sich wohl gefühlt haben. Vielleicht dürfen wir Sie ja bald einmal wieder bei uns in Köln oder in einem unserer anderen schönen Dorint Hotels & Resorts willkommen heißen.
10/10 Excellent
Patrick
14 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel Am Heumarkt le 13 juin 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie sich wohl gefühlt haben. Vielleicht dürfen wir Sie ja bald einmal wieder bei uns in Köln oder in einem unserer anderen schönen Dorint Hotels & Resorts willkommen heißen.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel am Heumarkt Köln le 6 mai 2019
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.
Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.
We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards
Dorint-Team Heumarkt
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel am Heumarkt Köln le 2 mai 2019
"Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.
Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.
We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards
Dorint-Team Heumarkt
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel am Heumarkt Köln le 29 avr. 2019
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.
Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.
We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards
Dorint-Team Heumarkt
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel am Heumarkt Köln le 23 avr. 2019
Dear guest, thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards,
your Dorint Team am Heumarkt
10/10 Excellent
christian
14 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Que du bien !
christian
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Ihr Dorint Hotel am Heumarkt Köln le 10 avr. 2019
Dear client, thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards, yours Dorint-Team, Dorint Hotel am Heumarkt
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Sandra le 12 févr. 2019
Dear client, thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards, yours Dorint-Team, Dorint Heumarkt
10/10 Excellent
Jean
6 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Sandra le 8 janv. 2019
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorintam Heumarkt.
Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.
We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards
Dorint-Team Heumarkt
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Sandra le 23 déc. 2018
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint in Cologne.
Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.
We are looking forward to welcome you soon again!
With best regards
Dorint-Team
10/10 Excellent
Ianthe
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ianthe
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sandra le 28 mai 2024
Dear guest,Thank you very much for staying at our hotel and taking the time to rate us. We are delighted that you enjoyed your stay with us so much. Best regards from the cathedral city, your Sandra Weinsheimer, Guest Relation & the #HotelHelden
8/10 Bien
Martin, Altenbeken
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sandra le 28 mai 2024
Lieber Martin, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Über eine Weiterempfehlung und einen Besuch in einem von unseren über 60 Häusern in Deutschland, Österreich und der Schweiz freuen wir uns sehr. Herzliche Grüße aus der Domstadt. Ihre Sandra Weinsheimer, Guest Relation & Ihre #HotelHelden
8/10 Bien
Annalena
Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annalena
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sandra le 28 mai 2024
Liebe Annalena, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Über eine Weiterempfehlung und einen Besuch in einem von unseren über 60 Häusern in Deutschland, Österreich und der Schweiz freuen wir uns sehr. Herzliche Grüße aus der Domstadt. Ihre Sandra Weinsheimer, Guest Relation & Ihre #HotelHelden
8/10 Bien
Zlatica
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zlatica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sandra le 21 mai 2024
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihre Sandra Weinsheimer, Guest Relation & die #HotelHelden
6/10 Satisfaisant
Holly
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Holly
Réponse de Sandra le 21 mai 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to rate our hotel. We are also very grateful for your constructive comments, as it is only with the help of our guests that we are able to work on possible technical or organizational deficiencies as well as human errors in our hotel. We have gratefully acknowledged your points and will discuss them in detail with our management in order to improve accordingly for the benefit of our guests. We promise that we can do better.We look forward to seeing you again at the Dorint Heumarkt or at another Dorint Hotel in Germany, Austria or Switzerland. Your #HotelHeroes& Sandra Weinsheimer, Guest Relation
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sandra le 7 mai 2024
Dear guest, thank you very much for taking the time to rate our hotel. We are very pleased that you felt comfortable and that you were satisfied with our services. We are happy to pass on your feedback to our #HotelHeroes. Praise is the best motivation for us all. We are already looking forward to your next visit to Cologne or another of our 60 hotels in Germany, Austria and Switzerland.Best regards from the cathedral cityYour Sandra Weinsheimer, Guest Relation & the #HotelHelden
10/10 Excellent
Richard
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Réponse de Sandra le 30 avr. 2024
Dear guest, thank you very much for your positive review. It's great that you spent such a wonderful time here with us at the Dorint Hotel am Heumarkt. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards, your team at the Dorint Hotel am Heumarkt
10/10 Excellent
Michal
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michal
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Sandra le 30 avr. 2024
Dear guest, thank you very much for your positive review. It's great that you spent such a wonderful time here with us at the Dorint Hotel am Heumarkt. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards, your team at the Dorint Hotel am Heumarkt
10/10 Excellent
Claudia, Starnberg
Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sandra le 30 avr. 2024
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihre Sandra Weinsheimer, Guest Relation Quality Management & Ihre #HotelHelden
8/10 Bien
Graham, Stutensee
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Graham
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sandra le 21 mai 2024
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihre Sandra Weinsheimer, Guest Relation & die #HotelHelden