Avis sur Motel 6 Grande Prairie, AB
Motel 6 Grande Prairie, AB
15402-101 Street, Exit Off Hwy #2 At 154 Ave., Clairmont, AB
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Lisa Schenck - General Manager le 5 févr. 2024
Good afternoon FrancoisThank you for taking the time to share this wonderful review!! We are very happy to see that you greatly enjoyed your stay here with us, and look forward to welcoming you back if/when your travels bring you back to Grande Prairie!Thank you for choosing Motel 6 Grande Prairie!
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 6 juin 2023
Salut David,Merci d'avoir évalué positivement votre séjour !!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Sarah
17 août 2022
Sarah
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Yannick
17 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yannick
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
10/10 Excellent
Mathieu
26 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Can't beat this quality/price ratio in GP!
Mathieu
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
8/10 Bien
Clinton
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clinton
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Brendon
25 mai 2024
Brendon
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Sharmaine
Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharmaine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Sharmaine,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Vince
13 mai 2024
Les points forts : Propreté
Vince
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi VinceThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Justin
Voyage d’affaires
9 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Justin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Justin,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Theran
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Theran
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Theran, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Francois
4 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francois
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Francois, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Ryan
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Ryan, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Vincent
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2024
Hi Vincent,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
curtis
Voyage en famille, Voyage d’affaires
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
curtis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Gord
20 avr. 2024
Gord
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Ashton
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashton
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Tessa
Voyage avec des animaux de compagnie
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tessa
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Tessa,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
8/10 Bien
carol
Voyage d’affaires
10 avr. 2024
carol
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Carol,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Greg
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Greg,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6
10/10 Excellent
chris
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chris
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi Traveler,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Maxine
Voyage en couple
1 avr. 2024
Maxine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi Maxine,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Ana
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi Ana, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
8/10 Bien
ted
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ted
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Frank
Voyage d’affaires
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
River
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
River
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Darian
22 mars 2024
Darian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Roxanne
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roxanne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Adrian
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 mars 2024
Hi Adrian, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
2/10 Horrible
Rory
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rory
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Rory,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Gladys
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gladys
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Gladys,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Melinda
15 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
Melinda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 mars 2024
Hi Melinda, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Roger
Voyage d’affaires
15 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Roger
Séjour de 12 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Roger, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Ashton
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashton
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Kaila
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaila
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mars 2024
Hi Kaila, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Glynis
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Glynis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 21 mars 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Laurent
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurent
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Christina
Voyage en famille
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi ChristinaWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en couple
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Beverly
Voyage en famille, Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Beverly
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Scott
19 févr. 2024
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Cheyenne
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheyenne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi CheyenneThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Mandy
19 févr. 2024
Mandy
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mars 2024
Hi Mandy, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Brittney
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittney
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Brittney,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Daelan
17 févr. 2024
Daelan
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Trish
17 févr. 2024
Trish
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Michelle
17 févr. 2024
Michelle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Michelle,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Kyle, San Fernando
Voyage d’affaires
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2024
Hi Kyle,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Cole
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cole
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2024
Hi Cole,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6