Avis sur Carnmore Hotel Christchurch
Carnmore Hotel Christchurch
840 Colombo St, Christchurch, Canterbury
Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mercy le 28 mars 2024
Kia Ora Guy,Thank you for your feedback and hope to see you again next time.
8/10 Bien
AMANDA
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AMANDA
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sid le 26 mai 2024
Thank you.
10/10 Excellent
Robinson
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robinson
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Mercy Noynay - Receptionist le 25 mai 2024
Hi Robinson,Thank you for your feedback and hope to see you again on your next visit in Christchurch.Car parking is available at the back of the hotel however it's first come first serve basis.
8/10 Bien
Sean
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Mercy Noynay le 22 mai 2024
Hi Sean,Thank you for your lovely feedback, our team are always there to provide you a memorable services.Hope to see you again on your next visit in Christchurch.
8/10 Bien
simon
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
simon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Clara Santos - Front Office Manager le 21 mai 2024
Dear Simo, thank you for taking the time to leave your feedback on your recent stay with us! It brings us great joy to know that you enjoyed it. We look forward to seeing you again!
10/10 Excellent
Marie
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sid le 21 mai 2024
Thank you for your amazing feedback. We enjoyed having you stay with us and looking forward to having you back.
8/10 Bien
Rod
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rod
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Mubeen Khan le 11 mai 2024
Dear Sir,Thanks you so much for the feedback. and we are sorry for the dishes whch were not removed. i hope rest all went good. and we will see you again.RegardsMubeen Khan
6/10 Satisfaisant
mari
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté
mari
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sid le 10 mai 2024
Thank you for your detailed feedback.We are very sorry you had a poor experience.We will convey your message to our staffs and aim to improve our service.
10/10 Excellent
Peter
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Tejas le 12 mai 2024
Hi Peter,Thank You for your review. We are happy to see you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Diane
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 10 mai 2024
Dear Diane,We are pleased your stay at the Carnmore Hotel Christchurch was enjoyable.We look forward to welcoming you back again!Best regards,Ding WangAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Yuk Hung
27 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuk Hung
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Siddhartha le 27 avr. 2024
Thank you
10/10 Excellent
Eric
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Siddhartha le 24 avr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Fuko
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fuko
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mercy Noynay - Receptionist le 23 avr. 2024
Hi Fuko,Thank you for your review and hope to see you again.
10/10 Excellent
Adam
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Réponse de Mercy Noynay - Receptionist le 22 avr. 2024
Hi adam,Thank you for your feedback and hope to see you again.
10/10 Excellent
Harry
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sid le 21 avr. 2024
Thank you for your amazing feedback.We are glad that you enjoyed your stay with us.We hope to see you again stay with us in the near future.
8/10 Bien
james
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
james
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sid le 21 avr. 2024
Thank you
8/10 Bien
David
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sid le 17 avr. 2024
Hi David,Thank you for your feedback. It was great having you stay with us.Look forward to having you stay with us again.
10/10 Excellent
Cameron
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cameron
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sid le 17 avr. 2024
Thank you Cameron.We are very appreciated that our staff provided wonderful assistance to your stay.We hope to see you stay with us again sometime in the future.
8/10 Bien
David, Vancouver
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sid le 17 avr. 2024
Thank you David for your honest feedback.We are happy to hear your issues were resolved.Looking forward to having you stay with us again.
8/10 Bien
Sharon, Wellingborough
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Sid le 14 avr. 2024
Dear Sharon,Thank you for your honest feedback.We are very sorry that you had a poor experience the first time you checked in. We are glad we were able to accommodate you to another room. We will have our maintenance look into the issues you have mentioned.We look forward to have you stay with us again.
10/10 Excellent
Gail
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sid le 14 avr. 2024
Hi Gail,Thank you for your amazing feedback.We are glad that you had a wonderful experience with us. We look forward to having you stay with us again.
10/10 Excellent
judith
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
judith
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Siddhartha le 13 avr. 2024
Thank you for your amazing feedback.We are glad that our service had such a positive impact on your stay and it inspires our staff that their hardwork has paid off.We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Carmen
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mercy Noynay - Receptionist le 13 avr. 2024
Kia Ora CarmenThank you for your feedback and see you again nex time.
10/10 Excellent
Joel
Voyage d’affaires
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sid le 11 avr. 2024
Thank you Joel for your feedback. We love having you stay with us and hope to see you have a wonderful experience every time.
8/10 Bien
Mary, Auckland
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Mercy le 28 mars 2024
Kia Ora MaryThank you for staying in Carnmore Hotel Christchurch last 15.03.24On behalf of the management, we apologize for the incovenience while staying in Carnmore Hotel Christchurch and we will take a note on your feedback for us to improve the services provided.
6/10 Satisfaisant
anna
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
anna
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 30 mars 2024
Dear Anna,We are grateful that you took the time out to leave us a review. Your feedback helps us to improve service for everyone.The feedback will be passed on to the relative departments to take further action.We hope to have the opportunity to welcome you back again for a 5 star stay.Best Regards,Ding WangAssistant Front Office Manager
8/10 Bien
Alan
Voyage en groupe
25 mars 2024
Alan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 30 mars 2024
Dear Alan,Thank you so much for sharing your experience with us!We are pleased to hear your stay was enjoyable and all areas met your expectations.We look forward to hosting you again next time you are in Christchurch!Best Regards,Ding WangAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
PAUL, Kaiapoi
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
PAUL
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mercy le 24 mars 2024
Kia Ora Paul,Thank you for your feedback, hope to see you again.
8/10 Bien
Paul
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mercy le 17 mars 2024
Hi Paul,Thank you for your feedback and hope to see you again
10/10 Excellent
Paul
Voyage en couple
14 mars 2024
Paul
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 16 mars 2024
Dear Paul,Thank you for your feedback. Your opinion is very valuable for us!It is very special for us to hear that you enjoyed your stay and that our team fulfilled your expectations.We look forward to hosting you again.Best Regards,Ding WangAssistant Front Office Manager
8/10 Bien
Martha
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 16 mars 2024
Dear Martha,Thank you for your review, we are pleased your stay was satisfactory.We look forward to hosting you again next time you are in Christchurch!Best Regards,Ding WangAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Ravi, Manlius
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ravi
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 16 mars 2024
Dear Ravi,Thank you so much for leaving your great feedback on your recent stay with us.It was our pleasure having you and it is awesome to read you enjoyed your accommodation and dining experience with usWe hope to see you again soon.Best Regards,Ding WangAssistant Front Office Manager
8/10 Bien
Melissa
2 mars 2024
Melissa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 22 mars 2024
Dear Melissa,We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a review.We hope to welcome you back again for a 5 star stay.Best Regards,Ding WangAssistant Front Office Manager
8/10 Bien
Szanne
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Szanne
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mercy Noynay le 4 mars 2024
Kia Ora Szanne,Thank you for staying in Carnmore Hotel Chrishchurch and we will be happy to see you again.Best regards
10/10 Excellent
Fiona
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fiona
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sid le 1 mars 2024
Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us.We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Lutz
Voyage en couple
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lutz
Réponse de Sid le 1 mars 2024
Hi Lutz,Thank you for your feedback.We apreciate your comments and glad that you enjoyed your time with us. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
David
Voyage en couple
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mercy Noynay le 4 mars 2024
Kia Ora David,Thank you for your feedback and we will take it as a note for more improvement of our facilities.Best regards,
10/10 Excellent
John
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clara Santos - Front Office Manager le 28 févr. 2024
Dear John, thank you so much for rating your recent stay with us with a perfect 10 out of 10. It is fantastic to receive feedback like yours. it was our pleasure having you. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Hannes, Hamburg
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Hannes
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Clara Santos - Front Office Manager le 28 févr. 2024
Thank you for your feedback, Hannes! It brings us great joy to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again!
10/10 Excellent
Richard
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 27 févr. 2024
Dear Richard,Thank you for taking time in sharing your recent stay experience at Carnmore Hotel Christchurch.We are pleased to hear our location meet your expectations and the stay was satisfactory.We look forward to welcoming you again in the near future!Best Regards,Ding WangAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
JungEun
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
만족!
JungEun
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Clara Santos - Front Office Manager le 27 févr. 2024
Dear JungEun, thank you for taking the time to leave your feedback on your recent stay with us. We appreciate your detailed comments. It brings us great joy to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again!
8/10 Bien
Bruce
24 févr. 2024
Bruce
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 22 mars 2024
Dear Bruce,Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating.We look forward to seeing you again soon and we will aim for a 5 star stay.Best Regards,Ding WangAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Coco, Newport Coast
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Coco
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sid le 23 févr. 2024
Thank you for your feedback.We are glad that you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Ken
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ken
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sid le 23 févr. 2024
Thank you for your feedback.We are glad that you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Ian
20 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Christchurch.
Ian
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Clara Santos - Front Office Manager le 21 févr. 2024
Dear Ian,Thank you very much for taking the time to share your experience with us. It is great to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to be able to host you soon! Best Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 16 févr. 2024
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to leave your feedback on your recent stay with us.It is great to read your stay was satisfactory and you enjoyed our dining venue the Hoi Polloi Bar & Bistro. We hope to see you again soon!Best Regards,Ding WangAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Gerry
Voyage en couple
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerry
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Sid le 14 févr. 2024
Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us.
6/10 Satisfaisant
nomiya
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
nomiya
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Clara Santos - Front Office Manager le 15 févr. 2024
Dear Nomiya, thank you for taking the time to leave your feedback on your recent stay with us. I would like to contact you directly and understand a little bit more about your experience with us and how we can improve to make your next stay with us a 5 out 5. It was our pleasure having you and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
John
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convient
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 9 févr. 2024
Dear John,Thank you for the amazing feedback, it was our pleasure having you stay with us.We will ensure this feedback is passed on to the team for the excellent work they have done!We hope to wlecome you back again.Best regards,Ding WangAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
ROSANA
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente hotel
ROSANA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ding Wang - Assistant Front Office Manager le 9 févr. 2024
Dear Rosana,Thank you for such amazing feedback! We are pleased that your stay was enjoyable.We look forward to welcoming you back in the near furture.Best regards,Ding WangAssistant Front Office Manager