Hall

Avis sur Motel 6 Rolling Meadows, IL - Chicago Northwest

2 out of 5
Motel 6 Rolling Meadows, IL - Chicago Northwest
1800 Winnetka Cir, Rolling Meadows, IL

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 355 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 164 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 110 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 117 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 260 avis sur 1006." "

6,6/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

5,4/10

Équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Merci à la femme à la réception qui nous a très bien accueilli. Elle m'a énormément aidé pour aller sur le site pour payé l'autoroute payante. Il fallait que je me rouvre un compte et transmettre mes informations sur mon auto. Merci encore à elle. Sans cette femme j'aurais eu de la difficulté à me retrouvé
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 août 2023
Salut Marc,Merci d'avoir reconnu l'excellent service fourni par notre personnel. Nous espérons vous voir bientôt, Safe Travels!Lilith#Team6

8/10 Bien

daouda oumar

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambres rénovées à neuf très confortable et moderne. Un peu loin du centre ville de chicago. Déconseillé si vous n'avez pas d'auto. Parking gratuit. Seul hic et bémol pas d'ascenseur et surtout les poubelles au niveau des escaliers sont remplis de poubelles. Petit déjeuner non inclus. Pour un court séjour a bon prix c'est bon. Pas trop d'activités à faire dans les alentours
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 août 2023
Hi Traveler,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

6/10 Satisfaisant

Huu Binh An

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hebergement est tres vieux
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Brand Experience Team le 24 août 2022
Salut Voyageur,Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas apprécié votre séjour chez nous, et nous nous excusons pour les désagréments que vous pourriez avoir rencontrés. Nous espérons avoir l'occasion d'améliorer votre expérience avec nous. Veuillez visiter à nouveau.Maz K.#Team6

8/10 Bien

Joseph Tan

Voyage d’affaires
Okay
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Antione

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Honestly the area a lil unsettling but not problem others than that.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Antione

Les points forts : Propreté et personnel et service
Honestly place didn’t even know it was a motel until I saw the side and shape just on how nice the place looks. Well taken care of comfortably and hot hot water. Very affordable as well coming back.

10/10 Excellent

Sasa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Parking and good staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Chad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great service, clean, quiet
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Octavia

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
There were SO many bugs!! I asked for bug spray and no one offered to provide any. I got bit by a bug and there were bugs in my suitcase when I got home. This place is DISGUSTING and not fit for humans!!
Séjour de 4 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Lori

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

noreily

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
I liked how private and safe this motel felt
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Bradley

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 mai 2024
Hi Bradley, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

10/10 Excellent

Dexter

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nice price in the Area.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Dexter,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 Excellent

Akhmad

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful place to stay a night or two
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Recep

Les points forts : Propreté
Good
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Charles

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Extra fees were added which was not talked about in the price given
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Anayeli

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 10 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 10 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Sara

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ist room was full of cockroaches. Needed to be moved but never felt completely comfortable. Will never stay again. Do not recommend
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Sara,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Yusuf

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 mai 2024
Hi Yusuf,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Talha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Guys were really nice and room was clean
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Talha, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

4/10 Médiocre

Tjuan

Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
This place had a broken tv and the person at the desk was rude about it plus made me put a paper in my car because they tow ppl it was inconvenient to say the least but I only stayed 1 night (Thank God). I wont return.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Tjuan, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 Satisfaisant

Ashvinkumar

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 mai 2024
Hi Ashvinkumar, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 Excellent

abdulkadir

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Segun

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Need renovation
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Segun,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

4/10 Médiocre

Frankie

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not interested
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Frankie,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 Médiocre

Kristy

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The WiFi was so bad I had to use the hotspot on my phone to be able to use the fire stick on the tv… no fridge or microwave. ☹️
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Kristy,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Adam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place for a good night’s rest!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Adam,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Kenneth

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 avr. 2024
Hi Kenneth,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

ALLEN, Mount Sterling

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I love Motel 6 Rolling Meadows. It is a very clean place to stay. The staff are very friendly and helpful. I always stay here when I am.in the chicago area.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 18 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Ivan

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Ivan,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Munem

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Smil in the rooms and not safe area
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Munem,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

ALLEN, Mount Sterling

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoy stay at Motel 6 Rolling Meadows. The staff are very welcoming, the rooms are very clean and the area is very safe. I stay there most of the ime when I am in Chicago Metro Area
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Traveler,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

2/10 Horrible

Askar, Arlington Heigth

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rude staff
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Askar,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Chris

Clean and just what I expected.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Chris, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Kenechukwu

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The stairs were rusty, door was broken, the bedside lamp not working, and the pool area was very dirty.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Kenechukwu,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Jose

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Jose,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

8/10 Bien

Tamara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 4 avr. 2024
Hi Tamara,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

2/10 Horrible

José A

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Be aware when you make your reservation at this place, 1- they ask for 60 dollars deposit at check in 2- 1boble bed for them, is a equal to a queen bed 3- pillows are way to old , better to bring you own 4- if you have an issue and ask to speak to a manager, the same guy ( Sam ) at check in will be the one , as he is a multitasker. Over all for the price is ok !
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi José A,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Jeff

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Jeff

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Jeff

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good deal at the price
Economy lodging. Clerk was pleasant and efficient. Room was clean and comfortable. Facility is showing age and wear, but is budget priced lodging that does the job.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Jeff

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Isaiah

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Jeff

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi Jeff, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 Excellent

Jeff

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi Jeff, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

2/10 Horrible

Aryana

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Jeff

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi Jeff, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

10/10 Excellent

Jeff

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi Jeff, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6