Avis sur Sheraton Grand Chennai Resort & Spa
Sheraton Grand Chennai Resort & Spa
280 ECR, Vedanamelli, Chengalpattu, Tamil Nadu
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
24 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Amit Kumar le 25 oct. 2021
Dear Jean Louis,
Thank you for taking the time to rate Sheraton Grand Chennai Resort and Spa.
We look forward in welcoming you back again with us soon!
Kind regards,
Amit Kumar
General Manager
10/10 Excellent
Séjour, Paris
Voyage en famille
2 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Mahesh
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahesh
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Saptarshi Biswas le 3 févr. 2024
Dear Mahesh,Greetings from the team!Thank you for your heartfelt comments, it means a lot to us! We are truly delighted to know that you had a pleasant experience. We greatly appreciate your time and we look forward to having you with us again soon!Kind Regards, Saptarshi BiswasGeneral Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Would think twice, not ideal or tourists
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Amit Kumar le 16 janv. 2024
Dear Guest,We must share with you that your feedback is very important for us. Thank you for your valuable feedback!We regret to hear about your experience, we would like to assure you that your feedback has been passed on along with our team and we have taken your comments into consideration, We apologize for the inconvenience and would like to assure you that we will do our utmost to ensure we take the necessary steps to improve on the aforementioned points. We appreciate the engagement and look forward to welcoming you back, as we would love the chance to deliver an outstanding experience on your next visit with us.Warm RegardsAmit KumarGeneral Manager
4/10 Médiocre
Aswin
19 nov. 2023
Aswin
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Amit Kumar, General Manager le 11 déc. 2023
Dear Aswin,We must share with you that your feedback is very important for us. Thank you for your valuable feedback!We deeply regret the inconvenience caused to you. We have taken note of your feedback, and assure you that our team will work on it to make the services much better for you.We hope to welcome you back to the resort as we would love to deliver a better experience for you.Regards,Amit KumarGeneral Manager
10/10 Excellent
Muthuraman, Gurgaon
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muthuraman
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Amit Kumar, General Manager le 31 oct. 2023
Dear Muthuraman,Greetings from Sheraton Grand Chennai Resort & Spa!Thank you for your kind feedback!We are delighted to know that the team took care of you and made you feel comfortable & hospitable. The entire team will be delighted to know that you enjoyed your meal by the bay and loved your time here at Sheraton Grand Chennai Resort & Spa.We look forward to welcoming you back to the Resort soon!Regards, Amit KumarGeneral Manager
10/10 Excellent
Venkatedan
8 oct. 2023
Venkatedan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Amit Kumar , General Manager le 31 oct. 2023
Dear Venkatedan,Greetings from Sheraton Grand Chennai Resort & Spa!Thank you for your kind feedback!We are delighted to know that the team took care of you and made you feel comfortable & hospitable. The entire team will be delighted to know that you enjoyed your meal by the bay and loved your time here at Sheraton Grand Chennai Resort & Spa.We look forward to welcoming you back to the Resort soon!Regards, Amit KumarGeneral Manager
8/10 Bien
Philip
Voyage en famille
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philip
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Amit Kumar le 5 juil. 2023
Dear Phillip,Greetings from the team!I am delighted to note that you have enjoyed your time with us and sincerely appreciate your warm and positive rating. Your recognition of the services is greatly appreciated, and it has been conveyed. It was a pleasure hosting you and looking forward to seeing you in ECR again.Kind regardsAmit KumarGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Dr valluvan
19 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Dr valluvan
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Amit Kumar le 5 juil. 2023
Dear Dr Valluvan,We must share with you that your feed is very important to us. Thank you for your valuable feedback!We deeply regret the inconvenience caused to you. We have taken note of your feedback, and assure you that our team will work on it to make the services much better for you.Looking forward to welcoming you back with us again soon as we would love to deliver a better experience on your next stay with us Regards,Amit KumarGeneral Manager
8/10 Bien
Deepika
22 mai 2023
Deepika
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Amit Kumar le 25 mai 2023
Dear Deepika,Thank you for your review.It was a pleasure having you at Sheraton Grand Chennai Resort & Spa. We are glad that you had a comfortable experience with us and enjoyed your stayIt was a pleasure hosting you and looking forward to seeing you in Mahabalipuram again.Kind Regards,Amit KumarGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Chandra Shekhar Reddy
Voyage en groupe
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chandra Shekhar Reddy
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Amit Kumar le 20 janv. 2023
Dear Chandra Shekhar Reddy,Thank you for sharing your review. We are sorry to read your comments regarding your stay at our resort - Sheraton Grand Chennai Resort & Spa. We would like to assure you this is not up to our usual high service standards and do apologize for the negative impression this gave you. Your comments will be shared with the concerned personnel and I will personally look into this. We truly hope that we'll welcome you back again, as we would love the chance to deliver an outstanding experience on your next stay with us.Kind RegardsAmit KumarGeneral Manager
8/10 Bien
Madan Babu
29 déc. 2022
Madan Babu
Séjour de 5 nuits en décembre 2022
Réponse de Amit Kumar, General Manager le 31 déc. 2022
Thank you for taking your time to rate us.We are glad that you had a pleasant time with us and we are delighted to know that our services could match your expectations. It was a pleasure hosting and looking forward to seeing in Mahabalipuram again.Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
CHARI
16 nov. 2022
CHARI
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Arun
Voyage en famille
6 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arun
Réponse de Amit Kumar le 17 nov. 2022
Dear Arun,Thank you for your kind feedback!We are delighted to know that our services and amenities were up to your expectations.Looking forward to welcoming you back soon.Kind RegardsAmit KumarGeneral Manager
10/10 Excellent
SWAMINATHAN
Voyage en famille
31 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome experience
SWAMINATHAN
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Amit Kumar le 4 nov. 2022
Dear Swaminathan,Thank you for your kind feedback!We are truly delighted to know you had a pleasant experience with Sheraton Grand resort and spa Chennai.We look forward to welcoming you back with us.Kind regards,Amit Kumar General Manager
10/10 Excellent
Balajee
Voyage en famille
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Balajee
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Amit Kumar (General Manager) le 3 oct. 2022
Dear Balajee,Thank you taking your time to review us on Expedia.I am glad that the resort and its amenities could match your expectations and you found our service to your liking.I have personally shared your appreciation with the entire team. Your kind words will go a long way in motivating them.We look forward to welcoming you again soon.Kind Regards,
10/10 Excellent
vijay
Voyage en groupe
11 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
vijay
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Amit Kumar le 16 sept. 2022
Dear vijay,Thank you taking your time to review us on Expedia. We hope we get those 5 stars the next time you visit us. We greatly appreciate your time and we look forward to have you with us soon !Kind regards,Amit KumarGeneral Manager
2/10 Horrible
Ravi
29 août 2022
Ravi
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Amit Kumar le 16 sept. 2022
Dear Ravi,First of all, thank you for taking the time to write your comments about your experience, we are sorry that our services didn't satisfy your expectations, moreover, we want you to know that hearing to our guest always help us to improve our services and to avoid this kind of situations to happen again, once again we are sorry for the inconvenience.We would like to reiterate once again for the inconvenience you may have encountered, and we are at your complete disposal for any future clarifications that you may need.Kind Regards,Amit Kumar
2/10 Horrible
Jyotsna
Voyage en famille
26 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jyotsna
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Amit Kumar le 16 sept. 2022
Dear Jyotsna,We are really apologetic on the incident, we will definitely look into this and have this rectified. We hope to have you back with us soon.Kind Regards, Amit Kumar
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lil slice of paradise
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
David
26 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2022
4/10 Médiocre
Sathish
Voyage en couple
24 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sathish
Séjour de 1 nuit en mars 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful property!
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Amit Kumar le 9 févr. 2022
Dear Guest,
Thank you for your heartfelt comments about the team, it means a lot to us! We are truly delighted to know that you had a pleasant experience. Sheraton Grand Chennai Resort and Spa is known for its luxury and has the best rooms & restaurants in Mahabalipuram. We are glad you enjoyed it. We look forward in welcoming you back again with us soon!
Kind regards,
Amit Kumar
General Manager
4/10 Médiocre
Sreekrishnan, Toronto
Voyage en famille
27 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Sreekrishnan
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Amit Kumar le 9 févr. 2022
Dear Sreekrishnan,
Thank you for sharing your review. We are sorry to read your comments. We would like to assure you this is not up to our usual high service standards and do apologize for the negative impression this gave you.
We truly hope that we'll welcome you back again, as we would love the chance to deliver an outstanding experience on your next stay with us.
Kind regards,
Amit Kumar
General Manager
10/10 Excellent
VVDN technologies
Voyage d’affaires
19 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
VVDN technologies
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Amit Kumar le 19 janv. 2022
Dear VVDN Technologies,
Thank you for your heartfelt comments about the team, it means a lot to us! We are truly delighted to know that you had a pleasant experience. Sheraton Grand Chennai Resort and Spa is known for its luxury and has the best rooms in Mahabalipuram. We are glad you enjoyed it. We look forward in welcoming you back again with us soon!
Kind regards,
Amit Kumar
General Manager
10/10 Excellent
subhashini
Voyage en famille
1 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
subhashini
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Amit Kumar le 4 janv. 2022
Dear
Thank you for taking the time to rate Sheraton Grand Chennai Resort and Spa. ! We are truly delighted to know that you had a pleasant experience. Sheraton Grand Chennai Resort and Spa is known for its luxury and has the best rooms in Mahabalipuram.
We look forward in welcoming you back again with us soon!
Kind regards,
Amit Kumar
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
17 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Amit Kumar le 25 oct. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rate Sheraton Grand Chennai Resort and Spa.
We look forward in welcoming you back again with us soon!
Kind regards,
Amit Kumar
General Manager
10/10 Excellent
Jayaprakash
Voyage en famille
6 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jayaprakash
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Amit Kumar le 25 oct. 2021
Dear Jayaprakash,
Thank you for taking the time to rate Sheraton Grand Chennai Resort and Spa.
We look forward in welcoming you back again with us soon!
Kind regards,
Amit Kumar
General Manager
10/10 Excellent
Shydh
5 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shydh
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
PLASTICS
Voyage en famille
23 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PLASTICS
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Amit Kumar le 25 oct. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rate Sheraton Grand Chennai Resort and Spa.
We look forward in welcoming you back again with us soon!
Kind regards,
Amit Kumar
General Manager
10/10 Excellent
udaya bhanu
Voyage en groupe
30 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
udaya bhanu
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Amit Kumar le 25 oct. 2021
Dear Udaya Bhanu,
Thank you for taking the time to rate Sheraton Grand Chennai Resort and Spa.
We look forward in welcoming you back again with us soon!
Kind regards,
Amit Kumar
General Manager
10/10 Excellent
Florence Sunitha
Voyage en famille
10 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect getaway
Florence Sunitha
Séjour de 3 nuits en août 2021
2/10 Horrible
Nitish
Voyage en famille
6 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Poor experience with Sheraton
Nitish
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Rachna
5 août 2021
Rachna
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good to stat with 2year babyp
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
10/10 Excellent
Samuel Vijay
Voyage en famille
15 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
If you want to be pampered...choose Sheraton Grand
Samuel Vijay
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 6 mai 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Mohammed
Voyage en famille, Voyage en groupe
11 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohammed
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Raja
Voyage en famille
28 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing stay
Raja
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
8 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2021
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Shruti
Voyage en famille
23 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shruti
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Sheraton Grand Chennai Resort & Spa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 déc. 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Ramasamy
Voyage en famille
9 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ramasamy
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
8/10 Bien
Zaina
Voyage en famille, Voyage en groupe
8 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zaina
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Vikas
19 oct. 2020
Vikas
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Mohammed
Voyage en famille
5 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing!!
Mohammed
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Ramasamy
Voyage en famille
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ramasamy
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Nithyakalyani
Voyage en famille
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nithyakalyani
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Sheraton Grand Chennai Resort & Spa le 15 avr. 2021
Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.