Avis
8,2
Très bien
8,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
3 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Hotel Barcelona le 25 oct. 2023
Dear Diego andres Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
8/10 Bien
Abderrahman
13 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente place pour dormir
Abderrahman
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de imad le 16 nov. 2018
merci pour votre commentaire
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Brrr
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de imad le 14 nov. 2018
Nous allons essayer de travailler à nouveau sur vous
8/10 Bien
Andrew
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Andrew
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Waleed
Voyage en famille, Voyage en couple
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Waleed
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Iver
8 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
No frills in the Medina
Iver
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Ukita
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ukita
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Ali
9 déc. 2023
Ali
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Diane
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Diane
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Barcelona le 2 nov. 2023
Dear diane Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
10/10 Excellent
Franklin
25 oct. 2023
Franklin
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Barcelona le 5 déc. 2023
dear franklin Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
10/10 Excellent
Wendy
Voyage en couple
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Réponse de Hotel Barcelona le 21 août 2023
Dear Wendy.We are very happy to hear that you had a good time while staying with us, and we appreciate your positive review. Thank you and we hope we see you again .Best regards.
10/10 Excellent
Tor Inge
15 juin 2023
Tor Inge
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Rida le 26 juil. 2023
Dear Tor IngeThank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
10/10 Excellent
matthew
12 juin 2023
matthew
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Rida le 26 juil. 2023
Dear MatthewThank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
8/10 Bien
Takahiro
4 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Takahiro
Réponse de Rida le 26 juil. 2023
Dear TakahiroThank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
10/10 Excellent
Siu Shan
19 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommend
Siu Shan
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de redwan le 19 mai 2023
your always welcome here.
10/10 Excellent
Antonina
Voyage en famille
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful little place
Antonina
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Kind People le 1 mai 2023
Thank you so much it was a pleasure having a wonderful family like you in our hotel .
8/10 Bien
Carmen
Voyage en famille
7 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carmen
Séjour de 3 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Yuriko
Voyage en couple
12 nov. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Yuriko
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Hotel Barcelona le 25 oct. 2023
Dear yuriko Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
8/10 Bien
CARLOS
30 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente ubicación y precio
CARLOS
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Hotel Barcelona le 25 oct. 2023
Dear carlos Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
10/10 Excellent
Adam
Voyage en groupe
25 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adam
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
John
20 avr. 2022
Great location in Chefchaouen.
John
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Hotel Barcelona le 25 oct. 2023
Dear John Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
8/10 Bien
Stephen
13 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Hotel Barcelona le 25 oct. 2023
Dear Stephen Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
4/10 Médiocre
Chi Fung
12 févr. 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chi Fung
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Elina
Voyage en groupe
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cute, with perfect views from the roof top
Elina
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Hotel Barcelona le 25 oct. 2023
Dear Elina Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
10/10 Excellent
Lazar
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay for money due to proximity and rooftop
Lazar
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de imd le 28 oct. 2019
thanks
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de barcelona le 16 oct. 2019
your opinion is right
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de imd le 16 oct. 2019
thank you so mutch
4/10 Médiocre
Lesley
15 juin 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not great but good location
Lesley
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Hotel Barcelona le 25 oct. 2023
Thank you for sharing this honest feedback Lesley We apologize for not meeting your expectations. Please know that our team is working to prevent that from happening again
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Hotel Barcelona le 25 oct. 2023
Dear Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,
10/10 Excellent
Ng, Singapore
8 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ng
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de imad le 8 janv. 2019
thank you
8/10 Bien
Shima
11 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and clean rooms
Shima
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de imad le 24 déc. 2018
thanks for the good coment
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 nov. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de imad le 10 nov. 2018
Your comment is beautiful, realistic and analytical. I agree with you on every word you wrote, but you can describe your pigeons with a good experience with people you trust
8/10 Bien
Chimry, Japan
8 nov. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chimry
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de imad le 10 nov. 2018
thanks
another time when you come backe to as you will find any think as you you like
6/10 Satisfaisant
Erez
20 oct. 2018
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Cheap hotel in the old city
Erez
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de imad le 21 oct. 2018
hi
We will try to work on your feedback
and we wish to see you another time
10/10 Excellent
Angela
12 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great staff, great location, lovely place.
Angela
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de imad le 12 oct. 2018
thanks angela you too good people we wish to see you another time
10/10 Excellent
Michelle
31 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michelle
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de imad le 14 nov. 2018
thank you we wish to see you another time
4/10 Médiocre
kyoka
6 mai 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre