Avis sur Four Seasons Residence Club Aviara, North San Diego
Four Seasons Residence Club Aviara, North San Diego
7210 Blue Heron Pl, Carlsbad, CA
Avis
9,4
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
11 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
Jon
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Anna, Piedmont
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Cameron
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cameron
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Brittany
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 6 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Novie
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Novie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Assad
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Assad
Séjour de 6 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
katya
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
katya
Séjour de 4 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Eduardo, Fort Lauderdale
16 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hani Kirollos le 18 mars 2024
Eduardo,Would you provide additional feedback about your stay? We want to know what we could have done to ensure a 5 out of 5 star stay.
10/10 Excellent
Felipe
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felipe
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Melissa
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hani Kirollos le 18 mars 2024
Thank you for the wonderful review.
10/10 Excellent
Stephen, Shoreline
28 janv. 2024
Stephen
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Raymond
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raymond
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Matthew
15 janv. 2024
Matthew
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
roberto
11 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
roberto
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Jae Ik
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jae Ik
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family trip
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Michelangelo
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelangelo
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Jeffrey
16 déc. 2023
Jeffrey
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
LaShonda
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LaShonda
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Reort Manager le 15 déc. 2023
Dear LaShonda,Thank you for the wonderful review about your stay at Four Seasons Residence Club Aviara. We are so pleased about the special mention about Alexis and Brendon. We are very proud of our Aviara family.We love that you enjoyed your accommodations and wish we could take the credit for the beautiful sunsets.Please join us again the next time you come to California. Until then Happy Holidays!!!Sincerely,Hani Kirollos
10/10 Excellent
ALEJANDRO, HOUSTON
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ALEJANDRO
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Resort Manager le 15 déc. 2023
Dear Alejandro,Many thanks for the 5 out of 5 rating.Happy Holidays!Hani Kirollos
10/10 Excellent
Garth
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Garth
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
David
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Juliana
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juliana
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
James
Voyage d’affaires
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Kate
Voyage en groupe, Voyage en couple
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kate
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Paul
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Manager le 16 oct. 2023
Dear Four Seasons Guest,Many thanks for the amazing review about your families stay at Four Seasons Residence Club Aviara. We are so pleased to have made your trip so memorable.We will share you kind words about Leroy with him!!!!Come join us again soon!Best regards,Hani KirollosHotel Manager
10/10 Excellent
Larry
Voyage en couple
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Ashee
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Ashee
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Hani Kirollos le 12 oct. 2023
Dear Ms. Huda,Thank you so much for taking the time to speak with Jessica about your recent stay at Aviara. She shared your feedback with me.I would like to express my sincere apologies about the cleanliness concerns you had with housekeeping. This has been addressed with our upper management team to ensure a much improved guest stay in the future.We do hope you will consider joining us again the future and please do not hesitate to reach out to Jess or myself. Until then, all the best.Sincerely,Hani KirollosResort Manager
10/10 Excellent
Jennifer
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hani Kirollos le 9 oct. 2023
Dear Jennifer,We are so pleased with your review of your stay at Aviara. Thank you for letting us know how much you enjoyed your accommodations and that your check in was seamless.We do hope you will join us again in the future.Most Sinerely,Hani KirollosResort Manager
10/10 Excellent
Michael
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Hani Kirollos - Resort Manager le 3 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for your kind words of praise about our friendly Aviara staff. We look forward to welcoming you back in the near future.
6/10 Satisfaisant
Beatrice, miami
Voyage en couple
22 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Beatrice
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Hani Kirollos - Resort Manager le 3 oct. 2023
Dear Guest, I was so sorry to learn about your disappointment with the property, including the spa, Seasons restaurant, and the staff. Thank you for sharing your experience and should you wish to discuss this further, please feel free to reach out to me at your convenienceSincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Four Seasons Stay
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Resort Manager le 22 sept. 2023
Dear Four Seasons Guest,We thank you for the kind words about the Aviara family. We are very proud of our staff.It was very disconcerning to learn about your disappointment with in-villa dining. Thank you for bringing this to our attention and we extend our sincere apologies.We hope you will consider joining us again in the future. Please feel free to reach out to me prior to your next next stay.Best Regards,Hani Kirollos
10/10 Excellent
Larry
16 sept. 2023
Larry
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Hani le 9 oct. 2023
Dear Larry,Many thanks for the "5" out of "5" star rating!.Please come back and join us again when you are in the San Diego area.Sincerely,Hani KirollosResort Manager
10/10 Excellent
Evangeline
Voyage en famille
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evangeline
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hani Kirollos - Resort Manager le 6 sept. 2023
Evangeline,Thank you so much for the "10" out of "10" review. We look forward to welcoming you bacj to Aviara in the very near future.
8/10 Bien
Tina
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Hani Kirollos - Resort Manager le 6 sept. 2023
Tina, It was a pleasure to have you join us at Four Seasons Residence Club Aviara.Thank you for sharing your experience at our property with fellow travelers.We hope you will join us again in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Robert
Voyage d’affaires
28 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Robert
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hani Kirollos, Resort Manager le 29 juin 2023
Dear Robert, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are elated to hear the staff made such an impact on your experience. See you again soon!
10/10 Excellent
Vanessa van
25 juin 2023
Vanessa van
Séjour de 3 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Evangeline
Voyage en famille
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing and relaxing family stay
Evangeline
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hani Kirollos, Resort Manager le 29 juin 2023
Dear Evangeline,It brings me incredible joy to hear that you and your family enjoyed our Father's Day festivities. The staff was proud to hold those activities. We will make sure to share with the team how they made such an impact on your stay.
10/10 Excellent
Grania
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Grania
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Dora Joyner le 19 juin 2023
Thank you so much for sharing how much you enjoyed your stay at Aviara.We look forward to welcoming you back .
6/10 Satisfaisant
Rada
Voyage en couple
18 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rada
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hani Kirollos, Resort Manager le 29 juin 2023
Dear Rada,I am saddened to hear your stay was not up to the standard we want for our guests. A member of our management team will reach out to you for further follow up. We do hope to have the sincere chance to welcome you again soon and show you what Four Seasons hospitality is truly about.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Dora Joyner le 19 juin 2023
Thank you so much for the lovely review. We hope you do stay longer next time!!!
8/10 Bien
Israel, sunnyvale
Voyage en famille
19 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Israel
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Dora Joyner, Director of Residences le 22 mai 2023
Dear Israel,Our Guest Experience Manager, Alexis Tatkowski, has reached out in regards to your feedback. We hope to have the chance to connect with you in the near future and welcome you back again soon.
2/10 Horrible
Gladys Nathalia
18 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Gladys Nathalia
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Dora Joyner - Director of Residences le 19 mai 2023
Dear Gladys Nathalia,I was sorry to learn about your disappointing experience at the property. I appreciate your constructive feedback and have followed up with the departments you mentioned in order to preclude these concerns from reoccurring in the future.Thank you for taking the time to connect with me over the phone. We hope to welcome you back in the near future!Most Sincerely,Dora JoynerDirector of Residences
10/10 Excellent
Frances
7 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frances
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Dora Joyner, Director of Residences le 22 mai 2023
Thank you for choosing us as your preferred place of stay. We hope you enjoyed every minute of it and made memories for a lifetime!
10/10 Excellent
Chelsea
Voyage en groupe
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chelsea
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Jessica Cowan, Guest Experience Supervisor le 16 avr. 2023
Good morning Ms. Hill, Thank you for submitting your review. We are so pleased you enjoyed your stay with us at Four Seasons Aviara. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Mark William
6 mars 2023
Mark William
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Jessica Cowan, Guest Experience Supervisor le 16 avr. 2023
Good morning Mr. William, thank you for submitting your review. We are so pleased you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back very soon!
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
26 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Jessica Cowan, Guest Experience Supervisor le 16 avr. 2023
Good morning Mr. Vargas! Thank you for submitting your review. We are so pleased you enjoyed your stay with us! We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
susan
16 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
susan
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Jessica Cowan, Guest Experience Supervisor le 16 avr. 2023
Good morning Ms. Blackman, we are so pleased you enjoyed your stay with us! Thank you for submitting your review. We look forward to welcoming you back soon!
6/10 Satisfaisant
elizabeth
Voyage d’affaires
8 févr. 2023
elizabeth
Séjour de 2 nuits en février 2023