Avis
7,4
Bien
7,8/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
8 févr. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2021
Réponse de Front Desk le 10 févr. 2021
Thank you for your feedback about the shower, in some suites they are due an upgrade. We're glad you enjoyed your stay despite the current restrictions in Alberta.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
24 juin 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Robyn
Voyage en couple
12 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robyn
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Front Desk le 14 avr. 2022
Thank you Robyn! We hope to see you again.
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en famille
11 mars 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Amanda
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Front Desk Team le 11 mars 2022
Hello Amanda,
Thank you for staying with us. We hope to welcome you again in the future.
Kind regards,
10/10 Excellent
Rodney, Lacombe
5 mars 2022
Rodney
Séjour de 2 nuits en mars 2022
8/10 Bien
Amber
28 févr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Amber
Séjour de 5 nuits en février 2022
6/10 Satisfaisant
Andy
Voyage en couple
19 janv. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Andy
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Front Desk Team le 20 janv. 2022
While some things are out of our control, we sincerely appreciate the feedback to improve our services.
In regards to the mentioned hot tub, they are exclusive to the penthouse units located on the 4th floor. None of the 1 bedroom units include a private hot tub.
10/10 Excellent
Brittany
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
9 janv. 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Front Desk le 10 janv. 2022
Thank you for your comprehensive feedback Brittany, great to hear you and your family enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back again.
8/10 Bien
Dawn
6 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Dawn
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Front Desk le 7 déc. 2021
Thank you for taking time to review your stay with us Dawn! We appreciate your feedback.
2/10 Horrible
Jay
21 nov. 2021
Jay
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
8/10 Bien
Jamie
8 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The Summit at Grand Rockies
Jamie
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Front Desk le 9 nov. 2021
Thank you for such a comprehensive review Jamie, and really useful points about the hanging hooks for the bathroom. Hopefully you had a chance to relax despite the surrounding noise, and we hope to welcome you back again.
10/10 Excellent
Chyloe
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
27 oct. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chyloe
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Front Desk le 30 oct. 2021
Amazing to hear!! Thank you for your review. Hope to see you again.
10/10 Excellent
Durriya
Voyage en famille
17 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Durriya
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Front Desk le 19 oct. 2021
Fantastic to see a 5/5 rating! Thank you
4/10 Médiocre
Ismar
16 oct. 2021
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Ismar
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
6/10 Satisfaisant
Allison, Buena Park
Voyage en couple
16 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allison
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Front Desk le 18 oct. 2021
Great to see you enjoyed your stay Allison! Yes our collection of apartments are called the "Summit at the Grande Rockies" and we manage these from just across the road at the Georgetown Inn or feel free to use the contact phone number provided.
8/10 Bien
Kymberly
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Kymberly
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Front Desk le 5 oct. 2021
Thank you Kymberly, really useful points to hear that we'll look into further. Glad you enjoyed the penthouse!
8/10 Bien
David
14 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Front Desk le 14 sept. 2021
Thank you David for your positive review!
4/10 Médiocre
dean
Voyage en couple
9 sept. 2021
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
dean
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Front Desk le 11 sept. 2021
Hi Dean, thank you for sharing your feedback. Your experience this time seems to be a little different from a previous stay as we only manage a few suites within the whole Grande Rockies building - hence the check in aross the road. We're sorry that this didn't live up to expectation, but do hope you'll plan another trip in the future.
6/10 Satisfaisant
Pianran
Voyage en couple
31 août 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Pianran
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Front Desk Team le 3 sept. 2021
Hello Pianran,
Thank you for your feedback, we're sorry to hear your stay had some unfortunate complications. Know that we will follow up on the issues mentioned and will make changes to improve our services. We hope you still had a wonderful time in Canmore!
10/10 Excellent
Jeff N., Calgary, Canada
11 août 2021
Les points forts : Propreté
Very happy with our stay!
Jeff N.
Séjour de 2 nuits en février 2021
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 avr. 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Front Desk Team le 17 avr. 2021
Sorry to hear the room did not meet your expectations. We appreciate your honest feedback and know that we will use it to improve where we can!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 avr. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Front Desk le 11 avr. 2021
Thank you for your constructive points, we will look into the maintenance issues.
2/10 Horrible
Cory
6 avr. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cory
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Front Desk Team le 7 avr. 2021
Thank you for your feedback. I am sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We appreciate the opportunity to improve our services.
Kind Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de Front Desk le 11 avr. 2021
Thank you for your postive rating, we hope to welcome you back again.
10/10 Excellent
Matthew B.
31 mars 2021
Les points forts : Propreté
Great property, thank you!
Matthew B.
Séjour de 2 nuits en mars 2021
10/10 Excellent
Debra
27 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect !!
Debra
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de Front Desk le 27 mars 2021
Great to hear Debra, we're so glad you enjoyed a quiet and relaxing stay in the mountains.
8/10 Bien
Haley
Voyage en famille
21 mars 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Haley
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Front Desk le 22 mars 2021
Great feedback, happy to hear you enjoyed one of our penthouse suites!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 mars 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Front Desk le 15 mars 2021
Thank you for your feedback, we wish to address this directly with you - please contact our Front Desk. We are available 7am-11pm so would have hoped you got in touch during your stay so could have had a chance to rectify these issues.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2021
Réponse de Front Desk le 20 mars 2021
Fantastic to see a 5* rating! We hope you'll return in the future.
10/10 Excellent
Kimberly C
Voyage en famille
9 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kimberly C
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Front Desk le 12 mars 2021
Fantastic to see a 10/10 rating Kimberly. We hope to see you in the future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 mars 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de Front Desk le 19 mars 2021
Thank you for your feedback, we're pleased to see your rating means you enjoyed your stay overall but do let us know any areas to improve.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2021
Réponse de Front Desk le 1 mars 2021
Great to hear you had all the essentials to have an enjoyable stay, we hope to welcome you back again soon.
8/10 Bien
Barbara
28 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Barbara
Séjour de 3 nuits en février 2021
Réponse de Front Desk le 1 mars 2021
Thank you for your rating, we're happy to see you mostly enjoyed your stay and feel free to get in touch directly with any points to improve.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
27 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2021
Réponse de Front Desk le 28 févr. 2021
So great to hear the Grotto suite exceeded your expectations, there's plenty of space for guests to get comfortable and enjoy themselves!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 févr. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2021
Réponse de Front Desk le 27 févr. 2021
Thank you for your honest feedback about your stay, I'm sorry to hear there were points that needed to be improved, we'll be following up on these directly.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2021
Réponse de Front Desk le 20 févr. 2021
Thank you for a great rating, we're so pleased you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Front Desk le 20 févr. 2021
Thank you for a 5/5 rating!
10/10 Excellent
Lidiya, Edmonton
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lidiya
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Front Desk le 23 janv. 2021
So great to hear you enjoyed your time in one of the penthouse suites, the private hot tub on the deck is just fantastic!
4/10 Médiocre
Zenon
Voyage en famille
14 janv. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Zenon
Séjour de 5 nuits en janvier 2021
Réponse de Front Desk le 15 janv. 2021
Thank you for your feedback, and our apologies again about the shower - we have followed up with our Housekeeping team, but I'm glad we arranged the alternative room straight away. As per the confirmation emails the Summit at the Grande Rockies is a collection of suites that are managed remotely rather than at the Grande Rockies Front Desk but assistance is available at the contact numbers provided.
10/10 Excellent
Ryan, Edmonton
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
11 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Front Desk le 14 janv. 2021
Great to hear you enjoyed your stay in one of the Grotto+ suites, the surrounding mountain views from the hot tub is just fantastic!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
2 janv. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
meh.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2020
Réponse de Front Desk le 3 janv. 2021
Thank you for your feedback, please get in touch with our Front Desk team directly should you wish to discuss these points further.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 déc. 2020
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Front Desk le 20 déc. 2020
Thank you for your feedback, we will be in contact with you directly. We're very sorry that your stay did not meet our usual standards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Front Desk le 16 déc. 2020
Our penthouses with private hot tubs are definitely in demand, great to hear you had an enjoyable stay.
10/10 Excellent
Shauna, Calgary
Voyage en groupe
8 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shauna
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Front Desk le 12 déc. 2020
Great to have 5* feedback, the penthouses with the private hot tubs are definately something extra special!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Réponse de Front Desk le 26 nov. 2020
Thank you for your 5* rating, we're so pleased you had an excellent stay.
10/10 Excellent
Sausha
Voyage en groupe
23 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sausha
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Front Desk le 24 nov. 2020
So happy to see your stay was 10/10, we hope you enjoyed all the facilities and convenience of your "home away from home" and hope to welcome you back again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2020
Réponse de Front Desk le 22 nov. 2020
Thank you for your positive rating, we're glad to see you enjoyed your stay and the convenience of the location to downtown Canmore.
10/10 Excellent
Ashley, Edmonton AB
Voyage en couple
20 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Réponse de Front Desk le 21 nov. 2020
Thank you for your fantastic feedback about the Grotto+ suites, and the pool table in your suite is a real added bonus.
10/10 Excellent
Jen, Edmonton
Voyage en groupe
26 oct. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jen
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Front Desk le 28 oct. 2020
Thank you for your constructive feedback about the cookware, we provide the basic essentials but will follow up with our Housekeeping team to restock your suite.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 oct. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
Réponse de Front Desk le 17 oct. 2020
Thank you for your 5* review, so pleased that you had an enjoyable stay for your time in Canmore.