Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 25 mai 2024
Thank you for your feedback, it is truly appreciated. Kind regards
10/10 Excellent
Innocent
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Innocent
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 25 févr. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to share your wonderful feedback. We are glad to hear that you found our rooms clean and nice, and that you enjoyed the beautiful location and good service. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and we are delighted that we met your expectations. We look forward to welcoming you back in the future. Thank you for choosing to stay with us.
10/10 Excellent
Marie-Noelle
Voyage en famille, Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Noelle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 4 févr. 2024
Hi Marie, Thank you for your review! We're glad to hear that you enjoyed our large family room and popular dining area. We strive to provide excellent value for money and we appreciate you keeping our address in mind for your future travels. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Richard
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 17 oct. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
guy francis
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
guy francis
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 23 sept. 2023
Thank you for sharing your positive experience with us! We're glad to hear that you enjoyed your stay and we're happy to know that the small gesture of providing a glass of wine and cheese at 5 p.m. in the large foyer room was appreciated. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future!
6/10 Satisfaisant
Louise
17 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 23 sept. 2023
Thank you for your review and feedback. We apologize that your first impression was not satisfactory due to the carpets. We will take it into consideration and work on improving our carpets so that our guests can have a more pleasant stay. In regards to the lack of a dressing gown, we apologize for any inconvenience this may have caused and will consider adding them to our amenities list. We are sorry to hear that the hair dryer was not operational and that we did not have a plan B in place. We will make sure to have a backup hair dryer available for our guests in case of any future malfunctions. Thank you again for your valuable feedback.
10/10 Excellent
Jacques
Voyage en famille
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacques
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 28 août 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Annie
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Annie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 27 août 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Jacob
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Réponse de Andrea le 5 juil. 2023
Hi Jacob Thank you for taking the time to share your experience with us. We're glad to hear that you enjoyed your stay, found your room to be clean, and appreciated our close proximity to downtown Canmore. We apologize for any inconvenience caused by the air conditioner. We will pass this feedback along to our team so that we can work on improving this aspect for our guests. We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regards, Management
10/10 Excellent
Rejean
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rejean
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Maria le 26 mars 2023
Thank you for choosing to stay with us and for leaving such a wonderful review of your experience. Your feedback is truly appreciated, we can't wait to share your remarks with our team. We are happy you had a lovely time at our property and look forward to welcoming you back on your next trip to the mountains.Kind regards,Management
10/10 Excellent
Yves
1 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yves
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Maria le 26 mars 2023
Merci d'avoir choisi de rester avec nous et d'avoir laissé une si belle critique de votre expérience. Nous apprécions vos aimables paroles à propos de notre personnel et espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à la montagne.Bien à vous,Gestion
8/10 Bien
Andre
Voyage en famille
28 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Andre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
MARIE JOSÉE
Voyage en couple
28 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIE JOSÉE
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
MARIE JOSÉE
Voyage en couple
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIE JOSÉE
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Richard
16 sept. 2022
Richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
Steve
Voyage en famille
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
PHILIPPE
Voyage en famille
14 août 2022
Les points forts : Propreté et équipements
PHILIPPE
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Ghislaine
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ghislaine
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Lise
25 juil. 2022
Lise
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Pamela
Voyage en famille
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 6 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Annick
Voyage en famille
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Annick
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Harshman le 15 juil. 2022
Merci d'avoir choisi notre hôtel. Nous espérons vous accueillir à nouveau à l'avenir. Merci beaucoup.
Cordialment,
Harshman
8/10 Bien
Patrick, Sherbrooke
Voyage en groupe
21 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Management le 21 mars 2022
Hi Patrick,
Thank you for taking the time to leave a review. We are happy to hear that you had a great time at our property and look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
Management
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en couple
14 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Management le 22 sept. 2021
Hello Elizabeth,
Thank you for choosing to stay with us and for leaving such a wonderful review of your experience. Your feedback is truly appreciated, we can't wait to share your remarks with our team. We are happy you had a lovely time at our property and look forward to welcoming you back on your next trip to the mountains.
Kind regards, Management
10/10 Excellent
Christian
13 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel and excellent location!
Christian
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Management le 22 sept. 2021
Hello Christian,
Thank you for choosing to stay with us and for leaving such a wonderful review of your experience. Your feedback is truly appreciated, we can't wait to share your remarks with our team. We are happy you had a lovely time at our property and look forward to welcoming you back on your next trip to the mountains.
Kind regards, Management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 août 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Management le 5 août 2021
Thank you for your review and feedback. We are sorry to hear you found the mattress to be too soft. It is unfortunately difficult to suite everyone's preferences but can assure you we have always invested in high quality bedding to ensure a great night's sleep.
We will absolutely take your comments into consideration when making future changes and appreciate your valuable feedback.
We hope you enjoyed your time in Canmore and look forward to having another opportunity to welcome you again upon your return to the mountains.
Kind regards,
Management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Management le 29 juil. 2021
Thank you for your great review. We are happy to see you enjoyed your stay with us and appreciate you taking the time to share your feedback.
We look forward to welcoming you again in the future!
Kind regards,
4/10 Médiocre
Iuliana
26 juil. 2021
Iuliana
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
8/10 Bien
Mélanie
24 juil. 2021
Mélanie
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Management le 29 juil. 2021
Thank you for your great review. We are happy to see you enjoyed your stay with us and appreciate you taking the time to share your feedback.
We look forward to welcoming you again in the future!
Kind regards,
8/10 Bien
Eric
5 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good value. Clean and renovated, but bathroom outd
Eric
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Management le 5 juil. 2021
Hello Eric,
Thank you for taking the opportunity to review our property. We are happy to hear you had a clean and comfortable stay. We look forward to having the opportunity to welcome you back to the property on your next mountain getaway!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 juin 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de Management le 28 juin 2021
Thank you for choosing to stay at the Canmore Rocky Mountain Inn! We are happy to hear you had a comfortable stay with us! We look forward to welcoming you back to the property on your next visit to Canmore.
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Équipements
Amanda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management le 27 mai 2024
Thank you for your feedback, it is truly appreciated. Kind regards
10/10 Excellent
Erin
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management le 27 mai 2024
Thank you for choosing our accommodation! We're thrilled to hear you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon. We appreciate your feedback.All the best!
6/10 Satisfaisant
Peter
25 mai 2024
Peter
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 25 mai 2024
Thank you for your feedback, it is truly appreciated. Kind regards
8/10 Bien
Elizabeth
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 27 mai 2024
Thank you for your feedback, it is truly appreciated. Kind regards
10/10 Excellent
Weldon
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Weldon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kind regards, Management le 25 mai 2024
Hi Weldon, Thank you so much for taking the time to leave a review! We're glad you had a positive experience with us and we hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Victoria
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kind regards, Management le 25 mai 2024
Hi Victoria, Thank you so much for taking the time to share your wonderful review of our hotel! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our convenient location, beautiful mountain views, and friendly staff. We're proud of our clean and spacious rooms, and we're glad you felt comfortable and at ease during your stay. We're also glad you enjoyed our wine and cheese welcome reception, as well as our to-go breakfast option. Thank you again for your kind words and for choosing to stay with us. We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Selena
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Selena
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kind regards, Management le 25 mai 2024
Hi Selena, Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience with us! We're thrilled to hear that our inn was the perfect spot for you and your loved ones to enjoy the beautiful surroundings of Canmore. We're proud to offer a warm and welcoming atmosphere, and it's great to know that we were able to meet your expectations. We hope you'll come back and visit us again soon!
10/10 Excellent
Charles
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kind regards, Management le 25 mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Jennifer
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management le 25 mai 2024
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that everything met your expectations.We're delighted that you appreciated our bagged breakfast and evening wine and cheese offerings. It's always our goal to provide our guests with a memorable and enjoyable experience, and we're glad these amenities added to your overall enjoyment.Your kind words mean a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future.Warm regards,
10/10 Excellent
Yaqing
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yaqing
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kind regards, Management le 25 mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Beverly Ann
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beverly Ann
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 25 mai 2024
Thank you for your feedback, it is truly appreciated. Kind regards
8/10 Bien
Joanna
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanna
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 25 mai 2024
Thank you for your feedback, it is truly appreciated. Kind regards
2/10 Horrible
Joby
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joby
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kind regards, Management le 25 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly value all comments from our guests as they help us identify areas for improvement. We sincerely apologize that your recent stay fell short of expectations.We deeply regret that your experience did not meet your expectations and that we were not given the opportunity to address these issues during your stay. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we hope to have the chance to welcome you back in the future to showcase the improvements we have made.
10/10 Excellent
Raj Pravinkumar
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raj Pravinkumar
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Kind regards, Management le 25 mai 2024
Hi Raj,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you found our place to be affordable and quiet. Hope to see you again!
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 27 mai 2024
Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience with us! We're thrilled to hear that you found our hotel to be friendly, comfortable, and conveniently located within walking distance of the town. Thank you again for your kind words, and we hope to welcome you back to our hotel again soon
8/10 Bien
Brian
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 25 mai 2024
Thank you for your feedback, it is truly appreciated. Kind regards
6/10 Satisfaisant
Rahim
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rahim
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 21 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your stay with us.We apologize for the noise issue you experienced with the room above yours. We understand that it can be frustrating to be disturbed by noise, especially when trying to get a good night's sleep. We'll take your feedback into consideration and look into ways to improve the soundproofing in our lower-level rooms.If you have any further feedback or suggestions, please don't hesitate to reach out. We appreciate your honesty and look forward to welcoming you back to our inn in the future.
10/10 Excellent
GHEORGHE
20 mai 2024
Les points forts : Propreté
GHEORGHE
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 25 mai 2024
Thank you for your feedback, it is truly appreciated. Kind regards
8/10 Bien
Genevieve
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Genevieve
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Canmore Rocky Mountain Inn le 25 mai 2024
Thank you for your feedback, it is truly appreciated. Kind regards
10/10 Excellent
Linda
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kind regards, Management le 25 mai 2024
Thank you for your feedback, it is truly appreciated. Kind regards