Chambre Premium | Piscine | Piscine extérieure

Avis sur Park Inn by Radisson Goa Candolim

4 out of 5
Park Inn by Radisson Goa Candolim
Sequera Vado, Candolim, Goa

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 33 avis sur 166." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 66 avis sur 166." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 41 avis sur 166." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 15 avis sur 166." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 11 avis sur 166." "

7,8/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

kevin

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pourrait mieux faire
Très jolie hotel de l’extérieur. Un beau jardin vou accueil avec une jolie piscine qui malheureusement est trop petite par rapport au nombre de chambre. Impossible d’avoir un transat à moins d’y être des 10h. Notre chambre au rez-de-chaussée était sombre et la climatisation est très difficile à arrêter car elle se remet en marche même quand on l’éteint au bout d’un moment. Nous avons eu froid la nuit bien qu’il fasse 30 dehors. Le lit était dur on sentait les ressorts, les sommier et matelas ne font pas net et fond leur temps. L’eau de la douche est difficile à régler car des jets très chaud viennent et disparaissent. Le petit déjeuner est tout les matins le même dans une salle bruyante du au monde et d’où le ressort en sentant la friture. De plus il faut un temps interminable pour prendre du café ou avoir des œufs ou des pancakes. La cliente avait 60 ans en moyenne mais nous étions hors vacances scolaires. Bref un hôtel avec du potentiel mais qui doit faire des améliorations.
Séjour de 3 nuits en janvier 2019

8/10 Bien

Rita, Genève

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix
Nous avions eu une chambre spacieuse et confortable avec un petit balcon dans le bloc entièrement refait. Quel plaisir de sortir de la chambre le matin en voyant l'immense manguier plein de fruits. Dommage qu'il est juste un peu trop loin pour cueillir directement. Notre séjour se passait à la fin de la saison balnéaire. L'hôtel était essentiellement fréquentés par les familles indiennes pour profiter des vacances scolaires. Il nous semblait logique que les buffets du petit déjeuner étaient majoritairement remplis pour répondre aux attentes culinaires locales. Cependant, l'hôtel prenait soin de mettre à disposition des cornflakes, des toasts, beurre, confiture et fruits pour les préférences occidentales. En plus, les cuisiniers se faisaient un plaisir de préparer les plats à œufs selon le souhait de chaque client et le tout servi avec un grand sourire.

10/10 Excellent

GERARD, NANTES

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un hotel ou l'on voit des clients "habitués"
Excellent cet hotel,le personnel est vraiment la pour vous,ce qui donne un climat famille.Personnellement ,des le premier soir,nous étions 12 a la mème table pour la soirée "GALA"(soirée autour de la piscine,grillades et buffet excellent pour 600 rs)Le jeune serveur Bharath est déja un "pro"du service,mais également de la gentillesse pour tous....tout de suite ,nous sommes sur de notre choix d'hotel.Les chambres sont comme le descriptif ,pas de surprise et le petit déjeuner buffet est top top,et toujours le personnel a l'oeil .personnellement je voyage beaucoup,et j'envisage comme beaucoup mon retour dans cet hotel"EXCELLENT"

8/10 Bien

Christian, Bruxelles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Park Inn à Candolim - commerces et plage
En quittant la route commerçante vers Calangutte, un chemin vous donne accès à l'hôtel situé au calme. Les différents pavillons de cet hôtel sont disposés dans un jardin autour de la piscine. Un cadre reposant et très bien aménagé. Le personnel de la réception est très attentif à vos remarques et toujours disponible pour vous rendre service. J'avais demandé une chambre double à 2 lits jumeaux, il ne restait que des chambres à 1 lit pour 2 personnes. Dès le lendemain, le problème fut réglé et je pus changer de chambre. La plage n'est pas loin de l'établissement, 5 à 10 minutes à pied. Un hôtel agréable pour y passer plusieurs jours.

10/10 Excellent

Bertrand, paris, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très accueillant à 5 minutes de la plage
Les chambres sont impeccables, spacieuses, propres et confortables. Les prestations repas sont de bonne qualité... et le personnel est sympathique. La plage est à 5 minutes de marche... à signaler qu'il faut traverser la route... ensuite un petit sentier avec une église typique et la végétation luxuriante de Goa mène à une plage surveillée par des mns...

10/10 Excellent

Amit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property. Checks most of the tasks. Staff seem overworked though. In room dining is one the best I've ever had. So delectable..
Séjour de 4 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

GAGANDEEP SINGH

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast was good. Cockroaches in the rooms. Bed bugs. Clogged bathroom drains. No towels . Bad housekeeping. Snake and frog on pool. Rude staff behavior
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Joganjani

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We recently spent two wonderful days at this charming property in Candolim, Goa. The staff's warmth and attentiveness made us feel right at home. The property's upkeep was impressive - spotless rooms, well-manicured gardens, and a sparkling pool (with a separate kiddie pool!) that was a delight to relax by. The breakfast spread was a delicious surprise, offering a thoughtful mix of Indian and continental options. I was also impressed by the convenient valet parking and the bar's extended hours. But what truly made our stay exceptional was the staff's dedication to ensuring our comfort. They went above and beyond to help with any request. Kudos to the entire team for maintaining such high standards! This property is a gem, perfect for a quick weekend getaway. We can't wait to return!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Vrund

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Property was okay balcony view was very ugly. Noisy property all the time not worth of money
Séjour de 4 nuits en février 2024

8/10 Bien

Alyson

Séjour de 5 nuits en février 2024

8/10 Bien

Yatin

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Soumendra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was excellent
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Joanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good but not brilliant
The hotel is good for Goa but not amazing. Breakfast is chaotic with the room being too small. The room wall was a bit dirty as well which is not what you would expect. The mattress was amazing though as was the shower. Outside pool area is also lovely . We were only there for one night and the room had a horrible view to the back of the hotel and was on the second floor with no lift.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Not satisfied with overall experience
Overall bad experience. 1. I booked rooms with condition of pay at hotel. Hotel staff called 2 days before and asked for part payment to confirm the booking. 2. 2 rooms Premium and Standard -Standard rooms are on top floor and that building doesn't have lift. 3. We upgraded Premium room to delux room because room shape was not good. Upgrade charges were not fixed. 4. Location is good. 5. Food was ok. 6. Staff was good and cooperative and they helped a lot from there side. 7. Many issues in delux room - Phone was not working, Geyser issue etc..
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Nilkamal

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pros: Resort style hotel. Comfortable stay, good location, spacious and well maintined rooms. Friendly staffs, delicious food. Cons: No elevator, main restaurant closes at 10:30 PM ( limited items are available round the clock). No car parking facility inside the property.
Séjour de 4 nuits en mai 2023

2/10 Horrible

Shubham

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023

8/10 Bien

Naga Mahendar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfied but could have been Better!!!
The room are good wish they were big enough for the price we paid, buffet was decent and the valet parking is nice, only suggestion I would say is change the check out time till 12 PM at least like most hotels do 2 PM check in and 11 PM check out is bit disappointing.Pool should have been cleaned, were able to find the dead mosquitoes and flies..
Séjour de 2 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Jacqueline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent defo recommend
The staff were friendly the pool bar/area is lovely The pool person nimai is an asset to the hotel always welcoming polite and very helpful and passionate about his job. The breakfast selection was great I would definitely go back
Séjour de 5 nuits en janvier 2023

6/10 Satisfaisant

Agnelo

6/10 Satisfaisant

Sharon

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Didn’t like that the guests swam in the pool fully clothed . The restaurant was chaos . The staff were all amazing though and nothing was too much trouble .

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst hotel in candolim
Pathetic
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Divyesh

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 4 nuits en novembre 2021

8/10 Bien

Nitish

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The special thing about the property is it’s greenery which gives fresh look to it and each and every aspects are being taken care of. Swimming pool and dine-in areas are clean and well maintained, also the staffs looking after these amenities are doing their duties religiously. Housekeeping service was prompt and nicely done. Front office staffs need to be more active and customer friendly. Overall good place to stay.
Séjour de 3 nuits en novembre 2021

4/10 Médiocre

Parul

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A very good 3 star providing comfortable accommoda
We were pleasantly surprised by the Park Inn. Having travelled a lot of India it is a very nice 3 Star. On arrival we were greeted and our luggage taken from the car, this was taken to our room. Thank goodness as we were on the 3rd floor and there are no lifts. Room is spacious, a small sofa area, mini bar, reasonable sized wardrobe that contained slippers, no robes. The bed was large and we always had a great sleep. Bathroom had a walk in shower cubicle, no bath, toilet and sink. We were never without water. A small balcony proved 2 chairs and a table. Pool area was small and the sun loungers are very close together. Service at the pool and bar was attentive and food quite good, we only ate a light lunch there one day. We much prefer the beach in Goa. Breakfast provided our only disappointment. The restaurant is quite cramped for the size of hotel. Selection was reasonable, Western and Indian options. The first 2 mornings, we ordered omelettes, only 1 ever arrived. This was a respected incident so we chose to take breakfast on the beach. he restaurant also had air conditioning vent over the tables, so you food, if it arrived, got quite cold quickly. Would we return? Yes, we’d just avoid the restaurant.
Séjour de 7 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

Amber

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great Place - Amenities can be improved further
Location : Close to the Candolim Beach so that's a plus. The entrance to the hotel is on a small lane so that's not too impressive. Rooms: We booked 3 rooms for a family of 7 and a common trend across all 3 was the electronic door locks. Everytime we entered our rooms atleast one or more locks did not work as intended and we had to ask security to help us get into our rooms. Wifi did not function on all 4 days that we stayed here. Also one room had a TV whose remote was dead. Breakfast : 5 stars for the breakfast. There was nothing missing from the menu and had something for everyone (kids, adults, senior citizens). Quality of food was also on par with something i'd expect from a Radisson hotel Service: The service staff was very prompt and did their best to try and help us. The hotel management needs to take a note of customer complaints and fix them (eg: door lock) as that's something the staff can't manage on their own.
Séjour de 4 nuits en novembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Hotellet i sig är helt ok. Väldigt bra service från en del av personalen, andra var helt intresserade av att hjälpa till. Wifi krånglande en del. Rummen är lyhörda och det var flera gäng som hade fester med hög musik på kvällarna.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Phoenix Park Inn A serious NO for stay
Rooms where moist, floors were wet. Air conditioner was dripping water, when complained staff would just come look at it and then no response. Very bad... experience no courtesy for guest. Did'nt even help in taking our bags to the car.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de General Manager le 18 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for reaching out and writing your review. We are sorry you were not satisfied with your room accommodation. We will review the condition of your room with our maintenance staff to ensure our guest rooms are up to brand standards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
This is simplistic, not crowded, not on main road bout on a subsidiary lane, easily approachable from beach.
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was our second visit and the staff and hotel were ust as good as the first time
Séjour de 21 nuits en janvier 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 14 nuits en mars 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Centralt beliggende dejligt hotel
Séjour de 13 nuits en février 2019

8/10 Bien

Barry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Well sized and comfortable premier pool view room. Well furnished and good housekeeping service. Very pleasant garden area.
Séjour de 12 nuits en février 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 14 nuits en janvier 2019

8/10 Bien

Clive, Exmouth U.K.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Well managed hotel giving excellent service. Rooms & their service was as good as can be expected. Breakfast very good but let down by the failure of the only toaster and coffee machine regularly - maybe there should be some back-up facility. Inadequate number of pool side sunbeds but space is of a premium. Could be more accommodating when customers who have to vacate their rooms by non but are not due to go to the airport until late at night - no room set aside for travellers to freshen up after being out all day. Must be one of the best resorts in North Goa for the price.
Séjour de 14 nuits en janvier 2019

10/10 Excellent

Henriette

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Definetly coming back!
Very clean and nice hotel. Pool area smaller than expected, but still very nice! The staff are amazing and really do everything they can to get to know you and make your stay the best. I was sick during our stay(got sick before arrival) and they gave us plenty of tips to get better and made sure we had what we needed. Great breakfast with a mix of indian and international food. Rooms are very big and light and the housekeeping made the floor shining every day. Even left us towel animals and flowers the day before check-out. I would recommend this hotel.
Séjour de 4 nuits en janvier 2019

8/10 Bien

Bård

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reaching the Phoenix Park in the early hours and finding everything in order and the room ready SUPER. So ground work had been done and all requests followed through. Grand THANKS
Séjour de 19 nuits en novembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Average hotel
This is not really a 4 star hotel. Rooms are average and swimming pool is quite small. There were constant problems with the water in the shower. It would either be very hot or very cold. There was a leak in the bathroom which did not get fixed during our 4 night stay. Choice of food for breakfast was good.
Séjour de 4 nuits en octobre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The deluxe rooms overlooking the pool were big and spacious however not enough cupboard space and also had a real problem with the air con which just kept blowing out cold air despite setting temperature. We had to change from our original room as air con caused so much condensation on the floor and was constantly damp. The staff on reception tried to resolve but with no result The location of hotel is at the bottom of a quiet lane with no sufficient lighting at night. However the food during our stay and the staff were really helpful and polite and never too much trouble
Séjour de 10 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

Paramjit, Manchester uk

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good trip
Séjour de 4 nuits en septembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Very ordinary place. The pool and restaurant ambience is not very great.
Séjour de 1 nuit en août 2018

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

8/10 Bien

Vip, ada county

Les points forts : Personnel et service
Very professional and clean. Great breakfast. Lot of variety of food.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

8/10 Bien

Mahmood, Oslo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kort opphold i Goa
Kort en dagsopphold i Goa. Bra resort. Hyggelig og vennlig betjening. Valuta for pengene. Nær stranden og restaurant i Candolim i Nord-Goa. Eneste minus er at det tar fort 1,5 timer fra flyplass så det må du ha i beregning. Lokalområdet trekker litt ned.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel, good central location
A lovely first trip to India we would go back to this hotel again. Food was good, although a lot of Indian choices at breakfast (which is what you would expect) but also bacon, eggs etc. Rooms were clean and spacious. They could do with a few more sun beds around the pool. Staff all very polite and helpful.
Séjour de 8 nuits en avril 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ett bra boende, bra läge och trevliga anställda. Superbra frukostbuffé.
Séjour de 4 nuits en mars 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Take ear-plugs!
Good position but the place is ruined by drunk Russians, mainly young girls who seemed oblivious to anyone else trying to sleep. We had to complain on numerous occasions as the sound-proofing in the bedrooms is very poor. The balcony was a joke, tiny with an air-conditioning unit blasting you with noisy hot air non-stop. Breakfast excellent and service generally very good. Wifi was very hit and miss and we had an average of 6 power-cuts a day.

8/10 Bien

Birgitte

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt hotel med god beliggenhed

10/10 Excellent

loz, essex

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The nicest hotel staff you’ll ever find
I had trouble opening my door.. they worked tirelessly trying to fix it. I didn’t have WiFi in my room.. it got fixed but the next time the electricity was off.. it was gone again... that aside.. they were brilliant. Breakfast was great, best I’ve had in Goa. The pool staff, bar staff, housekeeping and reception were great. Location is very good. I’d go again... very very friendly!
Séjour de 13 nuits en février 2018