Avis sur Residence Inn San Jose Campbell
Residence Inn San Jose Campbell
2761 S Bascom Ave, Campbell, CA
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
26 juin 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10 Excellent
Arlene
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arlene
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de J. Saylor le 17 mai 2024
Thank you for the 5 star rating and for staying with us We look forward to welcoming you back.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Meghan Breanna
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Meghan Breanna
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de J. Saylor le 3 mai 2024
We are glad you enjoyed your visit with us. Thank you for the great rating.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Noel
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de J. Saylor le 3 mai 2024
We appreciate your feedback on our hotel. We have noted your concerns for the spare covers with our staff.I was glad to see you enjoyed your stay overall.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Michael
7 avr. 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de J. Saylor le 3 mai 2024
It was great having you as our guest. We hope to see you on future stays. Thanks for taking your time to rate your experience.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Analyn
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Analyn
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de J. Saylor le 4 avr. 2024
Thanks again for choosing our hotel and for leaving your great review. I was glad to see you found our property safe and quiet.We hope to see you again when visiting the area.Sincerely,J. SaylorGeneral Manager Residence Inn Campbell
10/10 Excellent
Carolina
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de J. Saylor le 4 avr. 2024
We appreciate your 5 out of 5 star rating.Thanks for staying with us.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Arlene
Voyage avec des animaux de compagnie
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arlene
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de J. Saylor le 4 avr. 2024
We are so happy to hear you appreciated our staff and that our accommodations met your expectations.We hope to see you again soon.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
ROBERT
Voyage en couple
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ROBERT
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de J. Saylor le 15 mars 2024
Thanks again for choosing us and for the 5 star review.We look forward to your next stay with us.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
8/10 Bien
Janet
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de J. Saylor le 7 mars 2024
We appreciate you taking the time to share your experience with us. Please accept my apologies for any inconvenience as a result of no body wash as you have noted.Please know that we do carry this item on property and it is readily available if needed. We hope to see you should you reconsider our hotel for future visits to the area.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Ok for one night when you are caught in a storm
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de J. Saylor le 8 févr. 2024
We appreciate you taking the time to let us know of your experience with us. Please accept my apologies for the inconvenience you had with our internet. Please know we value your comments and steps have already been taken to ensure a similar poor experience is not likely repeated.We also appreciate your feedback on our breakfast offerings. All your feedback has been shared with our team so steps can be made to improve.Should you reconsider our hotel for future visits , I am confident that for your next stay we can meet your expectations.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
8/10 Bien
Barney
Voyage en famille
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Barney
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de J. Saylor le 8 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the favorable rating of our property. Please know, any specific feedback comments we receive are used a means of improving our service.We hope to see you again.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Victoria
4 févr. 2024
Victoria
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de J. Saylor le 6 févr. 2024
Thank you for the great rating of our hotel.We look forward to your next stay with us.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Michael, SAN JOSE
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de J. Saylor le 5 févr. 2024
We are glad to see you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Hermieliza
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hermieliza
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de J. Saylor le 2 févr. 2024
Thank you so much for the great rating and for staying with us.We hope to see you again on future visits to the area.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Michael, SAN JOSE
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de J. Saylor le 29 janv. 2024
Thank you for the great rating for your stay.We hope to see you again on future visits.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
8/10 Bien
Annette
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de J. Saylor le 29 janv. 2024
We appreciate you taking the time to share your experience with us and others. Recently the hotel has been outfitted with all new hot water heaters. I am confident that a similar poor experience is not likely repeated.We hope to see you again on future visits.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Wojciech
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wojciech
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 28 janv. 2024
Thank you for visiting us we appreciate your patronage.
2/10 Horrible
Satoshi
16 janv. 2024
Satoshi
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
Thank you for staying with us.I was sorry to see your experience was not satisfactory. Please know we will work to address any concerns you may have to ensure your satisfaction.We hope to see you again.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
8/10 Bien
Wojciech
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wojciech
Séjour de 11 nuits en janvier 2024
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
We appreciate you leaving a good rating of our property.Please know we value your feedback and will take the necessary steps to get to a 5 star rating for your next visit.We hope to see you again.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
8/10 Bien
Tehina
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tehina
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
Thank again for the good rating and for staying at our property.Should you visit the Campbell area in the future we hope to see you on your next visit.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbel
10/10 Excellent
Noor UL
Voyage d’affaires
5 janv. 2024
Noor UL
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
Thank you so much for the 5 out of 5 review ranking.We are eager to see you again.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Noor UL
Voyage d’affaires
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noor UL
Séjour de 14 nuits en décembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
From the entire staff at our property, we thank you for staying with us and for the great review ranking.We look forward to your next stay.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Danielle
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 28 janv. 2024
Thank you for visiting us. We appreciate your patronage.
8/10 Bien
Naoki
Voyage d’affaires
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naoki
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
Thank you for the 4 star review.We appreciate your business and hope to see you again.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Kevin
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
Dear guest,Thanks for taking the time to leave us a great review property ranking for your most recent visit.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Lydia
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great!
Lydia
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
So great to see you enjoyed your stay with us.We look forward to seeing you in the future.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
David, Livermore
26 déc. 2023
David
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
We appreciate and for the great ranking.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Linda
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Linda
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
We are so happy to see you enjoyed your stay.We hope to see you again.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Atsuko
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
総合的に満足
Atsuko
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
Thanks again for the great review ranking.Please know we have noted your concerns with the coffee maker and luggage rack. Our guest room coffee makers are used in tandem with the cups provided in the guest room unit.For other housekeeping requests please know we will take care of immediately. We hope to see you on future visits.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Tanya
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect for family
Tanya
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
So happy to hear you enjoyed your stay.We appreciate your feedback on our breakfast. Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
8/10 Bien
william
Voyage en couple
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
Thanks again for staying with us and the feedback on your guest room coffee maker.Please know we do also offer coffee in our guest breakfast room area.We hope to see you again.Sincerely, J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
8/10 Bien
Hinsley D
Voyage en groupe
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hinsley D
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
Thanks for staying with us.Please know any feedback you may share is appreciated and is used as a means for our property and staff to improve.We hope to see you again.Sincerely,J.SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Bassem
Voyage d’affaires
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bassem
Séjour de 10 nuits en novembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
We appreciate your high marks and for staying with us.Hope to see you again.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Cynda
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
Thank you for staying with us and for 5 star ranking.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Joey
26 nov. 2023
Joey
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
Thanks again for staying with us and the favorable review rating.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Bill
Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bill
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de J. Saylor le 19 janv. 2024
We are glad you enjoyed your room and our amenities.Thanks for sharing your experience with others.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
marcel
20 nov. 2023
marcel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de J. Saylor le 22 nov. 2023
Thank you for choosing our hotel and for the great review.We hope to see you again on future visits to Campbell.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
6/10 Satisfaisant
Denise
Voyage d’affaires
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Denise
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Residence Inn le 27 oct. 2023
Thank you for visiting our hotel and nice to hear you enjoyed your stay. I'm sorry to hear that the group was too loud. If I had known I could have asked to have it tempered.Thank you for your feedback and look forward to seeing you in the future.
10/10 Excellent
Leonard
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leonard
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Front Desk le 15 nov. 2023
Thank you for your feedback.We appreciate your information.
10/10 Excellent
Lidia
Voyage en couple
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lidia
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Lisa le 12 oct. 2023
Thank you very much for visiting our hotel.We look forward to seeing you soon.
10/10 Excellent
LEONARD
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
LEONARD
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Lisa le 10 oct. 2023
Thank you Mr. Robinson.We love having you visit with us.
10/10 Excellent
Michelle
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michelle
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Lisa le 10 oct. 2023
Thank you.
2/10 Horrible
Gary
21 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avoid
Gary
Séjour de 10 nuits en septembre 2023
Réponse de J. Saylor le 21 sept. 2023
Dear guest:We appreciate you taking the time to share with us your experience while here.I am truly sorry for any inconvenience you encountered while here. Please know we take your comments in high regard and we have addressed the issues you noted.Please know the items you encountered with your room are not common for our property but rather an isolated event.Should you reconsider our hotel for future stays I am confident we can meet your expectations.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Thomas
18 sept. 2023
Thomas
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Front Desk le 15 nov. 2023
Thank you for your feedback.We appreciate the information.
10/10 Excellent
Kristen
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kristen
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de J. Saylor le 18 sept. 2023
Thank you for staying with us and for the great review.We hope to see you again soon.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Shannon
12 sept. 2023
Shannon
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de J. Saylor le 14 sept. 2023
Thank you for taking the time to rate our hotel.Your high marks and feedback is appreciated.We hope to see you again on future visits to the area.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
10/10 Excellent
Leonard
23 août 2023
Leonard
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Lisa le 24 août 2023
The RI staff extraordinaires thank you Mr. Robinson.
6/10 Satisfaisant
YRGG
Voyage en famille
3 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
YRGG
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de GM le 5 juil. 2023
Thanks again for choosing our hotel.I was sorry to see the lower than expected rating you left for your experience with our hotel.Please know any specific feedback on our hotel are always welcome.We want to ensure your satisfaction with us. I am confident that repeat stays to our hotel will result in a better stay visit overall.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell
8/10 Bien
David Emmanuel
3 juil. 2023
David Emmanuel
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de GM le 5 juil. 2023
We appreciate you taking the time to rate our property. I'm glad to see you enjoyed your stay overall.Any specific feedback you may have is always welcome so we can ensure any future visits can be a 10 out of 10 experience.Sincerely,J. SaylorGeneral ManagerResidence Inn Campbell