Avis sur Hampton Inn & Suites by Hilton, Airdrie, AB, Canada
Hampton Inn & Suites by Hilton, Airdrie, AB, Canada
52 East Lake Avenue NE, Airdrie, AB
Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
2,0/10
Écoresponsabilité
Avis
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Lenore le 14 juil. 2019
Thank you Vincent for your rating!! So glad you enjoyed your stay! Hope to see you back again!
8/10 Bien
Diane
12 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien et pratique
Diane
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Lenore le 19 sept. 2018
heureux que vous ayez apprécié votre séjour !!
8/10 Bien
Sylvain
8 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylvain
Réponse de Clare Janitz le 18 janv. 2016
Dear Sylvain
Thank you for taking the time to write this review.
Its great to hear you enjoyed your stay.
Best Regards,
Clare Janitz
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
2/10 Horrible
Daniel
Voyage d’affaires
15 août 2020
Daniel
Séjour de 1 nuit en août 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
18 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Guest Services Manager le 16 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for your fantastic rating! I'm sorry for the inconvenience having no fridge in your room. I am happy to inform you we have portable microwaves/refrigerators. If you would like to place a special request for a fridge/microwave, please contact the Front Desk, our team would love to provide that for you based on availability. Our Guest Services Representatives are available 24/7.
I hope to welcome you back in the future!
10/10 Excellent
AlishaCarver, Cranbrook, BC
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
11 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AlishaCarver
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Guest Services Manager le 16 mars 2020
Dear AlishaCarver,
Thank you so much for your wonderful review! I'm so glad you and your grand kids had a pleasant visit! I hope to welcome you and your family back in the future!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Guest Services Manager le 10 mars 2020
Dear Guest, thank you for the great rating! I hope we have the pleasure of welcoming you back in the future!
8/10 Bien
Dongjun
2 mars 2020
Dongjun
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Lori
Voyage en famille
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very Good Hotel
Lori
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Megan le 6 mars 2020
Dear Lori,
Thank you for the fantastic rating! I'm so glad to head you enjoyed your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the future!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Megan le 6 mars 2020
Dear Guest,
I am so glad to hear your recent stay with us was awesome! I'm happy to let you know, based on availability, guests can request portable microwaves/refrigerators. We have a Guest Services Representative available 24/7 if you would have any special requests! We look forward to welcoming you back in the future!
10/10 Excellent
Ashley
Voyage d’affaires
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel!
Ashley
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Guest Services Manager le 28 janv. 2020
Dear Ashley,
Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. I'm so happy to hear you had a great experience! I will definitely share your kind words to our team. We hope to welcome you back in the future!
10/10 Excellent
MYUNG
Voyage en famille
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MYUNG
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Guest Services Manager le 13 janv. 2020
Dear MYUNG,
Thank you for the perfect rating! I'm happy to see you enjoyed your stay with us. I hope we have the pleasure of welcoming you back on your next visit!
10/10 Excellent
Michael
Voyage d’affaires
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommend
Michael
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Guest Services Manager le 12 janv. 2020
Dear Michael,
Thank you for the fantastic feedback! I'm so glad you had a comfy, enjoyable stay. We hope to welcome you back in the future!
10/10 Excellent
Ronald
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ronald
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Guest Services Manager le 6 janv. 2020
Dear Ronald,
We appreciate the fantastic rating! I'm glad you enjoyed your stay at Hampton Inn & Suites Airdrie! Come back anytime
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Guest Services Manager le 6 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. I hope we have the pleasure of welcoming you back on your next visit!
8/10 Bien
Maria V
Voyage en famille, Voyage en groupe
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria V
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Guest Services Manager le 3 janv. 2020
Dear Maria V,
I'm happy you enjoyed your stay with us! Thank you for the great rating. Please don't hesitate to call or stop in on your next visit!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Guest Services Manager le 2 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your great rating! I'm so happy you enjoyed your stay with us. I will be sure to share your kind words with our team! We look forward to welcoming you back in the future!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Guest Services Manager le 2 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for the amazing rating! I'm so glad you enjoyed your recent stay with us. Please don't hesitate to call or stop in next time you're in town!
10/10 Excellent
Michelle
Voyage d’affaires
29 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michelle
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Services Manager le 19 déc. 2019
Dear Michelle,
I'm so happy you had a pleasant experience during your stay with us! Thank you for the amazing rating, and we hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
26 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Guest Services Manager le 19 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for the fantastic rating! I'm very glad you enjoyed using our gym! I'm sorry for any inconvenience not having a restaurant within walking distance. We do however have a lot of take out menus, suggestions on local restaurants less than a 5 minute drive, a subway and Chinese restaurant approximately a 5 minute walk away. I hope we have the pleasure of welcoming you back on your next visit!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Lenore le 8 janv. 2020
We are so sorry that that happened to you and your daughter, we would love the opportunity to make things right, for your next stay. Some things are beyond our control the beeping smoke detector is a safety feature to ensure when the battery is getting low, we address it immediately. We are sincerely sorry, we did give you a discounted room rate, and extra points as well. We look forward to seeing you again and improving you stay in the future!!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
20 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Services Manager le 19 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for the incredible rating! We appreciate the time you've taken to share your recent experience with us! I'm glad you enjoyed our 24/7 complimentary coffee and tea! It's definitely a nice go-to, especially having insomnia! We hope to welcome you back in the future!
10/10 Excellent
LaurenTA, Edmonton
Voyage en famille, Voyage d’affaires
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LaurenTA
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Services Manager le 26 nov. 2019
Dear LaurenTA,
Thank you for taking time out to share your experience at Hampton Inn & Suites Airdrie. All of us are delighted we could ensure a comfortable stat during your visit.
Once again, thank you for sharing your stay and feedback and look forward to welcoming you back in the future!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
15 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Guest Services Manager le 26 nov. 2019
Dear Guest,
I'm pleased to hear you were happy with your accommodations! Our facilities are definitely put to good use. Our team strives everyday to keep our Hotel in tip top shape! I will be sure to share your kind words with them!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Guest Services Manager le 26 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for the fantastic rating! I'm glad we were able to accommodate an early check in as per your request! I agree, our complimentary hot breakfast is quite fabulous! I'm very happy you enjoyed it! Please don't hesitate to contact us on your next visit!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Megan le 29 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for the fantastic rating! I'm very happy you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back on your next visit!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Megan le 29 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for the fantastic rating! We'd love to have you back anytime!
10/10 Excellent
Susan, Tok
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
12 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Megan le 29 oct. 2019
Dear Susan,
I am so glad you and your furry companion enjoyed your recent stay with us! I agree, it's definitely a bonus for dog owners have the dog park so close! We will all be wearing big smiles on your next visit!
6/10 Satisfaisant
Amanda, BC
Voyage en famille
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Lenore le 2 oct. 2019
Thank you for your review Amanda, so sorry you felt we were insensitive, we certainly didn't mean to come across that way. We do book up fast and in some cases guest request certain rooms. Although I'm not familiar with your specific case, but perhaps the room you were in could have been requested by an incoming guest, therefor we could offer you another room of the same type just not the exact room you were in. In the future feel free to call ahead of your arrival and we can make arrangements for a late check out. So sorry for your loss.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Lenore le 29 sept. 2019
Thank you for your review!! Come back soon!
10/10 Excellent
Sam, Airdrie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Lenore le 14 sept. 2019
Thank you Sam for your review!! Can't wait to see you again!!
10/10 Excellent
Alex
10 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Alex
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Lenore le 11 sept. 2019
Thank you Alex for your review! Glad to see you enjoyed your stay! Come back soon!!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Lenore le 10 sept. 2019
Thank you for your review! Come back again!
8/10 Bien
Joe, Edmonton
Voyage d’affaires
7 sept. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joe
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
JOHN
Voyage en famille
7 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JOHN
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Lenore le 10 sept. 2019
Thank you for your review! Glad you enjoyed your stay! See you soon!
10/10 Excellent
Sara
Voyage en groupe
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sara
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Lenore le 10 sept. 2019
Thank you Sara for your review! So happy you had a good stay! Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Gpatty
Voyage en famille, Voyage en couple
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gpatty
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Lenore le 10 sept. 2019
Thank you Gpatty for you review and great comments!! Can't wait for you to return!
10/10 Excellent
Leland
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
As good as it gets.
Leland
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Lenore le 2 sept. 2019
Thank you Leland!! So happy you enjoyed your stay!! Hope to see you again soon!!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Lenore le 1 sept. 2019
Thank you for your review!! Hope you come back soon!
10/10 Excellent
umme
Voyage en groupe
31 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
umme
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Lenore le 1 sept. 2019
Thank you for your review Umme!! Hope you came back again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 août 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Lenore le 31 août 2019
Thank you for your review! So sorry to hear about your issue with the room keys, that does happen sometimes, we apologize. We are in our busy season and the team is busy, thank you for your understanding, hope to see you back again!!
8/10 Bien
Carol A
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carol A
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Lenore le 14 sept. 2019
Thank you Carol A for your review, we hope if there is anything we could do to make your stay better, you would let us know! Come back again!!
8/10 Bien
Tina
Voyage en famille
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Lenore le 10 sept. 2019
Thank you for your review Tina! sorry to hear your son didn't like the omelet, we do offer oatmeal, cereal, toast, bagels, fresh fruit, smoothies, and numerous other options as well. Give us a try again, I'm sure there may be something else he would like!!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Lenore le 29 août 2019
Thank you for your review, and kind words! Hope to see you again soon!!
10/10 Excellent
Simon, Prince Albert
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Simon
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Lenore le 29 août 2019
Thank you Simon!! So glad you had a good stay!! Hope to see you again!!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Lenore le 29 août 2019
Thank you for yoru review!! Happy that you enjoyed your stay!! Come again soon!!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Lenore le 24 août 2019
Thank you for your review!! So glad you enjoyed your stay!
Hope to see you back again!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Lenore le 24 août 2019
Thank you for the review, we would appreciate any feedback as to how we could have made your stay more enjoyable!