Extérieur

Avis sur Radisson BLU Bucharest

5 out of 5
Radisson BLU Bucharest
Calea Victoriei 63-81, Sector1, Bucharest

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 582 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 275 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 85 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 26 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 38 avis sur 1006." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Cédric

Voyage en groupe
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon établissement, avec un staff très agréable et disponible. La location est idéale, très proche de tout. À noter qu'au niveau du hall il y a un grand bar et plusieurs bons restaurants
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Madalina Costache Cluster Guest Relations Manager le 9 déc. 2023
Dear Cedric,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you found our establishment to be very good with pleasant and available staff. It's wonderful that you also enjoyed the ideal location, being very close to everything.We're pleased to offer a large bar and several good restaurants at the lobby level, and we're thrilled that you took note of these amenities.We appreciate your kind words, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience in the future.Best regards,Madalina Costache Cluster Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Jérémie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week-end détente
Superbe expérience pour un séjour tout en détente
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Madalina Costache - Cluster Guest Relations Manage le 9 déc. 2023
Dear Jérémie,Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you had a superb time and found your stay to be relaxing. Providing a positive and enjoyable experience for our guests is our utmost priority, and we're thrilled that we could contribute to your relaxing weekend.We appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.Best regards,Madalina Costache - Cluster Guest Relations Manage

8/10 Bien

Rodica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
Personnel accueillant, chambres propres, le petit déjeuner très bon
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Madalina Costache - Cluster Guest Relations Manage le 24 sept. 2023
Dear Rodica, thank you for your feedback. We're glad to hear you had a lovely time. We are looking to welcome you back next time when you are in Bucharest.Warm regards,Madalina Costache -Cluster Guest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Good 4*
It was ok overall, the location is very good but the hotel itself is average. The difficulty was with the gym/spa - it is affiliate to an external gym and therefore the conditions are not great and it is not easy to reach.
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Madalina Costache - Cluster Guest Relations Manage le 15 févr. 2023
Dear Valuable Guest,,I appreciate you taking the time to rate our hotel. However, I am sorry to note that your stay was not enjoyable with us and we would be grateful if you would please consider updating us on what we could do better to get a higher score as we can see you score us with only 6 stars and maybe share what we could do better to improve it.We look forward to hearing from you.Warm regards,Madalina Costache Cluster Guest Relations Manager

8/10 Bien

Beatrice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien mais la clientèle diminue le standing l'hôtel
L'hôtel est en transformation depuis 5 ans que nous ne sommes pas venus. Bien malgré encore des travaux à faire. Par contre grosse déception au niveau de la clientèle ! Clientèle majoritairement pour ne pas dire quasi exclusivement masculine venus en groupe, bruyants et irrespectueux des lieux et du personnel.
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Bettina Tudor - Cluster Guest Relation Manager le 14 sept. 2022
Dear Beatrice,Thank you very much for choosing Radisson Blu for your stay in Bucharest.Whilst I am pleased that you were satisfied with the changes made to our hotel, I am saddened by the fact that our fellow guests have spoilt your experience. We do try to educate everyone to behave in a way that does not disrupt anyone else's stay, and I am sorry that we fell short on this occasion.We sincerely hope we will get the opportunity to welcome you back to Radisson Blu whenever your travels bring you back to Bucharest.Best wishes, Bettina Tudor - Cluster Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Toufik

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Catalina Dragu le 4 oct. 2022
Dear guest,Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Bucharest.We are really pleased to receive your feedback, and hope that we will have you as a guest again. Best kindly regards,Catalina DraguFront Office Supervisor

10/10 Excellent

Olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joli Week-end à Bucarest
Un très bel hotel, de bonne facture. Abordable, situé à proximité du centre historique, mais du coup le long d'un boulevard assez bruyant... Le casino juste à coté appelle des voitures de luxe et des petits malins bruyants...
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Roxana Rotaru, Assistant Front Office Manager le 14 avr. 2022
Thank you for taking the time to review our hotel and recommend our services and facilities. We were delighted to read your positive comments. We look forward to welcome you back to the Radisson Blu Hotel whenever your travels will bring you back to Bucharest and we will do our best to exceed your expectations every time.

10/10 Excellent

philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle adresse
Personnel sympathique et réactif, hotelproche du centre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Flori le 30 janv. 2022
Dear Guest, Thank you for staying with us and for your great score, we are delighted that we could meet your expectations. Looking forward to welcoming you back to the hotel soon! Respectfully, Flori Nita Front Office Manager

10/10 Excellent

philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Flori le 30 janv. 2022
Dear Guest, We are delighted that we could offer you a great stay, thank you so much for taking the time to rate our services. We look forward to your next trip to Bucharest! Sincerely, Flori Nita Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Déçu
J’ai été déçu de cet hôtel, je trouve que le prix des chambres n’est pas justifié. Le petit déjeuner est parfait et les parties extérieures aux chambres sont très belles. En revanche, j’ai trouvé ma chambre très simple et j’ai passé une mauvaise nuit : il faisait 26 degrés dans la chambre ! impossible de régler la température du climatiseur et même pas possible de l’éteindre ! J’ai dû passer toute la nuit avec ce bruit de fond c’était très inconfortable… Je ne reviendrais pas dans cet hôtel lors d’un prochain séjour à Bucarest
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de an le 20 janv. 2022
Dear Valued Guest, Allow me to take this opportunity and thank you for choosing Radisson Blu Hotel for your trip to Bucharest. Please accept my apologies for the inconveniences you have encountered during your stay due to the room temperature and I wish you would of advised us about this - our team is at your disposal 24/7 and we work together to ensure a pleasant and comfortable stay for our distinguished guests. On behalf of our entire team here, at the Radisson Blu Hotel, Bucharest, we would like to thank you for staying with us. All the best, Andreea Nacu Quality Manager

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de an le 14 janv. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for the rating. We are grateful to see that everything was at your like and we are looking forward to serve in the near future. All the best, Andreea Nacu Quality Manager

8/10 Bien

OLIVIER

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon hôtel pour quelques jours à Bucarest
Bien situé, prochain des quartiers avec de bons restaurants. Excellent buffet de petit-déjeuner
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de an le 7 sept. 2021
Dear Valued Guest , Thank you for choosing our hotel and for taking the time to review your stay. We are glad to hear that you appreciated the facilities our hotel has to offer. We are looking forward to welcome you back soon. Best wishes, Andreea Nacu Quality Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de an le 6 juil. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate your stay. Your opinion is the most important for us and I would kindly like to ask you what inconveniences you have encountered during your stay in order to give such a low rating. We strongly hope that we will have the opportunity of making it up to you and proving the quality of our services. On behalf of our entire team here, at the Radisson Blu Hotel, Bucharest, we would like to thank you for staying with us. All the best, Andreea Nacu Quality Manger

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel disponible. Mesures sanitaires efficaces. Courtoisie.
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Réponse de an le 1 déc. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review our hotel and recommend our services and facilities. We were delighted to read your positive comments. We look forward to welcome you back to the Radisson Blu Hotel whenever your travels will bring you back to Bucharest and we will do our best to exceed your expectations every time. Sincerely yours, Andreea Nacu Quality Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel parfaitement situé. Accueil rapide et courtois. Tout était parfait.
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de AN le 21 oct. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review our hotel and recommend our services and facilities. We were delighted to read your positive comments. We look forward to welcome you back to the Radisson Blu Hotel whenever your travels will bring you back to Bucharest and we will do our best to exceed your expectations every time. Sincerely yours, Andreea Nacu Quality Manager

10/10 Excellent

Nicolas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de AN le 14 sept. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for the 5 star rating. We are grateful to see that everything was at your like and we are looking forward to serve in the near future. All the best, Andreea Nacu Quality Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de AN le 25 août 2020
Dear Valued Guest, We are grateful to see that everything was at your like and we are looking forward to serve in the near future. All the best, Andreea Nacu Quality Manager

2/10 Horrible

YANNICK

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Beds infected by bugs !
Hotel is nice ! But everything positive disappears when it comes to the bed bugs sharing the room with you. Should not happen in a Radisson
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de AN le 12 févr. 2020
Dear Mr. Yannik, I am very sorry to read that although I have personally e-mailed you following the end of pest control and deratization company investigation you have decided to mislead our travelers with such affirmations. While living beings can travel with you on your luggage or entering the room while the window is opened, our guests safety is our top priority and I can assure you that proper measurements are taken to prevent infestation. Mr. Yannik,once again, rest assured that no signs of bedbugs have been detected in the room and official letter stating this fact has been released in order to sustain my affirmation. I do hope you reconsider your review. Sincerely, Andreea Nacu Quality Manager

8/10 Bien

Wissem

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de an le 12 févr. 2020
Dear Valued Guest, We are grateful to see that everything was at your like and we are looking forward to serve in the near future. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel bien situé
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de an le 2 déc. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the 5 star rating. We are grateful to see that everything was at your like and we are looking forward to serve in the near future. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Régis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hôtel avec de bons services
Très bon hôtel. Attention au parking payant et non compris dans la réservation. Les hôtes sont accueillant mais pas forcément souriant, ce qu’on peut rechercher lorsque l’on est en vacance. Très bon emplacement pour rejoindre le centre ville.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de an le 14 nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review our hotel and recommend our services and facilities. We were delighted to read your positive comments. We look forward to welcome you back to the Radisson Blu Hotel whenever your travels will bring you back to Bucharest and we will do our best to exceed your expectations every time. Sincerely yours, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hôtel
Personnel sympathique et compétent. Chambre propre et confortable. SPA et piscine au top.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de an le 26 août 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review our hotel and recommend our services and facilities. We were delighted to read your positive comments. We look forward to welcome you back to the Radisson Blu Hotel whenever your travels will bring you back to Bucharest and we will do our best to exceed your expectations every time. Sincerely yours, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de an le 22 août 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel and recommend our services and facilities. We look forward to welcome you back to the Radisson Blu Hotel whenever your travels will bring you back to Bucharest and we will do our best to exceed your expectations every time. Sincerely yours, Andreea Nacu Guest Relations Manager

8/10 Bien

Camille

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Ne vaut pas un 5 étoiles
Ne vaut pas les services d'un 5 étoiles & Services à revoir
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de AN le 13 août 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate your stay. Your opinion is the most important for us and I would kindly like to ask you what inconveniences you have encountered during your stay. We strongly hope that we will have the opportunity of making it up to you and proving the quality of our services. On behalf of our entire team here, at the Radisson Blu Hotel, Bucharest, we would like to thank you for staying with us. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manger

8/10 Bien

Alexis

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Trop de monde partout et autres touristes (visitant le casino) sont très grossiers
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de an le 5 août 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel for your stay in Bucharest and for your kind feedback. I strongly hope that overall you had a pleasant stay and you enjoyed the facilities our hotel has to offer. Looking forward to serve you again in the near future. Kind regards, Andreea Nacu Guest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le petit-déjeuner annoncé comme compris ne l'est en réalité pas... Merci expedia...
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de an le 9 juil. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the rating. We are grateful to see that everything was at your like and we are looking forward to serve in the near future. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de an le 17 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the 5 star rating. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de AN le 6 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the 5 star rating. We are grateful to see that everything was at your like and we are looking forward to serve in the near future. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Vesselina

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
L'ascenseur de gauche sentait le vomi; le restaurant sushi était très bien ainsi que la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de AN le 25 mars 2019
Dear Valued Guest, I am happy to read that you enjoyed the quality of our Sushi restaurant as well as the comfort of your room. On behalf of our entire team here, at the Radisson Blu Hotel, Bucharest, we would like to thank you for staying with us. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manger

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Andreea Nacu le 22 janv. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the 5 star rating. We are grateful to see that everything was at your like and we are looking forward to serve in the near future. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manager

8/10 Bien

THIERRY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout était parfait sauf le chauffage de la chambre beaucoup trop chaud et impossible de régler !
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Andreea Nacu le 29 déc. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review our hotel and recommend our services and facilities. We were delighted to read your positive comments. We look forward to welcome you back to the Radisson Blu Hotel whenever your travels will bring you back to Bucharest and we will do our best to exceed your expectations every time. Sincerely yours, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle hôtel bien situé ... beaucoup de facilités au niveau des transports
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Andreea Nacu le 10 déc. 2018
Dear Valued Guest , We are glad to hear that you appreciated the facilities our hotel has to offer. We are looking forward to welcome you back soon. Best wishes, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Andreea Nacu le 16 nov. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the 5 star rating. We are grateful to see that everything was at your like and we are looking forward to serve in the near future. All the best, Andreea Nacu

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Andreea Nacu le 2 oct. 2018
Dear Valued Guest, Many thanks for taking the time to leave such a kind review of your most recent visit at the Radisson Blu. Thank you as well for your 5 star review as for us our guest appreciation is the best reward. Looking forward to welcoming you back as our guest. Best wishes, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien, à conseiller
Bon hotel, très grand, belles infrastrutures. Superbe breakfast
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Andreea Nacu le 28 sept. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the 5 star rating. We are grateful to see that everything was at your like and we are looking forward to serve in the near future. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manager

8/10 Bien

Damien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel
Très bien Un peu bruyant dans ma chambre car proche de la machine à glaçons.
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Andreea Nacu le 28 sept. 2018
Dear Valued Guest , Thank you for choosing our hotel and for taking the time to review your stay. We are glad to hear that you appreciated the facilities our hotel has to offer. We are looking forward to welcome you back soon. Best wishes, Andreea Nacu Guest Relations Manager

8/10 Bien

Damien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel à Bucarest
Belle découverte, hotel très grand et confortable. Très bien situé Petit déjeuner gargantuesque
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de Andreea Nacu le 28 sept. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review our hotel and recommend our services and facilities. We were delighted to read your positive comments. We look forward to welcome you back to the Radisson Blu Hotel whenever your travels will bring you back to Bucharest and we will do our best to exceed your expectations every time. Sincerely yours, Andreea Nacu Guest Relations Manager

8/10 Bien

MARC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Impeccable
Bien, hôtel impeccable . Équipement sportives parfait.service très correct.
Séjour de 8 nuits en août 2018
Réponse de Andreea Nacu le 14 sept. 2018
Dear Valued Guest , Thank you for choosing our hotel and for taking the time to review your stay. We are glad to hear that you appreciated the facilities our hotel has to offer. We are looking forward to welcome you back soon. Best wishes, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Stéphane

One of my best hotel ever!
Very nice hotel. Centrally located! Big plus for the outside swimming pool and the wonderful extra big and lots of bubbles jacuzzi!! Honestly i loved it! WONDERFUL breakfast!
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Andreea Nacu le 14 sept. 2018
Dear Valued Guest, Let me take this opportunity to tell you how much your appreciative review means to us. We are so excited to hear that you enjoyed all of the services the hotel has to offer and that overall you had a great experience with us. It is wonderful to read that you appreciated the great variety of our breakfast and our clean, modern rooms. On behalf of our entire team here, at the Park Inn by Radisson, we would like to thank you for staying with us. Looking forward to welcome you again when your travels bring you back in Bucharest! Best regards,

8/10 Bien

djam, lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable
Très bonne situation de hôtel proche du centre-ville
Séjour de 8 nuits en août 2018
Réponse de Andreea Nacu le 22 août 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the 5 star rating. We are grateful to see that everything was at your like and we are looking forward to serve in the near future. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Mia, Villejuif

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meilleur hotel a Bucarest
C'est mon troisième sejour a Radisson Blu a Bucarest. Logee en appartement Elite avec ma famille... spatieux, coin cuisine...Petit dejeuner royal .Piscine exterieure ouverte... espace detente... vraiment bien .Je reviendrai
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Andreea Nacu le 21 août 2018
Dear Valued Guest, Let me take this opportunity to tell you how much your appreciative review means to us. We are so excited to hear that you enjoyed all of the services the hotel has to offer and that overall you had a great BLU experience. Looking forward to serve you again in the near future. Best wishes,

6/10 Satisfaisant

Corinne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel sur côté
Hôtel sur côté, souhaite se donner une image sur papier qui n'est pas respecté en réalité. Je le deconseille pour famille et amis plus pour des voyages d'affaires.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Andreea Nacu le 4 sept. 2018
Dear Valued Guest, thank you for choosing our hotel for your trip to Bucharest and for sharing your feedback. Here at Radisson Blu in Bucharest, we strive into delivering the highest standard in service and to create memorable stays . Our "Yes I Can" spirit" is usually appreciated by our guests and I would kindly like to ask you what were the inconveniences you have encountered during your stay. Looking forward to welcome you back! Best wishes, Andreea Nacu Guest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Pierre, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel confortable mais clientèle peu courtoise
L'hôtel en lui-même est confortable et très propre. Par contre, il est fréquenté par une clientèle ayant peu d'égard envers les autres clients et qui se montre plutôt méprisante envers le personnel. Au petit déjeuner, nombreux clients font une véritable razzia sur les croissants, le pain, etc. On aurait pu se croire au réfectoire d'un camping. Même chose pour l'espace piscine.
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Andreea Nacu le 21 août 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave such a kind review of your most recent stay at Radisson Blu Hotel . We value your feedback regarding all the issues mentioned and will be sure to share your comments with my team. Thank you for choosing our hotel and we hope to welcome you back. Kind regards,

10/10 Excellent

Maxime, Montreal, QC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Complexe hotelier haut de gamme en plein coeur de Bucarest. Assez près du "Old Town Bucharest" - 10 minutes de marche. Le matin, le déjeuner est excellent et les choix sont nombreux. La piscine, le spa et le gym sont incroyables.
Séjour de 5 nuits en juillet 2018
Réponse de Andreea Nacu le 7 août 2018
Dear Valued Guest, It's truly wonderful to read your comments of your recent stay and to know that you were well cared for! Thank you for sharing your experience with us and for staying with us at The Radisson Blu Bucharest. Your feedback is so rewarding to us as our mission is to provide the finest personalized service and facility to all of our guests. It gives me great pride in knowing that you enjoyed your time with us and to know our staff exceeded your expectations. Thank you for choosing to stay with us during your travels and we look forward to welcoming you back very soon. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Mickael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Andreea Nacu le 7 août 2018
Dear Valued Guest, Thank you for recommending our hotel and for the 5 star review. All the best, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
central, pratique et luxueux
idéalement situé sur la rue Victorei, possède tout le standard de la gamme Radisson : service, accueil, confort, restaurants, bars etc. Mention toute spéciale aux deux piscines (une intérieure et une extérieure) et au spa.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Andreea Nacu le 1 août 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review our hotel and recommend our services and facilities. We were delighted to read your positive comments. We look forward to welcome you back to the Radisson Blu Hotel whenever your travels will bring you back to Bucharest and we will do our best to exceed your expectations every time. Sincerely yours, Andreea Nacu Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Luc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable et sans problème
Très bon établissement et escellent rapport qualité / prix. Le nouveau restaurant japonais est à recommander.
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Andreea Nacu le 7 juin 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review our hotel and recommend our services and facilities. We were delighted to read your positive comments. We look forward to welcome you back to the Radisson Blu Hotel whenever your travels will bring you back to Bucharest and we will do our best to exceed your expectations every time. Sincerely yours, Andreea Nacu Guest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Sébastien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

silvia, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable, confortable situation centrale
Bonne qualité des services, propre, J'ai passé un séjour agréable et confortable
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
Réponse de Andreea Nacu le 16 févr. 2018
Dear Valued Guest, Let me take this opportunity to tell you how much your appreciative review means to us. We are so excited to hear that you enjoyed all of the services the hotel has to offer and that overall you had a great experience with us. On behalf of our entire team here at Radisson Blu Hotel, we would like to thank you for choosing our hotel. Kind regards, Andreea Nacu Guest Relations Manager