Extérieur

Avis sur Grand Hotel Bucharest

5 out of 5
Grand Hotel Bucharest
Bulevardul Nicolae Balcescu, Bucharest, Bucharest

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 80 avis sur 144." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 40 avis sur 144." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 13 avis sur 144." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 144." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 144." "

8,8/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

10/10 Excellent

Eugenia

Séjour de 2 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Newell

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Before checking in on 5-16, was told I would also have reservations for 19-22 and 23-24. Just needed to finalize at my convenience. When I went to finalize it a few hours later, I was informed it was not possible, all rooms were booked for those dates. Met with manager who worked it out for 19-21 and found us other lodging for 21-24. But we spent another day changing locations.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Caroline

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful well-staffed hotel. Room and bathroom were clean and well kept. Lobby area was beautiful and inviting.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Alexandru

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location is awesome. Clean and neat hotel and room. Very friendly personnel. Highly recommended.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Frankie, San Francisco

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helpful front desk staff, room cleaning missed a few items, failed to refill Kleenex box, tea bags and shampoo and bath gel, soap, etc. shower door leaked badly, whole floor in front of bathtub got all wet! Handheld shower diverter didn’t work. Paid breakfast was good.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Momin Mohammad, MILTON

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was cleaned only once during my 3 day stay. Dirty towels were on the floor after the room was serviced. Water, tea/coffee wasnt replaced. Very limited options for lunch and dinner. Had Lunch ince and were were served with tge wrong dish. Slow and horrible service in the restaurant
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Qingmei

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location, only two minutes walking to the metro station. The front desk staffs are very friendly and helpful. Breakfast have a lot of choice.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Claudia

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything old and dirty room. In the morning they lost the power and my curl iron burn out and I tell to the front desk and they didn’t care much….
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Andrew

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
The good breakfast service and the friendly staff
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Flavius Sebastian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Amelia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel on walking distance of city centre
Séjour de 4 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Cristian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

dragos stelian

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Unbelievable experience Highly recommended
Séjour de 9 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Roxana

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

ADINA, NEW YORK

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great service. Robert the Front desk manager was amazing and helpful
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy buena localizacion, excelente trato del personal, muy buenas instalaciones. El desayuno variado y de buen gusto.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

ADINA, NEW YORK

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved it , super convenient to everything. Staff amazing. Alex in Corso restaurant and 21 lounge was amazing !!
Séjour de 5 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Haroon

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not to bad but was very old hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Excellent quality, friendly hotel, with great leisure facilities, close to the centre of Bucharest.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Piero

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Two working days
great experience staying in this hotel for two days. despite a problem with the organization of the room, a well-trained customer manager resolved the situation brilliantly. Thank you Michelle.
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Søren

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Stian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Everard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is under renovation due to change of ownership. I suspect it will return to its former glory very soon
Séjour de 9 nuits en février 2024

8/10 Bien

Heechang

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
깨끗하고 좋아요
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

David

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excessive charges
EUR 24 for breakfast and EUR 10 for parking overnight.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Giovanni

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Solo il. Costo della colazione molto elevato.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

William

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
As always, a good visit. Everything worked well
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Martin Digre

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gerne wieder
Der Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer sind etwas in die Jahre gekommen, sind aber sehr sauber und zweckmäßig eingerichtet. Trotz der Lage an einer stark befahrenen Straße ist es ruhig.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Petar

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Manuel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Bogdan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 Médiocre

hamid

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Got tricked by it Star rating !
We booked for two night for its location in October 23 to 24 2023. First night first discovery AC doesn’t get below 24C when outside temperature is 27C. Got a false hope of repair. Never happened. Second discovery , hotel room phone system not working for days. I have to come down from 16 floor to get service or complain . Thirdly. Missing hair dryer from room . I don’t believe it’s recommended as five star facility?
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Donna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Donna,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Michelle ZamfirGuest Relations Manager

10/10 Excellent

Douglas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Management was super. Helpful in every way and very courteous. The is a mess however. Graffiti EVERYWHERE and air pollution ifs high. Local government needs to encourage citizens ans business to clean up the town.
Séjour de 9 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Douglas,Thank you for choosing to stay at Grand Hotel Bucharest and for taking the time to share your feedback.I will certainly share your positive comments with the entire team and I am convinced they will be delighted to learn that they managed to impact in a positive way your experience with us.Kind regards,Michelle ZamfirGuest Relations Manager

10/10 Excellent

Manal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Manal,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

8/10 Bien

John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WiFi was very limited
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear John,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

10/10 Excellent

Valentin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Valentin,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Haris,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear John,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

8/10 Bien

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Chistian,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

10/10 Excellent

Alexander

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Bien
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Alexander

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
En general todo bien
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Alexander,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

10/10 Excellent

Rodica

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luxus pur!!! A fost si va ramine un hotel fara asemanare. Ma am simtit o saptamina „ca la mama acasa“, Ii multumesc din toata inima doamnei STEFANIA, (de la restaurantul unde luam micul dejun) care avea grija de fiecare oaspete sa nu ii lipseasca nimic, citea dorintele inainte sa le pronunti tu. A facut mai mult decit ii sta in puterile unui om. Diversivitatea de mincarurile care se aflau la bufet au intrecut orice alt hotel. (Emirates Palace, Burj al arab, Jumeirah Beach Hotel etc.) Am stat la camera 1502, de unde am avut o priveliste minunata spre toate cladirile vechi, frumoase si importante din Bucuresti. Camera a fost in fiecare zi excelent menajata asa cum se cuvine la un hotel de 5 stele dintro capitala. Nu a lipsit nimic. Concluzia este ca mai venim inca o data la Grand Hotel bucuresti, abia asteptam!!!!!
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Stimata Rodica,Va multumim pentru ca ati ales Grand Hotel Bucharest si pentru feedback-ul dumneavoastra pozitiv.Ma bucur sa aud ca membrii echipei noastre au reusit sa va ofere servicii care sa se ridice la nivelul asteptarilor dumneavoastra si speram sa avem ocazia de a va gazdui intr-un viitor cat mai apropiat.Cu consideratie,Michelle ZamfirGuest Relations Manager

8/10 Bien

marc, lake worth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heart of down town
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Marc,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The premises were very clean
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department

8/10 Bien

PATRYK

Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Sevice le 25 oct. 2023
Dear Patryk,Thank you for choosing Grand Hotel for your stay in Bucharest and for your positive rating.We hope that you had an overall enjoyable stay and we are surely looking forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,Guest Relations Department