Avis
5,2
5,2/10
Propreté
6,2/10
Personnel et service
4,8/10
Équipements
4,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,0/10
Écoresponsabilité
Avis
27 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Connie
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Connie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Hilario
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hilario
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ramada team le 26 mai 2024
Thank you!
6/10 Satisfaisant
Jamie
20 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Jamie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ramada Front Desk Team le 22 mai 2024
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.
6/10 Satisfaisant
Nani
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nani
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ramada Front Desk Team le 20 mai 2024
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.
6/10 Satisfaisant
Stephen
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Stephen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ramada Front Desk Team le 20 mai 2024
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.
8/10 Bien
MIke
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
MIke
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ramada Front Desk team le 20 mai 2024
Thank you. We are happy to hear you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back the next time you are in the Boise area!
2/10 Horrible
Kevin
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ramada team le 17 mai 2024
We're sorry to hear that. We've looked into the matter and have taken corrective actions. Thank you for feedback.
4/10 Médiocre
Cindy, La Habra
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ramada team le 15 mai 2024
We love polite and honest reviews. Thank you for staying with us and also taking the time to leave feedback on your recent visits. We've looked into the matter and have also shared your comments with our team in efforts to avoid these issues in the future. We're sorry your time hre was less than pleasant. We wish you well on your future travels!
2/10 Horrible
Christopher
Voyage d’affaires
11 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ramada team le 11 mai 2024
We're sorry you felt that way, Christopher. Thank you for letting us know.
6/10 Satisfaisant
Greg
11 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Greg
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ramada team le 12 mai 2024
Thank you!
6/10 Satisfaisant
Greg
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ramada team le 11 mai 2024
Greg! Thanks for choosing us. We love polite and honest feedback. Your review is much appreciated and we thank you for taking the time to publish it. We hope you choose us again for your next visit, take care & safe travels.
2/10 Horrible
Patricia, Belleville
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ramada Front Desk Team le 4 mai 2024
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.
2/10 Horrible
Amber
2 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ramada team le 3 mai 2024
Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Steve
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Steve
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ramada team le 24 avr. 2024
We really appreciate your feedback, Steve! Thanks for staying with us. We will let our team know of the issue you mentioned! Take care!
2/10 Horrible
Janice
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janice
Réponse de Ramada Front Desk Team le 24 avr. 2024
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.
6/10 Satisfaisant
Jessica
Voyage en couple
21 avr. 2024
Jessica
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ramada team le 21 avr. 2024
Thanks for staying with us. We're sorry the bad behavior of those guests disturbed you during your visit! That is never fun! We're also sorry the fire alarm went off during your stay as well. It is a necessary safety measure in place to protect our guests and staff in case of any minor or major incident, however, we understand how it can be an inconvenience. We appreciate your feedback Jessica!
2/10 Horrible
Katherine
Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ramada team le 20 avr. 2024
We're sorry for the issues you experienced! We've shared you comments with our team. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Nela
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nela
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada team le 14 avr. 2024
Thank you, Nela! It was such a pleasure having you as our guest!
6/10 Satisfaisant
Thecooperclan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Thecooperclan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada team le 5 avr. 2024
We're sorry to see this kind of review. Sincerest apologies for all the issues you experienced. We're working hard to make our hotel the best place to stay in the area. Your feedback is very much appreciated! Thank you and take care.
4/10 Médiocre
Laurel
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ramada Front Desk Team le 4 avr. 2024
Hi Laurel! We're sorry you endured these issues during your stay with us. Thank you for letting us know. We will share your comments with our team.
6/10 Satisfaisant
Makayla
1 avr. 2024
Makayla
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada team le 21 avr. 2024
Thanks for staying with us!
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada Front Desk Team le 3 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your recent experience. Your feedback is very much appreciated! We are currently making improvements and we hope you choose us again the next time you are in the Boise area. Safe travels!
2/10 Horrible
Courtney
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada team le 30 mars 2024
This is not the type of review we like to see! We're sorry this happened, Courtney. Thank you for letting us know!
8/10 Bien
Camille
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Camille
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada team le 28 mars 2024
Camille! Thank you for choosing us. We've shared your comments with our team to take appropriate actions. We're glad you enjoyed your stay and sorry for any inconveniences you endured. Due to some unfortunate events, we were in fact short staffed and really did the best we could with that situation. Our team greatly appreciated your patience during that time. We hope you choose us again, safe travels!
8/10 Bien
Megan
27 mars 2024
Megan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada team le 28 mars 2024
Thank you for the rating, Megan. Safe travels!
2/10 Horrible
Chris
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada Front Desk Team le 26 mars 2024
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.
8/10 Bien
Angel
13 mars 2024
Angel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ramada team le 15 mars 2024
Thank you for your rating, Angel!
2/10 Horrible
Ronda
Voyage en famille
12 mars 2024
Ronda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada team le 15 mars 2024
Thanks for staying with us, Ronda. We're sorry for the issues you experienced. We will work hard to make sure this doesn't happen again. Tace care!
8/10 Bien
Mickenzie
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mickenzie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada team le 13 mars 2024
Thanks for your rating!
6/10 Satisfaisant
Nikol
10 mars 2024
Nikol
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada team le 30 mars 2024
Thank you for your rating, Nikol!
4/10 Médiocre
Tori
9 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tori
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ramada team le 9 mars 2024
Thank you, Tori! We appreciate your feedback greatly. We are glad you enjoyed our pool and spa! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll look into the issues you've mentioned.
2/10 Horrible
Alexandria
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
9 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada team le 9 mars 2024
Thank you for your feedback, Alexandria. This is not the type of review we like to see. We did not receive your complaint during your stay. That is very unfortunate as guest comfort is a huge priority! Although we cannot change the past, if you decide to choose us again, we know we can provide you with a clean and comfortable stay! We wish you well on your future travels.
10/10 Excellent
Remy
8 mars 2024
Remy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada team le 9 mars 2024
Thank you, Remy! We appreciate you!
10/10 Excellent
Xavier
7 mars 2024
Xavier
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada Front Desk Team le 27 mars 2024
Thank you for your feedback, Xavier. It was a pleasure having you as our guest! We are happy to hear you enjoyed your stay.
2/10 Horrible
Brian
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de front desk team le 7 mars 2024
we r very sorry and apologize for every problem you face
2/10 Horrible
Joseph
Voyage en famille
2 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ramada By Wyndham le 3 mars 2024
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.
2/10 Horrible
G
23 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
G
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ramada Team le 23 févr. 2024
This is not the kind of review we like to see. We'd like to hear more about the issues you've mentioned. We greatly value your opinion, so please, contact us right away, we will find a solution to your complaints! Thank you.
6/10 Satisfaisant
Desiree
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Desiree
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ramada By Wyndham le 21 févr. 2024
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.
4/10 Médiocre
Gabryelle
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabryelle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ramada Team le 17 févr. 2024
Gabryelle, this is not the type of review we like to see. We sincerely appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay. Your comments have been shared with our team. We have looked into the matter at hand. We wish you well on your future travels.
10/10 Excellent
Michael
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ramada Team le 16 févr. 2024
We appreciate the rating, Michael. We hope you choose us again on your next visit to the Boise area. Thank you!
2/10 Horrible
Taylor
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylor
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ramada Front Desk Team le 14 févr. 2024
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.
4/10 Médiocre
Todd
Voyage d’affaires
1 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Todd
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ramada Front Desk Team le 1 févr. 2024
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.
10/10 Excellent
Carol
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carol
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ramada By Wyndham le 28 janv. 2024
Thank you for your feedback Ms. Mrs. Carol we appreciate you staying at Ramada by Wyndham Boise. We welcome you back at Ramada By Wyndham. Safe travels.
10/10 Excellent
steve
12 janv. 2024
steve
Réponse de RAMADA BY WYNDHAM le 28 janv. 2024
Thank you. We are happy to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back the next time you are in the Boise area!
6/10 Satisfaisant
Eduard
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Eduard
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada By Wyndham le 3 janv. 2024
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.
4/10 Médiocre
Alexia
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Don’t do it.
Alexia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada By Wyndham le 3 janv. 2024
We appreciate your feedback. We are sorry you were unhappy. Thank you for letting us know.
6/10 Satisfaisant
Kamryn
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
No sleep in Bouse
Kamryn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ramada By Wyndham le 3 janv. 2024
We appreciate your feedback. We are sorry you were unhappy. Thank you for letting us know. We will Work on the problems you mentioned.
10/10 Excellent
Eduard
30 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Eduard
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 5 déc. 2023
we're glad you enjoyed your stay, Eduard. We work hard to make our guests happy and sincerely appreciate your feedback from your recent visit. Take care and safe travels!
4/10 Médiocre
Curt
Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Curt
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Ramada By Wyndham le 28 nov. 2023
We appreciate you taking the time to leave feedback on your recent stay! We're sorry you weren't completely satisfied. We'll work hard to fix the issues you've mentioned.