Avis
7,8
Bien
8,6/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de Yulia Kremel le 2 mars 2020
Bonjour!
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel.
Merci tout particulièrement d'avoir souligné le professionnalisme de notre personnel.
J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes.
Au plaisir de vous accueillir à nouveau au Plaza Hotel Bishkek!
Cordialement,
Yulia Kremel
General Manager
10/10 Excellent
Emmanuel
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Emmanuel
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Yulia Kremel le 25 févr. 2020
Сher Emmanuel!
Nous vous remercions de partager avec nous votre expérience de séjour! Nous apprécions votre opinion et sommes vraiment heureux que vous ayez apprécié votre séjour. Nous vous remercions d'avoir décrivant nos chambres confortables ainsi que le niveau élevé de service fourni par le personnel.
Vos mots gentils sont la meilleure motivation pour nous. Nous avons été heureux de vous voir dans notre hôtel et nous nous réjouissons de nous retrouver!
Cordialement,
Yulia Kremel
General Manager
6/10 Satisfaisant
Alain
15 août 2016
Plaza hotel pauvre a Bishkek
Alain
2/10 Horrible
Tulip
23 avr. 2024
Tulip
Séjour de 4 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Edward
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 3 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Pedro
22 févr. 2024
Pedro
Séjour de 12 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Rudolph
8 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Rudolph
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not recommend
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Never
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Ileana, Sterling
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Ileana
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Ileana, Sterling
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Ileana
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
peter
Voyage en groupe
28 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
peter
Séjour de 2 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Kyung seok
13 août 2023
Kyung seok
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Alessandro
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Alessandro
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Pavel
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pavel
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Renee
Voyage d’affaires
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good option for Bishkek
Renee
Séjour de 3 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Altynbek
11 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Altynbek
Séjour de 1 nuit en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Talant
2 déc. 2022
Talant
8/10 Bien
Benjamin
4 juil. 2022
Benjamin
Séjour de 2 nuits en juin 2022
4/10 Médiocre
Benjamin
Voyage d’affaires
3 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 5 nuits en juin 2022
6/10 Satisfaisant
Colleen, Clifton Park
Voyage en famille, Voyage en couple
24 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Colleen
Séjour de 2 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
NIKITA
Voyage d’affaires
23 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great value for money
NIKITA
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
2/10 Horrible
Stanley E
3 oct. 2021
Stanley E
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 août 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Shady
6 juin 2021
Shady
Séjour de 2 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
GrahamC, Southampton uk
25 oct. 2020
Les points forts : Propreté
GrahamC
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 févr. 2020
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Yulia Kremel le 29 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.
We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests.
Looking forward to see you again in the near future.
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
快適でした!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Yulia Kremel le 23 févr. 2020
この度は、プラザホテルビシュケクをご利用いただきまして誠にありがとうございます。
お客様より頂戴致しましたお言葉は大変に有難く、スタッフの励みとなるのものでございます。
「好きです」との本当に嬉しいお言葉を頂戴し、快適にお過ごしいただけたご様子に、私どもも大変嬉しく存じます。
お客様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。
プラザホテルビシュケク
総支配人
Yulia Kremel
Yulia Kremel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Yulia Kremel le 23 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review.
It is a real pleasure to hear that you liked your stay with us!
We hope to see you soon in Bishkek!
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
10/10 Excellent
MR A
Voyage d’affaires
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great value, staff, hotel, location
MR A
Séjour de 10 nuits en octobre 2019
Réponse de Yulia Kremel le 23 févr. 2020
Dear MR A,
Thank you for your feedback!
We were pleased to know that you really enjoyed our stay. We are very pleased that the location of the hotel was convenient for you. Thank you for the appreciation of our staff. We hope to welcome you to our hotel more than once!
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
10/10 Excellent
Christine
Voyage en groupe
29 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Yulia Kremel le 23 févr. 2020
Dear Christine,
Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. We hope you will visit us again.
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Yulia Kremel le 23 févr. 2020
Dear Guest,
Let me thank you for your feedback!
Thank you for expressing your opinion, thereby giving us the opportunity to develop and work on bugs. We hope that we will still have the opportunity to welcome you at our hotel and do our best for your wonderful stay.
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Yulia Kremel le 23 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us.
We are very pleased that you were satisfied with the location. Thank you for the appreciation of the work of our staff!
We hope you will visit us again.
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
2/10 Horrible
xavier
3 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beware. Your booking is NEVER confirmed here !
xavier
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Yulia Kremel le 23 févr. 2020
Dear Xavier,
First of all, thank you very much for taking time and sharing with us your experience of staying at Plaza Hotel Bishkek.
We are sincerely sorry to hear, that you faced with some inconvenience during your stay at our hotel. Your comment concerning your check-in experience has been passed to the corresponding department and will be used for future development of our services, which we constantly do. Please let us assure you - all your comments are taken on board. We are appreciate the time you took to share your concerns, and we hope that you will give us the opportunity to welcome you to our hotel in the future.
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
10/10 Excellent
GORDON
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GORDON
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Yulia Kremel le 23 févr. 2020
Dear Guest,
Let me thank you for your feedback!
We are glad to know, that your stay with us was delightful and memorable. It is great, that among other advantages you especially outlined convenient location and room comfort. Also thank you very much for your review about breakfast. In Plaza Hotel Bishkek we believe that qualitative breakfast it is a good start to excellent and productive day!
We hope that we will still have the opportunity to welcome you at our hotel and do our best for your wonderful stay.
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
2/10 Horrible
William
21 juin 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Inhospitable Liars Who Do Not Honor Reservations
William
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Yulia Kremel le 23 févr. 2020
Dear William,
First of all, thank you very much for taking time and sharing with us your experience of staying at Plaza Hotel Bishkek.
We are sincerely sorry to hear, that you faced with some inconvenience during your stay at our hotel. Your comment concerning your check-in experience has been passed to the corresponding department and will be used for future development of our services, which we constantly do. Please let us assure you - all your comments are taken on board. We are appreciate the time you took to share your concerns, and we hope that you will give us the opportunity to welcome you to our hotel in the future.
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
2/10 Horrible
Neil
20 juin 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Not a hotel we would recommend
Neil
Séjour de 9 nuits en juin 2019
Réponse de Yulia Kremel le 23 févr. 2020
Dear Neil,
Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future.
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Decent hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Yulia Kremel le 23 févr. 2020
Dear guest,
First of all, thank you very much for taking time and sharing with us your experience of staying at Plaza Hotel Bishkek. It is great, that among other advantages you especially outlined convenient location and room comfort. We are glad to know, that you enjoyed our Breakfast. In Plaza Hotel we believe that qualitative breakfast it is a good start to excellent and productive day!
We are sincerely sorry to hear, that you faced with some inconvenience during your stay at our hotel. Your comment has been passed to the corresponding department and will be used for future development of our services, which we constantly do. Please let us assure you - all your comments are taken on board. We are appreciate the time you took to share your concerns, and we hope that you will give us the opportunity to welcome you to our hotel in the future.
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
8/10 Bien
EDUARD
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Хороший отель в центре
EDUARD
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Юлия Кремель le 23 févr. 2020
Уважаемый EDUARD,
Спасибо, что нашли время и поделились своими впечатлениями от проживания в отеле Plaza Hotel Bishkek! Спасибо за Ваши комментарии.
Мы невероятно рады были узнать, что Ваше проживание было комфортным. Расположение отеля действительно является большим плюсом для наших гостей: в пешей доступности главные достопримечательности города и больших торговых центров.
Отдельное спасибо за высокую оценку нашей кухни. Ключевой задачей Plaza Hotel является обеспечение качественного сервиса и отличной кухни, ведь правильное и полноценное питание - залог продуктивного дня!
Ваше мнение очень важно для нас и дает нам возможность развиваться и проводить работу над ошибками.
Нам бы очень хотелось увидеть Вас вновь в нашем отеле и сделать все возможное для Вашего прекрасного проживания!
С наилучшими пожеланиями,
Юлия Кремель
Генеральный директор
6/10 Satisfaisant
Helge
27 mai 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Room for improvement
Helge
Séjour de 8 nuits en mai 2019
Réponse de Yulia Kremel le 5 mars 2020
Dear Helge, first of all, let me thank you for your feedback. We greatly appreciate the opportunity to receive feedback from our guests, thanks to which we can eliminate all shortcomings and provide the best service. We sincerely apologize for the shortcomings in the room that you indicated. We will definitely check the condition of the room in which you stayed and be sure to eliminate all problems.
Thanks again for your valuable feedback.
We will be glad to have the opportunity to meet you again and change our impression!
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
10/10 Excellent
Simen
25 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flott hotell
Simen
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Yulia Kremel le 7 mars 2020
Kära Simen,
Flott hotell midt i sentrale Bishkek. Stort rom og god frokost. Personale var vennlige og serviceinnstilt.
Tusen tack för din fantastiska återkoppling.
Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka, för ännu en minnesrik upplevelse!
Med vänlig hälsning,
Yulia Kremel
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Yulia Kremel le 5 mars 2020
Dear guest, first of all, let me thank you for choosing the Plaza Hotel Bishkek.
We are very glad that you were satisfied with your stay and appreciated the level of service provided so highly!
From year to year, we strive to improve service and provide our guests only excellent service. We thank you for all the comments and we will be happy to welcome you again at our hotel!
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
4 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Yulia Kremel le 5 mars 2020
Dear guest, first of all, let me thank you for choosing the Plaza Hotel Bishkek.
We are very glad that you were satisfied with your stay and appreciated the level of service provided so highly!
From year to year, we strive to improve service and provide our guests only excellent service. We thank you for all the comments and we will be happy to welcome you again at our hotel!
Best regards,
Yulia Kremel
General Manager
10/10 Excellent
Kristina
7 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
все понравилось!
Kristina
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Юлия Кремель le 5 mars 2020
Уважаемая Kristina, Позвольте поблагодарить Вас за столь подробный и положительный отзыв! Мы невероятно рады были узнать, что Ваше проживание было комфортным. Приятно, что предоставленный номер, оборудованный всем необходимым для комфортного проживания, оправдал Ваши ожидания.
Отдельное спасибо за высокую оценку нашей кухни. Ключевой задачей Plaza Hotel Bishkek является обеспечение качественного сервиса и отличной кухни, ведь правильное и полноценное питание - залог продуктивного дня! Мы благодарим Вас за все комментарии и будем рады вновь приветствовать Вас в нашем отеле!
С наилучшими пожеланиями,
Юлия Кремель
Генеральный директор
10/10 Excellent
CAGATAY
1 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CAGATAY
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Yulia Kremel le 5 mars 2020
Dear CAGATAY, thank you for your feedback.
It is always a pleasure to receive feedback from our guests. We look forward to your next visit to Plaza Hotel Bishkek.
Best regards, Yulia Kremel General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Yulia Kremel le 5 mars 2020
Dear guest, let me thank you for choosing Plaza Hotel Bishkek, as well as for your feedback. We are glad to know that in general you were satisfied with your stay at the hotel.
We look forward to your next visit to our hotel.
Best regards, Yulia Kremel General Manager
8/10 Bien
JONGSOO
7 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
비슈켁 중심에 위치한 호텔
JONGSOO
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de Yulia Kremel le 5 mars 2020
안녕하십니까? JONGSOO 님
저희 Plaza Hotel Bishkek 을 이용해 주셔서 감사드리며, 소중한 시간을 내시어 호텔에서의 경험을 공유해주심에 감사드립니다.
무엇보다 저희 서비스로 인해 좋은 휴식의 시간을 가지셨다니 기쁘게 생각합니다.
고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하기를 기원하겠습니다.
감사합니다.
Yulia Kremel
General Manager
8/10 Bien
Naohisa
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
高級ホテルを目指し、「頑張って」ます。
Naohisa
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de 안녕하십니까? Naohisa님 저희 Plaza Hotel Bishkek 을 이용해 주셔서 le 5 mars 2020
안녕하십니까? Naohisa님
저희 Plaza Hotel Bishkek 을 이용해 주셔서 감사드리며, 소중한 시간을 내시어 호텔에서의 경험을 공유해주심에 감사드립니다.
저희 호텔에서 즐겁고 소중한 추억을 많이 만드셨기를 바라며, 소중한 시간을 내시어 호텔에서의 경험과 의견을 공유해주심에 다시 한번 감사드립니다.
늘 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하기를 기원하며, 앞으로도 호텔에서 고객님을 다시 뵙기를 희망합니다.
감사합니다.
c
General Manager