Avis
9,8
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Biriotti
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Biriotti
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 2 juil. 2023
Dear Biriotti,Thank for such a wonderful review after your recent experience with us.I am absolutely delighted to hear we made such an impression and we sincerely hope to welcome you back again soon.Warm regards,Greg
10/10 Excellent
SEIGI
1 mai 2024
SEIGI
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Hector
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hector
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Fu
16 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Fu
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Carly
2 mars 2024
Carly
Séjour de 5 nuits en février 2024
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
10/10 Excellent
Junichiro
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Junichiro
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Greg - General Manager le 7 févr. 2024
Dear Junichiro,We do appreciate your review.Warm regards,Greg
10/10 Excellent
Jaehyeong
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jaehyeong
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Greg - General Manager le 8 août 2023
Dear Jaehyeong,We do appreciate your review.Warm regards,Greg
10/10 Excellent
Shih Chun
Voyage en groupe
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shih Chun
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Greg - General Manager le 8 août 2023
Dear Shih Chun,We are delighted you enjoyed your stay celebrating your husbands birthday.We do look forward to welcoming you back.Warm regards,Greg
10/10 Excellent
Masaya
23 juil. 2023
Masaya
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Heoun Joo
6 avr. 2023
Heoun Joo
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Greg Williams le 8 avr. 2023
Dear Heoun,Thank for such a wonderful review after your recent experience with us.Warm regards,Greg
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Greg Williams le 4 avr. 2023
Dear William,Thank you for your review, I am absolutely delighted to hear we made such an impression and we sincerely hope to welcome you back again soon.Warm regards,Greg
10/10 Excellent
Bharath
22 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bharath
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de General Manager le 22 févr. 2023
Dear Bharath,Thank you for rating us so highly following your recent experience with us at The Sanchaya. It truly means a lot to us to know we have impressed on such a level.Warm regards,Greg
10/10 Excellent
Frank
1 nov. 2022
Frank
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de General Manager le 22 févr. 2023
Dear Frank,Thank you for rating us so highly following your experience with us at The Sanchaya. It truly means a lot to us to know we have impressed on such a level.Warm regards,Greg
10/10 Excellent
Peta Anne
Voyage en couple
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peta Anne
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Greg Williams GM le 2 nov. 2022
Dear Peta Anne,Thank you for your glowing comments following your recent experience with us at The Sanchaya, I am delighted that our Artisans personalised service and attention to detail made your stay relaxed and personal with every need catered for. We do hope that we have the chance to welcome you back to your home in Bintan soon.Warm regards,Greg
10/10 Excellent
Koon Meng
19 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Koon Meng
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Sarah, Singapore
Voyage en couple
25 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Greg le 26 sept. 2022
Dear Sarah,Thank you for your glowing comments following your recent experience with us at The Sanchaya, I am delighted that our Artisans welcoming and friendly service made your stay unforgettable. We do hope that we have the chance to welcome you back to your home in Bintan soon.Warm regards,Greg
10/10 Excellent
ENG SZE, JONATHAN, Singapore
Voyage en couple
9 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ENG SZE, JONATHAN
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Greg le 11 avr. 2022
Dear Jonathan,
Our sincere thanks for sharing your review of your recent stay at the estate and for highlighting our attentive staff.
We do look forward to welcoming you back to the estate soon.
Warm Regards
Greg
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
雰囲気が最高
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Magnus le 26 févr. 2020
Dear Anonymous Guest,
Many thanks for sharing the impressions of your stay at the estate and especially for highlighting the attention to detail. My colleagues join me in wishing you a very warm welcome back very soon!
Yours,
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Magnus le 26 févr. 2020
Dear Anonymous Guest,
Many sincere thanks for your generous rating!
Yours,
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Maria
29 janv. 2020
Maria
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Magnus le 26 févr. 2020
Dear Anonymous,
Would have loved to understand and answer your critical points, so I remain at your entire disposal.
Best regards,
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Magnus le 12 janv. 2020
Dear Mrs/ Mr Anonymous,
Thank you indeed!
Yours,
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Katsuhiko
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
最上の滞在
Katsuhiko
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Magnus le 6 janv. 2020
勝彦さん、
とても親切なコメントをありがとう。 明けましておめでとうございます。また近いうちに戻ってくることを期待しています。
あなたのもの、
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Magnus le 1 janv. 2020
Dear Anonymous,
Thank you and Happy New Year!
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Magnus le 23 déc. 2019
Dear Anonymous,
The team joins me in sincere thanks for your brief and generous review. We look forward to welcome the family back soon!
Happy Holidays,
Magnus - general manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect getaway
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Magnus le 12 déc. 2019
Dear Anonymous,
Many thanks for taking the time. I am sorry that your stay was affected by a plumbing issue - I agree that poor water pressure is annoying. We are currently re-assessing in the whole estate and I thank you for bringing it up.
Yours,
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Connie
Voyage en famille
28 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Connie
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Magnus le 12 déc. 2019
Dear Ms Connie,
Many thanks for your rating and input. Going into our fifth year maintaining the suites and villas is of course critical. Hence we have implemented a program in which each unit is fully refurbished minimum once a year, while being touched up as necessary between stays. If you honour us with a third visit I will happily show you in more detail and in the meantime please do not hesitate to contact me directly for assistance.
Yours,
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Magnus - general manager le 30 oct. 2019
Thank you!
10/10 Excellent
David
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Magnus le 26 oct. 2019
Dear David,
Thank you indeed!
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Magnus le 12 oct. 2019
Dear "Anonymous Neighbour" from the Lion City,
Many thanks for your kind review and for highlighting the estate Artisans and that you so enjoyed the service provided - it makes us all very happy!
We'll be hoping to see you back soon and wish you a splendid weekend.
Yours,
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Magnus le 14 oct. 2019
Dear Guest,
Many sincere thanks for your comprehensive review and for taking the time. We are proud that you recognise the staff being service minded and efficient and that you so enjoyed the food. Property maintenance is our big responsibility and we fully refurbish every room each year, along with the public areas of course.
We look forward to the pleasure of welcoming you back soon.
Yours gratefully,
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Magnus le 28 sept. 2019
Dear Anonymous,
Just a big thank you & welcome back soon!
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Manager le 28 sept. 2019
Dear Anonymous,
Thank you very much!
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Jonathan
18 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonathan
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Magnus le 28 sept. 2019
Dear Jonathan,
A brief note to thank you on behalf on the team for taking the time to share. We are proud to have made your stay special!
Yours,
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Alice
5 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect property & friendly staff
Alice
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Vanda le 5 sept. 2019
Dear Alice,
We are very glad you had a truly pleasant stay at the estate! The entire team looks forward to welcome you back for more amazing experiences.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Magnus le 22 août 2019
Dear M. Anonymous, many thanks and welcome back soon!
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Magnus le 7 août 2019
Dear M. Anonymous thank you very much!
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Magnus le 3 août 2019
Thank you!
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Stephanie, Wolfsburg
Voyage en groupe
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Magnus le 3 août 2019
Well thank you very much!
Magnus, general manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Vanda le 10 juil. 2019
Hi,
Many thanks for choosing to stay with us in Bintan! We apologize for the inconvenience. It's unfortunate that you have missed our pillow menu that's available in the room. We will communicate better in the future.
The entire team looks forward to welcome you back at the estate!
With best regards,
Vanda and The Sanchaya Team
10/10 Excellent
Kuharajahsingam
11 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay at Sanchaya
Kuharajahsingam
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Magnus le 13 juin 2019
Dear Mr Singham,
Being sorry I was traveling during your stay I must thank you also on behalf of the estate team for your kind review - and for the feedback! We discussed this morning and are implementing some adjustments.
We look forward to seeing you soon again,
Yours,
Magnus - general manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Magnus le 15 mai 2019
Dear Anonymous, very glad you enjoyed and liked the room - thank you!
Magnus - general manager
10/10 Excellent
Yuk
Voyage en couple
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuk
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Magnus le 6 mai 2019
Dear Yuk,
Thank you very much it was wonderful to have you as a Guest and the team joins me in wishing you back soon. Apologies for the issue with the phone, it is now fixed.
Yours,
Magnus - general manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Magnus le 27 avr. 2019
Dear M. Anonymous, thank you for taking the time! Magnus - general manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Magnus le 28 mars 2019
Many thanks! Magnus - general manager
10/10 Excellent
Grace, Singapore
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grace
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Magnus le 26 mars 2019
Dear Grace, many thanks for the kind rating! It was great having you both and we look forward to greeting you back soon. Yours, Magnus - general manager