Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sine le 6 avr. 2024
Hi Daniel.We are glad you had a good vacation in Billund and at The Lodge. We hope to see you back here soon :)
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en famille
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Mette le 25 sept. 2023
Thank you for your nice review. We hope to see you again soonBest RegardsThe Lodge Billund
8/10 Bien
Laurence
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Confortable pour une nuit
Laurence
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mette le 25 août 2023
Dear Laurence.Thank you for your nice review.We are sorry that you felt the air too tight for 4 people. But aircon is absolutely under consideration.We hope to see you and your family again.Best RegardsThe Lodge Billund
6/10 Satisfaisant
SYLVIE, PARIS
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
SYLVIE
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Kamilla le 19 mai 2023
Dear Sylvie,Thank you for your feedback, it means a lot to us.We hope to welcome you in the near future at The Lodge Billund.Have a great day.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 déc. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
A tout pour plaire, sauf son restaurant
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Amanda le 7 déc. 2022
Dear Guest, Thank you for your kind words and for your review. As you mentioned we closed our pool and thank you for your understanding of the situation. There is not a posibility for a refund since the message has been put out. We thank you for your understanding and hope to welcome you to The Lodge Billund in the future. Best regards,The Lodge Billund
10/10 Excellent
Caroline
18 oct. 2022
Caroline
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Emmanuel
Voyage d’affaires
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emmanuel
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Gitte le 28 sept. 2022
Hello Thank you for your feedback, your opinion is very important to us in order to improve the standard at our hotel.We hope to see you another time at The Lodge Best regardsFront office
10/10 Excellent
LOUIS-RAPHAEL
Voyage en famille
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LOUIS-RAPHAEL
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Amanda le 18 sept. 2022
Dear Louis-Raphael, Thank you for your review of your stay at The Lodge Billund.We are happy to hear that you enjoyed your stay with us, our staff and our restaurant. We hope to be able to welcome you again sometime in the future. Best regards,AmandaFrontdeskThe Lodge Billund
8/10 Bien
Sylvie
Voyage en famille
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sylvie
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Bárdur le 12 juin 2022
Dear Sylvie,
Thank you for your review.
We hope to see you here at The Lodge Billund another time.
Best regards,
Bárdur Hentze
Frontdesk
The Lodge Billund
10/10 Excellent
Erico
28 août 2021
Erico
Séjour de 3 nuits en août 2021
8/10 Bien
Didier
6 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Didier
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Hotel Propellen le 22 mars 2021
Thank you for taking your time to review Hotel Propellen.
We hope to welcome you again.
6/10 Satisfaisant
Philippe
30 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Étape
Philippe
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
6/10 Satisfaisant
Rakesh
Voyage d’affaires
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Rakesh
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Karen
Voyage d’affaires
19 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très agréable et très bien situé
Karen
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 Bien
Philippe
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel propre et près du parc
Philippe
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Marc
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Marc
Séjour de 2 nuits en août 2018
8/10 Bien
CLAUDE
10 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CLAUDE
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Véronique, Bruxelles
31 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super pour legoland
Véronique
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
22 août 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
CHAMBRES A LA HAUTEUR DE 2 ETOILES SEULEMENT
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Eric, La Turbie
5 mai 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good play areas for kids
Eric
10/10 Excellent
Arkadiusz
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arkadiusz
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Youness le 27 mai 2024
We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your stay in our Hotel. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to be welcoming you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled to hear that you loved your experience with us.Best Regards,The Lodge Billund
10/10 Excellent
Doriana
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Doriana
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de mg le 27 mai 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de mg le 23 mai 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Louise
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mikkel le 21 mai 2024
Dear, Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Torben
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Torben
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de mg le 20 mai 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Trish
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trish
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de mg le 23 mai 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Mireya
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mireya
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de mg le 13 mai 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Jane
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de mg le 12 mai 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
8/10 Bien
John
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
John
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de mg le 12 mai 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
C.M.B.
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C.M.B.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de mg le 8 mai 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Nick
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de mg le 8 mai 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Enrico
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Enrico
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de mg le 5 mai 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Joe Michael
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joe Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jeppe le 1 mai 2024
Hej Joe.Tusind tak for din anmeldelse! Vi håber at se dig igen :)
10/10 Excellent
Charlotte
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlotte
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jeppe le 1 mai 2024
Thank you for your kind review Charlotte.We are thrilled to hear you had a pleasant stay and everything was to your expectations!We sincerely hope to welcome you again at our hotel :)
8/10 Bien
Daniel
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de mg le 29 avr. 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
6/10 Satisfaisant
MISUZU
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
MISUZU
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de mg le 29 avr. 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We are so sorry, that you had to wait for the room. The housekeeping was a little behind that day, but that’s no excuse.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Paul
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de mg le 29 avr. 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We are sorry that we closed the restaurant, but unfortunately there just wasn’t enough using it, but we do offer some food in the reception, and we have a pizza place that delivers to our hotel, and some restaurants nearby, so there is a lot of options.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
6/10 Satisfaisant
Heidi
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de mg le 29 avr. 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We are sorry to hear, that it was noisy in your room. We are very sorry that the other guests kept you up all night.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
pierpaolo
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
pierpaolo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mihaela le 27 avr. 2024
Dear Pier,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Anne
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de mg le 23 avr. 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Emma
Voyage en famille
15 avr. 2024
Emma
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Mette le 16 avr. 2024
Dear MarekThank you very much for your nice review.We hope to see you again next year.Best RegardsThe Lodge BillundFront Office
10/10 Excellent
Vlada
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vlada
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Diego le 13 avr. 2024
Thank you, we very much appreciate that!Very much looking forward to having you again. Best regardsThe Lodge Billund
8/10 Bien
Adam
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de mg le 11 avr. 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Tony
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de mg le 9 avr. 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Samantha
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mihaela le 9 avr. 2024
Dear Samatha,We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.Best regards
10/10 Excellent
Janine
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janine
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de mg le 9 avr. 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
6/10 Satisfaisant
Rachael, London
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Rachael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de mg le 9 avr. 2024
Dear,Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We are sorry that we closed the restaurant, but unfortunately there just wasn’t enough using it, but we do offer some food in the reception, and we have a pizza place that delivers to our hotel, and some restaurants nearby, so there is a lot of options.We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund
10/10 Excellent
Ashley
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sine le 6 avr. 2024
Thank you Ashley. We are happy you enjoyed your stay in Billund and at The Lodge. We hope to see you back again another time :)
10/10 Excellent
Sammy
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sammy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sine le 6 avr. 2024
Thank you Sammy. I'm glad to hear you enjoyed your stay with ud at The Lodge :) And i will give the staff a shout out :)
10/10 Excellent
elisa
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
elisa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de mg le 6 avr. 2024
Dear, Thank you for your review and feedback. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. We hope to be welcoming you to our hotel again in the future. Best regards, The Lodge Billund