Piscine extérieure

Avis sur Sandos Monaco Hotel - Adults Only

4 out of 5
Sandos Monaco Hotel - Adults Only
Avda.Periodista Emilio Romero 11, Benidorm, Alicante

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 425 avis sur 671." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 196 avis sur 671." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 36 avis sur 671." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 9 avis sur 671." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 671." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Roger Pierre

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel sympa et compétent Bonne cuisine Parfois les assiettes pas tres propres
Séjour de 12 nuits en août 2023
Réponse de Management le 27 août 2023
Dear Roger Pierre, I am incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review. I will share this with the hotel team to let them know to keep up the amazing work.I really appreciate your feedback. We look forward to seeing you again soonAll the best from Benidorm!

8/10 Bien

Robert

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel agréable, hôtel bien situé.
Séjour de 18 nuits en juillet 2022
Réponse de Jefe Recepción le 31 juil. 2022
Todo el equipo que formamos Hotel Sandos Mónaco deseamos extender nuestro agradecimiento por dedicarnos un minuto de su tiempo para evaluar la atención recibida deseamos que lo vuelva a disfrutar en su próxima visita.

10/10 Excellent

Isa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
top
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Jefe Recepción le 3 févr. 2022
Good afternoon, All the team that make up Hotel Sandos Monaco wish to extend our gratitude for taking a minute of your time to evaluate the attention of the staff. Best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de NPOC le 23 sept. 2021
Estimado huésped Gracias por su puntuación sobre su estancia con nosotros en Sandos Monaco. Esteramos encantados de volver a recibirle en un futuro no muy lejano. Saludos cordiales Nicky Coupland Relaciones Publicas

6/10 Satisfaisant

Louise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel correct mais en ironnement delabré
L'environnement est vraiment moche . Des appartements delabrés .benirdorm est a eviter
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de NPOC le 23 sept. 2021
Cher invité Je suis désolé de lire que votre séjour n'a pas été comme prévu et que nous n'avons pas répondu à vos attentes. J'espère que vous nous donnerez une autre opportunité et j'attends avec impatience votre prochaine visite. Bien à vous Nicky Coupland Service clientèle

6/10 Satisfaisant

FReddy

Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de NPOC le 23 sept. 2021
Estimado FReddy Gracias por su puntuación sobre su estancia con nosotros en Sandos Monaco. Esperamos recibirle de nuevo en un futuro próximo. Saludos cordiales Nicky Coupland Relaciones Publicas

10/10 Excellent

Ludovic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel Parfait , de très haute qualité !
Séjour dans cet hôtel Parfait ! Un protocole sanitaire bien mis en place, un personnel agréable, professionnel et serviable. Une mention spéciale à "Raùl" du restaurant, mais aussi aux animatrices. Hôtel très propre et des techniciens très réactifs. Nous y reviendrons :)
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Francesc Gualdo le 25 août 2021
Merci beaucoup d'avoir choisi Sandos Monaco et pour votre bon commentaire. Nous espérons vous revoir dans un avenir pas trop lointain. Avec nos meilleures salutations

8/10 Bien

ANTAR

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de NPOC le 17 déc. 2019
Dear ANTAR Thank you for your rating regarding your recent stay with us at Sandos Monaco. It is a pleasure to know that you had a lovely holiday and we hope to see you again soon. Kind regards and Happy Christmas. Nicky Coupland Guest Service

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chambre spacieuse restauration variée pour all incluse et personnel sympa
Séjour de 7 nuits en juin 2019

8/10 Bien

bibiG71, Geneva

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
All inclusive, buffets bons et variés. SPA un peu petit.
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de NPOC le 7 janv. 2019
Cher bibiG71 Merci pour votre avis. Nous sommes vraiment heureux que vous ayez passé de bonnes vacances et nous espérons vous revoir bientôt. Sincères amitiés Nicky Coupland Service clientèle

10/10 Excellent

Michel, Belgique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meilleur hotel all inclusive de Benidorm.Personnel tres proche des clients,cuisine variee excellente
Séjour de 14 nuits en décembre 2017
Réponse de Nicky le 24 janv. 2018
Cher Michel Merci beaucoup pour votre avis. Nous sommes vraiment heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous au Sandos Monaco. Nous avons hâte de vous voir la prochaine fois. Sincères amitiés Nicky Coupland Service clientèle

8/10 Bien

Rudi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
satisfaisant
très bon hôtel , bien situé et en all in, seul bémol le all in ne comprend pas votre dîner de midi le dernier jour.
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Cher Rudi Merci d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire. Nous sommes vraiment heureux que vous ayez passé de bonnes vacances. Dommage que vous n'ayez pas posé de questions sur le repas du dernier jour car vous auriez pu déjeuner avant votre départ. J'espère que vous reviendrez nous revoir dans le futur. Sincères amitiés Nicky Coupland Service Clientèle

8/10 Bien

Loulouric, Québec, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à qq rues de la plage
Après une semaine un peu tanné du buffet, presque identique à chaque soir. La salle à diner pas très propre. Les demi-murs centraux séparant le buffet des tables plein de coulisses de ??? Les salles de bain nettoyé rapido et aucun ajout de shampoings ou autres si nécessaire. Faut demander plusieurs fois et cela peut prendre du temps à les recevoir.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel tres bien proche du centre ,
j'ai fait des hôtels sur Benidorm s'est hotel qualité prix je trouve le meilleur ,je compte revenir

8/10 Bien

dams, le mand

Les points forts : Propreté et personnel et service
Personnel genial
Très bon moment super accueil le spa et la piscine au top

8/10 Bien

guy, Bayonne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A renouveler
Séjour de 10 jours : Farniente Plage le matin, Piscine l'aprè-midi Repas pris à l'hotel Promenade dans le centre-ville en fin de journée Soirée-spectacles tous les soirs soit en terrasse soit au salon Métropole

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Pas mal comme hotel mais dificile à trouver
Il faut etre plus precis sur pension complete. Nous l'avons acheter sur le site mais ce n'etait pas tout a fait une pension complete ( boissons limitées, pas d'acces au SPA gartuit comme indiqué) . Pour l'avoir Il faut payer le supplement a l'hotel mais le personnel n'as pas proposé ça ( nous l'avons decouvert nous meme à la fin de sejours)

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Simon

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service with staff being very particular and always aware of consumer needs. Food was excellent - not one dish let it down with variety of different options at breakfast, lunch and dinner. Only issue was the air-con was extremely random and seemed to be locked meaning temperature could not be adjusted. The room was sometimes v. hot. Overall, would definitely return. Thank you
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de NPOC le 8 avr. 2024
Dear SimonThank you ever so much for taking the time to write such a lovely review about your stay with us at Sandos Monaco.It is wonderful to hear such positive comments and that we managed to reach your expectations in practically every way.Unfortunately, we do not have air conditioning just yet due to the weather being a little bit changeable.We all look forward to seeing you again once again in the not too distant future.Thank you once again and kind regards.Nicky CouplandGuest Services

6/10 Satisfaisant

Bernard

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Goed hotel voor een paar dagen. Bedden zijn oud en hard. Vol pensioen concept. Eten is prima maar niet voor elke dag.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de NPOC le 8 avr. 2024
Beste gastHartelijk dank voor het schrijven van een recensie over uw verblijf in Sandos Monaco.Sorry dat er een paar dingen waren die niet aan uw verwachtingen voldeden.Wij hopen dat u in de toekomst nog eens terugkomt en ons bezoekt.Met vriendelijke groetenNicky CouplandService aan de gasten

10/10 Excellent

Marius

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fint og roleg hotell, perfekt for voksne. Gåavstand til strandpromenade og gamlebyen mm.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de NPOC le 22 févr. 2024
Kjære gjestTakk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.Vi er veldig glade for at du hadde en flott ferie, og vi ser frem til å se deg igjen snart.vennlig hilsenGjestetjenester

10/10 Excellent

william

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Central location.
Great location. Good was excellent. Entertainment was good and staff attentative
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de NPOC le 15 févr. 2024
Dear guestThank you ever so much for taking the time to write such a lovely comment and to rate your holiday so highly.We are delighted to know that you had such a lovely time and we hope to see you again soon in the near future.Kind regardsGuest Services

8/10 Bien

Farhad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Top hotel Echt aanrader
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de NPOC le 6 févr. 2024
Beste FarhadHartelijk dank voor uw beoordeling naar aanleiding van uw bezoek aan Sandos Monaco.We zijn erg blij om te weten dat je een leuke tijd hebt gehad en kijken ernaar uit je snel weer te zien.Met vriendelijke groetenGastenservice

6/10 Satisfaisant

Taija

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
The staff especially on the bar was very nice. Custamor service was very outgoing, prefessional and fun. Too bad that the saunas weren't working at least few days and when it worked the showers on the Spa area were broken. The price was also suddenly 1€more per person witch was told on another day.
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de NPOC le 6 févr. 2024
Dear TaijaThank you for taking the time to write a review.I will pass on your comments to all the bar staff as it's lovely to hear that you were happy with their friendly service.Please accept our sincere apologies for any inconvenience which may have been caused during your visit to our Spa facilities.We hope this will not deter you from coming to visit us again soon in the near future.Kind regardsGuest Services

10/10 Excellent

Antony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel
Excellent hotel , rooms were very ckean and comfortable, food was great. Excellent service.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 30 janv. 2024
Dear Antony, Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a guest at Hotel Sandos Mónaco and helping to share your experience about us. We’re here for you anytime.All the best from Benidorm

10/10 Excellent

Anthony

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is perfect, it’s adults only, it’s in a very good walkable location near to the beach front. The food is outstanding with a lot of choices to suit everybody. Great snack bar outside by the pool for lunchtime if you don’t want to go down to the restaurant. Hotel is very clean, the staff are very polite and friendly. The rooms are lovely. The hotel is quite central for all the bars and shows and is a very short taxi ride if you want it. Thoroughly recommend this hotel.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 30 janv. 2024
Dear Anthony, I am incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review. I will share this with the hotel team to let them know to keep up the amazing work.I really appreciate your feedback. We look forward to seeing you again soonAll the best from Benidorm

10/10 Excellent

Sharon

Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 3 déc. 2023
Dear Sharon, I am incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review. I will share this with the hotel team to let them know to keep up the amazing work.I really appreciate your feedback. We look forward to seeing you again soonAll the best from Benidorm

10/10 Excellent

gary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 14 nov. 2023
Dear Gary,Thank you for your kind review and for choosing to stay with us. We are happy to hear that you enjoyed our shows entertaiment, comfortable rooms, and attentive staff. We hope to see you again soon.We are thrilled to hear that you had a wonderful stay with us and that our hotel met all of your needs. Thank you for your positive feedback and for recommending us to others. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.All the best from BenidormBest regards,

8/10 Bien

Per Erik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 18 oct. 2023
Dear Per Erik,Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the hotel team to let them know to keep up the amazing work and hope you'll stop by again soon at Hotel Sandos Mónaco. All the best from Benidorm.

8/10 Bien

Angelica

Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Management le 17 sept. 2023
Dear Angelica,Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the hotel team to let them know to keep up the amazing work and hope you'll stop by again soon at Hotel Sandos Mónaco. All the best from Benidorm.

8/10 Bien

Tor Kjetil

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gjensyn med godd gamle Benidorm
Rent og pent. Hyggelige ansatte som hjelper deg med det meste. Ikke fantastisk, men godt over godkjent mat og drikke. Undeholdningen sjarmerende gammeldags, tilpassret britiske gjester godt over middagshøyden. Totalt sett et hyggelig bekjentsskap med god gammeldags «Sydenstemning».
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 15 août 2023
Dear Tor Kjetil,Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a guest at Hotel Sandos Mónaco and helping to share your experience about us. We’re here for you anytime.All the best from Benidorm

10/10 Excellent

Ragnar

Séjour de 14 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 15 août 2023
Dear Ragnar, I am incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review. I will share this with the hotel team to let them know to keep up the amazing work.I really appreciate your feedback. We look forward to seeing you again soonAll the best from Benidorm

10/10 Excellent

Anthony

Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Management le 21 juin 2023
Dear Anthony, Seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for the great review! We can’t wait to have you back at Hotel Sandos Mónaco All the best from Benidorm

10/10 Excellent

Noelia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Management le 1 juin 2023
Dear Noelia, I am incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review. I will share this with the hotel team to let them know to keep up the amazing work.I really appreciate your feedback. We look forward to seeing you again soonAll the best from Benidorm.

8/10 Bien

ROBERT

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1 Week Stay in May 2023
Location = 10/10 Food = 7/10 Cleanliness = 9/10 Staff = 10/10
Séjour de 8 nuits en mai 2023
Réponse de Management le 18 mai 2023
Dear Robert, Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. We are so pleased to hear that you enjoyed our comfortable rooms, friendly staff, and convenient location. We appreciate your recommendation and hope to have the pleasure of welcoming you back soon at Hotel Sandos Mónaco.All the best from BenidormSincerely

6/10 Satisfaisant

Suvi

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Ei vastannut odotuksiamme neljän tähden hotelliksi. Lasinsiruja lattialla, huoneen vedenkeitin rikki, vessanpönttö veti huonosti. Ei minkäänlaista äänieristystä, joka yö heräsimme kun bilettäjät tulivat hotelliin. Emme saaneet mielestämme vastinetta rahoillemme. Ilmastointi/viilennys oli toimiva.
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Management le 7 mai 2023
Dear Suvi, Thank you so much for taking the time to leave us your feedback It is a really shame that you did not bring these important issues abut kettel or wc to our attention while you were here in the hotel as we could help you during your stay. In the reception main logbook, we do not have any incident regarding this matter. While I wish, you had a better experience, we strive incredibly hard here to make every customer experience enjoyable and we’re really sorry if it was not your case.I apologize again for any inconvenience this caused you.We hope to have the opportunity to regain your trust and exceed your expectations in the future.All the best from Benidorm

8/10 Bien

peder martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de Management le 4 avr. 2023
Estimado, Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel. Nos alegra mucho saber que su estadía fue placentera y esperamos tener el honor de recibirlo nuevamente en Hotel Sandos Mónaco Saludos cordiales desde Benidorm

10/10 Excellent

Linda

Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Adriana le 2 avr. 2023
Dear Linda, Seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for the great review! We can’t wait to have you back at Hotel Sandos Mónaco All the best from BenidormManagement

8/10 Bien

JOSE MARIA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buen hotel
En conjunto está muy bien. El mobiliario es antiguo, pero el hotel está bien mantenido, en especial las zonas comunes. Habitación amplia, con balcón exterior y buena ubicación del edificio.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Adriana le 27 mars 2023
Estimado Jose Maria, Qué alegría saber que ha disfrutado su estancia junto al equipo Sandos Mónaco. Tomamos nota de su amable comentario y esperamos darle la bienvenida de nuevo en el futuro cercano.Un saludo desde Benidorm Dirección

8/10 Bien

Birthe

Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Management le 19 mars 2023
Thank you so much Birthe, for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the hotel team to let them know to keep up the amazing work and hope you'll stop by again soon at Hotel Sandos Mónaco. All the best from Benidorm.

10/10 Excellent

Harriet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Management le 5 févr. 2023
Dear Harriet, We're happy to see that you had a 5-Star experience at Hotel Sandos Mónaco. Thanks for sharing.All the best from Benidorm.

8/10 Bien

Ulf

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mycket prisvärt boende med helpension, maten var bra buffé och mycket variationer.Härlig underhållning varje kväll med både dans och quiz.Baren på kvällen är bra, många variationer på drinkarna.För 18€ får man tillträde till SPA i två timmar. Parkering kostar 15€ per natt.Frukost med otrolig variation på både varm och kall mat. Stannade två nätter många var där i både 1 och 2 veckor, kan bli lite enformigt med maten då.
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Management le 5 févr. 2023
Dear Ulf,On behalf us all of us at Hotel Sandos Mónaco, I would like to thank you for sharing this great review about your staying! We are thrilled that you enjoyed your experience. Thank you for choosing us.All the best from Benidorm.

8/10 Bien

Cameron

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing place
It is a really nice hotel, very modern with friendly staff. However the swimming pool is freezing and the hot tub was not on the whole time. The food was either really good or very bad however you do get a free trip to the spa that is definitely worth it
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Management le 13 nov. 2022
Dear Cameron,I really appreciate you taking the time to share your rating with us and to leave an excellent rating, We're glad that customers like you are having a great experience at Hotel Sandos Mónaco. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. We look forward to seeing you again soon.All the best from Benidorm

10/10 Excellent

Frederik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Heel goed hotel. Goede service, vriendelijk personeel. Hotel is op 300m van het strand. Alkes is dichtbij.
Séjour de 6 nuits en novembre 2022
Réponse de Management le 13 nov. 2022
Dear Frederik, Seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for the great review! We can’t wait to have you back at Hotel Sandos Mónaco All the best from Benidorm

10/10 Excellent

Jari-Matti

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All inclusive majoitukseen kuuluva ruoka oli monipuolista ja maukasta. Myös juomat monipuolisia. Henkilökunta oli ystävällistä ja hyväntuulista.
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de Management le 31 oct. 2022
Seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing Hotel Sandos Mónaco. We look forward to serving you for many years to come!

10/10 Excellent

Mark, London

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All-inclusive package was great. Room was very clean and comfortable. Staff were welcoming, courteous and very helpful. Food was served in buffet style - wide variety to suit every taste - particularly liked homemade soups, and carvery style roast beef and Yorkshire pudding, baked ham, pork belly and rib of beef (served on different days). Cabaret varied each evening on the terrace and was a lot of fun. I would highly recommend this hotel.
Séjour de 8 nuits en août 2022
Réponse de Dirección le 11 sept. 2022
Dear Mark, Thank you ever so much for taking the time to write such a lovely review about your stay with us at Sandos Monaco. I am so delighted to hear that you had such an amazing time and we managed to reach your expectations in every way. Your wonderful comments will be passed on to all our staff and we all look forward to seeing you again soon in the near future. Kind regardsManagement

10/10 Excellent

Eliot Gabriel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buena experiencia
La experiencia fue muy grata, llegamos antes de la hora de entrada, la habitación ya estaba lista y nos fue entregada, además pudimos almorzar y comenzar a utilizar las instalaciones de manera inmediata. Excelente atención por parte del personal en todas las áreas del hotel. Buena variedad de comidas para todos los gustos, igualmente de bebidas alcohólicas y no alcohólicas. Los cócteles no son de un 10 pero les colocaría un 7, se pueden mejorar. Con relación a la habitación me sorprendió que no hubiese champú y acondicionador, tfue necesario comprarlos, los implementos de aseo diario como jabones, cepillo dental y crema en una ocasión fue necesario solicitarlo ya que no habían sido repuestos, solo fue necesario una sola vez a partir de ese momento eran repuestos si solicitarlo. Me pareció sorprendente que cobrarán por estacionar siendo huéspedes del hotel, lo pudiese entender si NO fuera a alojarme pero siendo huésped cobrando diario una cantidad. Es necesario habilitar un bar cerca del área de la piscina, ya que es incómodo estar trasladándose al bar donde NO puedes entrar si estás mojado, lo que se traduce en incomodidad para el usuario.
Vista desde la habitación.
Séjour de 4 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Bernhard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfekt opphold
Meget god mat og service, kunne ikke blitt bedre.
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Dirección le 11 sept. 2022
Good evening Mr. Margaret, All the team that make up Hotel Sandos Monaco wish to extend our gratitude for taking a minute of your time to evaluate the attention of the staff, we always try to do our best due to you could have a nice experience at hotel. We looking foward wellcoming nex time. Best regards, Manangement

10/10 Excellent

Nicola

Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Francesc Gualdo le 27 août 2022
Thank you very much for your positive feedback.We will be looking forward in welcoming you in the near future.All the best from the Sandos team

6/10 Satisfaisant

Christine

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer service le 16 août 2022
Thank your for your time in posting a review. We would like to welcoming again in the near future. All the best