Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
3 mai 2023
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 26 mai 2023
Dear Marion, Thanks you for you scoring, we hope to have the opportunity to welcome you again. Regards,
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
2 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel moderne, très confortable
David
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 4 mars 2023
Cher David,Merci de nous recommander pour cette plateforme.Que vous nous notiez avec le meilleur score nous remplit de joie. C'est notre référence pour vérifier qu'ils ont vécu une expérience inoubliable au Mercure Benidorm à la hauteur de vos attentes.Nous espérons vous revoir très bientôt.Salutations,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour sympa / week end
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Laura P - Quality Manager, Mercure Benidorm le 25 juil. 2022
Cher/chère client,
Merci de partager votre avis avec nous.
Nous vous remercions pour vos aimables paroles sur notre personnel, en particulier sur Inma et Vasco, qui sont très reconnaissants.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et nous prenons très au sérieux vos suggestions afin d'améliorer nos services. Nous espérons vous revoir très bientôt.
Cordialement.
8/10 Bien
Cristian
6 mai 2024
Cristian
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Gunnlaugur M.
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté
Gunnlaugur M.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Mayte O - Gex, Mercure Benidorm. le 22 mars 2024
Dear Gunnlaugur, We are sorry if Mercure Benidorm could not suit with your preferences. Regards,
10/10 Excellent
Benjamin
5 mars 2024
Benjamin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Mayte O - Gex, Mercure Benidorm. le 25 mars 2024
Dear Benjamin,Thank you very much for your review. We are thrilled to hear how much you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards,
10/10 Excellent
Tina
1 mars 2024
Tina
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mayte O - Gex, Mercure Benidorm. le 22 mars 2024
Dear Tina, Thank you for such a good scoring, for us it mean you have an amazing experience with us. We look forward to welcome you back.Regards,
8/10 Bien
Nina
22 févr. 2024
Nina
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 23 févr. 2024
Dear Andrey, Thank you for sharing your feedback about your impression at Mercure Benidorm. We hope to welcome you back very soon.Regards,
10/10 Excellent
Jelter
Voyage en couple
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jelter
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 25 janv. 2024
Dear Jelter, Thank you very much for this nice feedback. We will be waiting for your next visit. Kind regards,
8/10 Bien
John
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 25 janv. 2024
Dear John, Thank you for your scoring and we hope to welcome you back soon. Regards,
10/10 Excellent
Jelter
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jelter
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 9 févr. 2024
Dear Jelter, Thank you for such a nice scoring, we hope to welcome you back very soon. Regards,
10/10 Excellent
Mary
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mary
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 25 janv. 2024
Dear Mary, We are glad to verify you had a lovely experience with us, even that our staff was a highlight for you. We hope to welcome you back very soon. Kind regards,
10/10 Excellent
Adam
Voyage en groupe
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christmas break
Adam
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 30 déc. 2023
Dear Adam, Thank you for such a lovely feedback about your recent stay at Mercure Benidorm. We are looking forward to welcome you very soon. Regards,
10/10 Excellent
Paul
Voyage en couple
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 30 déc. 2023
Dear Paul, Thank you for giving us the highest score, our best reward. For us, it means the experience has met your expectations. We hope to welcome you back very soon. Regards,
10/10 Excellent
Fernando
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 20 déc. 2023
Gracias por regalarnos la máxima puntuación. Es nuestra mayor recompensa. Esperamos daros la bienvenida de nuevo muy pronto. Un saludo,
10/10 Excellent
Marcus
28 nov. 2023
Marcus
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 20 déc. 2023
Dear Marcus, We are glad you have enjoyed your experience and we hope to welcome you back soon. Regards,
10/10 Excellent
David
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
David
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 29 nov. 2023
Dear David,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We appreciate your kind words towards the staff and feel really satisfied that you enjoyed this brand new hotel, its design and its food at Malaspina Restaurant.We will consider your suggestion for future improvements, and hope we have the opportunity to welcome you again in the near future. Kind regards.
10/10 Excellent
Dionne
Voyage en groupe
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dionne
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 29 nov. 2023
Dear Dionne,We are excited to know that you have enjoyed a great experience and we are looking forward to welcoming you again.Regards
10/10 Excellent
Kayleigh
27 nov. 2023
Kayleigh
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 20 déc. 2023
Thank you for giving us the highest score, this is our best reward. We hope to welcome you back very soon. Kind regards,
8/10 Bien
Jenny
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenny
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 15 nov. 2023
Dear Jenny, Thank you for this nice scoring regarding to your recent stay with us. Hoping to welcome you back very soon. Regards,
10/10 Excellent
ronald
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Old town Mecure hotel
ronald
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 10 nov. 2023
Dear Ronald, Thank you for sharing this lovely review about your impression at Mercure Benidorm. We hope to welcome you back very soon.Regards,
10/10 Excellent
Tonia
Voyage en couple
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tonia
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 29 oct. 2023
Dear Tonia, Thank you for giving us the hight score regarding to your recent stay at Mercure Benidorm. We hope to welcome you back very soon.Regards,
8/10 Bien
william
20 oct. 2023
william
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 21 oct. 2023
Dear William, Thanks you for valuating your recent stay with us.We are glad you have enjoyed the experience and we hope to see you again in a near future. Regards,
10/10 Excellent
Carol
Voyage en couple
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 12 oct. 2023
Dear Carol, Thank you for such a nice feedback about your recent stay at Mercure Benidorm. We are looking forward to welcome you very soon. Regards,
4/10 Médiocre
charles
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Great location shame about the breakfa facilities
charles
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 5 oct. 2023
Dear Charles, Thank you for sharing your feedback with us. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us.In reference to the issue you mentioned about the queues at the coffee machines to get hot water for breakfast. We have been aware of it and we are trying to improve it. A water-only heater has been installed and it has been located in the breakfast buffet to speed up this service and avoid customers waiting at the coffee machines. We are following up the new measure and hope it will help our guests enjoy a more fluid breakfast without queues.We are sorry if the experience in our breakfast have overshadow the rest of your stay.Regards,
8/10 Bien
Esther Jacqueline van der
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esther Jacqueline van der
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 30 sept. 2023
Beste Esther,We zijn blij om te weten dat je een geweldige ervaring hebt gehad en we kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen.Al het beste,
10/10 Excellent
Andy
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andy
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 30 sept. 2023
Dear Andy, Thank you for giving us the highest scoring. Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Espectacular para repetir una y otra vez
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 5 sept. 2023
Estimad@ Anónimo, Gracias por compartirnos tus impresiones. Que hayáis tenido la mejor experiencia posible en Mercure Benidorm y nuestro personal haya contribuído a ello, es lo más importante para nosotros. Esperamos que volváis una vez más para cumplir nuevamente con vuestras expectativas. Un saludo,
10/10 Excellent
Rafayel
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Todo muy bien
Rafayel
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 23 août 2023
Estimado Rafayel, Estamos muy contentos de que la experiencia en Mercure Benidorm. haya sido positiva y os hayáis sentido tan bien tratados. Estamos deseando daros la bienvenida de nuevo. Un saludo
10/10 Excellent
Gregorio
14 août 2023
Gregorio
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 23 août 2023
Dear Gregorio, Thank you for giving us the maximun score. We hope you come back soon. Regards,
8/10 Bien
G
9 août 2023
G
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 23 août 2023
Estimad@ G, Gracias por compartirnos tu valoración. Un saludo,
8/10 Bien
Matthew
5 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
So nearly perfect!!
Matthew
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 8 août 2023
Dear Matthew, We are glad to verify you had enjoyed your experience at Mercure Benidorm. We hope to welcome you back soon. Regards,
8/10 Bien
Robert
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 30 juil. 2023
Dear Robert,Thank you for sharing your impressions with us.It makes us very happy to know that our staff was also a highlight in your stay and we look forward to welcoming you back in the near future.Regards,
10/10 Excellent
Rafaela
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente
Rafaela
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 27 juil. 2023
Prezada Rafaela,Obrigado por nos recomendar para esta plataforma e pela boa avaliação.Nossa maior recompensa é que nossos clientes gostem da experiência conosco.Estamos ansiosos para recebê-lo de volta,Uma saudação,
10/10 Excellent
Christopher
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 27 juil. 2023
Dear Christopher,Thank you for giving us this scoring and recommending us by this channel. Our greatest reward is that our guest enjoy the experience with us.We are looking forward to welcoming you back,Regards,
2/10 Horrible
Beatrice
26 juin 2023
Beatrice
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 27 juil. 2023
Estimada Beatrice, Nos gustaría que nos contactara para saber a qué es debida su puntuación, ya que somos un hotel muy joven que buscamos mejorarnos día a día. Un saludo,
6/10 Satisfaisant
Louise
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice hotel, service could improve.
Louise
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 27 juil. 2023
Dear Louise, Thank you for sharing your impressions with us. We will share your comment with the corresponding department. We very appreciate you sharing your concerns, and we hope to have the opportunity to welcome you back.Regards,
6/10 Satisfaisant
Nabil
Voyage en couple
21 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nabil
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 27 juil. 2023
Dear Nabil, Thank you for sharing your impressions with us. We will pass the comment to the corresponding department. As you know we are a young hotel and we take into account our guest opinions to keep impoving. We hope to welcome you back in a future. Regards,
10/10 Excellent
Grace
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel worth every penny
Grace
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 30 juin 2023
Dear Grace,Thank you for recommending us for this channel.That you rate us with the best score fills us with joy. It is our reference to verify that you have enjoyed an unforgettable experience at Mercure Benidorm. We hope to see you here again soon.Regards,
8/10 Bien
Timothy
13 juin 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Overall nice modern hotel close to beach!
Timothy
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 16 juin 2023
Dear, We greatly appreciate your feedback on your stay at the Mercure Benidorm. It is always a pleasure to receive positive feedback, and I will share your comment with our team as we work to continuously improve the quality of our services. We hope to have you back very soon.All the best,
10/10 Excellent
VERÓNICA
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un oasis de tranquilidad
VERÓNICA
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 12 juin 2023
Estimada Verónica,Estamos muy contentos de leer este feedback tan positivo. Calificarnos con la mejor puntuación nos llena de alegría y orgullo. Es un placer saber que ha disfrutado de la experiencia en Mercure Benidorm y comprobar que el resultado de nuestro esfuerzo merece la pena. Esta es nuestra referencia para comprobar que han disfrutado de una experiencia inolvidable en Mercure Benidorm, cumpliendo con vuestras expectativas.Tomaremos nota del detalle del pan y pasaremos la información al departamento correspondiente. Esperamos tenerte de vuelta muy pronto.Un saludo,
10/10 Excellent
Gary
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gary
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 16 juin 2023
Dear Gary,Thank you for sharing this score with us.That you have had the best possible experience at Mercure Benidorm is the most important thing to us.We hope you come back once more to meet your expectations once again.All the best,
10/10 Excellent
Evelyne
Voyage en couple
27 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyne
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 28 mai 2023
Dear Evelyne, We are so happy reading this message. It is a pleasure to know that you have enjoyed the experience at Mercure Benidorm and verify that the result of our effort is worth it, just to receive feedback from happy guests like you.I will pass on your satisfaction to the team and, obviously, we hope to be able to welcome you again very soon.Warmest regards,
8/10 Bien
Patricia
Voyage en groupe
26 mai 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lovely hotel in not the best area.
Patricia
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 27 mai 2023
Dear Patricia, Thank you for taking the time to share a review.We are delighted to read the hotel came up to your expectations due to the modern facilities and comfort of our new Mercure Benidorm. We are sorry for any inconvenience we may have caused you due to the unforeseen electrical problem, as it was something outside the hotel.We hope to have the opportunity to welcome you back very soon.Kind regards.
10/10 Excellent
Melanie
Voyage en groupe
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Hotel
Melanie
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 26 mai 2023
Dear Melanie,We are very happy that you rate us with the highest score, since this refers to the fact that the experience at Mercure Benidorm met your expectations.We hope to have you back very soon.All the best,
8/10 Bien
GUILHERME
11 mai 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Will look for alternative next time
GUILHERME
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 26 mai 2023
Dear Guilherme, Thank you for your assessment, which we take into account to continue improving.We are glad you have enjoyed our location and breakfast. Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 26 mai 2023
Dear Anonymous, Thanks for such a nice scoring, we hope to welcome you back soon. Regards,
10/10 Excellent
Gary
3 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One of the better hotels in Benidorm
Gary
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 6 mai 2023
Dear Gary, Thank you for sharing your opinion with us. We are happy to read you have enjoyed your experience at Mercure Benidorm. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us and we will consider your suggestions for future improvements, We very appreciate you sharing your concerns, and we hope to welcome you back in the near future.Regards,
10/10 Excellent
antonio
Voyage d’affaires
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
antonio
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 1 mai 2023
Estimado Antonios, Muchas gracias por tan positiva valoración. Nos alegra que hayas encontrado en Mercure Benidorm, el sitio dónde disfrutar de un ambiente de relax y un diseño único. Esperamos volver a verte pronto. Saludos,
10/10 Excellent
jan
30 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
jan
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Mayte O – Guest experience, Mercure Benidorm. le 26 mai 2023
Dear Jan, We are very happy that you rate us with the highest score, since this refers to the fact that the experience at Mercure Benidorm met your expectations.We hope to have you back very soon.All the best,