Avis sur Hotel Palmasol Puerto Marina
Hotel Palmasol Puerto Marina
Avda. del Mar nº 7, Benalmádena, Malaga
Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de recepcion le 11 sept. 2023
Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous ferons de notre mieux pour améliore
10/10 Excellent
Kamel
24 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel vue sur la mer
Kamel
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Département de la Qualité le 10 avr. 2023
Merci beaucoup! Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié l'hôtel.salutations
6/10 Satisfaisant
Martha
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Joanne
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanne
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
emmet
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
emmet
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Joris
17 mars 2024
Joris
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Palmasol le 21 mars 2024
Bedankt voor uw feedback! We zijn blij te horen dat u de locatie naar wens vond. Onze excuses voor het ongemak met betrekking tot de gehorigheid van de gangen. We zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
10/10 Excellent
Maj-Britt
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
D
Maj-Britt
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Palmasol le 8 janv. 2024
Hej Maj-Britt,Tak for din dejlige anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold, vores komfortable senge og lækre morgenmad. Vi ser frem til at byde dig velkommen igen snart.Venlig hilsen
10/10 Excellent
Eva
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kommer gärna tillbaka.
Eva
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Palmasol le 8 janv. 2024
Hej Eva,Tack för att du delade med dig av din upplevelse hos oss. Det gläder oss att höra att du uppskattade rum 317 med dess utsikt, samt vår frukost. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång du är på resande fot.Vänliga hälsningar
6/10 Satisfaisant
Eva María
14 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eva María
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Palmasol le 8 janv. 2024
Estimada Eva María,Le agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartir su experiencia en Expedia. Lamentamos sinceramente los inconvenientes que menciona respecto al ruido y la limpieza. Tenga por seguro que tomaremos medidas inmediatas para mejorar en estos aspectos.Nos complace saber que disfrutó de nuestro desayuno. Esperamos tener otra oportunidad de ofrecerle una estancia más satisfactoria en el futuro.Atentamente
10/10 Excellent
Rachel
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de recepción le 30 nov. 2023
We are very pleased to hear of your general satisfaction with your stay and hope to see you again soon.Kind regards
4/10 Médiocre
Ulrika
29 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Ulrika
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de recepción le 30 nov. 2023
Good morning,Thank you very much for taking the time to complete your review, our customers comments are extremely important for us to be able to make ongoing improvements to the service and services which we offer.Thank you for your comments concerning towels, the service is currently a rental. This information we make available to our travel agency and tour operator partners a stay at the hotel. Kind regards
10/10 Excellent
Mari
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mari
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Palmasol le 8 janv. 2024
Hei Mari,Kiitos paljon arvokkaasta palautteestasi ja että valitsit yöpyä meillä. Olemme iloisia kuullessamme, että nautit uima-altaistamme ja että löysit henkilökuntamme ystävälliseksi. On myös hienoa kuulla, että puolihoito ja all inclusive -vaihtoehdot sopivat perheesi tarpeisiin. Toivomme näkevämme teidät jälleen pian!Ystävällisin terveisin
8/10 Bien
Ola
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ola
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Antony
19 nov. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Antony
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de recepción le 30 nov. 2023
We are very pleased to hear of your general satisfaction with your stay and hope to see you again soon.Kind regards
10/10 Excellent
Lizzi
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lizzi
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de recepción le 14 nov. 2023
Thank you very much. We are looking forward to seeing you again
6/10 Satisfaisant
Gary
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel with a very cold pool.
Gary
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Palmasol le 15 nov. 2023
Dear Gary, thank you for choosing Hotel Palmasol and for taking the time to share your experience with us. We apologize for any inconvenience caused by our check-in time, which is clearly stated on our website and confirmation email. Regarding the pool, please note that it is an outdoor pool and the water temperature may vary depending on the season. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future. Best regards.
10/10 Excellent
Øistein
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Øistein
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Palmasol le 15 nov. 2023
Thank you for choosing Hotel Palmasol for your recent stay. We appreciate your feedback and are glad to hear that you enjoyed your time with us.
8/10 Bien
Sirpa
Voyage en couple
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sirpa
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de recepcion le 23 sept. 2023
Good afternoon,Thank you very much, we hope to see you again.
8/10 Bien
Paul
8 sept. 2023
Paul
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de recepcion le 9 sept. 2023
Good morning,Thank you for your score, we hope to see you again soon.Kind regards
4/10 Médiocre
Maricarmen
Voyage en couple
27 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maricarmen
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Manager le 27 août 2023
Estimada MariCarmen;Sentimos no haber estado a la altura en cuanto a su queja referente a la limpieza se refiere. Hemos reforzado la limpieza en su caso a fin de poder recuperar su confianza. Esperamos haber podido solventar su queja quedando a su disposición si asi lo requirieraUn saludo
8/10 Bien
Alan
8 août 2023
Alan
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de recepcion le 10 août 2023
Good morning,Thank you for your score. We hope to see you again.
8/10 Bien
Ly
3 août 2023
Les points forts : Propreté
Ly
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de recepcion le 5 août 2023
Good morning,Thank you for taking the time to share your experience. We hope to see you back soon in our hotel.Kind regards
8/10 Bien
Fabrizio
Voyage en couple
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabrizio
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Manager le 24 juil. 2023
Dear Fabrizio;Thanks a lot for your reviewWe hope to see you again in a futureKind regardsPalmasol Manager
8/10 Bien
Gerald
Voyage en couple
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerald
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de recepción le 22 juil. 2023
Thank you for your score. We hope to see you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de recepción le 20 juil. 2023
Queridos clientesGracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia.Estamos encantados de saber que ha tenido una estancia agradable en nuestro hotel.Gracias por sus palabras, y esperamos verte de nuevo muy pronto.Atentamente,Recepción
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage en famille
15 juil. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Okay hotel
Michael
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Quality Department le 18 juil. 2023
Dear Michael,Thank you for your feedback. We apologize for the issues you encountered, and we'll take immediate action to address the cleanliness concerns and provide more amenities for a comfortable stay. We're glad you enjoyed the pool, ample sun loungers, and our delicious breakfast. Your comments are valuable, and we hope to welcome you back for an improved experience with us.Kind regards
6/10 Satisfaisant
Jen
Voyage en groupe
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Jen
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de Quality Department le 18 juil. 2023
Dear Jen,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconveniences you faced during your stay. Your feedback about the drink ordering process and access to water is duly noted, and we will work on improving these aspects to provide a better experience for our guests. We appreciate your compliments about the food, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, with an enhanced level of service.Best regards
8/10 Bien
DEBRA
Voyage en groupe
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Summer hols
DEBRA
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Quality Department le 18 juil. 2023
Dear Debra,Thank you for your kind words about our hotel. We truly appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused during your stay. We acknowledge the need for better accessibility for wheelchair users and are actively working on improving our facilities. Your input is invaluable, and we hope to welcome you back in the future with improved accessibility features.Best regards
10/10 Excellent
terry
20 juin 2023
terry
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Quality Department le 18 juil. 2023
Dear Terry,Thank you very much for your great rating! We look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de recepción le 21 juin 2023
Thank you for providing us with your feedback, we hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Jonathan
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Noisy room
Jonathan
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de recepción le 21 juin 2023
Good morning,We are so sorry for inconvenience, because of construction works we have noise now. Next time pass to Reception and we change the room.Kind regards
10/10 Excellent
cherry
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best on coast
cherry
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Quality Department le 16 juin 2023
Dear Cherry,Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at Palmasol. We're truly honored to be considered among the best in your travels when it comes to our staff. Providing exceptional service and creating a warm and welcoming atmosphere are top priorities for us, so your kind words mean a lot to our team. We'll make sure to share your feedback with them, as it will serve as motivation to keep delivering exceptional service to all our guests.We can't wait to welcome you back to our hotel in the future. It would be our pleasure to have you as our guest again, and we'll strive to make your next visit even more memorable. If there's anything specific you'd like to see or any requests you have for your next stay, please don't hesitate to let us know. We look forward to creating another wonderful experience for you.Kind regards,Quality Department
10/10 Excellent
Giselle
6 juin 2023
Giselle
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Quality Department le 18 juil. 2023
Dear Giselle,Thank you for your great rating! We look forward to welcoming you back soon!
4/10 Médiocre
Mrs S E
Voyage en groupe
14 mai 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enjoyed our Friends, hotel not great
Mrs S E
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Quality Department le 25 mai 2023
Dear Mrs S E,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We appreciate your kind words regarding the quality of our food and drink offerings, as well as our brilliant location near the Marina and nightlife. We understand that celebrating a big birthday with friends is a special occasion, and we're glad you chose our hotel for this important event.We apologize for any disappointment you experienced with the size and basic amenities of the rooms. We strive to provide comfortable and well-appointed accommodations for our guests, and we regret that we fell short of your expectations in this regard. Your feedback is valuable to us, and we will certainly take it into consideration as we continue to improve our facilities.In relation to our security, as important to us as other departments, we have to clarify that they work to guarantee the security, rest and tranquillity of all our clients. If at any time they detect that the behaviour of certain people may break that peace of mind, they will act accordingly. We are sorry that you have felt treated like children but they strive every day to do their job in a serious and committed manner. Best regards
8/10 Bien
john
Voyage en groupe
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
john
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de recepción le 30 avr. 2023
We are very pleased to hear of your general satisfaction with your stay and hope to see you again
10/10 Excellent
Paul
Voyage en famille
15 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Quality Department le 26 avr. 2023
Dear Paul,Thank you for your kind review. We are delighted that you had a memorable stay with us there is no greater reward than knowing we provided a perfect experience for our guests. We look forward to welcoming you back.Best Regards
4/10 Médiocre
milad
11 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Terrible
milad
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Quality Department le 12 avr. 2023
Dear MiladThank you for sharing your feedback, we are very sorry to read your comments regarding the service. At Palmasol, we strive to provide our guests with the service they deserve, and we are very disappointed to hear that on this occasion we did not achieve this. We very much hope you will return and give us another opportunity.Best Regards
4/10 Médiocre
Karen
Voyage en famille
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Hardly any sleep, could not use the swimming pool!
Karen
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Quality Department le 10 avr. 2023
Dear Karen,Thanks for taking the time to share your feedback on your stay at our hotel.We're very sorry to hear that you hadn't enjoy this experience because of the external noises.In the other hand, it's a pleasure for us to know that our staff is in accordance with the service you expect from us.Best regards
10/10 Excellent
david
Voyage en groupe
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Totally refurbished, looks like a new hotel inside
david
Séjour de 9 nuits en mars 2023
Réponse de Quality Department le 10 avr. 2023
Dear David,Thank you very much for sharing your experience with us. We are happy to read that your stay was so positive despite the first issues you had to deal with. We will pass on your comments about our staff!We look forward to welcoming you back very soonBest regards
10/10 Excellent
Bjorn
31 mars 2023
Bjorn
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Quality Department le 12 avr. 2023
Thank you Bjorn!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Quality Department le 12 avr. 2023
Thank you very much for this great rating
10/10 Excellent
Suzanne
17 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suzanne
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Quality Department le 12 avr. 2023
Thank you Suzanne for your amazing rating!
10/10 Excellent
Syrita
Voyage en famille
10 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Syrita
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Quality Department le 15 mars 2023
Dear Syrita,Thank you for sharing your experience with us. We are glad to read that your stay was very pleasant.Looking forward to welcoming you back very soon.Best regardsQuality Department
10/10 Excellent
Eve
Voyage en famille
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Much needed break
Eve
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Quality Department le 15 mars 2023
Dear Eve,Thank you very much for such a great review! It's been an honour to host you! Looking forward to welcoming you back again very soon!Kind RegardsQuality Department
8/10 Bien
Anders
5 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mycket bra 😃
Anders
Séjour de 9 nuits en février 2023
Réponse de Kvalitetsavdelning le 15 mars 2023
Kära AndersTack för att du skickade oss de vänliga orden och vi är glada att läsa att du hade en så tillfredsställande upplevelse. Vi kommer att ta hänsyn till ditt förslag på kaffebryggaren för framtida förändringar i våra tjänster.Med vänliga hälsningarKvalitetsavdelning
6/10 Satisfaisant
Mats
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mats
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Kvalitetsavdelning le 15 mars 2023
Kära mattor,Vi anser att din vistelse inte har varit den önskade och vi tackar dig för att du delar den med oss för att genomföra förbättringsåtgärder och öka din tillfredsställelse och de andra klienterna.Med vänliga hälsningarKvalitetsavdelning
8/10 Bien
Iván
Voyage en famille
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iván
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Departamento de Calidad le 12 avr. 2023
Muchas gracias Iván por tu puntuación! Esperamos que la próxima estancia sea de 10!