2 restaurants, spécialités Cuisine internationale

Avis sur Beijing Oriental Palace Hotel

4.5 out of 5
Beijing Oriental Palace Hotel
101 Jiaodaokou East Street, Dongcheng District, Beijing

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 125 avis sur 318." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 125 avis sur 318." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 39 avis sur 318." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 15 avis sur 318." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 14 avis sur 318." "

8,4/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

8/10 Bien

JM

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

LILAS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de py le 5 sept. 2019
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,期待您的再次光临,祝您旅途愉快,一切顺利!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2019

10/10 Excellent

Kory

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé pour ceux qui apprécie le Pékin traditionnel, pas loin du Temple de Confucius. Bons restaurants et cafés tout autour. Cadre relaxant.
Séjour de 6 nuits en mai 2018
Réponse de Grand Mercure Beijing Dongcheng le 22 mai 2018
Dear Guest, Thank you for choosing the Grand Mercure Beijing Dongcheng to stay and taking the time to let us know your comfortable experience during your most recent stay with us. It’s our pleasure to give you a warm and comfortable accommodation and your praise will also inspire us to be better. Thank you so much! Sincerely.

6/10 Satisfaisant

Violaine

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Accueil super désagréable
L'accueil a été assez austère et même agressif, la réceptionniste ne retrouvait pas noter réservation, nous a fait longtemps patienter, et aussi ne faisait aucun effeort pour essayer de comprendre nos questions. La seuxième nuit il faisait très chaud, nous avons appelé à ,10h sur tous les numéros accueil, house keeping et même urgence,; personne ne décrochait. On a du descendre pour apprendre que la clim était en panne pour tout l'étage et ils ont fini par nous ramener un fan qui n'a pas servi à grand chose. Le petit déjeuner était servi d emanière très rude aussi, et pas franchement très bon.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Angel le 26 oct. 2017
Dear guest, Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. We felt really sorry about that the staff’s service didn’t make you feel comfortable when you live in our hotel. We already organized the service training for them to improve the service skills. Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely.

4/10 Médiocre

JM

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Batiment bien, hotel nul
Malgré la bonne volonté des employés, leur manque de formation fait que le service soit déplorable
Séjour de 2 nuits en septembre 2017

8/10 Bien

Onai, suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon emplacement
bonne impression de la qualité du service. Personnel aimable mais avec un niveau faible d'anglais. très bon hôtel, propre avec tout le confort. petit bémol est la réservation faite par hôtel. com était décalée d'un jour. j'ai du bataillé pour faire changer la réservation.

10/10 Excellent

denis75

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

e, paris

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
bon hotel
un hotel tres bien place qui possede des chambre de qualite, mais avec un personnel incompetent et irrespectueux. des receptionnistes hautaines qui se moquent ouvertement des clients etrangers en parlant chinois

2/10 Horrible

Rina

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Please don’t choose this hotel, the terrible service, the property very old and the staff was not friendly. When I ask for early check out, I told receptionist already in the morning , then after they change the other staff, they just very rude told me they don’t know ? Never heard? I need to call Expedia customer service. Also 1:30 PM they told me if Expedia not send email to this hotel before 2:00 PM. They will charge my money for one more night , and not return my deposit RMB500(100AUD), that’s not fair ! If this hotel staff work shift 2or 3 times per day, why they not hand over their work? I told different people four times , and make phone call to reservation3 times!the girl very rude! She told me you must call Expedia before 2:00PM, otherwise we can not return your money and will charge your one more night and deposit. Why the receptionist did not told me in the morning, the worst thing is I spend time from morning to afternoon 2:00 PM. Waste time!
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de 酒店管理层 le 27 déc. 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. We felt really sorry about that the staff’s service didn’t make you feel comfortable when you live in our hotel. We will improve the service right away. Thank you for stay with us, and expecting your next visit.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Irene YUE le 10 nov. 2020
在您入住期间为您提供优质服务并得到您的认可,我们表示感谢;同时也期待您下次入住,酒店除了靠近著名的美食街(簋街)外,周边步行可至的景点(雍和宫、国子监、南锣鼓巷、烟袋斜街、什刹海等...)也是您到北京来不错的选择。

10/10 Excellent

SZU HSUAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
還會再入住。地理位置好。
Séjour de 4 nuits en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

Dom, Oslo

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Decent hotel. Room was very dark with no natural light as it faced a tight backyard. Front desk personnel was courteous though with very limited English skills.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Jamie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Bb

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Séjour de 5 nuits en décembre 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location for the purpose of out visit is convenient. Property is old, room is small. There is no counter space at all. We founded mold in the shower.
Séjour de 7 nuits en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Chiang, Macau

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
房間打掃乾淨, 但 浴室花灑 設備欠缺維修, 門邊漏水花灑頭鬆脫, 前台check in 太慢, 冇行李員幫老人家推行李, 特別我們住在四樓有樓梯要上, 早餐款式不錯品種質量亦可, 但服務員欠缺勤懇, 只是當由管理人員在的時間他們才會認真工作, 笑容欠奉, 酒店性價比高
Séjour de 4 nuits en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Per-Eric

Voyage d’affaires
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sauberes gehobenes Hotel im Stadtzentrum Pekings, große Zimmer, freundliches Personal, gute Metroanbindung.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel in a great calm location. Spacious room and a great bathroom.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 Bien

Peter Adler

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Ying-tung

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

Telse

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
at hotel to stay in Beijing
Most of the things are very nice! The location, room, breakfast... Wi-Fi isn't good
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

4/10 Médiocre

Kan, SIngapore

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was a little dusty. Bathroom is not well maintained. Wash basin was choked. Hotel assistant was not able to fix it and said they will send a plumber in the morning to fix it but never came. So had to deal with a choked and dirty wash basin. Nevertheless, the front desk staff was very helpful and polite in other ways.
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de py le 25 sept. 2019
Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. Meanwhile, rest assured that we are taking the appropriate measures to address those concerns and prevent future occurrence. We felt really sorry about that the bathroom didn't make you feel comfortable when you live in our hotel. We already contacted room manager to check the room , we organized the service training for staff to improve the service skills, we will also try to make it more obvious to let the guest feels more comfortable. Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de py le 17 sept. 2019
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good location
Hotel is about 10min walk from a subway. Bed is comfortable and room is a good size. Check out experience could be improved- service was cheerless and no indication of deposit for room through card charge had been voided. Hope i do not have to do any follow up with regards the deposit charge.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de py le 19 sept. 2019
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. Please allow me to express my sincere apologies to you for not meeting your expectations. At Grand Mercure, we are constantly striving to improve and deliver a high level of experience to every customer, so your feedback is critical to our improvement. Please rest assured that we are taking appropriate measures to solve the existing problems and prevent them from happening again in the future. Thank you very much for informing us of your concerns and we hope to have the opportunity to serve you better in the near future. Yours. sincerely.

8/10 Bien

Helen

Séjour de 3 nuits en août 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
乾淨整潔,早餐選擇多,可步行去雍和宮,附近有麥當勞和超市。坐滴滴去王府井大街只需約20-30元,去週邊景點很方便,會再入住。
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de py le 3 sept. 2019
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,您的满意是我们不断前进的动力,期待您的再次光临,祝您旅途愉快,一切顺利!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
貼心服務的好酒店
我已經住了這個酒店第五個年頭了 飯店各方面條件都非常好 我特別喜歡555 557這兩個房間 這次住宿有石磊 以及張旭琪服務,很貼心 房間都整理得特別乾淨,服務也很快速。 我想我還是會繼續這樣住下去。
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de py le 3 sept. 2019
我们非常感谢您对您在北京东方美爵酒店的评价。 收到积极的反馈总是一件愉快的事。我将与我们的团队分享您的意见。我相信,在我们致力不断改善服务质素的过程中,上述意见会对所有员工提供鼓励。 再次感谢您与我们分享您的经验,我们希望您下次的访问和上次一样愉快。

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de py le 27 août 2019
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,祝您旅途愉快,一切顺利!

10/10 Excellent

ZEJUN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
很近雍和宫和南锣鼓巷,还有超市在附近,非常标记。环境好评
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de py le 25 août 2019
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,您的满意是我们不断前进的动力,期待您的再次光临,祝您旅途愉快,一切顺利!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
酒店房间很旧了,位置是老城区
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de py le 25 août 2019
亲爱的客人,我们非常感谢您对北京东方美爵酒店的评价。收到积极的反馈总是一件愉快的事。我将与我们的团队分享您的意见。我相信,在我们致力不断改善服务质素的过程中,上述意见会对所有员工提供鼓励。再次感谢您与我们分享您的经验,我们希望您下次的访问和上次一样愉快。

10/10 Excellent

Xueqiong

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de py le 25 août 2019
亲爱的客人,我们非常感谢您对北京东方美爵酒店的评价。我们期待再一次在北京东方美爵酒店恭迎您的到来。

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Équipements
The property was okay. It was dated. I understood it to be a nonsmoking building but the floor i stayed on often smelled like cigarette smoke. The daily cleaning service was good. The staff at the front seemed annoyed when I asked about stuff especially those who didnt speak english. The staff that worked in the cafe area were awesome. So helpful when I asked about stuff and did their best to assist me.
Séjour de 16 nuits en juillet 2019
Réponse de py le 19 août 2019
Thank you for choosing to stay at Beijing Grand Mercure hotel and giving your comments. Your recognition is the driving force. As for the Smoking and English, we has organized the english training for staff to improve the service skills, we will also try to make it more obvious to let the guest feels more comfortable. Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de PY le 2 août 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Location is good, 8 minutes walk to the nearest subway, plenty of eateries around, it’s a four star hotel and that’s how I experience, a four star quality hotel.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de PY le 2 août 2019
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. Please allow me to express my sincere apologies to you for not meeting your expectations. At Grand Mercure, we are constantly striving to improve and deliver a high level of experience to every customer, so your feedback is critical to our improvement. Please rest assured that we are taking appropriate measures to solve the existing problems and prevent them from happening again in the future. Thank you very much for informing us of your concerns and we hope to have the opportunity to serve you better in the near future. Yours. sincerely.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de PY le 2 août 2019
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo muy bien buena zona limpio personal que sabía hablar inglés eso ya es ganancia
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de PY le 18 juil. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean comfy convenient
Close to Metro. Restaurants nearby. Easy fast check in. Escorted to elevator by clerk- nice touch. Hotel looks and feels new. Very quiet. Spacious room. Large bathroom with tub and shower. Looks new and luxurious. Most powerful rainshower I have ever experienced. Really felt good after a week in North Korea. Lots of creams, gells, combs, razors etc., very comfortable bed. Did not want to leave it after a few weeks of stiff beds in SE Asia etc., great room service selection. Tasted fine. Mini bar price not too unreasonable. I’d definitely stay here again when in Beijing. Easy quick access to airport via subway.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de py le 10 juil. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Bien

Lucien

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de py le 10 juil. 2019
Thank you for choosing to stay at Beijing Grand Mercure hotel and giving your comments. Your recognition is the driving force. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

8/10 Bien

Tsang

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
整體感覺幾好,感覺都幾新,但床有些塵,有些濕濕的感覺,好似放了一排無換床單。生日還有蛋糕送,蛋糕很大個,味道也不錯。
Séjour de 3 nuits en juin 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a great stay here, the location was very good.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de py le 19 août 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was very nice and is in a fantastic location. My stay could have been made a bit easier with better English signage and if the staff had had better English skills.
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Réponse de py le 22 juin 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de PY le 22 juin 2019
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,您的满意是我们不断前进的动力,期待您的再次光临,祝您旅途愉快,一切顺利!

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
1日目:浴槽の栓が閉まらなかったので部屋は変えてもらったがその部屋のシャワーのノズルからお湯が漏れていた。両替は現地の方が安いとのことだったがホテルの両替機の手数料が破格の高さだったため両替をやめた(10000円両替で手数料1000円相当)。チェックインの際に物を壊したりしたときのためにとの名目で事前に説明のない1000元を預り金として取られた(この時点で部屋の水が有料であることなど説明一切なし、さらに事前説明のない預り金でクレジットカードを出せと言われこの時点でかなりホテルに不信感しか湧かなかった) 最終日:エビアン(600ml程度)を全宿泊を通じて2本飲んだために150元(日本円で約2600円相当)を初日に支払ったチャージの中から取られた。いくらなんでも高すぎると抗議したが全く取り合ってもらえず。確かに中国語でエビアンに値札のタグはついていたようだが、エビアン自体は決して冷蔵庫の中に入っていたわけでもなく、むしろサービスですと言わんばかりにテーブルの上に置かれていたもの。また前述の通り事前にそうした説明は一切なかったあたりもかなり不親切。 シャワーや浴槽の栓が壊れていたことなどでこちらは迷惑を被っていることなども指摘したが、取り合ってもらえないばかりか挙句の果てには日本語の話せるスタッフに「それは関係ないだろ!!」と怒鳴られ最悪の印象での旅行終了となった。 結論としてはもう二度と泊まりたくないし今後北京に行かれる方にも絶対にお勧めしないホテルと考える。 以上、事実のみを端的に述べた。
Séjour de 4 nuits en juin 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
四星酒店前檯客服有五星級的水準.尤其是一位叫Alice 卞的前檯服務員更是讓我對這家酒店給予極高評價.因為她的專業與熱忱我會推薦所有來北京的朋友選擇這家酒店
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de PY le 22 juin 2019
亲爱的客人,我们非常感谢您对北京东方美爵酒店的评价。收到积极的反馈总是一件愉快的事。我将与我们的团队分享您的意见。我相信,在我们致力不断改善服务质素的过程中,上述意见会对所有员工提供鼓励。再次感谢您与我们分享您的经验,我们希望您下次的访问和上次一样愉快。真诚地,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en juin 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrible for a Grand Mercure
Staff attitude is terrible, room service would barge in without knocking and front desk does not give a damn. Room-wise, bathroom all moldy in the corners, generally in poor condition. Breakfast is bare basic at best, mainly Chinese style. Nearby is a low rent area with plenty of cheap local eats, nothing else ... Never coming back.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de py le 14 juin 2019
Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. Meanwhile, rest assured that we are taking the appropriate measures to address those concerns and prevent future occurrence. We felt really sorry about that the bathroom and the restaurant didn't make you feel comfortable when you live in our hotel. We already organized the service training for staff to improve the service skills, we will also try to make it more obvious to let the guest feels more comfortable. Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté
設備老舊,廁所門邊膠條鬆脫,入住時床單上有頭髮,冷氣有噪音
Séjour de 3 nuits en mai 2019