Avis sur Beijing Oriental Palace Hotel
Beijing Oriental Palace Hotel
101 Jiaodaokou East Street, Dongcheng District, Beijing
Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
Voyage d’affaires
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
LILAS
30 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LILAS
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de py le 5 sept. 2019
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,期待您的再次光临,祝您旅途愉快,一切顺利!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Kory
18 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kory
Séjour de 6 nuits en mai 2018
Réponse de Grand Mercure Beijing Dongcheng le 22 mai 2018
Dear Guest, Thank you for choosing the Grand Mercure Beijing Dongcheng to stay and taking the time to let us know your comfortable experience during your most recent stay with us. It’s our pleasure to give you a warm and comfortable accommodation and your praise will also inspire us to be better. Thank you so much! Sincerely.
6/10 Satisfaisant
Violaine
22 oct. 2017
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Accueil super désagréable
Violaine
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Angel le 26 oct. 2017
Dear guest,
Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. We felt really sorry about that the staff’s service didn’t make you feel comfortable when you live in our hotel. We already organized the service training for them to improve the service skills.
Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely.
4/10 Médiocre
JM
27 sept. 2017
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Batiment bien, hotel nul
JM
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Onai, suisse
20 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon emplacement
Onai
10/10 Excellent
denis75
11 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
denis75
6/10 Satisfaisant
e, paris
29 août 2009
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
bon hotel
e
2/10 Horrible
Rina
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
17 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rina
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de 酒店管理层 le 27 déc. 2021
Dear guest,
Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. We felt really sorry about that the staff’s service didn’t make you feel comfortable when you live in our hotel. We will improve the service right away. Thank you for stay with us, and expecting your next visit.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
6 oct. 2020
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Irene YUE le 10 nov. 2020
在您入住期间为您提供优质服务并得到您的认可,我们表示感谢;同时也期待您下次入住,酒店除了靠近著名的美食街(簋街)外,周边步行可至的景点(雍和宫、国子监、南锣鼓巷、烟袋斜街、什刹海等...)也是您到北京来不错的选择。
10/10 Excellent
SZU HSUAN
29 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SZU HSUAN
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
6/10 Satisfaisant
Dom, Oslo
Voyage d’affaires, Voyage en couple
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dom
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Jamie
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamie
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Bb
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bb
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Chiang, Macau
Voyage en famille
19 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Chiang
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Per-Eric
Voyage d’affaires
5 déc. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Per-Eric
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Peter Adler
Voyage d’affaires
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Peter Adler
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Ying-tung
12 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ying-tung
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Telse
Voyage en famille
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
at hotel to stay in Beijing
Telse
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
4/10 Médiocre
Kan, SIngapore
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kan
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de py le 25 sept. 2019
Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. Meanwhile, rest assured that we are taking the appropriate measures to address those concerns and prevent future occurrence. We felt really sorry about that the bathroom didn't make you feel comfortable when you live in our hotel. We already contacted room manager to check the room , we organized the service training for staff to improve the service skills, we will also try to make it more obvious to let the guest feels more comfortable. Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
15 sept. 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de py le 17 sept. 2019
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good location
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de py le 19 sept. 2019
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng.
Please allow me to express my sincere apologies to you for not meeting your expectations. At Grand Mercure, we are constantly striving to improve and deliver a high level of experience to every customer, so your feedback is critical to our improvement. Please rest assured that we are taking appropriate measures to solve the existing problems and prevent them from happening again in the future. Thank you very much for informing us of your concerns and we hope to have the opportunity to serve you better in the near future. Yours.
sincerely.
8/10 Bien
Helen
3 sept. 2019
Helen
Séjour de 3 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de py le 3 sept. 2019
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,您的满意是我们不断前进的动力,期待您的再次光临,祝您旅途愉快,一切顺利!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
貼心服務的好酒店
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de py le 3 sept. 2019
我们非常感谢您对您在北京东方美爵酒店的评价。
收到积极的反馈总是一件愉快的事。我将与我们的团队分享您的意见。我相信,在我们致力不断改善服务质素的过程中,上述意见会对所有员工提供鼓励。
再次感谢您与我们分享您的经验,我们希望您下次的访问和上次一样愉快。
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de py le 27 août 2019
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,祝您旅途愉快,一切顺利!
10/10 Excellent
ZEJUN
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ZEJUN
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de py le 25 août 2019
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,您的满意是我们不断前进的动力,期待您的再次光临,祝您旅途愉快,一切顺利!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 août 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de py le 25 août 2019
亲爱的客人,我们非常感谢您对北京东方美爵酒店的评价。收到积极的反馈总是一件愉快的事。我将与我们的团队分享您的意见。我相信,在我们致力不断改善服务质素的过程中,上述意见会对所有员工提供鼓励。再次感谢您与我们分享您的经验,我们希望您下次的访问和上次一样愉快。
10/10 Excellent
Xueqiong
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Xueqiong
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de py le 25 août 2019
亲爱的客人,我们非常感谢您对北京东方美爵酒店的评价。我们期待再一次在北京东方美爵酒店恭迎您的到来。
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 août 2019
Les points forts : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 16 nuits en juillet 2019
Réponse de py le 19 août 2019
Thank you for choosing to stay at Beijing Grand Mercure hotel and giving your comments. Your recognition is the driving force. As for the Smoking and English, we has organized the english training for staff to improve the service skills, we will also try to make it more obvious to let the guest feels more comfortable. Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de PY le 2 août 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de PY le 2 août 2019
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng.
Please allow me to express my sincere apologies to you for not meeting your expectations. At Grand Mercure, we are constantly striving to improve and deliver a high level of experience to every customer, so your feedback is critical to our improvement. Please rest assured that we are taking appropriate measures to solve the existing problems and prevent them from happening again in the future. Thank you very much for informing us of your concerns and we hope to have the opportunity to serve you better in the near future. Yours.
sincerely.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de PY le 2 août 2019
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de PY le 18 juil. 2019
Dear Guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean comfy convenient
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de py le 10 juil. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
8/10 Bien
Lucien
5 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lucien
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de py le 10 juil. 2019
Thank you for choosing to stay at Beijing Grand Mercure hotel and giving your comments. Your recognition is the driving force. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
8/10 Bien
Tsang
Voyage en couple
2 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tsang
Séjour de 3 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de py le 19 août 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Réponse de py le 22 juin 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de PY le 22 juin 2019
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,您的满意是我们不断前进的动力,期待您的再次光临,祝您旅途愉快,一切顺利!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 juin 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de PY le 22 juin 2019
亲爱的客人,我们非常感谢您对北京东方美爵酒店的评价。收到积极的反馈总是一件愉快的事。我将与我们的团队分享您的意见。我相信,在我们致力不断改善服务质素的过程中,上述意见会对所有员工提供鼓励。再次感谢您与我们分享您的经验,我们希望您下次的访问和上次一样愉快。真诚地,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
12 juin 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrible for a Grand Mercure
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de py le 14 juin 2019
Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. Meanwhile, rest assured that we are taking the appropriate measures to address those concerns and prevent future occurrence. We felt really sorry about that the bathroom and the restaurant didn't make you feel comfortable when you live in our hotel. We already organized the service training for staff to improve the service skills, we will also try to make it more obvious to let the guest feels more comfortable. Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
6 juin 2019
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019