Avis sur Zenith Sukhumvit Hotel, Bangkok
Zenith Sukhumvit Hotel, Bangkok
29 Sukhumvit Soi 3 (Na-Na-Nua), Bangkok, Bangkok
Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
6 mars 2019
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de lee le 24 avr. 2019
Thank you for your review
8/10 Bien
Long
5 mars 2024
Long
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Manager le 10 avr. 2024
Thank you for your stay at Zenith Sukhumvit Hotel. Your review is truly valued by all of us here. It was a pleasure serving you in Bangkok, and we can't wait to welcome you back again in the near future. If you have any more feedback or requests, please feel free to contact us. Have a safe journey, and we look forward to your return!
4/10 Médiocre
shannon
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
shannon
Séjour de 5 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
chris
23 févr. 2024
Les points forts : Équipements
chris
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Ann-Louise
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Ann-Louise
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Sales teams le 19 févr. 2024
Thank you for your kind words and for choosing our hotel during your stay in Bangkok. We are delighted to hear that you had a pleasant experience and we genuinely appreciate you taking the time to share a valued review.
10/10 Excellent
Samuel
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent stay
Samuel
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Manager le 13 févr. 2024
We would like to extend our heartfelt gratitude for choosing Zenith Hotel as your accommodation during your recent stay. We are glad to hear that you had a pleasant and comfortable experience while being here with us.See you soon in Bangkok
10/10 Excellent
ABDINASIR A, Yiwu
10 févr. 2024
ABDINASIR A
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Manager le 10 avr. 2024
Thank you for your patronage and valuable review. Your feedback is greatly appreciated, and we are thrilled to hear that you enjoyed your experience. We look forward to the opportunity to serve you again in Bangkok, and we will strive to continue providing excellent service to all our customers.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Manager le 6 févr. 2024
Tack så mycket för ditt vänliga stöd och recension. Vi är glada över att ha dig som vår gäst. Hoppas vi ses igen i Bangkok.
6/10 Satisfaisant
Samuel
26 nov. 2023
Samuel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
christine
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
christine
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Zenith teams le 24 nov. 2023
Thank you for your kind words and for choosing our hotel during your stay in Bangkok. We are delighted to hear that you had a pleasant experience and we genuinely appreciate you taking the time to share a valued review.
8/10 Bien
Rosemary
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosemary
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Tahir Hussain
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tahir Hussain
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
jeyakumar
28 sept. 2023
jeyakumar
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Fern le 30 sept. 2023
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and I appreciate your positive review. We would be delighted to serve you again during your next visit to Bangkok. If you have any future bookings or need assistance with anything else, please feel free to reach out. Thank you for your continued support, and we look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
William
Voyage en famille
29 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Zenith le 30 juin 2023
Dear Guest,We would like to extend our heartfelt gratitude for choosing Zenith Hotel as your accommodation during your recent stay. We hope you had a pleasant and comfortable experience while being here with us.Our team always strives to provide the best possible service and facilities to all our guests, and we are more than delighted to hear that you had a wonderful time staying with us.Thank you once again for your patronage.Best Regards, The Zenith Hotel Management and Staff
8/10 Bien
Warasee
16 mai 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Warasee
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Réponse de Manager le 17 mai 2023
Dear Khun Warasee,We would like to extend our heartfelt gratitude for choosing Zenith Sukhumvit Hotel as your accommodation during your recent stay. We hope you had a pleasant and comfortable experience while being here with us. Thank you for your valuable review.
8/10 Bien
Jamail
19 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamail
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Manager le 17 mai 2023
Dear Mr. Jamail,Thank you so much for your stay recently and thank you for your valuable review for us.See you again in Bangkok sir.
10/10 Excellent
ABDINASIR A
21 mars 2023
ABDINASIR A
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Manager le 17 mai 2023
Dear Mr. Abdinair AWe would like to extend our heartfelt gratitude for choosing Zenith Sukhumvit Hotel as your accommodation during your recent stay. We hope you had a pleasant and comfortable experience while being here with us. Thank you for your valuable review.See you again in Bangkok... :))
8/10 Bien
Petri
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Petri
Séjour de 7 nuits en décembre 2022
Réponse de Manager le 17 mai 2023
Dear Khun Petri,We would like to extend our heartfelt gratitude for choosing Zenith Sukhumvit Hotel as your accommodation during your recent stay. We hope you had a pleasant and comfortable experience while being here with us. Thank you for your valuable review. See you again in Bangkok.
10/10 Excellent
Ibrahim
22 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ibrahim
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Manager le 17 mai 2023
Dear Mr, Ibrahim,We are so glad to serve you here. We would like to extend our heartfelt gratitude for choosing Zenith Sukhumvit Hotel as your accommodation during your recent stay. We hope you had a pleasant and comfortable experience while being here with us. Thank you for your valuable review.
6/10 Satisfaisant
Timo
20 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Timo
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Jum le 24 janv. 2022
Dear Khun Timo, Thank you for your kind support to our hotel and score given. We look forward to being of service to you again in the future. Thank you and best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
REKOMMENDERAS
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ms. Pornthip (Reservation Manager) le 6 mars 2020
We would like to thank you for your recent visit at Zenith Sukhumvit Hotel Bangkok. We sincerely hope that you enjoyed your stay and had a safe journey back home.
10/10 Excellent
Yuki
Voyage en famille
3 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yuki
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ms.Pornthip (Reservation Manager) le 6 mars 2020
We would like to thank you for your recent visit at Zenith Sukhumvit Hotel Bangkok. We sincerely hope that you enjoyed your stay and had a safe journey back home.
8/10 Bien
Per
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Per
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Choosak / F/ O Mgr. le 14 févr. 2020
Thank you very much for your kind comment us
we hope to welcoming and service you once again
Best Regards,
8/10 Bien
Joey Servillano
Voyage en famille
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joey Servillano
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Jen le 11 févr. 2020
Dear Mr. Servillano,
Thank you so much for your support with us. We hope to see you again on your next visit here in Bangkok
Best Regards,
Jenelyn A.
Guest Relation Asst. Mgr.
4/10 Médiocre
Michelle, USA
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Choosak T. Front Office Manager le 9 févr. 2020
We apologize for the inconvenience caused. However, the noise complain is most likely due to the excessively turned-up stereo systems of the tuks-tuks on the street. if such complaint ever arise again with our guests we ensure that they can be moved to a higher floor.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de the management, Aos le 8 févr. 2020
normally we are quite hotel just some festival period
the music may be come from some pub, bar or restaurant around the hotel area, anyhow we apologize for inconvenience during stay with us and thank you very much to let us know this
with best regards
8/10 Bien
Per
Voyage en groupe
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Per
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de jen le 11 févr. 2020
Dear Mr Per,
Thank you so much for your valuable rate. We very much appreciate it. We hope to see you again on your next visit here in Bangkok.
Best Regards,
Jenelyn A.
Guest Relation Asst. Mgr.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Lee le 28 janv. 2020
Thank you sir for your support
8/10 Bien
Torben
Voyage en famille
16 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Godt hotel
Torben
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de jen le 11 févr. 2020
Dear Mr. Torben,
Many thanks for sharing this review of your recent stay at Zenith Sukhumvit Hotel, Bangkok. We hope to see you again on your next visit here in Bangkok.
Best Regards,
Jenelyn Aguilar
Guest Relation Asst. Mgr.
8/10 Bien
Bolor-Erdene
9 janv. 2020
Bolor-Erdene
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de jen le 11 févr. 2020
Dear Valued Guest,
Many thanks for sharing this review of your recent stay at Zenith Sukhumvit Hotel, Bangkok. We hope to see you again on your next visit here in Bangkok.
Best Regards,
Jenelyn Aguilar
Guest Relation Asst. Mgr.
8/10 Bien
Harri
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good choice in Bangkok
Harri
Séjour de 10 nuits en décembre 2019
Réponse de lee le 7 janv. 2020
Thank you very much for your stay and review. Please feel free to let us know that you prefer vegetarian food; we are glad to cook the special dishes for you. See you again in Bangkok sir.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de lee le 7 janv. 2020
Thank you very much for your support and review.
4/10 Médiocre
YOSHIMASA
Voyage en famille
2 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
YOSHIMASA
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de jen le 11 févr. 2020
Dear Mr. Yoshimasa,
Thank you so much for your stayed with us. However,
we were sorry to hear your disappoint. But we will do our best to improve our service.
Best Regards,
Jenelyn A.
Guest Relation Asst. Mgr.
6/10 Satisfaisant
CHANAKAN
Voyage en famille
30 déc. 2019
CHANAKAN
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de jen le 11 févr. 2020
Dear Mr. Yoshimasa,
Thank you so much for your stayed with us. However,
we were sorry to hear your disappoint. But we will do our best to improve our service.
Best Regards,
Jenelyn A.
Guest Relation Asst. Mgr.
8/10 Bien
Soonhwan
Voyage en groupe
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Soonhwan
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Lee le 28 janv. 2020
Thank you for your support and the review
10/10 Excellent
Hussain
Voyage en groupe
13 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hussain
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de lee le 16 déc. 2019
Thank you so much for your kind review and support
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de lee le 16 déc. 2019
Thank you sir for your stay and review, unfortunately, we do have the refurbished floor that is running full that day. We hope next visit you will have a new refurbished room.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Réponse de lee le 26 nov. 2019
Wow Thank you so much for your kind support and review
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Réponse de lee le 26 nov. 2019
thank you very much for your kind support and review
10/10 Excellent
Pernilla
Voyage en famille
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Toppen för barn o vuxna
Pernilla
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de lee le 13 nov. 2019
Thank you sir
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de lee le 13 nov. 2019
thank you for your support and review.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de lee le 24 oct. 2019
Wow, Thank you so much for your support and great review for us. So glad you are happy. see you again.
8/10 Bien
yukihiro
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bumrungrad病院のとなり
yukihiro
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de lee le 13 nov. 2019
thank you very much sir for your support and review
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Jen le 4 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your support to Zenith Sukhumvit Hotel Bangkok. We hope to see you again on your next visit.
Best Regards,
Jenelyn A.
Geust Relation Assistant Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Jen le 4 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your support to Zenith Sukhumvit Hotel Bangkok. We hope to see you again on your next visit.
Best Regards,
Jenelyn A.
Geust Relation Assistant Manager
8/10 Bien
toshihiro
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
toshihiro
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Jen le 3 sept. 2019
Dear Mr. Toshihiro,
Thank you so much for your support to Zenith Sukhumvit Hotel. We hope to see you again on your next visit here in Bangkok.
Best Regards,
Jenelyn Aguilar
Guest Relation Asst. Mgr.
8/10 Bien
Edward
25 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good hotel and location
Edward
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Jen le 26 juin 2019
Dear Mr. Edward,
Thank you for your support and valuable comment to Zenith Sukhumvit Hotel. We hope to see you and serve you again,.
Best Regards,
Jenelyn A
Guest Relation Asst. Mgr.
8/10 Bien
sherefedin
31 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sherefedin
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Jenelyn Aguilar le 7 juin 2019
Dear Sir Sherefedin,
Thank you for your support. We hope to see again on your next visit here in Bangkok.
Best Regards,
Jenelyn A.
Guest Relation Asst. Mgr.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
16 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Jen le 21 mai 2019
お客様各位、
一緒にいてくれてありがとう。しかし、私たちはあなたの失望を聞いてすみませんでした。ご不便をおかけして申し訳ありません。私達は私達が私達のサービスを改善することを約束します。また会うのを楽しみにしています。
宜しくお願いします、
Jenelyn Aguilar
ゲストリレーションMgr。