Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Royal River Hotel le 14 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We would like to share your feedback with the team in order to improve our services and find a solution for this issue. We would be happy to welcome you again and our staff is at your disposal. Warmest regards,
10/10 Excellent
Johanne
Voyage en couple
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanne
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de k le 14 nov. 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. It is always a pleasure to receive feedback. We are glad that you had a pleasant and satisfactory experience at our hotel.We would be happy to welcome you again and our staff is at your disposal. Warmest regards, Royal River Hotel
8/10 Bien
Quentin
Voyage en famille
6 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quentin
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de JR | RRHG le 7 mars 2023
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you for posting a review following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority, and your compliments have greatly elevated our spirits as well as encouraged us to perform even better in the future.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for your holiday destination.With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
6/10 Satisfaisant
alain
24 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bof
alain
Séjour de 1 nuit en février 2019
10/10 Excellent
Romu, Beziers
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Romu
Séjour de 1 nuit en août 2018
2/10 Horrible
Savitri
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Savitri
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
HIROSHI
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HIROSHI
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Susanne
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt ophold med god service
Susanne
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Anita
10 févr. 2024
Anita
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Luis Datoy
Voyage en groupe
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis Datoy
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Royal River Hotel le 24 janv. 2024
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. It is always a pleasure to receive feedback. We are glad that you had a pleasant and satisfactory experience at our hotel.We would be happy to welcome you again and our staff is at your disposal. Warmest regards,
10/10 Excellent
Niclas
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En lång vistelse i Bangkok !
Niclas
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Bosoon
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bosoon
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Anna
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Takara
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Takara
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de k le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. It is always a pleasure to receive feedback. We are glad that you had a pleasant and satisfactory experience at our hotel.We would be happy to welcome you again and our staff is at your disposal. Warmest regards, Royal River Hotel
4/10 Médiocre
Christer
17 nov. 2023
Christer
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de k le 22 nov. 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We would like to share your feedback with the team in order to improve our services and find a solution for this issue. We would be happy to welcome you again and our staff is at your disposal. Warmest regards, Royal River Hotel
8/10 Bien
Jojie
21 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Jojie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de khasidid le 29 oct. 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. It is always a pleasure to receive feedback. We are glad that you had a pleasant and satisfactory experience at our hotel.We would be happy to welcome you again and our staff is at your disposal. Warmest regards, Royal River Hotel
8/10 Bien
Jan Cato
10 oct. 2023
Jan Cato
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de khasidid le 29 oct. 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. It is always a pleasure to receive feedback. We are glad that you had a pleasant and satisfactory experience at our hotel.We would be happy to welcome you again and our staff is at your disposal. Warmest regards, Royal River Hotel
2/10 Horrible
ISAO
26 août 2023
ISAO
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Tong le 22 sept. 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We would like to share your feedback with the team in order to improve our services and find a solution for this issue. We would be happy to welcome you again and our staff is at your disposal. Warmest regards, Royal River Hotel
10/10 Excellent
PUNDARIKAKSHUDU
19 août 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PUNDARIKAKSHUDU
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Bee le 21 août 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. It is always a pleasure to receive feedback. We are glad that you had a pleasant and satisfactory experience at our hotel.We would be happy to welcome you again and our staff is at your disposal. Warmest regards, Royal River Hotel
4/10 Médiocre
Stefano
Voyage d’affaires
10 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefano
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Bee le 11 août 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We would like to share your feedback with the team in order to improve our services and find a solution for this issue. We would be happy to welcome you again and our staff is at your disposal. Warmest regards, Royal River Hotel
10/10 Excellent
KUO-TING
22 juil. 2023
KUO-TING
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Christa
8 juil. 2023
Christa
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Alessandra
6 juil. 2023
Alessandra
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Wai Yee
22 mai 2023
Wai Yee
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Bee le 24 mai 2023
We appreciate your feedback on your stay at the Royal River Hotel.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will forward your comments to our team. I am confident that this feedback will encourage all of our employees as we strive to continually improve the quality of our services.Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last.Warmest regards,Royal River Hotel
10/10 Excellent
Jacobus
Voyage en couple
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacobus
Séjour de 8 nuits en avril 2023
Réponse de Bee le 15 mai 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. It is always a pleasure to receive feedback. We are glad that you had a pleasant and satisfactory experience at our hotel. We would be happy to welcome you again and our staff is at your disposal. Warmest regards, Royal River Hotel
8/10 Bien
Else
10 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Else
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de JR | RRHG le 13 mars 2023
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you very much for your review following your recent stay with us, and your candid comments are of immense value in providing focus for improvements. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for our holiday destination. With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
8/10 Bien
adrian
23 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
adrian
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de JR | RRHG le 26 févr. 2023
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you very much for your review following your recent stay with us, and your candid comments are of immense value in providing focus for improvements. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for our holiday destination. With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
10/10 Excellent
BUU
Voyage en groupe
23 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BUU
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de JR | RRHG le 26 févr. 2023
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you for posting a review following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority, and your compliments have greatly elevated our spirits as well as encouraged us to perform even better in the future.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for your holiday destination.With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
8/10 Bien
Christopher
25 janv. 2023
Christopher
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de JR | RRHG le 27 janv. 2023
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you very much for evaluating our property following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for our holiday destination. With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
10/10 Excellent
martine
24 janv. 2023
martine
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de GGM | RRHG le 25 janv. 2023
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you for evaluating our property following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority, and your score had greatly elevated our spirits as well as encouraged us to perform even better in the future.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for your holiday destination.With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
8/10 Bien
Tuanjai
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tuanjai
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de JR | RRHG le 9 janv. 2023
ผบรหารและพนกงานทกคน ขอขอบคณทานทไดมอบความไววางใจในการใชบรการของทางโรงแรมฯเปนอยางด และเราระลกอยเสมอวาการไดมาซงลกคาไมสำคญเทากบการจะรกษาลกคาผมคาไวใหดทสด ฝายผบรหารฯขอขอบคณทานทไดแสดงความคดเหนจากประสบการณการเขาพกกบเรา ทานสามารถวางใจไดวาเราใหความสำคญกบความคดเหนทมคาของลกคาทกทาน ซงถอเปนกระบวนการหนงในการพฒนาการบรการของเราใหดยงๆขนไปทายสดน ฝายผบรหารและพนกงานหวงเปนอยางยงวาจะไดรบโอกาสในการตอนรบและใหบรการทานอกในอนาคตขอแสดงความนบถอ,จกร รจรตนผจดการทวไปกลมโรงแรมรอยล รเวอร โฮเทลส
8/10 Bien
?
Voyage en groupe
7 janv. 2023
?
Réponse de JR | RRHG le 9 janv. 2023
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you very much for your review following your recent stay with us, and your candid comments are of immense value in providing focus for improvements. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for our holiday destination. With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
10/10 Excellent
Mikael
4 janv. 2023
Mikael
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de JR | RRHG le 6 janv. 2023
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you for posting a review following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority, and your compliments have greatly elevated our spirits as well as encouraged us to perform even better in the future.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for your holiday destination.With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
10/10 Excellent
Christine
25 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Réponse de JR | RRHG le 25 déc. 2022
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you for posting a review following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority, and your compliments have greatly elevated our spirits as well as encouraged us to perform even better in the future.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for your holiday destination.With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
10/10 Excellent
Brian
Voyage en couple
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de JR | RRHG le 30 oct. 2022
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you for posting a review following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority, and your compliments have greatly elevated our spirits as well as encouraged us to perform even better in the future.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for your holiday destination.With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
10/10 Excellent
Weng Heng
Voyage en famille, Voyage en couple
19 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Weng Heng
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de JR le 19 oct. 2022
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you for posting a review following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority, and your compliments have greatly elevated our spirits as well as encouraged us to perform even better in the future.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for your holiday destination.With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
8/10 Bien
PUNDARIKAKSHUDU
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
PUNDARIKAKSHUDU
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de JR | RRHG le 19 sept. 2022
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you very much for your review following your recent stay with us, and your candid comments are of immense value in providing focus for improvements. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for our holiday destination. With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
8/10 Bien
Choochai
Voyage en famille, Voyage d’affaires
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Choochai
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de JR | RRHG le 17 sept. 2022
ผบรหารและพนกงานทกคน ขอขอบคณทานทไดมอบความไววางใจในการใชบรการของทางโรงแรมฯเปนอยางด และเราระลกอยเสมอวาการไดมาซงลกคาไมสำคญเทากบการจะรกษาลกคาผมคาไวใหดทสด ฝายผบรหารฯขอขอบคณทานทไดแสดงความคดเหนจากประสบการณการเขาพกกบเรา ทานสามารถวางใจไดวาเราใหความสำคญกบความคดเหนทมคาของลกคาทกทาน ซงถอเปนกระบวนการหนงในการพฒนาการบรการของเราใหดยงๆขนไปทายสดน ฝายผบรหารและพนกงานหวงเปนอยางยงวาจะไดรบโอกาสในการตอนรบและใหบรการทานอกในอนาคตขอแสดงความนบถอ,จกร รจรตนผจดการทวไปกลมโรงแรมรอยล รเวอร โฮเทลส
10/10 Excellent
Puttiset
Voyage en famille
14 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Puttiset
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de JR | RRHG le 14 sept. 2022
ผบรหารและพนกงานทกคน ขอขอบคณทานทไดมอบความไววางใจในการใชบรการของทางโรงแรมฯเปนอยางด และเราระลกอยเสมอวาการไดมาซงลกคาไมสำคญเทากบการจะรกษาลกคาผมคาไวใหดทสด ฝายผบรหารฯขอขอบคณทานทไดแสดงความคดเหนจากประสบการณการเขาพกกบเรา ทานสามารถวางใจไดวาเราใหความสำคญกบความคดเหนทมคาของลกคาทกทาน ซงถอเปนกระบวนการหนงในการพฒนาการบรการของเรา พรอมกนน คำชมเชยของทานยงชวยเปนแรงผลกดนใหเราทำงานใหดยงๆขนไปทายสดน ฝายผบรหารและพนกงานหวงเปนอยางยงวาจะไดรบโอกาสในการตอนรบและใหบรการทานอกในอนาคตขอแสดงความนบถอ,จกร รจรตนผจดการทวไปกลมโรงแรมรอยล รเวอร โฮเทลส
4/10 Médiocre
Jochen
Voyage en famille
2 sept. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Es gibt deutlich Luft nach oben
Jochen
Séjour de 11 nuits en août 2022
Réponse de JR | RRHG le 6 sept. 2022
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you very much for your review following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority, and your candid comment is of immense value in providing a focus for improvement.I hope that you will accept our regret for your unpleasant experience and hope it will not mar your overall experience of The Royal River Hotel. If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for your holiday destination.With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
10/10 Excellent
Bernard
31 août 2022
Bernard
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de JR | RRHG le 1 sept. 2022
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you for posting a review following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority, and your compliments have greatly elevated our spirits as well as encouraged us to perform even better in the future.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for your holiday destination.With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
10/10 Excellent
Bernard
24 août 2022
Bernard
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de JR | GGM le 25 août 2022
SEEING OURSELVES AS OTHERS SEE US!Thank you for posting a review following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority, and your compliments have greatly elevated our spirits as well as encouraged us to perform even better in the future.If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for your holiday destination.With kind regards,Jakri RujiratGroup General ManagerThe Royal River Hotels
8/10 Bien
Bernard
17 août 2022
Bernard
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de JR | GGM le 18 août 2022
Thank you for posting a review following your recent stay with us. At The Royal River Hotels Group, we do place our guest’s satisfaction as our number one priority.
If your travel plan brings you back to Bangkok, please choose us again for your holiday destination.
With kind regards,
Jakri Rujirat
Group General Manager – The Royal River Hotels
10/10 Excellent
Puttiset
Voyage en famille
15 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Puttiset
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de JR | GGM le 15 août 2022
ผู้บริหารฯและพนักงานทุกคน ขอขอบคุณท่านที่ได้มอบความไว้วางใจในการให้บริการของทางโรงแรมฯเป็นอย่างดี และเราระลึกอยู่เสมอว่าการได้มาซึ่งลูกค้าไม่สำคัญเท่ากับการจะรักษาลูกค้าผู้มีค่าไว้ให้ดีที่สุด
ฝ่ายผู้บริหารฯขอขอบคุณท่านที่ได้แสดงความคิดเห็นจากประสบการณ์การเข้าพักกับเรา ท่านสามารถวางใจได้ว่าเราให้ความสำคัญกับความคิดเห็นที่มีค่าของลูกค้าทุกท่านเป็นอย่างมาก ซึ่งถือเป็นกระบวนการหนึ่งในการพัฒนาการบริการของเราให้ดียิ่งๆขึ้นไป
ท้ายสุดนี้ ฝ่ายผู้บริหารและพนักงานหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้รับโอกาสในการต้อนรับและให้บริการท่านอีกในอนาคต
ขอแสดงความนับถือ,
จักริ รุจิรัตน์
ผู้จัดการทั่วไป – กลุ่มโรงแรมรอยัล ริเวอร์ โฮเทลส์
10/10 Excellent
Boonsong
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Boonsong
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
adrian
6 août 2022
adrian
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de JR le 8 août 2022
Thank you indeed for your review following your recent stay with us.
On behalf of hotel's management and staff, we do hope to have the opportunity of welcoming you back to The Royal River Hotel again soon!
With kind regards,
Jakri Rujirat
Group General Manager
The Royal River Hotels
10/10 Excellent
Puttiset
Voyage en famille
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Puttiset
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de JR le 6 août 2022
ในนามผู้บริหารโรงแรมรอยัล ริเวอร์ ผมขอขอบคุณท่านที่ได้แสดงความคิดเห็นจากประสบการณ์การเข้าพักที่โรงแรมรอยัล ริเวอร์ครั้งที่ผ่านมา
เราหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้ต้อนรับท่านกลับมาโรงแรมรอยัล ริเวอร์ในอนาคตอันใกล้นี้
ขอแสดงความนับถือ,
จักริ รุจิรัตน์
ผู้จัดการทั่วไป - กลุ่มโรงแรมรอยัล ริเวอร์ โฮเทลส์
2/10 Horrible
Poonyada
2 juil. 2022
Poonyada
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de JR le 5 juil. 2022
ในนามผู้บริหารโรงแรมเดอะรอยัล ริเวอร์และโรงแรมเดอะรอยัล ซิตี้ ผมขอขอบคุณคุณลูกค้าที่ได้แสดงความคิดเห็นจากประสบการณ์การเข้าพักที่โรงแรมรอยัล ริเวอร์ครั้งที่ผ่านมา คุณลูกค้าสามารถวางใจได้ว่าเราให้ความสำคัญกับความคิดเห็นที่มีค่าของลูกค้าทุกท่านเป็นอย่างมาก และได้ดำเนินการแก้ไขเพื่อไม่ให้เกิดเหตุการณ์ดังกล่าวซ้ำอีกในอนาคต ซึ่งถือเป็นกระบวนการหนึ่งในการพัฒนาการบริการของเราให้ดียิ่งๆขึ้นไป
ผมขออภัยกับประสบการณ์ที่ไม่น่าพึงพอใจที่เกิดขึ้น และเราหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้ต้อนรับคุณลูกค้ากลับมาอีกครั้ง และขอให้คุณลูกค้ามั่นใจได้ว่าจะได้รับการบริการในแบบที่คาดหวังได้จากโรงแรมเดอะรอยัล ริเวอร์และโรงแรมเดอะรอยัล ริเวอร์ซิตี้ต่อไป
ขอแสดงความนับถือ,
ผู้จัดการทั่วไป - กลุ่มโรงแรมรอยัล ริเวอร์ โฮเทลส์
10/10 Excellent
Morgan
8 juin 2022
Morgan
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de JR le 7 juil. 2022
Thank you so much for your review. We do hope to be able to welcome you back again soon.
With kind regards,
Jakri Rujirat - Group General Manager
8/10 Bien
Karsten
28 mai 2022
Karsten
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de JR le 7 juil. 2022
Thank you so much for your review following your recent stay with us. We do hope to be able to welcome you back again soon.
WIth kind regards,
Jakri Rujirat - Group General Manager