Avis sur Anantara Riverside Bangkok Resort
Anantara Riverside Bangkok Resort
257/1-3 Charoennakorn Road, Bangkok, Bangkok
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Michael le 13 nov. 2023
Dear Eric,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael RobinsonGeneral Manager
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Michael le 22 août 2023
Dear Thomas,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael RobinsonGeneral Manager
10/10 Excellent
Christophe
11 août 2023
Christophe
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Michael le 15 août 2023
Dear Christophe,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael RobinsonGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Didier
15 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Didier
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Michael le 17 juil. 2023
Dear Didier,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael RobinsonGeneral Manager
10/10 Excellent
GILLES
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GILLES
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Michael le 1 juin 2023
Dear Gilles,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael RobinsonGeneral Manager
8/10 Bien
Joelle
Voyage en couple
10 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joelle
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Graeme le 7 oct. 2022
Cher Joelle,La lecture de vos commentaires nous honore. Fournir un service aimable et courtois dès l'arrivée de nos clients est une priorité à laquelle s'attache l'ensemble de notre personnel. Soyez assurée que votre revue a été partagée avec l'ensemble de nos Equipes. En vous renouvelant tous nos remerciements.CordialementGraeme Stewart UreGeneral Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 avr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Graeme le 7 oct. 2022
Cher Guest,La lecture de vos commentaires nous honore. Fournir un service aimable et courtois dès l'arrivée de nos clients est une priorité à laquelle s'attache l'ensemble de notre personnel. Soyez assurée que votre revue a été partagée avec l'ensemble de nos Equipes. En vous renouvelant tous nos remerciements.CordialementGraeme Stewart UreGeneral Manager
10/10 Excellent
SYLVAIN
6 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SYLVAIN
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Michael le 17 mars 2023
Cher Sylvain,La lecture de vos commentaires nous honore. Fournir un service aimable et courtois dès l'arrivée de nos clients est une priorité à laquelle s'attache l'ensemble de notre personnel. Soyez assurée que votre revue a été partagée avec l'ensemble de nos Equipes. En vous renouvelant tous nos remerciements.CordialementMichael RobinsonGeneral Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
10/10 Excellent
jean louis
Voyage en famille
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jean louis
Séjour de 7 nuits en février 2020
8/10 Bien
Didier, Nantes, France
Voyage en famille
26 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Didier
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Sophie, Paris
Voyage d’affaires
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Mark le 2 sept. 2019
Cher Sophie
Laissez nous vous remercier de nous avoir fait part de votre ressenti concernant votre venue au Anantara Riverside Resort Bangkok
Nous sommes donc au regret de lire votre commentaire qui ne reflète aucunement l’expérience et le souvenir que nous souhaitons laisser à nos clients.
Dans l’attente de vous lire et de vous accueillir à nouveau parmis nous, veuillez croire en l’assurance de nos sincères salutations.
Cordialement
Mark O'Sullivan
Complex General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Mark le 15 août 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your review. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Mark O'Sullivan
Complex General Manager
8/10 Bien
Marianne
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marianne
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Mark le 6 août 2019
Dear Marianne,
Thank you very much for your positive review. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Mark O'Sullivan
Complex General Manager
10/10 Excellent
Joe
9 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joe
Séjour de 8 nuits en mai 2019
Réponse de Mark le 10 juin 2019
Dear Joe,
Thank you very much for your positive review. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Mark O'Sullivan
Complex General Manager
10/10 Excellent
Marie agnes
30 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie agnes
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Mark le 31 mai 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your positive review. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Mark O'Sullivan
Complex General Manager
10/10 Excellent
Yuk
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuk
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 13 mai 2024
Dear Yuk,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
8/10 Bien
Brian
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 9 mai 2024
Dear Brian,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
Phil
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Phil
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 9 mai 2024
Dear Phil,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
Jon
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 3 mai 2024
Dear Jon,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
Suzuki
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzuki
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 3 mai 2024
Suzuki様、この度はアナンタラ リバーサイド バンコク リゾートにご宿泊頂き誠にありがとうございました。また、貴重なご意見をありがとうございます。この度の滞在がご満足のいく滞在となって頂けましたご様子でとても嬉しく思います。タイならではの伝統を守りつつ、お客様一人一人にあったサービスを心がけるようにしておりますので、少しでもお客様のお手伝いが出来ていたら幸いでございます。この度はご宿泊頂きまして誠にありがとうございました。お帰り頂けます日をホテルスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。アナンタラリバーサイドバンコクリゾート総支配人Michael RobinsonGeneral Manager
10/10 Excellent
hans C
Voyage en couple
30 avr. 2024
hans C
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 3 mai 2024
Dear Hans C,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
SENA
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SENA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Michael le 30 avr. 2024
Dear Sena,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
Suwitda
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suwitda
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Michael le 23 avr. 2024
Dear Suwitda,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
SUJEONG
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SUJEONG
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 22 avr. 2024
Dear Sujeong,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
Nirmala
Voyage en couple
20 avr. 2024
Nirmala
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 22 avr. 2024
Dear Nirmala,Thank you for sharing your positive experience with us. We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay at our beautiful hotel. It's fantastic to know that you found the beds, pillows, and linens to be top quality and that you would return just for that alone. We are pleased that you loved the location and experienced great and pleasant service during your stay.Your kind words mean a lot to us, and we are thrilled to be considered a gem of a home away from home hotel in your eyes. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.Thank you for choosing to stay with us!Warm regards,Michael RobinsonGeneral Manager
8/10 Bien
Stacey, Mill Valley
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Stacey
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 17 avr. 2024
Dear Stacey,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
Wesley
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wesley
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 17 avr. 2024
Dear Wesley,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
Tanya
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanya
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Michael le 17 avr. 2024
Dear Tanya,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
8/10 Bien
SIMON
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SIMON
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 17 avr. 2024
Dear Simon,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
TAE HYUN
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
TAE HYUN
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 17 avr. 2024
Dear Tae Hyun,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
Christoph
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christoph
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 17 avr. 2024
Dear Christoph,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
8/10 Bien
Kum, San Francisco
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kum
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Kum, San Francisco
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kum
Séjour de 8 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Lee
5 avr. 2024
Lee
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 26 avr. 2024
Dear Lee,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
4/10 Médiocre
Marius
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marius
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 17 avr. 2024
Dear Marius,Thank you very much for taking the time to share this review with us. Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
Asako
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Asako
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Michael le 17 avr. 2024
Dear Asako,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
10/10 Excellent
Kevin, Newport
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 2 avr. 2024
Dear Kevin,We are absolutely delighted to receive your wonderful feedback regarding your recent stay with us. Your kind words are truly appreciated.It's fantastic to hear that you found our location by the river to be wonderful, with teak boat shuttles to key piers, including the iconic IconSiam. We are thrilled that you enjoyed our pool, and that you found our breakfast to be the best ever, offering a wide variety of delicious Asian dishes and typical breakfast fare.We are pleased that you enjoyed the ambiance at our Longtail bar by the river, with its romantic setting and stellar food offerings. It's wonderful that you had a great experience at the dinner show with Thai dancers and a fantastic buffet dinner. We are glad that the Polynesian feel at Trader Vic's added to your experience.Your words are truly uplifting, and we are delighted that you had such a memorable and amazing stay with us. Your feedback motivates us to continue providing exceptional service to all our guests.Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your positive experiences. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Warm regards,Michael RobinsonGeneral Manager
8/10 Bien
emma
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
emma
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 2 avr. 2024
Dear Emma,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our property. We greatly appreciate your kind words about our riverside location, delicious breakfast buffet, and comfortable rooms.We apologize for the challenges you experienced with the pool being busy, leading to difficulty in finding a lounger, and delays at the pool bar. Your feedback is valuable to us, and we will take your comments into consideration as we strive to enhance the guest experience.We appreciate your patience and understanding in this matter, and we will work to improve our services to offer a smoother experience in the future. Your comfort and satisfaction are important to us, and we are committed to addressing these issues promptly.Once again, thank you for sharing your comments with us. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an improved and seamless stay during your next visit.If you have any further concerns or if there is anything specific we can assist you with, please feel free to reach out to us.Warm regards,Michael RobinsonGeneral Manager
10/10 Excellent
Celina
Voyage en groupe
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Celina
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Michael le 2 avr. 2024
Dear Celina,We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay at our hotel in Chiang Mai. Your feedback is greatly appreciated.It's wonderful to know that you loved the convenient location near the important temples of Chiang Mai and that you enjoyed the guided tour offered by the hotel. We are delighted that you found our service excellent and that the reception team was very friendly. Your kind words mean a lot to us.We are also pleased that you had a positive experience at our store. Your satisfaction is our top priority, and we are grateful for your feedback.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another memorable experience in the future.Warm regards,Michael RobinsonGeneral Manager
10/10 Excellent
Sika Kim Hansen
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sika Kim Hansen
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 28 mars 2024
Dear Sika Kim Hansen,Thank you for your kind words about our hotel. We are delighted to hear that you had a fantastic experience with our staff, food, and the beautiful surroundings.While we are thrilled that you enjoyed the ambiance near the river, we appreciate your feedback about the area around the hotel and understand that the location may not have met all your expectations. Rest assured, we will continue to strive to enhance our guests' overall experience, including the surrounding areas.Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your positive comments. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better stay in the future.Warm regards,Michael RobinsonGeneral Manager
10/10 Excellent
JUNKO
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JUNKO
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 28 mars 2024
Junko様、この度はアナンタラ リバーサイド バンコク リゾートにご宿泊頂き誠にありがとうございました。また、貴重なご意見をありがとうございます。この度の滞在がご満足のいく滞在となって頂けましたご様子でとても嬉しく思います。タイならではの伝統を守りつつ、お客様一人一人にあったサービスを心がけるようにしておりますので、少しでもお客様のお手伝いが出来ていたら幸いでございます。この度はご宿泊頂きまして誠にありがとうございました。お帰り頂けます日をホテルスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。アナンタラリバーサイドバンコクリゾート総支配人Michael RobinsonGeneral Manager
10/10 Excellent
HITOMI
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HITOMI
Réponse de Michael le 28 mars 2024
Hitomi様、この度はアナンタラ リバーサイド バンコク リゾートにご宿泊頂き誠にありがとうございました。また、貴重なご意見をありがとうございます。この度の滞在がご満足のいく滞在となって頂けましたご様子でとても嬉しく思います。タイならではの伝統を守りつつ、お客様一人一人にあったサービスを心がけるようにしておりますので、少しでもお客様のお手伝いが出来ていたら幸いでございます。この度はご宿泊頂きまして誠にありがとうございました。お帰り頂けます日をホテルスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。アナンタラリバーサイドバンコクリゾート総支配人Michael RobinsonGeneral Manager
8/10 Bien
FUMIE
Voyage en famille
26 mars 2024
FUMIE
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 27 mars 2024
Fumie様、この度はアナンタラ リバーサイド バンコク リゾートにご宿泊頂き誠にありがとうございました。また、貴重なご意見をありがとうございます。この度の滞在がご満足のいく滞在となって頂けましたご様子でとても嬉しく思います。タイならではの伝統を守りつつ、お客様一人一人にあったサービスを心がけるようにしておりますので、少しでもお客様のお手伝いが出来ていたら幸いでございます。この度はご宿泊頂きまして誠にありがとうございました。お帰り頂けます日をホテルスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。アナンタラリバーサイドバンコクリゾート総支配人Michael RobinsonGeneral Manager
10/10 Excellent
AKIHITO, Adachi
Voyage en groupe
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AKIHITO
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 27 mars 2024
Akihito様、この度はアナンタラ リバーサイド バンコク リゾートにご宿泊頂き誠にありがとうございました。また、貴重なご意見をありがとうございます。この度の滞在がご満足のいく滞在となって頂けましたご様子でとても嬉しく思います。タイならではの伝統を守りつつ、お客様一人一人にあったサービスを心がけるようにしておりますので、少しでもお客様のお手伝いが出来ていたら幸いでございます。この度はご宿泊頂きまして誠にありがとうございました。お帰り頂けます日をホテルスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。アナンタラリバーサイドバンコクリゾート総支配人Michael RobinsonGeneral Manager
10/10 Excellent
maiko
25 mars 2024
maiko
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 17 avr. 2024
Dear Maiko,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
8/10 Bien
Dustyn
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dustyn
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 21 mars 2024
Dear Dustyn,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager
8/10 Bien
Anthony Bruno
19 mars 2024
Anthony Bruno
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 17 avr. 2024
Dear Anthony Bruno,Thank you very much for taking the time to share this review with us. We certainly look forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Michael Robinson General Manager