Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
5 avr. 2024
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Chad le 7 avr. 2024
We are sorry for the lapse in our usual amazing housekeeping policies/procedures. We have noted this and will make necessary adjustments to ensure this doesn't happen again. We are very pleased to hear that the rest of your stay was good and we hope we will see you again in the future!
10/10 Excellent
Josuez
Voyage en couple
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josuez
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Craig le 16 oct. 2023
Hello Josuez,Thank you very much for the review. We're glad to hear that you had a perfect stay with us here in Banff and we look forward to hosting you again at the hotel.
10/10 Excellent
Gaétane
Voyage en famille
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaétane
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Scott le 2 mai 2023
Thank you for your wonderful review! We hope to see you again some day!
10/10 Excellent
Luc Andre
1 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luc Andre
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Scott le 21 avr. 2023
Thank you for your review!
10/10 Excellent
Megan
28 déc. 2022
Megan
Réponse de Sarah le 22 mars 2023
Thank you for your review, Megan. We are glad you enjoyed your stay with us!
8/10 Bien
eric
24 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
eric
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Sarah le 25 août 2022
Hello Eric,Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay.
8/10 Bien
michel
Voyage en couple
2 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
michel
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Adam le 4 janv. 2022
Merci de rester avec nous. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié. Nous sommes désolés d'apprendre que le petit déjeuner n'a pas été à la hauteur de vos attentes. C'est le petit déjeuner que nous avons développé afin de faire face au Covid. Nous espérons vous accueillir à l'avenir. Bien cordialement,
10/10 Excellent
Isabelle
Voyage en famille
21 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Adam le 23 nov. 2021
Thank you so much for your feedback we are glad you enjoyed yourselves, and hope to welcome you back in the future.
Kind regards,
10/10 Excellent
Pierre
30 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Sarah le 5 janv. 2022
Hello Pierre,
Thank you for your review. Happy to hear you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Renee
Voyage en groupe
17 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Renee
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Adam le 20 sept. 2021
Merci beaucoup pour vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour.
10/10 Excellent
CATHERINE
Voyage en groupe
31 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CATHERINE
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Adam le 20 sept. 2021
Merci pour vos retours. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour.
8/10 Bien
Didier
29 août 2021
Didier
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Sarah le 10 déc. 2021
Thank you for the review.
8/10 Bien
Constance
Voyage en famille
25 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Constance
Séjour de 8 nuits en août 2021
Réponse de Sarah le 30 août 2021
Thank you for your review. Happy to hear you enjoyed your stay with us in downtown Banff.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Sarah le 25 août 2021
Thank you for the feedback. It is great to hear your that you were enjoyed with our accommodation offerings and our downtown location. We look forward to having you back at Brewster’s mountain lodge.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2021
Réponse de Sarah le 21 août 2021
Thank you for your review. Happy to hear you enjoyed your stay with us in downtown Banff.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
31 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Sarah le 12 août 2021
Thank you for your review. Happy to hear you enjoyed your stay with us in downtown Banff.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Sarah le 7 août 2021
Thank you for your review. Happy to hear you enjoyed your stay with us in downtown Banff.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
11 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
Réponse de Sarah le 11 juil. 2021
Thank you for taking the time to review your stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back again.
6/10 Satisfaisant
HUSSEIN
Voyage en famille
11 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
HUSSEIN
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Claude
Voyage en groupe
18 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really nice hotel
Claude
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Sarah le 19 juin 2021
Thank you for your review and kind words. We are glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
Donna
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Chad le 26 mai 2024
Thanks for the wonderful review, Donna. We hope we can see you again someday!
10/10 Excellent
Mohini
Voyage en famille
23 mai 2024
Mohini
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Jack le 25 mai 2024
Hidden away right in the heart of Banff! We are happy to hear you had a great stay and hope to welcome you back in the future.BestBML
10/10 Excellent
Dave
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Chad le 22 mai 2024
Thanks for your positive feedback, Dave. We are glad to hear you liked our downtown location and thorough cleaning procedures. We hope to see you again!
10/10 Excellent
Trevor
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trevor
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Chad le 22 mai 2024
Thanks for the kind review, Trevor. We hope to see you again!
10/10 Excellent
Shojiro
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shojiro
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Jack le 21 mai 2024
Arigatō!
6/10 Satisfaisant
Allan
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chad le 22 mai 2024
We appreciate you giving us your feedback, Allan. We are sorry that you didn't have a look at our hotel website or give us a call ahead of time to see that we don't have a pool, in which we don't advertise having. Yes, we do charge to park in our underground parking garage that is located in the heart of downtown Banff but our price is quite low compared to the 6/hour parking fees in the parking lots around us. We hope that we can see you again in the future!
10/10 Excellent
JIANGBO
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
JIANGBO
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Chad le 20 mai 2024
We really appreciate you taking the time to provide us with this positive feedback. It is really nice to hear that our staff went above and beyond to make your stay with us more enjoyable. Our mission is provide the best guest experience so it is nice to hear that Jack is fulfilling this. We hope we will have the pleasure of hosting your stay again!
8/10 Bien
Harry
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chad le 20 mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed our perfect downtown location and our convenient underground parking garage. We hope that we can see you again!
6/10 Satisfaisant
Kelli
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Kelli
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chad le 25 mai 2024
Hello Kelli, Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry to hear that your recent stay with us wasn't up to our high standards. Our mission is to provide the best guest experience possible, and we are sorry to have let you down. We take all feedback seriously, and we appreciate your honest feedback. We apologize for any inconvenience or frustration you may have experienced. We do have an extra person fee of 30 per person/night (adults only) due to the cost of extra amenities, our complimentary continental buffet breakfast, etc. Also, we need to ensure we have the correct number of adults/children entered into each reservation as part of the fire code, if there was an emergency the first responders need to have an exact list of the number of people in each room for obvious reasons and if we are at fault we can face a hefty fine. Most importantly though we want all our guests to feel safe and that we are doing our due diligence to ensure that. We do apologize that it came across as scolding, we never want our guests to feel that way and the staff member in question has been followed up with, to ensure this doesn't happen again going forward. Our guaranteed check in time is 4:00pm and I do see that you were checked in at 3:43pm, you had paid for a balcony upgrade, and we had selected a specific room for you due to this balcony upgrade. That is why the front desk staff member couldn't move you to another room, we had to wait until your room was thoroughly inspected by our Housekeeping Manager, like we do with all our rooms, before giving the keys. The staff member did say they were actively checking the status of your room to get you checked in as soon as they could but again, we couldn't move your room and had to wait until that specific room was ready. We had no other rooms complain about their door getting knocked on so it is odd that it was isolated to your door, if you would have called our 24/7 front desk then our staff member would have happily investigated this as this isn't something we tolerate here, we have a strict noise policy. If you want to, I would like for you to give me a direct call and I can look at options to hopefully amend our relationship and bring you back as a guest of ours. My name is Chad and if you call the front desk then they can transfer you to my office and we can explore options to hopefully fix this bad experience you had with us. I look forward to speaking with you and I hope you are having a great week so far!
10/10 Excellent
Jag
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jag
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Karleen le 20 mai 2024
Thank you for your kind review, Jag. We hope to welcome you again sometime!
2/10 Horrible
Fatima
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fatima
Réponse de Jack le 16 mai 2024
Dear Fatima,In order to treat all our guests fairly and as a key element in hotel fire safety/security, all of our reservations need to accurately reflect the number of adults and children in each room. We truly appreciate that plans change or booking details can be easily missed, but we do need to update the details to reflect what is right. We do apologize if this seemed more forward than intended at check-in and we had hoped that your discussions with our Front Office Manager had left you feeling more assured - sorry that this doesn't seem to be the case. Should you wish to continue the discussions or share any more feedback please reach out.Best regardsBML
8/10 Bien
Noela
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noela
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chad le 15 mai 2024
Hello Noela, thanks for the kind review. Well currently our standard rooms don't come with mini fridges, however, we do have mini fridges available for free upon request. Next time you return just let us know you'd like a fridge and we can have 1 in the room for your arrival. We look forward to seeing you again!
8/10 Bien
KA KEUNG
Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KA KEUNG
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Jack le 15 mai 2024
Dear Ka Keung,We are pleased to hear you were happy with the service and enjoyed our location. We appreciate your feedback and will always work to improve on our short fallings!Best BML
10/10 Excellent
elaine
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
elaine
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Chad le 14 mai 2024
Hello Elaine, thanks so much for the kind review, we are glad to hear you liked our convenient location and underground parking garage. We hope to see you again!
10/10 Excellent
Mark
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Jack le 15 mai 2024
Dear MarkThank you for staying with us and leaving a perfect score!Best BML
10/10 Excellent
Darlene
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darlene
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Karleen le 13 mai 2024
Thank you for your wonderful review, Darlene. We are happy to hear you enjoyed your balcony room after the upgrade! Thank you for your feedback for our complimentary continental breakfast and we will take into account. We hope to welcome you again next time!
8/10 Bien
Lisa
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Lisa
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Karleen le 13 mai 2024
Thank you for your review, Lisa. We are happy to hear you find our hotel clean and staff friendly. Our standard room doesn't come with a fridge or microwave but it's available upon request. We certainly hope next time we can get you into the room with both fridge and microwave! Have a wonderful day!
8/10 Bien
Eric, Queanbeyan East
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Karleen le 13 mai 2024
Thank you for your detail review and feedback, Eric. We are happy to hear you like our mountain lodge theme and our convenient downtown location. We will definitely take into account with your dissatisfaction of our complimentary continental breakfast and bathrooms for future improvement. We hope to improve your review in future but we do hope enjoyed your time in Banff
8/10 Bien
Sheldon
Voyage d’affaires
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheldon
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Karleen le 12 mai 2024
Thank you for your nice review, Sheldon. We are glad to hear you find our staff friendly and helpful! We look forward to welcome you again next time!
10/10 Excellent
David
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Karleen le 12 mai 2024
Thank you for your kind review, David!
10/10 Excellent
Paul Curtis
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul Curtis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Karleen le 11 mai 2024
Thank you for your nice review, Paul. We are happy to hear you like our convenient downtown location! We hope to welcome you again next time.
10/10 Excellent
Mike
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Karleen le 11 mai 2024
Thank you for your kind review, Mike. We hope to welcome you again.
10/10 Excellent
Taylor
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylor
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Karleen le 10 mai 2024
Thank you for your kind review, Taylor.
10/10 Excellent
LICHANG
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LICHANG
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Chad le 20 mai 2024
We are very pleased to hear that you had a good stay with us and enjoyed our friendly staff. We hope to see you again!
10/10 Excellent
Vince
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vince
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Karleen le 10 mai 2024
Thank you for your nice review, Vince! We are glad to hear that you like our convenient downtown location. We hope to welcome you again next time!
10/10 Excellent
David
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Karleen le 7 mai 2024
Thank you for your nice review, David! We hope to welcome you again next time!
10/10 Excellent
Jeff
5 mai 2024
Jeff
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Karleen le 6 mai 2024
Thank you for your review, Jeff. We hope to see you again next time!
10/10 Excellent
Dale
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dale
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Carin
5 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Carin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
David
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Jack le 5 mai 2024
Hi David,Thanks for the detailed review and feedback. We had recorded your housekeeping preferences as every other day at check-in, but we apologize that this fell below your needs. You are always welcome to speak to our Front Desk team with any queries. We do hope you enjoyed the room upgrade and we hope to host you again!BestBML