Extérieur

Avis sur Grand Mercure Bandung Setiabudi

5 out of 5
Grand Mercure Bandung Setiabudi
Jl. Dr. Setiabudi No.269 275, Bandung, West Java

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 72 avis sur 146." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 57 avis sur 146." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 12 avis sur 146." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 4 avis sur 146." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 146." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Razali

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Grace

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

JEFFREY

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en avril 2023

8/10 Bien

Maranti

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Ardy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great service
We came 2 hours earlier than check in time, hotel staff went out of their way finding rooms for us. We were given rooms with balcony and a beautiful view at a high floor. Great service.
Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 Excellent

jesper kastrup

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sehr guter service und sehr aufmerksam!
Séjour de 2 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

gari

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
수영장 물 따뜻 방쾌적 로비쾌적 웰컴드링크 얼음요청하면 잘 줌 식당 중식당도맛있고 레스토랑도 평타이상 맛있음. 호텔 내 주류판매점 입점 외부 와인들고가면 10만루피아지불 이것도 가격이 감사한데 잔도 다 주고 얼음도 줌 짱임. 조식도 코로나시국에 이정도면 아주 훌륭함. 반둥에서 수영장크기와 물이따뜻하고 방컨디션으로는 가성비 이만한데가없음. 다만 모든 룸이 욕조가없음.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022

10/10 Excellent

Rizky

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean room and nice pool
Pleasant...
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

Whalfinier

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

10/10 Excellent

Dony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2020

10/10 Excellent

Michael R

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I've checkin for this booking. Thank for your service A+++ Great!
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

8/10 Bien

Gunawan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Gusti rangie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kolam renang favorite
Hotelnya sangat bagus....kolam renang air hangatnya favorite anak2
Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 Bien

Denny

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Memuaskan... suka dengan tempat dan fasilitasnya..
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

10/10 Excellent

Grace

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful hotel
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Ni Ken

Séjour de 2 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Dan, Singapore

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good breakfast spread. Clean. Big rooms. kid friendly facilities. Great service.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I had a great stay, and enjoyed the fitness room. Sadly, on my last night, I ate some beef that gone bad at the 9th floor bar. At the time, I thought it was just a different blend of spices. But it turned into full blown food poisoning. Terrible way to finish such a nice stay.
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Engkun le 12 déc. 2019
Dear Mr., First of all, please allow me to thank you for staying with us on your recent visit to Bandung and I am sorry that it has taken me so long to reply to your review. Delighted to read that your stay was enjoyable, the staffs were friendly and our location was perfect. It would be nice if the review would end there. I am sorry you have been unwell and I do hope you are now feeling better. We take the health and safety of our guest very seriously. We strive to provide a superior service experience for every guest; therefore this feedback is very important to us. Please note that this problem was a true exception to our normal practices. Your comment has been duly passed to the Department Head concerned for their immediate attention and to avoid similar experience occurring again in the future. Once again, please accept my most sincere apology and it will be our pleasure to welcoming you in the future. Best regards, Engkun Kurnia General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable & beautiful hotel & facilities. Staff were always helpful & friendly.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Hafiz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great breakfast different menus each day early check in allowed
Séjour de 4 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I love the swimming pool, so comfortable, big enough (no crowd when i was there), and there’s a sparkling lights at night which as beautiful as stars. For the room: spacious for me, my husband and 1 toddler. But i dont like the towel. Looks old, the color is faded, the yarn is not neat. Hopefully its clean LOL. Anyway, breakfast menu was amazing. Lots of choices with good tastes as well. The staffs were so friendly. I dont have any problem during check in and out. Overall almost perfect, the problem is just the towel. Wish you can change it soon to the new one.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

Atsushi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
快適
快適に過ごせました。
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 Bien

Ade Diana Merry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2019

4/10 Médiocre

Thedy

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
cek in lama , setelah sampe mau cek in kamar belum ada jd saya di suruh tunggu 20 menit , dan kamar tidak bersih
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location and excellent service
Great location easy access to Lembang. Staff were excellent and extremely polite. We would stay here again. The views from the restaurant and bar on the top floor are great. The hotel also has heated pool-yes Bandung can be cool.
Séjour de 7 nuits en mai 2019

10/10 Excellent

Melyanti

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
exciting weekend
Spend exciting weekend with family, enjoyed the warm pool, complete gym and delicious breakfast
Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

George

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simply Outstanding
One of the best hotels I have stayed in worldwide Staff at hotel from reception to porters to restaurant staff to welcoming staff at front door were by far the friendliest ever encountered anywhere Personal things done by the hotel gave such a good impression like the welcoming chocolates and fruit, midweek surprise cake brought to room wishing us a nice day, checking out gifts thanking us for out stay Fantastic room with balcony with great view over pool Highly recommend this hotel to anyone
Séjour de 7 nuits en avril 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
The staff are friendly. No sufficient light in the bathroom
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Grand Mercure Bandung Setiabudi le 19 mars 2019
Thank you for taking the time to give your feedback of our hotel. We also truly appreciate your kind attention regarding the bathroom lighting. Your comment has been duly passed to the Department Heads concerned for their immediate attention. Once again, thank you for your trust in us and we hope your next visit to Grand Mercure Bandung Setiabudi is in the not too distant future. Yours Sincerely, Engkun Kurnia General Manager

10/10 Excellent

Nada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall it was a great stay. Heated pool and breakfast was great, lots of options and was tasty too. Friendly staff and good service. Will stay here again if we ever back in Bandung :)
Séjour de 1 nuit en février 2019

4/10 Médiocre

Lola

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sistem air panas dingin rusak , jetwasher bunyi sangat keras. Shower mandi bocor. Ac tidak dingin
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Grand Mercure Bandung Setiabudi le 10 avr. 2019
Yang terhormat Ibu Lola, Kami sangat berterima kasih atas komentar Ibu mengenai kunjungan Ibu di Grand Mercure Bandung Setiabudi dan kami mohon maaf karena butuh waktu lama untuk membalas ulasan Ibu. Kami sangat menyesal bahwa Ibu mengalami pengalaman yang tidak berkenan sehubungan dengan fasilitas di kamar Ibu; perkenankan kami menyampaikan permohonan maaf yang setulusnya. Sebenarnya masalah tersebut merupakan pengecualian dari prosedur fasilitas serta pelayanan yang biasanya kami berikan. Kami yakinkan Ibu bahwa kami telah mengambil tindakan untuk mengatasi dan mencegah berulangnya kembali hal ini di masa depan. Sekali lagi kami mohon maaf dan kami menunggu kedatangan Ibu kembali di Grand Mercure Bandung Setiabudi. Hormat kami, Engkun Kurnia General Manager

8/10 Bien

IZZUDDIN SHAH

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel for family
Check in friendly with welcome drink. Hotel lobby great with lovely setting of furniture and sofa. Room location given a bit far from lift. Room clean, modern and bed comfortable. A good night rest and sleep in the room. Breakfast lots of choices. Great swimming pool for kids. Place to shop / shopping, a bit far from main town for general shopping. But near to Rumah Mode (branded factory outlet) and Farm House (sightsee). Thus if shopping focus to Rumah Mode, a good location as shopping based.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en septembre 2018

10/10 Excellent

jeff

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Rude front desk guy, needs training
Stayed here for a week. There is one rude front desk guy (just one guy, the rest are pretty nice). It’s very unfortunate for a hotel with excellent facility to present one guy that cant keep the standard. They definitely should do better training of their staffs to ensure good customer’s experience.
Séjour de 6 nuits en septembre 2018

10/10 Excellent

CHAD

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

10/10 Excellent

Utie, TX

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A very nice hotel to stay! Beautiful room, view and swimming pool is excellent!
Séjour de 1 nuit en août 2018

8/10 Bien

Joyce, Singapore

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel but room is too dark
Nice hotel overall. But room is too dark personally to me. Hotel is quite far away from convenient store as well. Generally difficult to access to many places by walking. On the good side, the hotel has a nice swimming pool. Hotel staff are very friendly. Hotel lobby very comfortable to be at. Also had a free upgrade from superior room to deluxe with pool view. Thank you Grand Mercure. Hotel staff also assisted us by booking a taxi for me when i had to go to the hospital because i was ill. Thank you to the staff that were on duty.
Séjour de 4 nuits en juillet 2018

10/10 Excellent

MUTEB

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
جميل
فندق انيق ومرتب ومنطقه محلية جيدة
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Nice location good view
Run down carpet on hallway and non smoking room smell of lingering smoke . Good staff service and wonderful view
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Engkun Kurnia le 21 juin 2018
Dear Mr/Mrs. First of all, please allow me to thank you for staying with us on your recent visit to Bandung. We are extremely sorry for any inconveniences or discomfort that you experienced during your stay at our hotel. We certainly have taken your constructive comment seriously and taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. I truly hope you will give us the opportunity to welcome you back again. Yours Sincerely, Engkun Kurnia General Manager

10/10 Excellent

Melyanti

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Hotel in Bandung for weekend with family
Kolam renang air hangat yang sangat nyaman utk keluarga, ruangan gym yang lengkap sehingga bisa tetap ngegym selama liburan, pilhan breakfast yang beragam membuat bisa memilih makanan yang sehat.
Séjour de 1 nuit en avril 2018

8/10 Bien

Columbia, Singapore

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My personal experience staying at this hotel.
Most hotel guest are locals with families. Very noisy. Swimming pool crowed and breakfast crowed as well, Breakfast food is also not appetizing. Perhaps, it's a weekend where many locals from other parts of Indonesia coming for a weekend stay, I don't think this hotel is good for business travelers. It is more for weekend holidays for the locals.
Séjour de 2 nuits en avril 2018

10/10 Excellent

Riz, Singapore

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent place!
Nice hotel & excellent service. After a long day, was greeted by them just make my day! When we need a room service or any help, they will be there immediately.
Séjour de 3 nuits en mars 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

6/10 Satisfaisant

mahdi, sydney

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
good just noisy
there is masjid close to hotel make noise from 4 am to 6 then from 11 to 13 then from 4 to 5 and then 7 to 8
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Grand Mercure Bandung Setiabudi le 20 mars 2018
Dear Mr. Mahdi, First of all, please allow me to thank you for staying with us on your recent visit to Bandung. On behalf of management Grand Mercure Bandung Setiabudi, I would like to sincerely apologize for the unpleasant experience during your stay. I will definitely do improvement on the areas you pointed. Your comment has been duly passed to the Department Head concerned for their immediate attention and to avoid similar experience occurring again in the future. We look forward to having the opportunity of providing services to you again whenever your travels bring your back our way. Best Regards, Engkun Kurnia General Manager