Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Team Quadrant le 11 avr. 2024
Thank you for your feedback and sorry for the inconvenience caused.
8/10 Bien
LaurIanne
18 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
LaurIanne
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Quadrant Team le 19 juin 2022
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Hyacinthe
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon plan
Hyacinthe
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de General Manager le 10 mars 2020
Dear Hyacinthe.
Thank you for staying with us, we appreciated your wonderful feedback. We are glad that our team, the location of our hotel, facilities and comfortable rooms with stunning views of the harbour and domain delighted you. We look forward to welcoming you back at the hotel.
Meanwhile, please feel free to let us know if we can be of assistance to look after any of your friends or family members travelling to Auckland in near future.
Warm regards,
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de FOM le 13 juil. 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
we will look forward to welcoming you again.
Kind Regards
10/10 Excellent
Raniera
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raniera
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Loretta
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loretta
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Peng
20 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Peng
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Emma
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
9 mai 2024
Emma
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team Quadrant le 10 mai 2024
Dear Emma, Thank you so much for your feedback, we sincerely appreciated your sharing the wonderful experience while staying at The Quadrant Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Pushpa
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pushpa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team Quadrant le 7 mai 2024
Dear Pushpa,Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Quadrant le 5 mai 2024
Dear Barbara,Thank you for taking the time to rate our hotel with 5 stars! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We strive to provide exceptional service and amenities to all of our guests, and we're delighted that we could do so for you. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another outstanding stay!
2/10 Horrible
Muhammad
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muhammad
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Quadrant le 7 mai 2024
Dear Muhammad, We are so sorry to hear that your experience with us has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I am truly sorry that was not demonstrated to you.
8/10 Bien
Kamal Jeet
4 mai 2024
Kamal Jeet
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Team Quadrant le 5 mai 2024
Dear Kamal, Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again. So, please consider us again on your next trip!
8/10 Bien
Oscar
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Team Quadrant le 2 mai 2024
Dear Oscar,Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Kim
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Quadrant le 29 avr. 2024
Dear Kim, Thank you so much for your feedback, we sincerely appreciated your sharing the wonderful experience while staying at The Quadrant Hotel & Suites. Our guests and their comfort are very important for us, we are looking forward in welcoming you back again.
2/10 Horrible
Mike
27 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Mike
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Team Quadrant le 29 avr. 2024
Dear Mike, We are so sorry to hear that your experience with us has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I am truly sorry that was not demonstrated to you. While we would love the opportunity to regain your trust, we understand how frustrated you must be. My deepest apologies for any inconvenience we have caused you. Looking forward to welcome you again.
6/10 Satisfaisant
Rebecca
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Quadrant le 25 avr. 2024
Dear Rebacca, We are so sorry to hear that your experience with us has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I am truly sorry that was not demonstrated to you. My deepest apologies for any inconvenience we have caused you. Looking forward to welcome you again.
6/10 Satisfaisant
Todd
15 avr. 2024
Todd
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Team Quadrant le 16 avr. 2024
Dear Todd, We are so sorry to hear that your experience with us has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I am truly sorry that was not demonstrated to you. My deepest apologies for any inconvenience we have caused you. Looking forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Shandy
9 avr. 2024
Shandy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Quadrant le 11 avr. 2024
Thank you for your rating.
8/10 Bien
Patrick
26 mars 2024
Patrick
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Team Quadrant le 27 mars 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
John
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Team Quadrant le 25 mars 2024
Thank you your feedback.
2/10 Horrible
Barny
22 mars 2024
Barny
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Quadrant le 11 avr. 2024
Dear Guest, We are so sorry to hear that your experience with us has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I am truly sorry that was not demonstrated to you. While we would love the opportunity to regain your trust, we understand how frustrated you must be. My deepest apologies for any inconvenience we have caused you. Looking forward to welcome you again.
6/10 Satisfaisant
joaquin
16 mars 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
joaquin
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de T le 17 mars 2024
Dear Joaquin,Thank you for your feedback. We apologize that certain aspects of your stay were not up to standard and we have passed on your comments to the relevant Departments. We hope to welcome you again in the near future.
10/10 Excellent
Vicki
Voyage en couple
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vicki
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Team Quadrant le 17 mars 2024
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Jess
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jess
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Quadrant le 17 mars 2024
Thank you for your feedback.
2/10 Horrible
valerija
Voyage en groupe
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
valerija
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Quadrant le 17 mars 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback. We apologize that certain aspects of your stay were not up to standard and we have passed on your comments to the relevant Departments. We hope to welcome you again in the near future.
10/10 Excellent
Rondel
8 mars 2024
Rondel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Quadrant le 1 avr. 2024
Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Rinn
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Rinn
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Team Quadrant le 3 mars 2024
Dear Rinn, Thank you so much, we sincerely appreciated your sharing the wonderful experience while staying at The Quadrant Hotel & Suites. Our guests and their comfort is very important for us, We look forward to welcoming you back again.
8/10 Bien
Coreena
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Coreena
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Team Quadrant le 3 mars 2024
Dear Coreena, Thank you so much, we sincerely appreciated your sharing the wonderful experience while staying at The Quadrant Hotel & Suites. Our guests and their comfort is very important for us, We look forward to welcoming you back again.
8/10 Bien
Martin
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Team Quadrant le 3 mars 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Jan
23 févr. 2024
Jan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Team Quadrant le 20 mars 2024
Thank you for the feedback
8/10 Bien
Vincent
Voyage en famille, Voyage en groupe
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Team Quadrant le 6 févr. 2024
Dear Vincent, Thank you so much, we sincerely appreciated your sharing the wonderful experience while staying at The Quadrant Hotel & Suites. We look forward to welcoming you back again.
8/10 Bien
Levina - Deborah
Voyage en famille, Voyage en groupe
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Levina - Deborah
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Team Quadrant le 6 févr. 2024
Dear Levina, We are so sorry to hear that your experience with us has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I am truly sorry that was not demonstrated to you.
8/10 Bien
Ngareta
29 janv. 2024
Ngareta
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Team Quadrant le 20 mars 2024
Thank you for the feedback
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en groupe
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Team Quadrant le 6 févr. 2024
Dear Sarah, Thank you so much, we sincerely appreciated your sharing the wonderful experience while staying at The Quadrant Hotel & Suites. Our guests and their comfort is very important for us, We look forward to welcoming you back again.
6/10 Satisfaisant
Matthew
Voyage en groupe
22 janv. 2024
Matthew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Team Quadrant le 6 févr. 2024
Thank you for your feedback..
10/10 Excellent
Barbara
21 janv. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Good hotel stay
Barbara
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Team Quadrant le 22 janv. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Alvin
18 janv. 2024
Alvin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Team Quadrant le 22 janv. 2024
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Maggi
19 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maggi
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Team Quadrant le 21 déc. 2023
Thank You
6/10 Satisfaisant
vanessa
14 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
vanessa
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Team Quadrant le 18 déc. 2023
Dear Vanessa, Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here is committed to providing high-quality customer service to all of our guests. My deepest apologies for any inconvenience we have caused you. Looking forward to welcoming you again
10/10 Excellent
Ruppal Walia
Voyage d’affaires
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruppal Walia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Team Quadrant le 13 déc. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work and hope you'll stop by when you're back in the area!
8/10 Bien
Charles
12 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Charles
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Team Quadrant le 13 déc. 2023
Dear Charles,Thank you so much for your feedback, we sincerely appreciated your sharing the wonderful experience while staying at The Quadrant Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en couple
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Team Quadrant le 13 déc. 2023
Dear Barbara, We're thrilled that you had a wonderful stay with us. Your satisfaction is our ultimate goal, and your feedback motivates us to continue delivering exceptional service. We can't wait to host you again and provide another outstanding experience.
2/10 Horrible
Ryoko
8 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryoko
Réponse de Team Quadrant le 15 janv. 2024
Dear Guest, We are so sorry to hear that your experience with us has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I am truly sorry that was not demonstrated to you.My deepest apologies for any inconvenience we have caused you. Looking forward to welcome you again.
6/10 Satisfaisant
Amanda
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Amanda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Team Quadrant le 5 déc. 2023
Dear Amanda,Thank you for your feedback. We apologize that certain aspects of your stay were not up to standard and we have passed on your comments to the relevant Departments. We hope to welcome you again in the near future.
6/10 Satisfaisant
Sue
3 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Sue
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Team Quadrant le 5 déc. 2023
Dear Sue,Thank you for your feedback. We apologize that certain aspects of your stay were not up to standard and we have passed on your comments to the relevant Departments. We hope to welcome you again in the near future
8/10 Bien
Michael
Voyage en groupe
2 déc. 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Team Quadrant le 5 déc. 2023
Thank you ...
6/10 Satisfaisant
Jacqui
Voyage d’affaires
28 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqui
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Team Quadrant le 28 nov. 2023
Dear Jacqui, Thanks for your feedback. Sad to see that you felt the room looked little run down. We are progressively refurbishing the hotel with new beds, new lights and lamps with international plugs and adaptors with USB ports, LED lights, new carpets, new stone Kitchen benchtop and splashback and refresher of paint. Looking forward to welcome you again.
6/10 Satisfaisant
kathryn
20 nov. 2023
kathryn
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Team Quadrant le 23 nov. 2023
Dear Kathryn, Thank you so much, we sincerely appreciated your sharing the wonderful experience while staying at The Quadrant Hotel & Suites. Our guests and their comfort is very important for us, We look forward to welcoming you back again.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
17 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stay away at all cost
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Team Quadrant le 19 nov. 2023
Dear Guest, We are so sorry to hear that your experience with us has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I am truly sorry that was not demonstrated to you. While we would love the opportunity to regain your trust, we understand how frustrated you must be. My deepest apologies for any inconvenience we have caused you. Looking forward to welcome you again.