Avis
9,0
Merveilleux
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de AH le 7 janv. 2024
Dear Fabien, Thankyou for sharing your valuable evaluation and for staying at our hotel. I hope you had a blast in Amsterdam and we would like to welcome you back in the future. Kind regards,Alexander HeidGuest Relations Manager
8/10 Bien
BREHIMA
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très correct et très bien situé
BREHIMA
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de AH le 2 janv. 2024
Dear Brehima,Let me thank you for your great feedback regarding your stay at our hotel. We are extremely happy to know you had a blast and we truly hope to see you at our property again. Best regards,Alexander HeidGuest Relations Manager
8/10 Bien
Cecile
Voyage en famille
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel
Cecile
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de AH le 2 nov. 2023
Dear Cecile, Thank you so much for staying with us at NH City Centre Amsterdam and for sharing your valuable feedback with us. Your remark has been taken into consideration. If you ever decide to stay with us again, you are always welcome back. Kind regards,Alexander HeidGuest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel ok, convenient location
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de AH le 14 oct. 2023
Dear Sir or Madam, I am grateful for your feedback about your recent stay in our property. It is great to see the positive aspects of your stay such as rich breakfast and of course the location of the property. I am indeed very sorry you had experience issues with water. We always take immediate actions to enhance the quality. However, this review has been posted as anonymous, thus I would appreciate if you could reach out to us and provide with the room number. I do hope that you still enjoyed your stay and we hope to welcome you back in the future. Kind regards, Alexander Heid, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Sébastien
Voyage en famille
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sébastien
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de TT le 16 avr. 2023
Dear Sébastien,Thank you very much for your very kind review. We truly appreciate you chose our hotel for your stay in Amsterdam. The whole team of NH City Centre hotel is looking forward to your next visit. Thank you once again. Best regards, Tanya, Guest Relations
4/10 Médiocre
Gail
Voyage d’affaires
21 févr. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Décevant
Gail
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de TT le 23 févr. 2023
Dear Décevant,thank you for your review of our hotel. I am sorry that you were not fully satisfied with your stay in NH City Centre Amsterdam Hotel.We need to inform you that the request regarding the bed type is based on availability at the time of your arrival and therefore cannot be guaranteed. Also we are very sorry that you had noisy neighbors, next time please inform the reception so that we can take appropriate actions and improve your stay with us. I will discuss your feedback with the hotel team and take the necessary steps to make improvements. I still do hope we will be able to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Tanya, Guest Relations
6/10 Satisfaisant
Guy
14 sept. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Pas au niveau d'un 4 étoiles !
Guy
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de AH le 23 sept. 2022
Dear Guy, thank you for choosing the NH City Centre and sharing your experiences regarding your recent stay in our property. I'm glad you found aspects of your stay which you enjoyed and we will take a look at the ones that were not up to your full satisfaction. I will follow up your remarks to the relevant departments. Based on your feedback, we can now strengthen and improve some of our services and it would be a pleasure to be able to welcome you to our property again in order to show you the results. Best regards, Alexander Heid, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
MARTINE
Voyage en groupe
22 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à recommander
MARTINE
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de AH le 22 juin 2022
Dear Martine,
thank you for such an amazing feedback regarding your recent stay with us. I am glad to hear you were satisfied with all the services and we would be happy to welcome you back.
Kind regards,
Alexander Heid,
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Delphine
19 juin 2022
Delphine
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de AH le 20 juin 2022
Dear Delphine,
thank you very much for submitting your rating. I hope you enjoyed Amsterdam and had a lot of fun.
Kind regards,
Alexander Heid,
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Cécile
Voyage en famille
30 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cécile
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de AH le 2 mai 2022
Dear Celice,
I am so happy to read your amazing feedback of Expedia Group. Thank you for that and for your 5/5 evaluation of our hotel. I do believe this was your one of many stays with us. Best regards, Alexander Heid, Guest Relations Manager
8/10 Bien
claudio, Saint Cloud
Voyage en famille
17 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
claudio
Séjour de 6 nuits en avril 2022
Réponse de AH le 17 avr. 2022
Dear Claudio,
thank you very much for your feedback on Expedia Group. I am very sorry for the inconvenience with the garage. I do believe you had an amazing stay in Amsterdam and that you will come back one day. Best regards, Alexander Heid, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Karim
2 mars 2022
Karim
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de AH le 3 mars 2022
Dear Karim,
we are very much appreciated for your high rating of our hotel. I do believe you had a lovely time in magnificent Amsterdam. We all hope to welcome you back soon.
Best Regards,
Alexander Heid
Guest Relations Manager
8/10 Bien
catherine
Voyage en groupe
11 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas de décoration dans la chambre
catherine
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Philippe
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 6 nuits en août 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
8/10 Bien
Alain
Voyage en groupe
6 août 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Alain
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Melanie
Voyage en groupe
15 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très agréable !
Melanie
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
8/10 Bien
Marguerite
Voyage en famille
28 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marguerite
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Team NH City Centre le 18 sept. 2020
Dear Marguerite,
Thank you for evaluating your stay at NH City Centre Amsterdam. We hope to welcome you back in the furture!
warm regards,
10/10 Excellent
Alan
Voyage en famille
19 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alan
Séjour de 7 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 août 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Guest Relations le 21 août 2020
Dear Anonymous,
Thank you for evaluating your stay at NH City Centre Amsterdam on Expedia.
It would be our pleasure to welcome you back again in our hotel.
Warm regards,
8/10 Bien
Yves
31 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yves
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Guest Relations le 21 août 2020
Dear Yves,
We highly appreciate your feedback on Expedia.
We hope we may welcome you back in the near future!
Warm regards,
10/10 Excellent
Franck
15 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Franck
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Guest Relations le 21 août 2020
Dear Franck,
Thank you for taking the time to post a review of your recent stay at NH City Centre.
We hope to welcome you back in the future.
Warm regards,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 févr. 2020
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
8/10 Bien
sylvain
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien
sylvain
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
6/10 Satisfaisant
Veronique, Granville
Voyage en famille
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronique
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Laura, Bordeaux
Voyage en famille
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
HAMEZ
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HAMEZ
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
4/10 Médiocre
Fatiha
23 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel moyen et suffisant.
Fatiha
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
konstantin
Voyage d’affaires
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PETIT DEJEUNER EXCELLANT
konstantin
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique long week-end
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
veronique
Voyage en famille
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Formidable séjour
veronique
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Badr
10 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Badr
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de GR le 10 oct. 2019
Dear Badr,
wow thank you for a 10 rating.
Kind regards,
Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relations le 26 sept. 2019
Dear Sir/ Madam,
Thank you for your review for taking the time to share your experience with us.
Kind regards,
8/10 Bien
Lindsay, Québec
19 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsay
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relations le 27 sept. 2019
Thank you for leaving such a detailed review regarding your last stay at NH City Centre Amsterdam.
We are really glad that you were able to discover the beauty of Amsterdam from the central location of our hotel. NH City Centre is indeed located to the main points of attractions, which include museums, parks, cafeterias and equally important, easily accessible means of transport that take you throughout the whole Amsterdam.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relation le 27 sept. 2019
• Dear Sir/ Madam,
Thank you for your review for taking the time to share your experience with us.
We are looking forward to welcoming you again at NH City Centre
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel 4 étoiles confortable au bord du Singel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Hotel Management le 13 sept. 2019
Dear guest,
we would like to thank you for this very detailed and kind review regarding your latest stay at NH City Centre.
I will make sure to share this review with our entire team, as this will be highly appreciated.
Please think of us when you visit Amsterdam again.
Kind regards,
Guest Relations
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de GR le 30 août 2019
Dear guest,
thank you for rating your stay in NH City Centre.
Kind regards,
Guest Relations
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good hotel nice breakfast .... service not good
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Guest Relations le 4 juin 2019
Dear guest,
Thank you for taking the time to share your experience with us.
I am really sorry to see that you experienced some inconvenience as far as the bed type is concerned, however bed type requests are based on availability upon arrival.
Unfortunately it is not always possible to have a late checkout, especially if we are fully booked. My colleague probably offered the possibility of extending for another night as in this way even though the room will be used for another night, it will still be possible to welcome our guests the following day. However, if a room receives a late check out in times when the hotel is fully booked, then that room will remain dirty until the following day.
I am however really sorry that we did not manage to fulfill this request.
Lastly, I am glad that you were satisfied with the central location of our hotel as well as with our breakfast buffet.
We do hope to welcome you back in the future and to make sure that you will have a memorable stay in our hotel.
Kind regards,
Guest Relations
10/10 Excellent
NATHALIE
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NATHALIE
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de GR le 23 mai 2019
Dear Nathalie,
thank you for taking the time to rate your stay with us.
Best regards,
Guest Relations
8/10 Bien
Jean-Gabriel
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé
Jean-Gabriel
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Management le 1 mai 2019
Dear Jean-Gabriel,
first of all, we would like to thank you for sharing your experience with us on Expedia. We are delighted to read that you enjoyed your stay at our hotel and your time here in Amsterdam.
Kindest regards,
Guest Relations
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Relations le 23 avr. 2019
Dear guest,
Thank you for taking the time to rate us.
I am glad to see that the services provided by our hotel were up to your satisfaction.
We are looking forward to welcome you back in the future at NH City Centre.
Kind regards,
Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Relations le 15 avr. 2019
Dear guest,
Thank you for sharing your experience with us.
I am happy to see that you found our rooms comfortable and that you enjoyed the breakfast buffet provided by our hotel.
Furthermore, I will share your kind remarks regarding our staff members with the NH City Centre team. Your positive feedback will be highly appreciated by our hotel team.
We are looking forward to welcoming you back in the future and provide you with outstanding service.
Kind regards,
Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Relations le 15 avr. 2019
Dear guest,
Thank you for this perfect score.
I am happy to read that you enjoyed the central location of our hotel. NH City Centre is indeed within a walking distance to all the main points of interest, as well as to the public transport that can get you anywhere in Amsterdam.
We are looking forward to welcoming you back in the future in our hotel.
Kind regards,
Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
24 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Hotel Management le 25 mars 2019
Dear guest,
We would like to thank you for being a guest of NH City Centre and for taking the time to share your experience with us. We are very glad you enjoyed the view of the canal from our hotel.
We are looking forward to welcome you back.
Warm regards,
Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2019
Dear guest,
Thank you very much for this wonderful review. It is really good noticing you were able to discover Amsterdam from our central location.
Your nice words about our team, service and breakfast are a delight to read and we do hope to have the pleasure of seeing you back soon.
Warm regards,
Guest Relations
10/10 Excellent
Kateryna
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kateryna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Lyle
Voyage en couple
25 mai 2024
Lyle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de TT le 26 mai 2024
Dear Lyle,Thank you very much for your very kind review. We truly appreciate you chose our hotel for your stay in Amsterdam. The whole team of NH City Centre hotel is looking forward to your next visit. Thank you once again. Best regards, Tanya, Guest Relations
10/10 Excellent
Andres, Miramar
Voyage en famille, Voyage en groupe
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andres
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Sune le 19 mai 2024
Dear Andres, Thank you for your outstanding review! We're thrilled to hear that our property, service, and staff made your stay so enjoyable. It's wonderful to know that the custom handwritten notes, personalized gifts, and friendly greetings added to your experience. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay! Kind regards, Sune Termohlen, Guest Relations