Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
20 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Front Office Manager le 22 août 2022
Dear Lauryn,Thank you very much for your recent stay in NH Amsterdam Zuid.Kind Regards,Pieter van den Broeck
10/10 Excellent
Chantal
14 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chantal
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Front Office Manager le 14 nov. 2021
Dear Chantal,
Thank you very much for your review of NH Amsterdam Zuid.
We do hope to welcome you soon again.
Kind regards,
Pieter van den Broeck
8/10 Bien
Diogo
Voyage d’affaires
2 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour Affaires Agréable
Diogo
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Pieter - Reception le 10 mars 2020
Cher Diogo,
Merci pour votre récent séjour.
Nous sommes heureux de lire que vous avez vécu votre séjour de manière positive.
Les points que vous spécifiez concernant le petit déjeuner sont partagés avec le responsable.
Si vous souhaitez régler la climatisation pour le prochain séjour, vous pouvez toujours nous demander de l'aide via le numéro 9.
Le parking en face de l'hôtel est géré par la municipalité d'Amsterdam. Les tarifs que nous avons également reçus d'Amsterdam s'appliquent.
Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.
Cordialement
8/10 Bien
Charles
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charles
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Duty Manager le 13 janv. 2020
Dear Mr,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Mike Eijssen
Duty Manager
NH Amsterdam Zuid
8/10 Bien
Oussama
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oussama
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Duty Manager le 7 janv. 2020
Dear Mr Oussama,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Mike Eijssen
Duty Manager
NH Amsterdam Zuid
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Fabian le 20 déc. 2019
Dear,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Fabian Raus
Duty Manager
NH Amsterdam Zuid
8/10 Bien
Jenifer
Voyage d’affaires
20 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très on choix
Jenifer
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Fabian le 9 déc. 2019
Dear,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Fabian Raus
Duty Manager
NH Amsterdam Zuid
10/10 Excellent
Francois
4 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francois
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de m.w le 9 oct. 2019
Dear,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Marcel Wijnberger
General Manager
NH Amsterdam Zuid
8/10 Bien
Olga
2 sept. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olga
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de m.w le 9 oct. 2019
Dear,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Marcel Wijnberger
General Manager
NH Amsterdam Zuid
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de m.wijnberger le 28 avr. 2019
Dear,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Marcel Wijnberger
General Manager
NH Amsterdam Zuid
10/10 Excellent
iulia
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
iulia
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de m.wijnberger le 18 mars 2019
Dear Julia,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Marcel Wijnberger
General Manager
NH Amsterdam Zuid
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 mars 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de m.wijnberger le 2 avr. 2019
Dear,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Marcel Wijnberger
General Manager
NH Amsterdam Zuid
8/10 Bien
ahlem
25 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Bien
ahlem
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de M.WIjnberger le 25 févr. 2019
Dear Mrs/Mr. Ahlem,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel even while we where renovating our elevators and telephone system!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Marcel Wijnberger
General Manager
NH Amsterdam Zuid
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
17 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de M. Wijnberger general manager le 22 févr. 2019
Dear,
Thank you for your recent stay and for sharing your feedback with us. Currently we are renovating our elevators, sorry for any inconvenience this may cause to you.
Warm regards Marcel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Marcel Wijnberger General Manager NH Amsterdam Zui le 3 janv. 2019
Dear Mrs Coutinho,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Pity to read that we could not offer you a king size bed, they are on availability.
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Marcel Wijnberger
General Manager
NH Amsterdam Zuid
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Marcel Wijnberger General Manager NH Amsterdam Zui le 12 déc. 2018
Dear,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Best regards,
Marcel Wijnberger
General Manager
NH Amsterdam Zuid
10/10 Excellent
Mohsine
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hôtel
Mohsine
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Duty Manager le 10 déc. 2018
Dear Mohsine,
Thank you for staying at the NH Amsterdam Zuid.
We're glad to hear that you enjoyed your stay with us.
Thank you again for taking the time to share your experiences with us, we appreciate it!
With best regards,
Lukas Ferenc
Duty Manager Trainee
NH Amsterdam Zuid
8/10 Bien
Frank
22 nov. 2018
Frank
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Duty Manager le 22 nov. 2018
Dear Frank,
Thank you for staying at the NH Amsterdam Zuid.
We appreciate the feedback and we will look into it!
With best regards,
Lukas Ferenc
Duty Manager Trainee
NH Amsterdam Zuid
8/10 Bien
Amani, Paris
16 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amani
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Duty Manager le 16 nov. 2018
Dear Amani,
Thank you for your recent stay with us,
We're glad to hear that you enjoyed your stay with us, and we would like to thank you for taking the time to share your experiences with us.
With best regards,
Lukas Ferenc
Duty Manager Trainee
NH Amsterdam Zuid
8/10 Bien
bruno
10 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bruno
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Duty Manager le 12 nov. 2018
Dear Bruno,
Thank you for staying at the NH Amsterdam Zuid.
We appreciate the feedback and we hope to see you again in the near future.
With best regards,
Lukas Ferenc
Duty Manager Trainee
NH Amsterdam Zuid
6/10 Satisfaisant
BEN, Orléans
5 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
BEN
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Marcel Wijnberger general manager le 5 nov. 2018
Dear Ben,
thank you very much for your recent stay in our hotel and for sharing your feedback. This is very valuable for us. I will discuss your experiences within our team.
Thank you again.
Kind regards,
Marcel Wijnberger
general manager
10/10 Excellent
Etienne
27 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bon 4* parfait pour un week-end en couple
Etienne
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de etx-nhmusica1 le 4 sept. 2018
Dear Mrs Etienne
We are pleased to hear that you had a great stay at the NH Amsterdam Zuid. Thank you again for choosing our hotel for your stay and till the next time!
With best regards,
Lukas Ferenc
Duty Manager
NH Amsterdam Zuid
6/10 Satisfaisant
Emmanuel, Nice . France
23 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Personnel accueillant et propreté et équipements d
Emmanuel
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de M.Wijnberger general manager le 10 oct. 2018
Dear Emmanuel,
Thank you for your recent stay and for sharing your feedback with us.
I will share your comments within my teams.
On behalf of my team, warm regards.
Marcel Wijnberger
General manager
NH Amsterdam Zuid
10/10 Excellent
jorge
11 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jorge
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Fosien le 22 juil. 2018
Dear Jorge,
thank you for your review.
We hope to welcome you again at NH Hotels.
With kind regards,
8/10 Bien
nicolas
7 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
confortable et calme, belles chambres
nicolas
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de etx-nhmusica1 le 14 juin 2018
Dear Mr./Mrs.,
Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us.
Good to read that you had a great stay in our hotel!
Thank you again and we all hope to welcome you soon again.
Kind regards,
Marcel Wijnberger
Hotel Director
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Sylvain
2 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylvain
Réponse de Marcel Wijnberger le 25 juin 2016
Dear Sir/ madam,
thank you very much for staying and thank you for your feed back.
we all hope to welcome you soon again in our hotel
Marcel Wijnberger
Hotel director
6/10 Satisfaisant
Benoit H.
7 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Week-end à Amsterdam
Benoit H.
6/10 Satisfaisant
Itaru, Paris
6 mai 2015
Les points forts : Confort de la chambre
Clean, organized, but poor wifi.
Itaru
10/10 Excellent
cedric, DREUX
17 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TRES SURPRISE
cedric
8/10 Bien
Mathilde, Lille
17 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Hotel
Mathilde
10/10 Excellent
Abhishek, Paris
6 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing, professional hotel
Abhishek
8/10 Bien
William
23 déc. 2014
Les points forts : Propreté et personnel et service
William
8/10 Bien
alex, bois de la pierre
12 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable et super petit déjeuner
alex
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NH Musica
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel Sympa
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
dubuisson, elincourt
8 août 2013
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
dubuisson
8/10 Bien
Flo
8 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flo
10/10 Excellent
judy, belgium
5 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
judy
8/10 Bien
unam38, France
17 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
unam38
8/10 Bien
Prilix, Ile de france
13 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix/emplacement
Prilix
6/10 Satisfaisant
Maria Celina
21 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Celina
Réponse de Martijn Ottenhoff le 22 mai 2024
Dear Maria Celina,Thank you for staying at NH Amsterdam Zuid and the time and effort you took to provide us with your feedback. Your opinion is of great value to to us! I am sorry to learn that we did not meet your full standards, looking at the rating. It would be great to learn any further feedback to ensure how we could have improved your stay with us. Please accept my sincere apologies for this and please let me know if I can assist you further.With kind regards,
10/10 Excellent
Altuna
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Altuna
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Martijn Ottenhoff le 22 mai 2024
Dear Altuna, thank you for staying at NH Amsterdam Zuid and the time and effort you took to provide us with your feedback. Your opinion is of great value to to us! I am very much pleased that you enjoyed your stay and you felt at ease in our hotel. We appreciate the feedback which we will be happy to share with our team. Hopefully this means we can welcome you in the near future in NH Amsterdam Zuid or any NH Hotel around the world. We are looking forward to that!
6/10 Satisfaisant
Chuantao
Voyage en couple
20 mai 2024
Chuantao
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Martijn Ottenhoff le 22 mai 2024
Dear Chuantao, Thank you for staying at NH Amsterdam Zuid and the time and effort you took to provide us with your feedback. Your opinion is of great value to to us! I am sorry to learn that we did not ensure to feel at ease. Did you report the shower head to one of my colleagues? We would have tried to repair this straight away, since a fresh shower ensures a fresh stay! Please accept my sincere apologies for that. However, I am happy that you enjoyed the breakfast. Can we welcome you again in an NH hotel in the near future? With kind regards.
4/10 Médiocre
Calum
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Calum
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
James
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Martijn Ottenhoff le 22 mai 2024
Dear James,Thank you for staying at NH Amsterdam Zuid and the time and effort you took to provide us with your feedback. It is great to read your 5 out of 5 start on Expedia ! I am very pleased that you enjoyed the room. This will help our team to ensure all our future guests to feel special! Hopefully this means we can welcome you in the near future. We are looking forward to that.
10/10 Excellent
IRENE
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
IRENE
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Martijn Ottenhoff le 22 mai 2024
Dear Irene, Thank you for staying at NH Amsterdam Zuid and the time and effort you took to provide us with your feedback. Your opinion is very important to us! What a great score! 10 out of 10! I am happy to hear that you had an overall very pleasant stay, you felt the place of our hotel, located quietly from the night noise but convenient around the shops and groceries. Hopefully we will greet you again in the near future in an NH Hotel or Resort. We are looking forward to that! With kind regards.
10/10 Excellent
Premal
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Premal
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Martijn Ottenhoff le 22 mai 2024
Dear Premal, Thank you for choosing the NH Amsterdam Zuid as accommodation during your visit to Amsterdam and the time and effort you took to provide us with your feedback. Your opinion is of great value to us. We are so happy you have enjoyed your stay with us and felt at ease in our hotel!I hope this means we can welcome you again in our hotel or another NH Hotel in the future. We are looking forward to this. With kind regards.
8/10 Bien
Carl
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carl
Séjour de 1 nuit en mars 2024