Terrasse/Patio

Avis sur Leonardo Boutique Museumhotel

4 out of 5
Leonardo Boutique Museumhotel
Pieter Cornelisz. Hooftstraat 2, Amsterdam

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 241 avis sur 516." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 150 avis sur 516." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 76 avis sur 516." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 32 avis sur 516." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 17 avis sur 516." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Loes le 8 janv. 2024
Dear valued guest,Thank you so much for rating us a ten out of a ten!We hope to welcome you again soon.Warm regards,

10/10 Excellent

Alessandro

All good!!!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Team Leonardo le 8 oct. 2023
Dear Alessandro,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Warm regards,

10/10 Excellent

Corinne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hébergement en plein centre d’Amsterdam ! Calme, facile d’accès, la zone autour est attractive! Nous recommandons sans problème !
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Team Leonardo le 16 sept. 2023
Chère Madame Corinne,Merci beaucoup pour vos commentaires fantastiques et les paroles aimables que vous avez partagées à l'égard de notre personnel. Sachez que j'ai immédiatement partagé votre avis au sein de notre équipe. Merci encore d'avoir agrémenté notre journée!Nous attendons avec impatience votre prochaine visite et espérons la rendre encore plus mémorable que votre récent séjour.Cordialement,

4/10 Médiocre

PATRICK

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Leonardo Boutique Museumhotel Amsterdam City Cente le 24 août 2023
Dear Patrick,Thank you for taking the time to share your feedback. Please notice that we do take your feedback serious and try to improve. For your next stay please don’t hesitate to contact our reception if there is anything, we can do to make your stay even more to your liking. We hope to welcome you again.Sincerely,

8/10 Bien

Adrien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Tatjana - Team Leonardo Boutique Museumhotel le 5 août 2023
Dear Adrien,Thank you for taking the time to share your review and rating of your recent stay at our hotel. We greatly appreciate your feedback and are delighted to see that you had an overall positive experience.Guest satisfaction is our top priority, and we're glad to know that you enjoyed your time with us. We always aim to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and it's rewarding to see that we achieved that goal.If you have any specific suggestions or comments, we would love to hear them. Your insights are valuable to us, as they guide us in making necessary enhancements to better meet our guests' expectations.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of hosting you again on your next visit. Should you plan to return, please don't hesitate to let us know if there's anything we can do to make your stay even more enjoyable.Best regards,

8/10 Bien

MONIQUE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Front Office le 6 juin 2023
Dear Monique,Thank you for your stay and for taking the time and effort to write us your feedback regarding your recent stay with us.It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again when your travels bring you back to the area!Kind regards,Maria, Team Leonardo Boutique Museumhotel Amsterdam

8/10 Bien

PHILIPPE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Anna le 10 avr. 2023
Dear Philippe!Thank you very much for your review. I am glad to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again anytime soon to make your experience even better. Kind regards,Anna

10/10 Excellent

Nicole

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel de cet hôtel est particulièrement sympathique tout en étant très professionnel. Les petits déjeuners sont très généreux et bons et les aliments, d’une grande fraîcheur. Notre séjour à été des plus agréables. L’atmosphère amical y est pour beaucoup.
Séjour de 13 nuits en mars 2023
Réponse de Ronalsy le 3 avr. 2023
Dear Nicole,Thank you so much for this wonderful review, I'm glad to hear that you enjoyed your stay!We hope to welcome you again soon.Kind regardsTeam Leonardo Boutique

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien placé
Bel hôtel bien placé. Belle décoration moderne . Service impeccable . Manque d'isolation phonique entre les chambres. Nous avons dû changer de chambre à mi-séjour à cause de voisins trop bruyant.
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Kaya le 23 août 2022
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us. We are so happy to hear that you had a great stay, which I gladly pass to all my colleagues. We hope to welcome you again in the future!Warm regards,

8/10 Bien

Crescenza

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'hôtel est très bien situé dans le quartier des musées. Les chambres standardes sont très petites alors j'étais contente d'avoir payé un petit peu de plus pour la chambre deluxe. Un des points négatis était l'entrée de l"hôtel car il y avait une dizaone de marches à monter avec des valises pas très pratique .
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de Reception Leonardo Boutique le 10 mai 2022
Dear Crescenza, Thank you for staying with us! Your feedback is very valuable to us and will be shared with our staff accordingly. Unfortunately, the location of the hotel also comes with a cost, and that is indeed the room size. We will always take any feedback to improve our hotel in the future, so once more thank you for that. For now we hope to welcome you again when you visit Amsterdam. Kind regards, Annemijn Leonardo Boutique Museum Hotel

4/10 Médiocre

eric

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté et personnel et service
cet hôtel référencé en 4 étoiles sur expedia est en réalité un 3 étoiles. Chambre non conforme à notre réservation, nous avions réservé une chambre deluxe et ce n'en était pas une; Douche en panne. Nous avons pu changer de chambre après la première nuit, ensuite la prestation ménage n'as pas été faite comme précisé sur la page de l'hôtel. Très déçu, à fuir, il est absolument anormal qu'expedia surclasse un hôtel en terme d'étoiles, c'est trompeur !!
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Reception Leonardo Boutique le 10 mai 2022
Dear Eric, Thank you for staying with us! We are sorry to hear we didn’t meet your expectations during your stay. Your feedback is very valuable to us and will be shared with our staff accordingly. Unfortunately, the location of the hotel also comes with a cost, and that is indeed the room size. We will always take any feedback to improve our hotel in the future, so once more thank you for that. For now we hope to welcome you again when you visit Amsterdam. Kind regards, Reception Leonardo Boutique Museum Hotel

4/10 Médiocre

Margaux

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
VERY disappointing
The hotel is clean and the staff was nice. But the room was SO TINY !!! I had to go OVER the toilet to go into the shower !!!! Unacceptable for this price range. The breakfast was also terrible... not a lot of things and terrible cooking on the eggs. I do not recommend !
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Reception Leonardo Boutique le 10 mai 2022
Dear Margeux, Thank you for staying with us! We are sorry to hear we didn’t meet your expectations during your stay. Your feedback is very valuable to us and will be shared with our staff accordingly. Unfortunately, the location of the hotel also comes with a cost, and that is indeed the room size. We will always take any feedback to improve our hotel in the future, so once more thank you for that. For now we hope to welcome you again when you visit Amsterdam. Kind regards, Annemijn Leonardo Boutique Museum Hotel

8/10 Bien

Alexandra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Front Office le 21 avr. 2022
Hi, Thank you for staying with us! Great to hear you enjoyed your stay with us, we will always take any feedback to improve our hotel in the future. For now we hope to welcome you again when you visit Amsterdam. Kind regards, Marthijn Guest Relations Leonardo Boutique Museum Hotel

8/10 Bien

V

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'hotel était jolie et confortable
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Tyiesha - Team Leonardo Boutique Museumhotel le 8 mars 2022
Dear V, Thank you for you recent stay with us! We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us! We are looking forward to welcome you again soon in our hotel. Warm regards, Tyiesha

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Tyiesha le 15 nov. 2021
Dear guest, Thank you for your great rating of our hotel! We hope to welcome you back soon! Warm regards, Tyiesha - Team Leonardo Boutique Museumhotel

10/10 Excellent

Benjamin

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Tyiesha - Team Leonardo Boutique Museumhotel le 19 août 2021
Hi Benjamin, Thank you for your recent stay with us! We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us! We are looking forward to welcome you back again at Leonardo Boutique Museumhotel. Warm regards, Tyiesha

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
Un hôtel bruyant, un personnel désagréable
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Charlotte - Leonardo Boutique Museum Hotel le 18 juin 2021
Dear, First of all thank you for staying with us and for taking the time to share your experience. We are sorry to hear that you experienced noise, our apologies for this. Please do not hesitate to contact us to see if there is anything we can do for you. We also shared your review with our staff in order to mention your concerns and to improve constantly.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Demande nos préférence pour le lit, et cela n’as pas été respecté, attente d’une heure pour le service voiturier, parking dans la rue à 6€ de l’heure
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Marise - Leonardo Boutique Museumhotel Amsterdam le 17 juin 2021
Dear gast, Thank you for taking the time to write a review. We are sorry that your stay was not as you expected. We always try to give our guests the best service.We take feedback regarding our staff very seriously and we are sorry that you did not have the desired experience. We will share this within the team to prevent this from happening in the future. We hope we can welcome you in our hotel again soon to make your next stay much better as we want to. Kind regards, Marise - Leonardo Boutique Museumhotel

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel est très bien situé avec le tram juste derrière l’hôtel. Le personel est à l’écoute, la chambre était très propre. Par contre la chambre était trop petite on pouvait à peine circuler à 2, manque de place pour ranger les affaires oblige de les laisser dans la valise sous le lit
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de kelvin le 25 mai 2021
Dear, Thank you for taking your time to giving us feedback. We are glad to hear from you that you enjoyed the location and our staff. We hope to see you again soon, Kind regards, Kelvin- Leonardo Boutique museumhotel

2/10 Horrible

sonia

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Primero darme una habitación inferior a la que pagué, y aunque nos cambiaron, la limpieza es horrible. Decía si usted quiere que limpien su cuarto pídalo con anticipación . Pues bien, por favor necesito que limpien todos los días, tenemos alergias , y si son 6 días cambien al menos una vez más la ropa de cama. “ no hay problema, así será.” Solo estiraban los edredones, dejaban la basura y el Baño ni lo tocaban . Regrese y me quejé, se miraban entre ellos y decían si mañana se le limpiara bien. A propósito dejé un Tylenol que se me callo y cositas en el piso, próximo día igual nada. Veníamos de Madrid Y Barcelona y que hoteles, limpieza y atención excelentes y precios. Aquí fue el súper caro con un servicio pésimo . Solo destacó a una chica filipina Ana, única todo el tiempo fue cortés y amable al punto que me dijo, no se preocupe yo llego a su cuarto y remuevo la basura del baño. Por supuesto le dije que no, que dejara que los de la limpieza lo hicieran. Fue la única que delante mío llamó a los de la limpieza, que por supuesto ni caso hicieron. ESTE HOTEL ES UN NO ROTUNDO.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Katrin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Maria Bernadette

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved this Hotel. Situated in the Museum district, Leonardo Museum Hotel was within walking distance to many museums, restaurants, the canal, tours, transportation, and sites. The washroom was a little on the small side but clean. No conditioner for your hair, but we just bought some at the local grocery store. Breakfast at the Hotel was excellent. Staff was friendly, professional and friendly. We thoroughly enjoyed our stay here.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de SS le 15 avr. 2024
Dear Maria,Thank you so much for taking a moment to write this review. We are very happy to read that you had a great stay in our hotel! We hope we may welcome you again in our hotel soon again! Warm regards, Team Leonardo Boutique Museum Hotel

10/10 Excellent

Tamsin Samantha

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed in the Leonardo Boutique with my 2 children and the room was spacious enough to fit us all comfortably. The location was perfect for museums and restaurants as well as the park. The breakfast was delicious and staff very friendly and helpful. The only small thing was they had run out of cheese toasties on the day we checked out and needed lunch before travelling to the airport, which was a bit tricky with kids needing lunch, but otherwise I would highly recommend and I will definitely return without children at some point.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de SS le 7 avr. 2024
Dear Tamsin,Thank you very much for your review and your lovely comment. We are so happy for your lovely experience in our beautiful hotel and that you have been taken good care from our staff. We hope to welcome you again soon.Kind regards,Team Leonardo Boutique Museum Hotel

10/10 Excellent

Sreenivasa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location next to. Ryjks museum
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de SS le 7 avr. 2024
Dear Sreenivasa,Thank you so mcuh for your review, it was our pleasure welcoming you to our hotel. We hope to welcome you again and give u an even better experience.Kind regards,Team Leonardo Boutique Museum Hotel

8/10 Bien

Manuel Adan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente ubicación, lástima que mi habitación tuvo fallas en la puerta y nos tuvieron que cambiar a otra habitación más pequeña, los baños muy pequeños y no funcionaba el extractor de aire.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Maartje le 28 mars 2024
Estimado Huésped,Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.Atentamente,Team Leonardo Boutique

4/10 Médiocre

Claudia

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I did not like the room, its was too small, the bed were uncortable, the location was good. Thats it.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Maartje le 28 mars 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Team Leonardo Boutique

6/10 Satisfaisant

J

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
All's good for a central location hotel with this price. However the room did feel very dirty, it smells of carpet...the air in the room is very bad, even if you put the tag on to clean the room. They don't seem to clean it properly. The table still had bread crumbs from the last guest. The pillow smelled used too...
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Boutique Museumhotel le 26 mars 2024
Dear J,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you found our central location to be convenient for your needs.We sincerely apologize for the cleanliness issues you experienced in your room. This is definitely not up to our usual standards, and we will address this with our housekeeping team to ensure that proper cleaning procedures are followed diligently.Your comments are valuable to us, and we appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Team Leonardo Boutique Museumhotel

4/10 Médiocre

Lauren

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté
The room unfortunately was tiny, cramped & stuffy. The bathroom like a cupboard, the nets and blinds covered in mold. Cushions unfortunately had stains on, there was a humming /rumbling noise all night every night in the room, tiny window you could barely open. The cheapest toilet paper ive ever used! It was like sandpaper. I was so disappointed in our stay as it looks lovely online and inside the foyer. Wouldn't recommend if you like spending time in your room, and want to chill out as it's tiny! It is however in a nice area. And staff are helpful and welcoming.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Boutique Museumhotel le 26 mars 2024
Dear Lauren,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. We apologize for the discomfort you experienced with the room size, condition, and amenities. Cleanliness and comfort are a top priority for us, and we regret that we missed the mark during your stay. We will address your concerns with our housekeeping and maintenance teams to ensure improvements are made. We are pleased to hear that you found our staff helpful and welcoming. We hope you may consider giving us another chance in the future.Warm Regards,Team Leonardo Boutique Museumhotel

10/10 Excellent

Karen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Across from Rijks Museum and close to a green space, this hotel also was near canal cruises and yummy dining options.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Maartje le 28 mars 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Team Leonardo Boutique Museum

10/10 Excellent

Emma

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Incredible service & lovely stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Boutique Museumhotel le 26 mars 2024
Dear Emma,Thank you for your kind words! We are delighted to hear that you had an incredible service and a lovely stay with us. We hope to welcome you back to Leonardo Boutique Museumhotel Amsterdam C soon.Warm regards,Team Leonardo Boutique Museumhotel

10/10 Excellent

Angela

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice room and lovely staff. Lots of great restaurants and shops nearby.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Team Leonardo Boutique Museumhotel le 26 mars 2024
Dear Angela,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us, appreciated our nice rooms, and experienced the hospitality of our lovely staff. It's great to know that you found many wonderful restaurants and shops in the vicinity. Thank you for choosing Leonardo Boutique Museumhotel, and we hope to welcome you back soon!Warm Regards,Team Leonardo Boutique Museumhotel

6/10 Satisfaisant

shoko

Les points forts : Propreté et personnel et service
半地下の部屋はアムステルダムでは普通らしいが日本人にはやや不満 シャワーのみで、仕切りもカーテンもないため、かなり不快だった 朝食は美味だった
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Boutique Museumhotel le 26 mars 2024
Dear Shoko,Thank you for sharing your feedback with us. We are glad to hear that you enjoyed our breakfast offerings during your stay.We apologize for any discomfort you experienced in our semi-basement room. We will take your comments into consideration as we strive to improve our accommodations to better meet the needs and expectations of all our guests. Your feedback is truly appreciated, as it helps us to enhance the overall guest experience.We hope that despite these inconveniences, you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back and providing you with an improved experience in the future.Warm Regards,Team Leonardo Boutique Museumhotel

8/10 Bien

Emma

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schönes Hotel mit sauberen Zimmern Positiv war, dass man selber entscheiden konnte ob der Room Service kommen sollte oder nicht
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de SS le 4 mars 2024
Liebling EmmaVielen Dank für Ihre nette Bewertung, es war uns eine Freude, Sie in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen.Mit freundlichen GrüßeTeam Leonardo Boutique Museum Ho

8/10 Bien

Harrie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Goede prijs kwaliteit verhouding
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de SS le 23 févr. 2024
Dear Harrie, Thank you for your kind comment and your time, it was our pleasure to have you to our hotel, We hope to see you again soon.Kind regards,Team Leonardo Boutique Museum Hotel

10/10 Excellent

Hazel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very handy for visiting the Rijksmuseum and Van Gogh Museum, a short walk to area full of restaurants of all cuisines. Easy to walk to and around the canals. Express bus from airport drops off very nearby - tip - the return bus has a stop outside the Bols Museum or look for the Spar shop ( not so much the Marriott as the ticket suggests). Tap water drinkable, kettle in room and mini fridge. Nice decor. Friendly staff. ‘Cosy room’ absolutely fine for one - or two if not large people- bed against the wall on one side.Hotel is a few minutes walk from some of the canal cruise departures. I felt quite safe walking back to the hotel in my own. Didn’t try the breakfast or cafe but it looked nice.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de SS le 23 févr. 2024
Dear Hazel,Thank your very much for your kind review, we are so glad to hear that you enjoyed your time in Amsterdam and in our hotel, it was our pleasure having you in our hotel.Kind regards,Team Leonardo Boutique Museum Hotel

8/10 Bien

Armin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de SS le 19 févr. 2024
Dear Armin,Thank you for your review, it was our pleasure to welcome you to our hotel. We hope to welcome you again.kind regards,Team Leonardo Boutique Museum Hotel

10/10 Excellent

Winmar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de SS le 23 févr. 2024
Dear Winmar,Thank you for your nice review, It was our pleasure having you to our hotel. We hope to welcome you again.Kind refards,Team Leonardo Boutique Museum Hotel

2/10 Horrible

John

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de SS le 7 avr. 2024
Dear John,Thank you for your review, we sorry that your stay in our hotel did not match your expectations, is it something that we could improve? We hope to give us another chance and give you the best experience.Kind regards, Team Leonardo Boutique Museum Hotel

8/10 Bien

Lucie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very convenient, lovely staff and great room with a view to the museum.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de S le 17 févr. 2024
Dear Luci,It was our pleasure to have you in our hotel and thank you so much for your time and you kind review. We hope to see you again soon.Kind regards,Team Leonardo Boutique Museum Hotel

6/10 Satisfaisant

Cindy

Les points faibles : Équipements
The hotel was ok. Not great, not bad. Would I stay again, hmmmm maybe but I’d definitely see other options first
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de S le 17 févr. 2024
Dear Cindy,Thank you for staying with us and thank your review. We are sorry to hear that you did not have the best experience staying in our hotel. We hope to see you again and give you the best experience.Kind regardsTeam Leonardo Boutique Museum Hotel

10/10 Excellent

Susan Ellen

Voyage en couple
Excellent location ,fabulous for all museums wide variety of restaurants , and shopping choices
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de S le 17 févr. 2024
Dear Susan,It was our pleasure having you in our hotel, we would like to thank you for your kind review and your time. We hope to welcome you again in our hotel.kind regardsTeam Leonardo Boutique Museum Hotel

10/10 Excellent

Amelia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location (next to the Rijksmuseum), convenient to central Amsterdam, staff were incredibly helpful and kind. Good breakfast, too.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de S le 17 févr. 2024
Dear Amelia,Thank you very much for staying in our hotel. We woul like to thank you for your kind reviw and your time. We hope to welcome you again in our hotel.Kind regardsTeam Leonardo Boutique Museum Hotel

10/10 Excellent

John, Axbridge

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location. Could walk to attractions and restaurants. Close to tram stops to go further afield.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Kim le 30 janv. 2024
Dear John,Thank you for your amazing review!We are very glad that you were satisfied with your overall stay. It is very nice to see that you liked our location.Hopefully we can welcome you again very soon in our hotel to make your stay even better.With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

10/10 Excellent

stijn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kim le 27 janv. 2024
Dear Stijn,Thank you for your amazing review of our hotel.We are very glad that you were satisfied with your overall stay. Hopefully we can welcome you very soon to make your stay even better.With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Kim le 27 janv. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your review with us.We are very glad that you were satisfied with your overall stay. Hopefully we can welcome you again very soon in our hotel to make your stay even better!With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

10/10 Excellent

Chiho

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
チェックアウトの日、帰る準備をしていたらホテルが停電した。びっくりはしたが宿泊中は常に快適に過ごせたのでそれ以外は良かったと思う。
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Kim le 27 janv. 2024
Dear Chiho,Thank your amazing review!We are very glad that you were satisfied with your overall stay. Hopefully we can welcome you again very soon in our hotel to make your stay even better!With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

10/10 Excellent

Julia

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kim le 27 janv. 2024
Dear Julia,Thank you for sharing your review with us.We are very glad that you were satisfied with your overall stay. Hopefully we can welcome you again very soon to make your stay even better.With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bella struttura moderna e accogliente
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kim le 27 janv. 2024
Dear Daniel,Thank you for giving us a review from your stay.We are very glad that you were satisfied with your overall stay. Hopefully we can welcome you again very soon to make your stay even better.With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kim le 27 janv. 2024
Dear guest,Thank you for great review!We are very glad that you were satisfied with your overall stay. Hopefully we can welcome you again very soon to make your stay even better.With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

10/10 Excellent

Valerie

Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Kim le 27 janv. 2024
Dear Valerie,Thank you for your amazing review!We are very glad that you were satisfied with your overall stay. Hopefully we can welcome you again very soon in our hotel to make your stay even better!With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel