Avis
9,2
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
13 févr. 2023
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Eduardo - Duty Manager le 12 avr. 2023
Hi Laura, Thank you for your amazing review and for such high score.Thank you again for choosing Cityden and we hope to welcome you back in the future!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 août 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Agréable séjour à Amsterdam
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Eduardo - Front Office Supervisor le 2 nov. 2022
Dear guest,Thank you for your feedback.We are glad that you enjoyed our spacious apartments and the hotel surrounding area.Our hotel policy clearly states that the amount of your accomodation will be charged 24 hours prior to your arrival under a fully flexible rate. Regarding your question about the deposit, our policy also states that a damage fee will be charged on sight, 50 if you book a Studio room and 150 if you book a 1BR and/or a 2BR apartment. The refundof this amount usually takes 3 to 5 business days, this also differs from bank to bank. I hope this has not affected your level of satisfaction with our hotel.Warm regards
10/10 Excellent
Benjamin, AUBY
16 août 2022
Benjamin
Séjour de 2 nuits en août 2022
8/10 Bien
Baptiste
3 sept. 2021
Baptiste
Séjour de 7 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Moussa
Voyage en groupe
25 mai 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Moussa
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de Front Office le 25 mai 2021
Dear Moussa
Thank you for taking the time to write us a review. We are delighted that everything has been satisfactory and that you have enjoyed your experience with us.
We hope to welcome you again at Cityden The Garden soon.
Warm Regards
10/10 Excellent
Meriem fatma
Voyage en groupe
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meriem fatma
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Tristan - Cityden le 19 mars 2020
Hi Meriem Fatma,
A 10 out of 10, thank you so much!
We are happy to see you enjoyed your stay at Cityden.
Enjoy your day.
Groet,
Tristan
Cityden
10/10 Excellent
David
Voyage en groupe
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Shannon - Cityden the Garden le 4 janv. 2020
Dear David,
We are very happy to hear that. Thank you for your stay and we hope we see you next time! :)
Kind regards,
Shannon
8/10 Bien
Chantal
Voyage en groupe
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chantal
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Ebony, Cityden The Garden le 19 janv. 2020
Dear Chantal,
Thanks for your nice feedback. We're glad you had a nice stay with us. We hope to be of assistance the next time you are in Amsterdam.
Kind regards,
10/10 Excellent
Maurice
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
otel a recommander
Maurice
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Ebony, Cityden The Garden le 19 janv. 2020
Dear Maurice,
Thank you for your warm feedback, it's very nice to know that you enjoyed your time in Cityden The Garden. Did you know that at reception we sell not only the GVB travel cards but tickets for other attractions all through the City? Next time you visit you'll be able to make sure you can visit everywhere with ease.
Kind regards,
10/10 Excellent
Thuillier, Blangy-sur-Ternoise
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté et équipements
Thuillier
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Emma, Cityden The Garden le 10 janv. 2020
Dear Thuillier,
Thank you for your review! We are thrilled to see that you have enjoyed staying with us. We hope to see you again in the future. Best regards,
8/10 Bien
laurie
17 déc. 2019
laurie
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Salomé
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Salomé
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Ebony, Cityden The Garden le 19 janv. 2020
Dear Salomé,
Thank you for providing us with your feedback. It's great to see that you enjoyed your stay with us. We will keep working hard so that your next visit will be just as memorable.
Best wishes,
10/10 Excellent
Christelle
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christelle
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Ebony, Cityden The Garden le 13 nov. 2019
Dear Christelle,
Thank you for your kind review. We hope you had fun while visiting The Netherlands!
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Ebony, Cityden The Garden le 13 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to provide your review. We're thrilled to see you enjoyed your stay.
Kind regards,
8/10 Bien
Christian
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend 3 jours
Christian
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Ebony, Cityden The Garden le 10 nov. 2019
Dear Christian,
Thank you for your review. We are happy to hear that your long weekend was enjoyable with us.
Please note that while the parking onsite is free at night, during the day it is best to park at the near by garage. As it is much cheaper and only 100 meters away.
Kind regards
8/10 Bien
Antoine
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antoine
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Olivia, Cityden the Garden le 15 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for your kind review. We hope you enjoyed your stay with us and had a fun trip to Amsterdam!
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Olivia, Cityden the Garden le 15 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review. We hope you enjoyed your stay in Amsterdam.
Kind regards,
10/10 Excellent
V
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Apparthotel très spacieux et très agréable calme
V
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Emma, Cityden The Garden le 25 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking your time to provide us with your experience. It is nice to hear that you enjoyed our spacious apartment designs. We are happy to know that enjoyed your stay and hope to see you soon!
Best regards,
8/10 Bien
Maxime
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maxime
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Ebony, Cityden The Garden le 26 juin 2019
Dear Maxime,
Thank you for taking the time to provide your feedback. I hope you had fun while you were in Amsterdam.
Kind regards,
8/10 Bien
Marié-pauline
11 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marié-pauline
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Ebony, Cityden The Garden le 17 juin 2019
Hi Marie-Pauline,
Thank you for taking your time to leave us a review score. I hope you had a chance to visit one of Amsterdam's many Amazing museums!
Best wishes,
10/10 Excellent
Joel
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joel
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Cityden The Garden le 29 mai 2019
Thank you for leaving a review score for us.
We hope will have the opportunity to host you again in the future.
Kind regards,
Ebony, Cityden The Garden
2/10 Horrible
James
Voyage en famille
19 mai 2019
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Cityden The Garden le 29 mai 2019
Hi James,
We’re sorry to see that your stay did not meet your expectations. Please feel free to reach out to us to let us know how wee could have improved your experience.
I hope you enjoyed your time exploring Amsterdam.
Kind regards,
Ebony, Cityden The Garden
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Cityden The Garden le 29 mai 2019
Thank you for your kind feedback. It is nice to to see you enjoyed your stay!
I hope you had fun exploring Amstelveen and Amsterdam.
Kind regards,
Ebony, Cityden The Garden
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Cityden The Garden le 29 mai 2019
Thank you for taking the time to provide a review for us. We’re pleased to know you enjoyed your stay.
Kind regards,
Ebony,Cityden The Garden
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
marwen
14 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marwen
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
ELODIE
7 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
ELODIE
Séjour de 2 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Sandrine
2 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandrine
Séjour de 1 nuit en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Valentin
20 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good Advice on cityden hotel
Valentin
Séjour de 2 nuits en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Emma
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jean
Voyage d’affaires, Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Arno Bracke le 17 mai 2024
Dear Jean,Thank you so much for your kind words!We're absolutely thrilled to hear that you had a wonderful time with us. Making our guests happy is what motivates us every day, and knowing that we succeeded in making your stay enjoyable means the world to us.We're already looking forward to the opportunity to welcome you back soon!Kind regards,Arno BrackeSenior Guest Service Manager
8/10 Bien
HUSAM
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
HUSAM
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Arno Bracke le 17 mai 2024
Dear Husam,Thank you for sharing your feedback with us!We're delighted to hear that you had a comfortable and enjoyable stay with us. Your positive experience means the world to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotels in the future.Best regards,Arno BrackeSenior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Stuart Nigel
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart Nigel
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de ar le 17 mai 2024
Dear Stuart,Thank you so much for your lovely feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed both the room and the location of our hotel.Creating a comfortable and welcoming atmosphere for our guests is our top priority, so it's wonderful to know that you found the room to your liking. We take great pride in providing cozy accommodations that feel like a home away from home.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future. If there's anything we can do to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,Arno BrackeSenior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Edo, Luanda
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edo
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Arno Bracke le 7 mai 2024
Dear Edo,We truly appreciate you sharing your experience with us.It brings us great joy to hear that you had a fantastic time during your stay. Ensuring your happiness and comfort is our utmost priority, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon.Best regards,Arno BrackeSenior Guest Service Manager
2/10 Horrible
Maryam
6 mai 2024
Maryam
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Arno Bracke le 21 mai 2024
Dear Maryam,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We deeply regret that your experience did not meet your expectations, and we would appreciate the opportunity to address your concerns.Your satisfaction is our top priority, and we would like to personally discuss the details of your stay and what we could have done better. We would also like to explore ways to make amends for any inconvenience you may have experienced. We attempted to reach out to you via phone to discuss the matter further and arrange appropriate compensation, but unfortunately, we were unable to connect. However, we would still like to connect with you to address your concerns and ensure your satisfaction.Please feel free to reach out to us at your earliest convenience by emailing us or calling us back. We eagerly await the opportunity to speak with you and make things right.Once again, we apologize for any inconvenience you experienced during your stay, and we look forward to the opportunity to regain your trust.Warm regards,Arno BrackeSenior Guest Service Manager
8/10 Bien
Shoichiro
28 avr. 2024
Shoichiro
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Arno Bracke le 21 mai 2024
Dear Shoichiro,Thank you for sharing your rating with us!We're delighted to hear that you had a comfortable and enjoyable stay with us. Your positive experience means the world to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotels in the future.Best regards,Arno BrackeSenior Guest Service Manager
10/10 Excellent
Dini
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dini
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Eduardo | Duty Manager le 12 avr. 2024
Dear Dini,We are thrilled to receive your positive feedback.We appreciate it very much since it is a major motivation for our team to improve ourselves.We hope to be able to welcome you back to our property soon. Warm regards,
10/10 Excellent
ana
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Eduardo | Duty Manager le 12 avr. 2024
Dear Ana,We are thrilled to receive your positive feedback.We appreciate it very much since it is a major motivation for our team to improve ourselves.We hope to be able to welcome you back to our property soon. Warm regards,
10/10 Excellent
Masao
Voyage en famille
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Masao
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Eduardo Duty Manager le 27 mars 2024
Dear Masao ,Thank you for your positive feedback!We cannot be happier to hear that your stay with us meet your best expectations and that you are pleased with the experience. We are looking forward to be able to welcome you back to our property soon!Warm regards,
10/10 Excellent
José de Jesús
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
José de Jesús
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Eduardo | Duty Manager le 27 mars 2024
Dear Jose ,Your positive feedback is much appreciated!We are happy to know that you've enjoyed your stay with us and we hope to be able to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Alicia
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Great place!
Alicia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Fleur le 26 févr. 2024
Dear Alicia,Thank you for your positive feedback!We cannot be happier to hear that your stay with us meet your expectation and that you are pleased with the experience. We are looking forward to be able to welcome you back to our property soon!Warm regards,Fleur Hotelmanaer
10/10 Excellent
Emina, San Jose
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emina
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Fleur le 22 févr. 2024
Dear Emina,Looks like we have made a good impression on you!Thank you so much for your positive feedback. We are glad that you've enjoyed your stay with us.We wish to meet you again and welcome you back to our property. Warm Regards, Fleur Hotelmanager
6/10 Satisfaisant
Chelsea
11 févr. 2024
Chelsea
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Eduardo Duty Manager le 27 mars 2024
Dear Chelsea,Your positive feedback is much appreciated!We are happy to know that you've enjoyed your stay with us and we hope to be able to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Janis
28 janv. 2024
Janis
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Eduardo Duty Manager le 27 mars 2024
Dear Janis,Your positive feedback is much appreciated!We are happy to know that you've enjoyed your stay with us and we hope to be able to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Andrei Leonard
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrei Leonard
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Quinn Do le 12 janv. 2024
Dear Andrei,We are thrilled to receive your positive feedback.We appreciate it very much since it is a major motivation for our team to improve ourselves.We hope to be able to welcome you back to our property soon. Warm regards,Quinn DoGuest Happiness Manager