Façade de l’hébergement - soirée/nuit

Avis sur Litore Resort Hotel & Spa - All Inclusive

5 out of 5
Litore Resort Hotel & Spa - All Inclusive
Karaburun Mevkii, Okurcalar, Alanya

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 20 avis sur 33." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 7 avis sur 33." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1 avis sur 33." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 33." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 33." "

9,0/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Jaouad

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très belle hôtel service au top belle vue sur la mer personnel agréable séjour magnifique
Séjour de 10 nuits en août 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel au top!!!!
Séjour de 8 nuits en mai 2021
Réponse de Guestrelation Team le 31 mai 2021
Dear Guest Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

Azem

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Insgesamt durchaus empfehlenswert
Séjour de 5 nuits en août 2023

4/10 Médiocre

Mouhammad

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Staff were arrogant and not helpful.
Séjour de 3 nuits en août 2023

4/10 Médiocre

Ayodeji

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

ivan farias

Séjour de 3 nuits en juin 2023

8/10 Bien

KJ

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall a very good stay. We stayed 3 nights. Check in was ok. The receptionist seemed suprised that we were only staying 3 nights, had a turkish bank card and spoke English. The rep at the hotel was suprised we didnt want to go on excursions. Having already been in Alanya before we have done the excursions and we were there just to relax. The rest of the stay was great. Everyone was friendly. Buffet food in the evening was good. Would come back again.
Séjour de 3 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Lorin

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trevlig samt hjälpsam personal. Fräscha rum, bra mat samt stor pool.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Sara

Séjour de 5 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Salar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great All-Inclusive resort. I didn't like the food quality.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

Carina

Voyage en groupe
Les points faibles : Équipements
Sehr laut. Zimmer sind sehr hellhörig. Am Pool Dauerbeschallung mit lauter Musik. Sauberkeit der Zimmer könnte besser sein. Essen war gute Auswahl. Sehr gut ist der Spaß-Bereich. Kein Hotel für Ruhesuchende
Séjour de 7 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Mushegh

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Glorious
I had a wonderful experience at the Litore Resort and Spa. Every staff member I encountered, from the valet to the check- in to the cleaning staff were delightful and eager to help. The best hotel I’ve ever been privileged enough to stay at. Gorgeous building, and it only gets more breathtaking when you walk in. High quality rooms and high quality service.I highly recommend this hotel for anyone visiting here.Many thanks to animation team especialy Firat Mimi and the bar stuff in the beach Seda and Muhamed.Many thanks desk stuff Mehmet and Bejda Many many thanks to restaurante chef for the wonderful meal and service. Thank you!
Séjour de 9 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Alev

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

inci

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Guestrelation Team le 5 août 2021
Dear Guest Thank you for choosing our hotel. We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

Halil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
muhteşem bir tatildi
manzarası yemekleri konforu temizliği plajı etkinlikler her şey çok güzeldi çalışanlar çok ilgili yardımsever özellikle girişte güvenlikte çalışan şeyma hanım çok yardımcı oldu memnun kaldık herkese tavsiye ederiz
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Guestrelation Team le 21 juil. 2021
Değerli Misafirimiz Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak yapmış olduğunuz güzel yorumlar için çok teşekkür ederiz. Otelimizden ve hizmetlerimizden memnun kalmanız bizleri çok mutlu etti. Sizleri her zaman otelimizde görmekten ve ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla

10/10 Excellent

Abdelali

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
After 2 years I returned to this place.
It was a pleasant stay as always. The service is very good and the guys of BMK Suites are very kind. Till the next time amca!
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Guestrelation Team le 21 juil. 2021
Dear Guest Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Best Regards

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
The hotel is nice but I will not consider it a 5 star I will give it 3 1/2 star because the food is not that good and some of the rooms doesn’t have WiFi and some of the staff didn’t treat all customers equally it depend where u come from
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really it is a nice and clean and good chef we love that property I recommend it to any body ho want tonrelax and enjoy, stuff are so friendly.
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Guestrelation Team le 29 mai 2021
Dear Guests Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en septembre 2020

10/10 Excellent

Daniel, Berlin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nette Bedienung, sauber, eindrucksvoll.Wir waren begeistert. Auch in dieser Zeit solch einen Luxus zu bekommen. Auch für Corona Tests ist gesorgt.
Séjour de 8 nuits en août 2020
Réponse de Guestrelation Department le 10 sept. 2020
Dear Guest We would thank you for taking time and leave this nice comment. We are very happy to hear that you had enjoy with your stay. We would love to welcoming you again in the future. Many Regards

8/10 Bien

Abdullah, Geneve

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tavsıye edlicek bir yer güzel ve temiz Kaliteli personel
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Guestrelation Departmant le 10 sept. 2020
Değerli Misafirimiz Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak yapmış olduğunuz yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizden ve hizmetlerimizden memnun kalmanız bizleri çok mutlu etti. Sizleri her zaman otelimizde görmekten ve ağırlamaktan mutluluk duyarız.

10/10 Excellent

Sujit

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic place and well suited for our needs and luxury. Just a couple of points 1: If you book two family suites, please do not expect them adjacent. They will be on different floors or other opposite parts of hotel. 2: Do not carry Liras. Everything sold in resort, shops, taxi etc is in Euros. 3: Avoid one of the ladies in the SPA. The other two at reception were very very helpful which compensated for the rudeness. She is fixated at returning the towels by 7 pm but was no reason to yell at my daughter for late/next day return. 4: Do not miss the hospitality at the Beach and enjoy the water sports. The water sport company takes card payments which is very handy. 5: Food can be monotonous if you eat all four meal. We tended to have just two meals most times. Vegetarian option was very limited on a couple of days. 6: Barmaids and barmen were very friendly and special thanks to the person in patisserie who provided us with unlimited Turkish tea while we played cards/family games. We did tip all these people handsomely. Patisserie is a fantastic place open 24 hours in case hunger strikes in the middle of the night. 8: The hotel is 100kms i.e. 1 hour 50 ride. We booked a HOPPA transfer return for £80 from Antalya airport. Please make sure that on return you book departure an hour earlier than suggested by the company as the whole check in and security process takes hours in Antalya Will definitely go again for the hospitality.
Séjour de 7 nuits en août 2019

10/10 Excellent

baris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Keyifli bir tatil
Otel gayet güzel yeni personeller güler yüzlü keyifli zaman geçirmek isteyenler tercih edebilir
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Litore Ailesi le 9 sept. 2019
Değerli misafirimiz. Öncelikle tesisimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı çok teşekkür ederiz. Bizlere vakit ayırıp, memnuniyetinizi bildirdiğiniz için çok teşekkür ederiz. Sizleri ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız, tekrar görüşmek dileğiyle. Saygılarımızla

10/10 Excellent

Grahamc

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely friendly staff a great mix of people we made loads of new friends. Food was excellent and good choices.
Séjour de 8 nuits en juin 2019
Réponse de Litore Team le 11 juil. 2019
Dear Guest Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 Bien

Hamad

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nice hotel with pretty view to the sea, The water slides did not work, there were not many activities... just nice, The food is acceptable, some of it is spicy
Séjour de 4 nuits en septembre 2018

10/10 Excellent

Lone

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Skønt hotel
Jeg kan varmt anbefale hotellet, som er smukt og rent. Fine pools og hyggelig lille strand-"lagune". Fine og hyggelige "slænge-stole" rundt omkring. Der var altid ledige og afryddede borde i restauranten, baren osv. - og buffeten var meget lækker. Man kunne smage, at kokkene smagte maden til inden servering. God service - hurtig check-in og simpelthen bare nogle skønne dage.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Zarina Özyetim le 18 août 2018
Dear Lone, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 Bien

huseyin, den haag

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
eten
op alles na heeft bij mij alleen eten slecht gescoord. teveel en te vaak standaard eten, meer gericht op rusisch dan traditioneel turks of iets dergelijks.
Séjour de 9 nuits en juillet 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en juillet 2018

4/10 Médiocre

Mustafa

Les points forts : Propreté
Berbat
Otel yeni guzel fakat yemekleri berbat lokanta kapasitesi yetersiz havuz başı şezlonglar yetersiz uç gun kaldım havuza giremedim kesinlikle tavsiye etmiyorum berbat bi otel
Séjour de 3 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

chris, w

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel.
Stunning hotel. Beautiful rooms. Very clean. Staff are lovely, especially Abdullah in the restaurant and snack bar, he's so friendly and remembers names of guests. Food is great. Always a huge amount of choice. Meat, fish, vegetarian and every night is a different theme. Lots of fun activities and shows if that's your thing.
Séjour de 4 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
3 günlük kısa ve güzel bir tatil yaptık
otel herseyiyle mükemmeldi animasyon ekibinden calisanina kadar herşey çok iyiydi özellikle oğulcan bey'e ilgisinden dolayi teşekkür ederim
Séjour de 3 nuits en juin 2017

8/10 Bien

Jukka

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
All-inclusive "self service"-henkilökunta muutamaa tähteä lukuunottamatta kokematonta (kevät 2017), ranta ja alue ei sovellu liikuntarajoitteisille, mutta baari ja snack palvelut sielläkin, näyttävät uudet tilat, itänaapurit suurin edustettu vierailijaryhmä, näyttävä spa-osasto jossa ammattitaitoista hieronttaa, ruoka varsin Turkkilaispainotteista

2/10 Horrible

Helen, Borås

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Urusel service och uppgifter som inte stämmer,
Hälften av informationen om hotellet stämmer inte...Det står ex ingenstans att alla restauranger utom buffén har säsongsöppet,,och då BARa om det finns över 10 bokningar/kväll. Det finns inga yogaklasser eller pilatesklasser som det står,,heller ingen minibar på rummet eller kaffe/tekokare. När vi kom kunde de inte hitta vår bokning och jag stod i receptionen i över en timme,,vi hade bokat ett rum med jacuzzi,,vilket vi fick,, men vattnet var så kallt att det inte gick att använda den..jag sa till vid tre tillfällen och först vid tredje gången blev det åtgärdat,,då var det EN dag kvar tills vi skulle hem! När jag påpekade allt som stod skrivet på olika sidor om hotellet och inget stämde menade man på att det inte var deras fel! Den ena kvinnan på guest relations var fullständigt omöjlig att ha att göra med! Jag fyllde 50 år under resan och de förstörde min födelsedag fullständigt! Eftersom vi vid ankomst fått reda på att Sushirestaurangen skulle vara öppen den 1 april (min födelsedag) bokade vi in oss där. Jag förklarade att ingen i familjen åt kött eller kyckling,,bara fisk och skaldjur. På min födelsedag gick vi ner och frågade när restaurangen skulle öppna,,varpå vi fick svar att det skulle den inte! Hon bokade in oss på ottomanska restaurangen. När vi kom dit hade de i och för sig dukat fint med blommor på bordet,,men all mat var lammkött, kyckling mm! Hon sa då att hon inte visste att vi inte åt kött! Trots att vi haft en diskussion på säkert 10 minuter om det!