Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Daniel
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Syed le 16 mars 2019
We sincerely appreciate your feedback. It provides us with the information needed to correct problems and improve the services we offer to our guests.
8/10 Bien
Stephane
30 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephane
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
Nans
7 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommended in Al Ain
Nans
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Armin le 9 août 2018
Dear Expedia.com member,
We greatly appreciate that you took time to rate us. It is our pleasure to have you with us and we would love to welcome you back as our guest again in the near future.
Sincerely yours,
Armin H. Weller
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
bruno, libourne
19 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bruno
10/10 Excellent
philipp, Toulouse
13 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Affaires
philipp
8/10 Bien
bernard, montpellier
19 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super
bernard
Réponse de Luciano Scelza le 28 mars 2015
Dear Mr. Bernard thanks a lot for your review.
We much appreciated your positive comments about our valet parking service and we are glad that you enjoed your stay at Al AIn Rotana.
We are all looking forward to welcoming you again at the Al Ain Rotana Hotel.
Best regards,
Luciano Scelza
Executive Assistant Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 janv. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
16 avr. 2024
Kelly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pierre le 22 avr. 2024
Dear Kelly,Thank you for taking the time to share your feedback on Expedia following your recent visit at Al Ain Rotana!We are delighted to read your great review post your stay. It is most encouraging for us to receive such praises and gives us great pleasure to know that you thoroughly enjoyed your stay.Your review has been shared with the entire team especially Nader and I am sure that they will appreciate your kind words and compliments very highly.We all look forward to welcoming you back to Al Ain Rotana in the future.Best regards,Pierre ZayounGeneral Manager
2/10 Horrible
Madiha
16 avr. 2024
Madiha
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pierre le 22 avr. 2024
Dear Madiha,Thank you for providing your ratings. We appreciate the time you have taken and would love to hear more from you. Your feedback is important to us so we can serve you even better in the near future. Looking forward to having you again as a guest in our hotel.Best regards,Pierre ZayounGeneral Manager
10/10 Excellent
László
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
László
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pierre le 22 avr. 2024
Dear László,Thank you very much for your review on Expedia. I am happy to learn that your experience was a remarkable one. I wish to sincerely thank you for your feedback and look forward to welcoming you again in the not too distant future.Best regards,Pierre ZayounGeneral Manager
2/10 Horrible
Eldar
26 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Nice building, terrible service
Eldar
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Pierre le 2 mars 2024
Dear Mr. Kahramanov, Thank you very much for your recent stay and for participating in our satisfaction survey. I was disappointed to read your comments and I do apologize that you had to wait a long time in order to receive a second set of amenities. This is certainly not the service quality we want our valued guests to have in our property. We will take your comments further and address it with the respective department managers to improve this aspect of your stay and ensure that you will not have such inconvenience going forward. As well we have updated your profile to ensure that the room is set to your expectations next times. As a gesture of sincerity and as an apology for the inconvenience you had during this stay, I would like to offer you a complimentary upgrade on your next reservation, and I look forward to welcoming you back in our property.I stay at your disposal for further assistance. Sincerely, Pierre Zayoun General Manager
2/10 Horrible
Madiha Fathi Ibrahim
Voyage d’affaires
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The site manipulated my booking date,took my moneyandrefusetocorrectthedateandrefundIdidnotstayinthehotelmyverypoorratingsreflectsmyfrustrationfromHotelcom
Madiha Fathi Ibrahim
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Pierre le 2 mars 2024
Dear Madiha Fathi Ibrahim,Thank you very much for getting in touch with us. We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced. Your feedback is highly appreciated. Once again, thank you for highlighting this matter to us. We look forward in welcoming you in the near future.Best regards,Pierre ZayounGeneral Manager
10/10 Excellent
Reem
Voyage en groupe
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reem
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
SANG KEUN, Daejon
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SANG KEUN
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Pierre le 6 mars 2024
Dear SANG KEUN,Thank you for your feedback online. I am so glad that you liked our facilities and services in the hotel. We are happy to serve you and hope to welcome you back for another pleasant stay soon.Best regards,Pierre ZayounGeneral Manager
10/10 Excellent
James, Harrow
Voyage d’affaires
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Pierre le 6 mars 2024
Dear James,Thank you very much for your review on Expedia. We are thrilled to hear that you had a satisfying stay with us, and we appreciate your positive feedback. At our hotel, we strive to provide our guests with exceptional service and a comfortable, relaxing experience. We are pleased to hear that we were able to meet your expectations during your stay with us. Your comments have been shared with our team, who take great pride in providing excellent service and creating memorable experiences for our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future.Best regards,Pierre ZayounGeneral Manager
10/10 Excellent
James
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
AMER
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AMER
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Samar
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Samar
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Hazim, Riyadh
Voyage en couple
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hazim
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Pierre Zayoun le 4 janv. 2024
Dear Hazim,Thank you for sharing your feedback on Expedia.It is always rewarding to receive such praise regarding our products and services. Compliments like yours keep us all very motivated in creating an amazing experience for our guests.The whole team looks forward to welcoming you back soon.Best regards,Pierre Zayoun
10/10 Excellent
ashish
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ashish
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Amira
Voyage en famille
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amira
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
DANGQI
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DANGQI
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Pierre le 31 déc. 2023
Dear DANGQI,Thank you for the excellent rating. We are certainly pleased to have you as our guest here in our hotel. We hope to welcome you back for another pleasant stay soon.Best regards,Pierre Zayoun
4/10 Médiocre
Michael
6 déc. 2023
Michael
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Mohamed
5 déc. 2023
Mohamed
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Miguel
Voyage en famille
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect Hotel For Families
Miguel
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Pierre le 24 nov. 2023
Dear Miguel,Thank you for sharing your feedback regarding your visit with us on Expedia.It is delightful to know that you have enjoyed your visit with us and I am very proud that my team continuously go above and beyond to ensure that we create everlasting memories for our guests.Thank you once again and we look forward to welcoming you back at Al Ain Rotana.Best regards,Pierre ZayounGeneral Manager
10/10 Excellent
Aoife
Voyage en couple
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aoife
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Pierre le 21 nov. 2023
Dear Aoife,Thank you for your positive review on Expedia.It gives me much pleasure to read your comments. I must say, I am very proud to have such a team like ours as we work together in creating amazing experiences and everlasting memories for our guests.I am certain that the whole team looks forward to having the opportunity to welcome you back here at Al Ain Rotana.Best regards,Pierre ZayounGeneral Manager
10/10 Excellent
Donald
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Pierre le 27 oct. 2023
Dear Donald,Thank you for sharing your feedback regarding your visit with us on Expedia. It is delightful to know that you have enjoyed your visit with us and I am very proud that my team continuously go above and beyond to ensure that we create everlasting memories for our guests.Thank you once again and we look forward to welcoming you back at Al Ain Rotana.Sincerely yours,Pierre ZayounGeneral Manager
10/10 Excellent
Osama
Voyage en famille
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Osama
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Pierre le 27 oct. 2023
Dear Osama,Thank you for sharing your feedback on Expedia.It is extremely rewarding to read about your experience. Your kind words will be shared with our colleagues to inspire them to continue to provide an exceptional service to our guests.Thank you once again for your feedback and we look forward to welcoming you in a not too distant future.Sincerely yours,Pierre ZayounGeneral Manager
10/10 Excellent
Mohamed
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohamed
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Pierre le 27 oct. 2023
Dear Mohamed,Thank you for taking the time to rate us. It's a pleasure to have you with us. We would love to welcome you back as our guest again in the near future.Sincerely yours,Pierre ZayounGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
LUIS
Voyage en famille
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
long weekend
LUIS
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Pierre le 27 oct. 2023
Dear Luis,We are certainly pleased to have you as our guest here in our hotel and appreciate the excellent rating you provided. We hope to welcome you back for another pleasant stay with us.Sincerely yours,Pierre ZayounGeneral Manager
8/10 Bien
Benoy Thomas
Voyage en famille
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benoy Thomas
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Nicolas
Voyage en famille
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Am amazing staycation.
Nicolas
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Pierre le 3 juil. 2023
Dear Nicolas, I am really pleased to read your positive comments on our products and services. It is comments such as yours that motivate all of us to consistently provide an exemplary service to all our guests.Thank you once again and we look forward to welcoming you back at Al Ain Rotana.Best regards,Pierre ZayounGeneral Manager
10/10 Excellent
John
Voyage d’affaires
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful place.
John
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Pierre le 20 juin 2023
Dear John, We are certainly pleased to have you as our guest here in our hotel and appreciate the excellent rating you provided. We hope to welcome you back for another pleasant stay with us.Best regards,Pierre ZayounGeneral Manager
10/10 Excellent
Madiha
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Madiha
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Pierre le 20 juin 2023
Dear Madiha, Thank you for your excellent rating and I am glad that you appreciate our hotel. We certainly look forward to welcoming you again in our hotel.Best regards,Pierre ZayounGeneral Manager
10/10 Excellent
Emad, Springfield Gardens
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emad
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Jamal
Voyage en famille
22 mars 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jamal
Séjour de 1 nuit en mars 2023
2/10 Horrible
Omar
Voyage en groupe
6 sept. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
I did not like it.
Omar
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
6/10 Satisfaisant
Tariq
Voyage en famille
4 sept. 2020
Tariq
Séjour de 1 nuit en août 2020
4/10 Médiocre
Rohan
Voyage en famille
23 août 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Nice place but attention to guest request required
Rohan
Séjour de 1 nuit en août 2020
10/10 Excellent
Junyoung
22 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best choice
Junyoung
Séjour de 1 nuit en mars 2020
6/10 Satisfaisant
Andrew
Voyage en famille
8 mars 2020
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Weekend getaway
Andrew
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Meghan
Voyage en groupe
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Dissapointed
Meghan
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Ammar
Voyage en famille
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ammar
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
2/10 Horrible
Majed
Voyage d’affaires
17 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Majed
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Vinod
Voyage d’affaires
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vinod
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
21 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Greg
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Greg
Séjour de 2 nuits en novembre 2019