Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Alison
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alison
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
James
13 juin 2023
James
Séjour de 2 nuits en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Dana
29 mars 2023
Dana
Séjour de 3 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Robert
Voyage d’affaires
18 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Matthias Ramer le 19 févr. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your perfect rating. We are very happy to hear, that you enjoyed your stay. We would really appreciate to welcome your soon again and wish you in the meantime all the best! Sincerely yours Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Karen
Voyage en groupe
5 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Matthias Ramer le 5 févr. 2023
Dear Guest, thank you for your feedback. We are happy to see that you had enjoyed your stay.Best regardsMatthias RamerGeneral Manager
10/10 Excellent
Elena
Voyage d’affaires
24 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Found my favourite Zurich hotel! Amazing!
Elena
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Matthias Ramer le 25 janv. 2023
Dear Guest, we are happy to see that you had a perfect stay with us, especially our new rooms. We looking forward to welcome you soon again and wish you all the best.
8/10 Bien
Marianne
11 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marianne
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Matthias Ramer le 17 déc. 2022
Dear Guest, thank you very much for your feedback. We are very glad to hear that you had an enjoyable stay.Best regardsMatthias RamerGeneral Manager
10/10 Excellent
Yee Fei
31 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yee Fei
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Gillian
29 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gillian
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Jay
20 sept. 2022
Jay
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Matthias Ramer le 22 sept. 2022
Dar Guest, We are very glad to hear that you had an enjoyable stay. We looking forward to welcome you soon again and wish you all the best. With kind regards Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Renata
Voyage en famille
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maravilhoso hotel em Zurique!
Renata
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Réponse de Matthias Ramer le 22 sept. 2022
Dar Guest, We are very proud to hear that you had super stay with us. We looking forward to welcome you soon again and wish you all the best. With kind regards Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
15 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en juillet 2022
Réponse de Matthias Ramer le 16 août 2022
Dear Guest
Many thanks for taking the time to give some very nice feedback. We look forward to welcoming you again as our guest soon.
Best wishes
Matthias Ramer
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Matthias Ramer le 7 août 2022
Dear guest, thank you for the perfect rating. We looking forward to welcome you soon again.
Best regards
Matthias Ramer
General Manager
4/10 Médiocre
JATUDET
24 juil. 2022
JATUDET
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Matthias Ramer le 28 juil. 2022
Dear Guest
Many thanks for taking the time to give some feedback. Please contact me directly during your next visit to our hotel. We look forward to welcoming you again as our guest soon.
Best wishes
Matthias Ramer
General Manager
10/10 Excellent
S
17 juil. 2022
S
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Matthias Ramer le 18 juil. 2022
Dear Guest, We would like to thank you for the good comments that we were able to receive. We are very glad to hear that you had an enjoyable stay.
Best wishes
Matthias Ramer
General Manager
10/10 Excellent
AN NA
13 juil. 2022
AN NA
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Matthias Ramer le 18 juil. 2022
Dear Guest, We would like to thank you for the good comments that we were able to receive. We are very glad to hear that you had an enjoyable stay.
Best wishes
Matthias Ramer
General Manager
8/10 Bien
Maryann
12 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maryann
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Irina
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Irina
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Matthias Ramer le 18 juil. 2022
Dear Guest, Many thanks for your feedback.We are sorry that you were not satisfied with our air conditioner. We are happy to see that you enjoyed the breakfast and our service. We wish you a good time.
With kind regards
Matthias Ramer
General Manager
8/10 Bien
MAHER
5 juil. 2022
MAHER
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Matthias Ramer le 14 juil. 2022
Dear Guest
Thank you very much for your great comments. We are very proud to hear, that you enjoyed your stay. We hope that you will continue to recommend us and would be very happy to welcome you again at the Sorell Hotel St. Peter.
Yours sincerely
Matthias Ramer
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Melhor localização de Zurich
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Matthias Ramer le 3 juil. 2022
Dear Guest
Thank you very much for your great comments. We are very proud to hear, that you enjoyed your stay. We hope that you will continue to recommend us and would be very happy to welcome you again at the Sorell Hotel Seidenhof.
Yours sincerely
Matthias Ramer
General Manager
10/10 Excellent
Andre Miguel
27 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andre Miguel
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Matthias Ramer le 3 juil. 2022
Dear guest
Thank you very much for the great feedback. We are very pleased that you liked it so much with us. It would be great if we could welcome you again soon and wish you only the best in the meantime!
Best regards
Matthias Ramer
Director
10/10 Excellent
Eugene
Voyage en famille
24 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eugene
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Matthias Ramer le 26 juin 2022
Dear Guest, Thank you for your wonderful feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay in our new central placed hotel. We hope to welcome you back soon and wish you a great time. Kind regards Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
matilda
Voyage en famille
11 juin 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
matilda
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Matthias Ramer le 20 juin 2022
Dear Guest We would like to thank you for the perfect rating that we were able to receive. We are happy to hear that you enjoyed our new furnished Hotel. We look forward to welcoming you again as our guest soon and wish you all the best in the meantime. With kind regards Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Federica
8 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Federica
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Matthias Ramer le 20 juin 2022
Dear Guest, thank you for your message. We are happy to see that you had a luxuriou stay with us. We are looking forward to welcome you soon again. With kind regards Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Matthias Ramer le 20 juin 2022
Dear Guest Thank you very much for your nice comments about your stay. Our new renovated house is in the heart of Zuerich. We would be very happy to welcome you again at the Hotel Seidenhof. Yours sincerely Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Jose Eduardo
3 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose Eduardo
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Francesco
3 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francesco
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Matthias Ramer le 20 juin 2022
Dear Guest Thank you very much for your nice comments about your stay. We would be very happy to welcome you again at the Hotel Seidenhof. Yours sincerely Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Sigal
26 mai 2022
Great hotel and location
Sigal
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Matthias Ramer le 20 juin 2022
Dear Guest
Thank you for your reply. Our hotel is brand new and very central. We are looking forward to welcome you soon in Zuerich.
With kind regards
Matthias Ramer
General Manager
8/10 Bien
Steven
24 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel
Steven
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Matthias Ramer le 20 juin 2022
Dear Guest, thank you for your message. We are happy that you enjoyed you stay. We have rooms with a view from the balcony, we made a note in you profile for the next stay. We are looking forward to welcome you soon again. With kind regards Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
ANGELIS
23 mai 2022
ANGELIS
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Matthias Ramer le 25 mai 2022
Dear Guest, Thank you for the perfect review. We looking forward to welcome you soon again.
With kind regrads
Matthias Ramer
General Manager
10/10 Excellent
Debra
Voyage en couple
22 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Debra
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Matthias Ramer le 20 juin 2022
Dear Guest, thank you for your ppermessage. We are happy to see that you had a luxuriou stay in our new hotel, especially our breakfast. We are looking forward to welcome you soon again. With kind regards Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Manuel
8 mai 2022
Manuel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Matthias Ramer le 9 mai 2022
Dear Guest
Thank you very much for your great comments. We are very proud to hear, that you enjoyed your stay. We hope that you will continue to recommend us and would be very happy to welcome you again at the Sorell Hotel St. Peter.
Yours sincerely
Matthias Ramer
General Manager
10/10 Excellent
mehrdad
30 avr. 2022
mehrdad
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Matthias Ramer le 2 mai 2022
Dear Guest, thank you for your best rating. We looking forward to welcome you soon again and wish you all the best.
With kind regards
Matthias Ramer
General Manager
6/10 Satisfaisant
Parviz
28 avr. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Parviz
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Matthias Ramer le 29 avr. 2022
Dear Guest, We would like to thank you for the good rating. We are very glad to hear that you had an enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you again as our guest soon. With kind regards Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
guy
21 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
guy
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Matthias Ramer le 29 avr. 2022
Dear Guest, We would like to thank you for the perfect rating. We are very glad to hear that you had an enjoyable stay in our new designed hotel. We look forward to welcoming you again as our guest soon. With kind regards Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Stephen P
16 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Warm welcome
Stephen P
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Matthias Ramer le 19 avr. 2022
Dear guest Thank you very much for the perfect feedback. We are very pleased that you liked our service so much, ecpecially our breakfast buffet. It would be great if we could welcome you again soon and wish you only the best in the meantime! Best regards Matthias Ramer Director
10/10 Excellent
Estella
Voyage en couple
12 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Estella
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Matthias Ramer le 13 avr. 2022
Dear guest Thank you very much for the very nice feedback. We are very pleased that you liked it so much with us. It would be great if we could welcome you again soon and wish you only the best in the meantime! Best regards Matthias Ramer Director
10/10 Excellent
Dan, Seattle
Voyage en couple
10 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Matthias Ramer le 11 avr. 2022
Dear Guest
Thank you very much for your great comments. We are very proud to hear, that you enjoyed your stay. We hope that you will continue to recommend us and would be very happy to welcome you again at the Sorell Hotel St.Peter.
Yours sincerely
Matthias Ramer
General Manager
10/10 Excellent
S
Voyage d’affaires
2 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
S
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Matthias Ramer le 3 avr. 2022
Dear Guest, We would like to thank you for the very nice feedback. We are very glad to hear that you had an enjoyable stay, especially our fresh breakfast buffet. We look forward to welcoming you again as our guest soon. With kind regards Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Anneli
28 mars 2022
Anneli
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Matthias Ramer le 1 avr. 2022
Sehr geehrter Gast
Vielen Dank für Ihr tolles feedback. Wir freuen uns, dass Ihnen unser neu eröffnetes Hotel so gut gefällt. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen eine gute Zeit. Mit freundlichen Grüßen Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Matthias Ramer le 1 avr. 2022
Dear Guest, We would like to thank you for the very nice rating. We are very glad to hear that you had an enjoyable stay. We look forward to welcoming you again as our guest soon. With kind regards Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Murti
Voyage en famille
15 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Murti
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Matthias Ramer le 23 mars 2022
Dear Guest We would like to thank you for the very nice comments. We look forward to welcoming you again as our guest soon. We hope that you will continue to recommend us, and we thank you kindly. Yours sincerely Matthias Ramer General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tolles Stadthotel in Zürich
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Matthias Ramer le 10 mars 2022
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für ein Feedback genommen haben. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. Unser frisch renoviertes Hotel ist sehr Zentral gelegen. Wir freuen uns bereits darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit besten Grüßen Matthias Ramer General Manager