Extérieur

Avis sur Hotel Montana Zürich

3 out of 5
Hotel Montana Zürich
Konradstrasse 39, Zürich, ZH

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 382 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 349 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 158 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 70 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 42 avis sur 1001." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

François

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent emplacement près de la gare et du centre ville. Mais établissement qui a besoin d'un rafraichissement. Buffet au petit-déjeuner très copieux.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Montana Team le 25 mars 2024
Dear François Thank you for the good review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards

8/10 Bien

Françoise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon petit déjeuner, chambre de bonne taille, lit confortable, salle de bain propre, mais insonorisation pas top, on entend beaucoup les gens qui passent
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Your Hotel Montana Team le 25 févr. 2024
Dear FrancoiseThank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed our very good breakfast, found your room to be good-sized with a comfortable bed, and appreciated the cleanliness of the bathroom.We apologize, however, for any inconvenience caused by the lack of soundproofing in your room. Ensuring a peaceful environment for our guests is important to us, and we will certainly take your comments into consideration as we work to improve our accommodations.If there's anything else we can do to enhance your experience or if you have any further concerns, please don't hesitate to let us know. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your valuable feedback.We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future and provide you with an even better stay. Thank you for choosing to stay with us.Kind regards

10/10 Excellent

Laurent

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bien situé
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Your Hotel Montana Team le 5 déc. 2023
Dear Laurent WOW! Thank you very much for your excellent review.We are looking forward for your next stay.Kind regards

10/10 Excellent

CLARIS

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Your Hotel Montana Team le 3 déc. 2023
Dear ClarisWOW! Thank you so much for your excellent review.We are looking forward for your next stay.Kind regards

8/10 Bien

Ahmadou

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
👍
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 3 nov. 2023
Dear Ahmadou,Thank you very much for your great review, we greatly appreciate it.Kind Regards,Your Hotel Montana Team

10/10 Excellent

PHILIPPE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix sur Zurich
Très bon rapport qualité prix et bon petit déjeuner
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 3 nov. 2023
Dear Philippe,Thank you very much for your great review, we greatly appreciate it.Kind Regards,Your Hotel Montana Team

8/10 Bien

Sidi menad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres correct mais mauvaise isolation des chambres (on entendait les ronflements du voisin)
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 2 oct. 2023
Dear Sidi,We are deeply sorry about the poor isolation, we are still looking for soltuions to this problem. however, we are glad that you've enjoyed your stay with us and hope to see you again in the future.Kind Regards,Your Hotel Montana Team

8/10 Bien

Nicole

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Montana le 5 oct. 2023
Dear NicoleThank you for leaving us a positive review. Your feedback means a lot to us.If you have any suggestions for how we can improve, please don't hesitate to share them with us.Kind regardsHotel Montana

2/10 Horrible

PATRICK

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel désagréable et sans aucune souplesse ( à part la réceptionniste de départ ). Aucune personne visible au petit déjeuner. Pas de climatisation ( 30 ° dans la chambre). Passage bruyant incessant de trains. Donc impossible de dormir.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Your Hotel Montana Team le 30 août 2023
Dear Patrick Thank you very much for sharing your feedback. We are to hear that you didnt had pleasant stay with us. Unfortunately it is not allowed in Switzerland to have an AC, our staff would be happy to bring you next time a second fan to the room. Kind regards

8/10 Bien

Gissela

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
The hotel was ok but we were really disapointed that it didn’t have a proper air conditioned. Ay 29 degrees we were burning, swallen and of course not confortable. They need to fix that.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Your Hotel Josef Team le 15 août 2023
Dear Gissela Thank you very much for rating us. Unfortunately it is not allowed in Switzerland to have an AC, all of our rooms are provided with fans. We hope to see you soon.Kind regards

2/10 Horrible

Joseph

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les draps sentaient la frite, les coussins etaient gros et mous donc inutiles
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 7 mai 2023
Dear JosephThank you for your feedback.We are so sorry to hear that you have experienced not a pleasant stay with us.We have taken your feedback seriously into the consideration.We will improve our faciltiies and we hope we can welcome you again as our guest.Kind regards,

10/10 Excellent

Dominique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Chambre confortable,
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 8 avr. 2023
Dear DominiqueThank you for your feedback.We are glad to hear that you liked staying with us.We hope to see you again as a guest.Kind regards,

10/10 Excellent

James

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 7 mai 2023
Dear JamesThank you for your feedback.We hope to see you again as a guest.Kind regards,

10/10 Excellent

Vanessa

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Quirin le 19 janv. 2023
Dear Vanessa, thank you very much for your rating!We love it!Best regards

8/10 Bien

Chantal

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Un petit hôtel charmant avec un super bon petit-déjeuner inclus. Il y a 2 parties à l’hôtel et les installations sont inégales. Partie moderne avec de petite chambre mais plancher de bois. Partie plus antique avec plus grande chambre mais du tapis. Nous étions un groupe de 6, donc 3 chambres. Sous notre lit nous avons trouvé des déchets des derniers clients et les verres de la salle de bain n’ont pas été ni changés, ni lavés. Nous avions une belle cafetière Nespresso dans notre chambre. La chambre que nous occupions au 4e étage était très chaude même à la fin novembre au point de laisser la fenêtre ouverte toute la journée. Le « Check-in » a effectué soi même ne fonctionne pas très bien.
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Quirin le 19 janv. 2023
Salut ChantalMerci beaucoup pour le rating positif et le feedback constructif. Nous en avons discuté directement avec notre entreprise de nettoyage, cela ne peut être que normal. Nous en sommes très heureux ! Nous nous réjouissons néanmoins d'un nouveau séjour.

6/10 Satisfaisant

DOMINIQUE

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien mais...
L'enregistrement se fait de manière automatique. Arrivé à 23h, les lampes de chevet, la lampe du bureau ainsi que deux autres lampes étaient débranchées. une des lampes de chevet était inutilisable faute de prise murale. Pas de gel douche dans la salle de bain; il m'a fallu descendre à la réception. La chambre est grande et confortable avec un balcon. Le petit déjeuner buffet est varié et de qualité.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Christina

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le petit-déjeuner avec nasi goreng 👌Délicieux La gentillesse du personnel
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Martine

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great value for money in a central location
Great location close to Zurich train station, very nice friendly staff, comfy beds, and Dyson air heaters in the rooms! This is the second time I've stayed ar Montana, and not the last for sure.
Séjour de 3 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Calme, propre et confortable. Petit-déjeuner complet et bon, manque toutefois de convivialité de la part du personnel.
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Evangeline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de PP le 13 févr. 2020
Dear Guest Thank you for taking the time to share your Feedback with us. We appreciate your value feedback and work hard to meet and exceed our guests expectitions. It was a pleasure to have you as our guests and we are looking forward to welcoming you back again soon. Yours sincerely Patrick Prutscher Cluster Junior Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de PP le 13 févr. 2020
Dear Guest Thank you for taking the time to share your Feedback with us. We appreciate your value feedback and work hard to meet and exceed our guests expectitions. It was a pleasure to have you as our guests and we are looking forward to welcoming you back again soon. Yours sincerely Patrick Prutscher Cluster Junior Front Office Manager

10/10 Excellent

DOMINIQUE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien !
Hôtel proche de la gare centrale. Excellent accueil et service. Grande chambre confortable. Très bon petit déjeuner buffet. Personnel très aimable. Une excellente adresse !
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de PP le 27 oct. 2019
Dear Dominique Thank you for taking the time to share your Feedback with us. We appreciate your value feedback and work hard to meet and exceed our guests expectitions. It was a pleasure to have you as our guests and we are looking forward to welcoming you back again soon Yours sincerely Patrick Prutscher Cluster Junior Front Office Manager

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre attribuée était erronée car elle était déjà occupée. La chambre reçue comportait un lit suppl. alors que nous étions 2. Il a fallut exiger l'intervention d'un manager pour obtenir l’enlèvement du lit de trop. La télécommande de la TV manquait.Un appareil portatif Tyson fait office de climatisation dont nous avons abandonné l'idée à réussir à faire fonctionner. Rue et établissement très bruyants.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Patrick P. le 15 sept. 2019
Dear value Guest Thank you very much for your recent stay at the hotel Montana and your useful feedback. We truly regret that your experience with us and the overall performance of the hotel Montana was not what you had expected. The unsatisfactory points that you address have been reviewed and we wish to apologize for any inconvenience they may have caused. Yours sincerely Patrick Prutscher Front Office Supervisor

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Patrick P. le 15 sept. 2019
Dear Guest Thank you very much for your recent stay at the hotel Montana and your kind message. We are pleased to hear that you enjoyed and appreciated our product and services. It was a pleasure to have you as our guests and we are looking forward to welcoming you back again soon. Yours sincerely Patrick Prutscher Front Office Supervisor

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Patrick P. le 15 sept. 2019
Dear Guest Thank you very much for your recent stay at the hotel Montana and your kind message. We are pleased to hear that you enjoyed and appreciated our product and services. It was a pleasure to have you as our guests and we are looking forward to welcoming you back again soon. Yours sincerely Patrick Prutscher Front Office Supervisor

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de S.Munoz le 9 juil. 2019
Dear Guest Thank you for your Feedback. Best regards

8/10 Bien

Claudia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de S.Munoz le 27 mai 2019
Dear Claudia Thank you for your Feedback. Best regards

10/10 Excellent

DOMINIQUE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien.
Accueil très aimable et serviable, chambre spacieuse et confortable. Excellent pdj buffet. Excellente qualité de service; je reviendrai...
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de S.Munoz le 27 mai 2019
Merdi Dominique pour votre note à propos de votre séjour a Zurich. On est content que vous etiez satisfaite avec le personnel aimable, notre chambres et de la qualité de service. Nous somme ravis de lire que vous reviendrai et bien sur nous serions rejouis de vous accueillir de nouveau. Bien cordialement

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de S.Munoz le 18 mai 2019
Dear Guest Thank you for sending us your Feedback. Kind regards

10/10 Excellent

ANDRÉ

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
agréalble, bon rapport prix -qualité, près de la gare, tranquille bon accueil, bon petit-déjeuné, chambre agréalble
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de S.Munoz le 18 mai 2019
Cher Andre Merci pour votre note positive à propos de votre sejour dans notre Hotel Montana. Nous sommes très heureux de lire que vous aimez la location, le bon accueil, le petit-déjeuner. Nous serions ravis de vous pouvoir accueillir de nouveau chez nous. Bien cordialement

8/10 Bien

Dor

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great access to main train HB station. Great breakfast and coffee machine. Tiny room, bathroom horrible & no fan for shower moisture. Very awful and slippery shower tub combo. Also it’s 10 inches higher than the floor difficult access. Best part is across the street is the best bar with patio and best bartender very. It’s called I’ll Barrett! Lots of graffiti in buildings but still felt safe. Construction during week days very loud. Prefect on the weekends, they don’t work and very quite.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

??

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

PAULINA IVON, CDMX

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cómoda, limpia, cerca de zona turística.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Laura

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel, close to Zurich HB station. No air con. Fabulous breakfast
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 26 mai 2024
Dear LauraThank you for your kind feedback !

6/10 Satisfaisant

Rachel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was decent. The bed was comfortable and we were able to get a double sized bed in our room. There is a lot of construction going on in the surrounding area, which started at 7am on a weekday. The hotel breakfast was very crowded and pretty hectic. We were able to get parking in the below garage for $30 CHF which was very convenient.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Your Hotel Montana Team le 22 mai 2024
Dear RachelThank you for your feedback about your recent stay. We're glad to hear that you found the bed comfortable and appreciated the convenience of our parking facility. We apologize for the inconvenience caused by the nearby construction and the crowded breakfast area. Your comments will help us improve our guest experience. We hope to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.Kind regards

6/10 Satisfaisant

Kathleen Grace

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room we stayed was so outdated. The furnitures seem like they were still the original ones when the hotel was established. The lighting was awful. The bathroom was tiny and not at my par with cleanliness. It’s one square area with only a shower curtain separating the shower from the sink and the toilet and the curtain is not long enough so when one person showers, the other one cannot use the sink nor the toilet or you risk getting wet or get splash with water. The cons are the hotel is walking distance to the train station and trams. The dining area is nice and they serve quite a variety of breakfast selection. The staff are courteous.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Your Hotel Montana Team le 22 mai 2024
Dear Kathleen Grace Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We apologize for the outdated condition of the room and the issues you encountered with the lighting and bathroom. Your comments about the furniture and bathroom layout will be taken into consideration for our future renovation plans. We are pleased to hear that you found our location convenient and appreciated our breakfast selection and courteous staff. We hope to have the opportunity to provide you with a more comfortable experience in the future.Kind regards

10/10 Excellent

William

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice spot. Great breakfast. Very close to train station.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 21 mai 2024
Dear WilliamThank you for your feedback! We're delighted to hear that you were happy with your stay in Zurich. We look forward to welcoming you back in the future.Your Hotel Montana Team

8/10 Bien

HYEONOK

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
역에서 가깝고 조식도 훌륭합니다. 옆방 코고는 소리가 들릴 정도로 방음은 안됩니다 와이파이 연결이 잘 안되었습니다.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 16 mai 2024
Dear HyonokThank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay was impacted by the thin walls and the resulting noise. We understand how important a quiet environment is for a comfortable stay, and we apologize for any inconvenience this caused. Your comments are valuable to us, and we will look into ways to improve sound insulation. We hope you'll consider staying with us again in the future, allowing us the opportunity to provide you with a better experience.

4/10 Médiocre

Derryl, Garbsen

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lieber ein anderes Hotel in der Nähe suchen
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 11 mai 2024
Dear DerrylWe're truly sorry to hear about your dissatisfaction with the hotel. Providing a positive experience for our guests is our primary goal, and it's disheartening to learn that we fell short of meeting your expectations. We take your feedback seriously and would greatly appreciate the opportunity to understand the specific issues you encountered so that we can address them promptly and make improvements where necessary.

6/10 Satisfaisant

Tan Siew

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel look old but the room is clean and comfortable, very near to the train station, easy to reach airport by train.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 11 mai 2024
Dear Tan SiewWe're thrilled to hear that you had a pleasant stay with us! Providing a memorable experience for our guests is what we strive for every day. If there's anything more we can do to make your time with us even better, please don't hesitate to let us know. Your happiness is our greatest reward, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!

10/10 Excellent

Shui Han Viola

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The wall between rooms is thin, so that we can hear talking voices from neighbouring rooms
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 11 mai 2024
Dear Shui Han ViolaWe're thrilled to hear that you had a pleasant stay with us! Providing a memorable experience for our guests is what we strive for every day. If there's anything more we can do to make your time with us even better, please don't hesitate to let us know. Your happiness is our greatest reward, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!

6/10 Satisfaisant

Jill Marie

Voyage en couple
Property is convenient close to main train station and a block from bus station which is where we did our best of Switzerland tours The beds are very soft and comfortable with nice large soft pillows. Our shower head kept coming off and spraying everywhere and sometimes water was Luke warm by our last day. It is next to an exotic sex shop but we never had any problems. The WiFi is spotty but office staff was very good at helping me get it to work . Very quiet at night and just remember there is no air conditioning so I wouldn't recommend staying here in summer months. The breakfast was basic but better than nothing, eggs, sausage, bacon, cereal, fruits and cereal, breads. We liked the convenience of location. The check in is terrible. You can't check in a minute before 2 pm, then you have a computer to check in on with a line of people. Nobody helped me so the lady in line behind me helped me out, you also have to scan your own key. The staff should have been able to just check everyone in at a desk and hand out room keys. They really need to change this check in policy.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Montana le 11 mai 2024
Dear Jill MarieWe're truly sorry to hear that your experiences with us haven't met your expectations. Ensuring our guests feel comfortable, valued, and satisfied is our top priority, and it's disheartening to learn that we fell short in delivering that to you. We'd greatly appreciate the opportunity to address your concerns directly and make amends wherever possible. Your feedback is crucial in helping us identify areas for improvement.

10/10 Excellent

FUKUSHIMA, kotoku

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
フロントの方がフレンドリーでチェックインの手続きがスムーズに行えました
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 11 mai 2024
Dear FuhushimaWe are overjoyed to learn that you are satisfied with our staff and the check-in process! Our team takes great pride in providing exceptional service from the moment you arrive. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we strive to make every aspect of your stay as smooth and enjoyable as possible.

10/10 Excellent

Sarah

Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 24 mai 2024
Dear SarahThank you for your kind feedback.Your Hotel Montana Team

8/10 Bien

Hideyuki

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et équipements
一緒に予約した同僚の分のオンラインチェックインメールが来なくて、オンライン上で困ったことががありました。到着時の受付で対処してくれました。 もらったカードキーで部屋を開けたらすでに先客がいました。似た名前の人と間違えてキーを発行したようです。部屋は古さを感じさせますが、滞在には問題ありませんでした。スイスはコンセントの形状がヨーロッパ圏のCタイプでなく独特なので、スイス用のアダプタが必要です。 朝ご飯が美味しかったです。
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 6 mai 2024
Dear Hideyuki, we are sorry about any inconvenience caused. We are happy the breakfast was delicious. We hope to welcome you back any time. Kind regards, Hotel Montana

4/10 Médiocre

Akram

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very basic room. The receptionist was nice.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 6 mai 2024
Dear Akram, we are glad to hear the receptionist was nice. Kind regards, Hotel Montana

10/10 Excellent

Allison

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great for our nights stay in Zurich. The breakfast buffet was outstanding and the interaction with staff was very pleasant. Would recommend!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Montana le 3 mai 2024
Dear Allison, thank you for your great review. Kind regards, Hotel Montana

10/10 Excellent

Jesse

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice, convenient. Breakfast is included and great. Will stay again.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Your Hotel Montana Team le 30 avr. 2024
Dear JesseThank you so much for your kind review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our convenient location and delicious breakfast made your experience memorable. We can't wait to welcome you back for another great stay in the future. If there's anything we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. See you soon!Kind regards