Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Montana Team le 25 mars 2024
Dear François Thank you for the good review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards
8/10 Bien
Françoise
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Françoise
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Your Hotel Montana Team le 25 févr. 2024
Dear FrancoiseThank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed our very good breakfast, found your room to be good-sized with a comfortable bed, and appreciated the cleanliness of the bathroom.We apologize, however, for any inconvenience caused by the lack of soundproofing in your room. Ensuring a peaceful environment for our guests is important to us, and we will certainly take your comments into consideration as we work to improve our accommodations.If there's anything else we can do to enhance your experience or if you have any further concerns, please don't hesitate to let us know. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your valuable feedback.We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future and provide you with an even better stay. Thank you for choosing to stay with us.Kind regards
10/10 Excellent
Laurent
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurent
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Your Hotel Montana Team le 5 déc. 2023
Dear Laurent WOW! Thank you very much for your excellent review.We are looking forward for your next stay.Kind regards
10/10 Excellent
CLARIS
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CLARIS
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Your Hotel Montana Team le 3 déc. 2023
Dear ClarisWOW! Thank you so much for your excellent review.We are looking forward for your next stay.Kind regards
8/10 Bien
Ahmadou
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmadou
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 3 nov. 2023
Dear Ahmadou,Thank you very much for your great review, we greatly appreciate it.Kind Regards,Your Hotel Montana Team
10/10 Excellent
PHILIPPE
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix sur Zurich
PHILIPPE
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 3 nov. 2023
Dear Philippe,Thank you very much for your great review, we greatly appreciate it.Kind Regards,Your Hotel Montana Team
8/10 Bien
Sidi menad
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sidi menad
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 2 oct. 2023
Dear Sidi,We are deeply sorry about the poor isolation, we are still looking for soltuions to this problem. however, we are glad that you've enjoyed your stay with us and hope to see you again in the future.Kind Regards,Your Hotel Montana Team
8/10 Bien
Nicole
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicole
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Montana le 5 oct. 2023
Dear NicoleThank you for leaving us a positive review. Your feedback means a lot to us.If you have any suggestions for how we can improve, please don't hesitate to share them with us.Kind regardsHotel Montana
2/10 Horrible
PATRICK
Voyage en couple
25 août 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
PATRICK
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Your Hotel Montana Team le 30 août 2023
Dear Patrick Thank you very much for sharing your feedback. We are to hear that you didnt had pleasant stay with us. Unfortunately it is not allowed in Switzerland to have an AC, our staff would be happy to bring you next time a second fan to the room. Kind regards
8/10 Bien
Gissela
Voyage en famille
12 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gissela
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Your Hotel Josef Team le 15 août 2023
Dear Gissela Thank you very much for rating us. Unfortunately it is not allowed in Switzerland to have an AC, all of our rooms are provided with fans. We hope to see you soon.Kind regards
2/10 Horrible
Joseph
Voyage d’affaires
18 avr. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 7 mai 2023
Dear JosephThank you for your feedback.We are so sorry to hear that you have experienced not a pleasant stay with us.We have taken your feedback seriously into the consideration.We will improve our faciltiies and we hope we can welcome you again as our guest.Kind regards,
10/10 Excellent
Dominique
6 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Dominique
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 8 avr. 2023
Dear DominiqueThank you for your feedback.We are glad to hear that you liked staying with us.We hope to see you again as a guest.Kind regards,
10/10 Excellent
James
Voyage d’affaires
15 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Montana Team le 7 mai 2023
Dear JamesThank you for your feedback.We hope to see you again as a guest.Kind regards,
10/10 Excellent
Vanessa
11 déc. 2022
Vanessa
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Quirin le 19 janv. 2023
Dear Vanessa, thank you very much for your rating!We love it!Best regards
8/10 Bien
Chantal
Voyage en groupe, Voyage en couple
24 nov. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantal
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Quirin le 19 janv. 2023
Salut ChantalMerci beaucoup pour le rating positif et le feedback constructif. Nous en avons discuté directement avec notre entreprise de nettoyage, cela ne peut être que normal. Nous en sommes très heureux ! Nous nous réjouissons néanmoins d'un nouveau séjour.
6/10 Satisfaisant
DOMINIQUE
18 oct. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien mais...
DOMINIQUE
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Christina
Voyage en groupe
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Martine
Voyage en groupe
2 mars 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Martine
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
25 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great value for money in a central location
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Robert
15 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Robert
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Evangeline
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evangeline
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de PP le 13 févr. 2020
Dear Guest
Thank you for taking the time to share your Feedback with us.
We appreciate your value feedback and work hard to meet and exceed our guests expectitions.
It was a pleasure to have you as our guests and we are looking forward to welcoming you back again soon.
Yours sincerely
Patrick Prutscher
Cluster Junior Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de PP le 13 févr. 2020
Dear Guest
Thank you for taking the time to share your Feedback with us.
We appreciate your value feedback and work hard to meet and exceed our guests expectitions.
It was a pleasure to have you as our guests and we are looking forward to welcoming you back again soon.
Yours sincerely
Patrick Prutscher
Cluster Junior Front Office Manager
10/10 Excellent
DOMINIQUE
18 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien !
DOMINIQUE
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de PP le 27 oct. 2019
Dear Dominique
Thank you for taking the time to share your Feedback with us.
We appreciate your value feedback and work hard to meet and exceed our guests expectitions.
It was a pleasure to have you as our guests and we are looking forward to welcoming you back again soon
Yours sincerely
Patrick Prutscher
Cluster Junior Front Office Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Patrick P. le 15 sept. 2019
Dear value Guest
Thank you very much for your recent stay at the hotel Montana and your useful feedback.
We truly regret that your experience with us and the overall performance of the hotel Montana was not what you had expected. The unsatisfactory points that you address have been reviewed and we wish to apologize for any inconvenience they may have caused.
Yours sincerely
Patrick Prutscher
Front Office Supervisor
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Patrick P. le 15 sept. 2019
Dear Guest
Thank you very much for your recent stay at the hotel Montana and your kind message.
We are pleased to hear that you enjoyed and appreciated our product and services.
It was a pleasure to have you as our guests and we are looking forward to welcoming you back again soon.
Yours sincerely
Patrick Prutscher
Front Office Supervisor
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Patrick P. le 15 sept. 2019
Dear Guest
Thank you very much for your recent stay at the hotel Montana and your kind message.
We are pleased to hear that you enjoyed and appreciated our product and services.
It was a pleasure to have you as our guests and we are looking forward to welcoming you back again soon.
Yours sincerely
Patrick Prutscher
Front Office Supervisor
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de S.Munoz le 9 juil. 2019
Dear Guest
Thank you for your Feedback.
Best regards
8/10 Bien
Claudia
26 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claudia
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de S.Munoz le 27 mai 2019
Dear Claudia
Thank you for your Feedback.
Best regards
10/10 Excellent
DOMINIQUE
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien.
DOMINIQUE
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de S.Munoz le 27 mai 2019
Merdi Dominique pour votre note à propos de votre séjour a Zurich.
On est content que vous etiez satisfaite avec le personnel aimable, notre chambres et de la qualité de service.
Nous somme ravis de lire que vous reviendrai et bien sur nous serions rejouis de vous accueillir de nouveau.
Bien cordialement
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de S.Munoz le 18 mai 2019
Dear Guest
Thank you for sending us your Feedback.
Kind regards
10/10 Excellent
ANDRÉ
9 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ANDRÉ
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de S.Munoz le 18 mai 2019
Cher Andre
Merci pour votre note positive à propos de votre sejour dans notre Hotel Montana. Nous sommes très heureux de lire que vous aimez la location, le bon accueil, le petit-déjeuner.
Nous serions ravis de vous pouvoir accueillir de nouveau chez nous.
Bien cordialement
8/10 Bien
Dor
Voyage en groupe
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dor
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
??
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
PAULINA IVON, CDMX
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PAULINA IVON
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Laura
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 26 mai 2024
Dear LauraThank you for your kind feedback !
6/10 Satisfaisant
Rachel
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Your Hotel Montana Team le 22 mai 2024
Dear RachelThank you for your feedback about your recent stay. We're glad to hear that you found the bed comfortable and appreciated the convenience of our parking facility. We apologize for the inconvenience caused by the nearby construction and the crowded breakfast area. Your comments will help us improve our guest experience. We hope to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.Kind regards
6/10 Satisfaisant
Kathleen Grace
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen Grace
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Your Hotel Montana Team le 22 mai 2024
Dear Kathleen Grace Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We apologize for the outdated condition of the room and the issues you encountered with the lighting and bathroom. Your comments about the furniture and bathroom layout will be taken into consideration for our future renovation plans. We are pleased to hear that you found our location convenient and appreciated our breakfast selection and courteous staff. We hope to have the opportunity to provide you with a more comfortable experience in the future.Kind regards
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 21 mai 2024
Dear WilliamThank you for your feedback! We're delighted to hear that you were happy with your stay in Zurich. We look forward to welcoming you back in the future.Your Hotel Montana Team
8/10 Bien
HYEONOK
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
HYEONOK
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 16 mai 2024
Dear HyonokThank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay was impacted by the thin walls and the resulting noise. We understand how important a quiet environment is for a comfortable stay, and we apologize for any inconvenience this caused. Your comments are valuable to us, and we will look into ways to improve sound insulation. We hope you'll consider staying with us again in the future, allowing us the opportunity to provide you with a better experience.
4/10 Médiocre
Derryl, Garbsen
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derryl
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 11 mai 2024
Dear DerrylWe're truly sorry to hear about your dissatisfaction with the hotel. Providing a positive experience for our guests is our primary goal, and it's disheartening to learn that we fell short of meeting your expectations. We take your feedback seriously and would greatly appreciate the opportunity to understand the specific issues you encountered so that we can address them promptly and make improvements where necessary.
6/10 Satisfaisant
Tan Siew
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tan Siew
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 11 mai 2024
Dear Tan SiewWe're thrilled to hear that you had a pleasant stay with us! Providing a memorable experience for our guests is what we strive for every day. If there's anything more we can do to make your time with us even better, please don't hesitate to let us know. Your happiness is our greatest reward, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!
10/10 Excellent
Shui Han Viola
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shui Han Viola
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 11 mai 2024
Dear Shui Han ViolaWe're thrilled to hear that you had a pleasant stay with us! Providing a memorable experience for our guests is what we strive for every day. If there's anything more we can do to make your time with us even better, please don't hesitate to let us know. Your happiness is our greatest reward, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!
6/10 Satisfaisant
Jill Marie
Voyage en couple
7 mai 2024
Jill Marie
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Montana le 11 mai 2024
Dear Jill MarieWe're truly sorry to hear that your experiences with us haven't met your expectations. Ensuring our guests feel comfortable, valued, and satisfied is our top priority, and it's disheartening to learn that we fell short in delivering that to you. We'd greatly appreciate the opportunity to address your concerns directly and make amends wherever possible. Your feedback is crucial in helping us identify areas for improvement.
10/10 Excellent
FUKUSHIMA, kotoku
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
FUKUSHIMA
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 11 mai 2024
Dear FuhushimaWe are overjoyed to learn that you are satisfied with our staff and the check-in process! Our team takes great pride in providing exceptional service from the moment you arrive. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we strive to make every aspect of your stay as smooth and enjoyable as possible.
10/10 Excellent
Sarah
4 mai 2024
Sarah
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 24 mai 2024
Dear SarahThank you for your kind feedback.Your Hotel Montana Team
8/10 Bien
Hideyuki
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Hideyuki
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 6 mai 2024
Dear Hideyuki, we are sorry about any inconvenience caused. We are happy the breakfast was delicious. We hope to welcome you back any time. Kind regards, Hotel Montana
4/10 Médiocre
Akram
3 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Akram
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Montana le 6 mai 2024
Dear Akram, we are glad to hear the receptionist was nice. Kind regards, Hotel Montana
10/10 Excellent
Allison
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allison
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Montana le 3 mai 2024
Dear Allison, thank you for your great review. Kind regards, Hotel Montana
10/10 Excellent
Jesse
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesse
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Your Hotel Montana Team le 30 avr. 2024
Dear JesseThank you so much for your kind review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our convenient location and delicious breakfast made your experience memorable. We can't wait to welcome you back for another great stay in the future. If there's anything we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. See you soon!Kind regards