Avis sur Radisson Chandigarh Zirakpur
Radisson Chandigarh Zirakpur
Chandigarh Patiala Highway, Nabha, Zirakpur, Punjab
Avis
8,0
Très bien
7,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de SHUCHITA le 20 mai 2024
Dear Guest, Greetings! Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed services. We look forward to your next visit. Regards, Shuchita Sharma Front Office Manager
10/10 Excellent
Charankamal Singh
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charankamal Singh
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de SHUCHITA le 14 mars 2024
Dear Guest, Greetings! Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed services. We look forward to your next visit. Regards, Shuchita Sharma Front Office Manager
10/10 Excellent
Ranjit
13 mars 2024
Ranjit
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de SHUCHITA le 20 mai 2024
Dear Guest, Greetings! Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed services. We look forward to your next visit. Regards, Shuchita Sharma Front Office Manager
4/10 Médiocre
Amol
10 mars 2024
Amol
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de SHUCHITA le 31 mars 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Chandigarh-Zirakpur . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Chandigarh-Zirakpur , I look forward to welcoming you back. Regards Shuchita Sharma Front Office Manager
10/10 Excellent
Inderpal
Voyage en couple
2 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Inderpal
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de SHUCHITA le 14 mars 2024
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8/10 Bien
Yadwinder
5 févr. 2024
Yadwinder
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de SHUCHITA le 25 mars 2024
Dear Guest, Greetings! Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed services. We look forward to your next visit. Regards
4/10 Médiocre
Rishabh
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Unsatisfactory
Rishabh
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Shuchita Sharma le 10 févr. 2024
Dear Guest Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Chandigarh-Zirakpur . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Chandigarh-Zirakpur , I look forward to welcoming you back.RegardsShuchita SharmaFront Office Manager
8/10 Bien
Ella
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Ella
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Shuchita Sharma le 10 févr. 2024
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10/10 Excellent
Rakesh
7 janv. 2024
Rakesh
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de SHUCHITA le 14 mars 2024
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6/10 Satisfaisant
Simar
1 janv. 2024
Simar
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Shuchita Sharma le 10 févr. 2024
Dear Guest Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Chandigarh-Zirakpur . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Chandigarh-Zirakpur , I look forward to welcoming you back.RegardsShuchita SharmaFront Office Manager
4/10 Médiocre
Ravi
Voyage d’affaires
14 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
worst
Ravi
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Shuchita Sharma le 10 févr. 2024
Dear Guest Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Chandigarh-Zirakpur . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Chandigarh-Zirakpur , I look forward to welcoming you back.RegardsShuchita SharmaFront Office Manager
10/10 Excellent
Enosh
Voyage en famille
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enosh
Réponse de Shuchita le 30 nov. 2023
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8/10 Bien
Nitin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nitin
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Shuchita le 11 oct. 2023
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10/10 Excellent
Enosh
Voyage en famille
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enosh
Réponse de Shuchita le 23 sept. 2023
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6/10 Satisfaisant
Vinay
Voyage d’affaires
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Vinay
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Shuchita Sharma le 11 juil. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Chandigarh-Zirakpur . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Chandigarh-Zirakpur , I look forward to welcoming you back. Regards Shuchita Sharma Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Simrit
Voyage en famille
19 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simrit
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Shuchita le 19 juin 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Chandigarh-Zirakpur . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Chandigarh-Zirakpur , I look forward to welcoming you back. Regards Shuchita Sharma Front Office Manager
8/10 Bien
Simrit
Voyage en famille
10 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Simrit
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Shuchita Sharma le 15 juin 2023
Dear Guest Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Chandigarh-Zirakpur . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Chandigarh-Zirakpur , I look forward to welcoming you back.RegardsShuchita SharmaFront Office Manager
2/10 Horrible
Ramandeep
Voyage en couple
19 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramandeep
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Shuchita Sharma le 20 mai 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Chandigarh-Zirakpur . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Chandigarh-Zirakpur , I look forward to welcoming you back. Regards Shuchita Sharma Front Office Manager
4/10 Médiocre
Rajeev, Surrey
Voyage en couple
13 févr. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rajeev
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Shuchita Sharma le 13 févr. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Chandigarh-Zirakpur . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Chandigarh-Zirakpur , I look forward to welcoming you back. Regards Shuchita Sharma Front Office Manager
8/10 Bien
Meera
Voyage en couple
26 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meera
Réponse de Shuchita Sharma le 26 déc. 2022
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8/10 Bien
Jaffir
Voyage d’affaires
24 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaffir
Réponse de SHUCHITA le 30 nov. 2023
Dear Guest, Greetings! Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed services. We look forward to your next visit. Regards, Shuchita Sharma Front Office Manager
8/10 Bien
Mohan
3 déc. 2022
Mohan
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Shuchita le 22 déc. 2022
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6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Shuchita le 22 déc. 2022
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10/10 Excellent
Gurchran, Brampton
Voyage en couple
8 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gurchran
Séjour de 6 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
Sunil
20 juin 2022
Sunil
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Shuchita le 17 août 2022
Dear Guest,
Greetings!
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed services. We look forward to your next visit.
Regards,
Shuchita Sharma
Front Office Manager
8/10 Bien
Abhiram
10 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abhiram
Séjour de 4 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Saurabh
Voyage d’affaires
24 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Slightly above average
Saurabh
Séjour de 4 nuits en avril 2022
4/10 Médiocre
Varun, Rocklin
Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 avr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Varun
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Shuchita le 14 avr. 2022
Dear Guest
Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Chandigarh-Zirakpur .
Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Chandigarh-Zirakpur , I look forward to welcoming you back.
Regards
Shuchita Sharma
Front Office Manager
10/10 Excellent
Vic
Voyage en famille
11 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vic
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Shuchita le 12 avr. 2022
Dear Guest,
Greetings!
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed services. We look forward to your next visit.
Regards,
Shuchita Sharma
Front Office Manager
2/10 Horrible
Varun
Voyage en famille
10 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Regrettable Radisson experience!!
Varun
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Shuchita le 12 avr. 2022
Dear Guest
Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Chandigarh-Zirakpur .
Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Chandigarh-Zirakpur , I look forward to welcoming you back.
Regards
Shuchita Sharma
Front Office Manager
10/10 Excellent
Guriqbal
11 mars 2022
Guriqbal
Séjour de 1 nuit en mars 2022
8/10 Bien
Guri
27 févr. 2022
Guri
Séjour de 1 nuit en février 2022
4/10 Médiocre
Gerry
18 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerry
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
10/10 Excellent
Ramesh
6 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramesh
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Shikha
18 juil. 2021
Shikha
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2021
6/10 Satisfaisant
vishal
Voyage en groupe
28 janv. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
vishal
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Manoj Singh Rathore le 23 févr. 2021
Dear Guest,
Thank you for your business and sharing your feedback. Do give us another opportunity to serve you again.
Best Regards
10/10 Excellent
Siddharth
17 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean rooms, lobby. Great breakfast.
Siddharth
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
6/10 Satisfaisant
Satwant
Voyage en famille
11 mars 2020
Satwant
Séjour de 1 nuit en mars 2020
8/10 Bien
Simrit, Toronto
Voyage en famille
26 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simrit
Séjour de 3 nuits en février 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 févr. 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Manik
Voyage en famille
22 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Manik
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Nimesh
Voyage en famille
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good Property & Service
Nimesh
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel & Breakfast!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
4/10 Médiocre
Sudhir
Voyage en famille
12 févr. 2020
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Disappointing stay
Sudhir
Séjour de 1 nuit en février 2020
6/10 Satisfaisant
AMIT
Voyage d’affaires
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Not Worth It
AMIT
Séjour de 3 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
8 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short trip well done
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020