Vue sur l’eau

Avis sur The Omnia

5 out of 5
The Omnia
Auf dem Fels, Zermatt

Avis

10

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 75 avis sur 79." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 3 avis sur 79." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1 avis sur 79." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 79." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 79." "

10/10

Propreté

10/10

Personnel et service

10/10

Équipements

10/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Marc

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 20 déc. 2022
Cher client, Merci pour votre très aimable commentaire. Nous sommes au plaisir de lire que vous avez passé un agréable séjour chez nous.Au plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, veuillez accepter nos salutations distinguées,

10/10 Excellent

Jessica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 2 déc. 2021
Lieber Gast, Das THE OMNIA-Team bedankt sich herzlichst, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihr Feedback mit uns und potenziellen THE OMNIA Gästen zu teilen. Schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Falls wir bei Ihrem nächsten Aufenthalt irgendetwas tun können, um Ihr Wohlbefinden noch zu steigern, lassen Sie es uns bitte jederzeit wissen. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in Zermatt. Herzliche Grüße, Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Nicolas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel magnifique et excellent service. Sans parler du petit-déjeuner qui est extraordinaire
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Christian Eckert le 5 nov. 2021
Cher Nicolas Merci pour votre très aimable commentaire sur Expedia. Nous sommes au plaisir de lire que vous avez passé un agréable séjour chez nous. Au plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, veuillez accepter nos salutations distinguées, Christian Eckert et THE OMNIA

10/10 Excellent

Karin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour formidable
Notre séjour a été formidable. The Omnia est une Hotel magnifique, le service parfait et très aimable
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 17 sept. 2021
Cher client, Merci pour votre très aimable commentaire sur Expedia. Nous sommes au plaisir de lire que vous avez passé un agréable séjour chez nous. Au plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, veuillez accepter nos salutations distinguées, Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Giuseppe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juste magnifique!!
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 17 août 2020
Cher Giuseppe Merci pour votre très aimable commentaire sur Expedia. Nous sommes au plaisir de lire que vous avez passé un agréable séjour chez nous. Au plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, veuillez accepter nos salutations distinguées, Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Christian and THE OMNIA Team le 31 juil. 2020
Dear Guest Thank you so much for 5-stars. We are delighted to read that you truly enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back with us soon again. Stay healthy and safe in the meantime. Warm regards from the Matterhorn, Christian and THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Christian Eckert & The Omnia Team le 8 août 2019
Lieber Gast Vielen Dank für Ihre Bewertung auf ebookers. Es freut uns sehr zu lesen, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüsse vom Matterhorn, Christian Eckert & The Omnia Team

10/10 Excellent

Kelly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything and everyone was amazing
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 10 avr. 2024
Dear GuestThank you for taking the time to write this amazing review of your stay!Warmest regards from the Matterhorn,Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Stephen

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Christian Eckert le 10 avr. 2024
Dear GuestThank you for taking the time to write this review.Warmest regards from the Matterhorn,Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Francesca

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely stunning hotel, most kind and attentive staff. It feels like a 6 star hotel. Best hotel we stayed in Switzerland, we loved our time in The Omnia. Definitely coming back with our family.
Réponse de Christian Eckert le 6 mars 2024
Dear GuestThank you for your amazing review on Expedia. We are proud to read that you truly enjoyed your stay with us. Your compliments on our staff are much appreciated as we are taking pride in our staff's hard daily work in order to deliver the best hospitality service to our guests.Your words will be definitely shared with our team. THANK YOU. We would be delighted welcoming you soon back with us for another stay.Warmest regards from the Matterhorn,Christian Eckert & the entire THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Ryan

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Christian Eckert le 10 avr. 2024
Dear GuestThank you for taking the time to write this review.Warmest regards from the Matterhorn,Christian Eckert & THE OMNIA Team

8/10 Bien

Diana

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Christian Eckert le 6 mars 2024
Dear GuestThank you for taking the time to write this review of your stay!Warmest regards from the Matterhorn,Christian Eckert & the entire THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Anna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was so warm and hospitable. They elevated our stay not to mention the upgrade I got. Wow!! We will be back for sure!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christian Eckert and the entire THE OMNIA team le 29 nov. 2023
Dear AnnaIt is motivating and great to read that you had an unforgettable time at THE OMNIA and recognized that it is our team’s daily goal to make all our guests feel comfortable and welcomed at THE OMNIA.We hope to welcoming you back for a future stay to our Mountain Lodge.Warmest regards from the Matterhorn,

10/10 Excellent

Andor

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect. Unique.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christan Eckert and the entire THE OMNIA team le 29 nov. 2023
Dear AndorThank you for taking the time to write this amazing review of your stay!Kind regards

10/10 Excellent

Steven

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Incredible experience! They anticipate every need and exceed it!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Christian Eckert and the entire THE OMNIA Team le 9 nov. 2023
Dear StevenIt is motivating and great to read that you had an unforgettable time at THE OMNIA and recognized that it is our team’s daily goal to make all our guests feel comfortable and welcomed at THE OMNIA.We hope to welcoming you back for a future stay to our Mountain Lodge.Warmest regards from the Matterhorn,

10/10 Excellent

George

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This will officially be my first review. Ive been to a lot of hotels throughout my travels but this place ranks top 3 but will still be the first time I'm moved to leave a review. Every detail was thoughtout and the staff reaching out to me to help with getting to the property from train station was just a blessing after a long travel time. They made the effort at using my name the entire time. Welcomed with a drink and parted ways with chocolate...damn, so good. The views, the vibe and aesthic choices of the property, the center of town location, the people, the mountains, etc...again, I can't say enough. Zermatt was incredible but the hotel ameneties made it difficult to leave sometimes. I would leave early morning to explore and when I started back to the hotel I was equally eager to discover the property again and again. Thank you to the staff for making my first solo trip one of the most amazing trips ever.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 10 oct. 2023
Dear GuestMany thanks for your exceptional review! I am thrilled that you have enjoyed your stay so much. Seeing our guests as happy and satisfied as you are is definitely the greatest reward for our daily work. It is our number one priority that our guests feel at home at THE OMNIA Hotel from the very first second. The team was also thrilled to read your compliments.I am looking forward to having you back and send you and your beloved ones my best regards.

10/10 Excellent

Kevin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent experience. Staff top notch. Staff was super friendly and helpful. I would recommend this place to anyone visiting.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Christian Eckert and the entire OMNIA team le 4 oct. 2023
Dear guestIt is motivating and great to read that you had an unforgettable time at THE OMNIA and recognized that it is our team’s daily goal to make all our guests feel comfortable and welcomed at THE OMNIA.We hope to welcoming you back for a future stay to our Mountain Lodge.

10/10 Excellent

Toshio

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
スッタフ皆んなが笑顔でサービスをしていた。
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Christian Eckert le 4 sept. 2023
Dear GuestThank you for taking the time to write this amazing review of your stay!Warmest regards from the Matterhorn,

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hospitality was unmatched along with impeccable views of the mountain and town.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Christian Eckert le 3 sept. 2023
Dear GuestThank you for taking the time to write this amazing review of your stay!Warmest regards from the Matterhorn,

10/10 Excellent

Brian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful building, great staff, perfect location, and excellent spa! Nice attention to detail with a great turn down service, treats in the rooms and a wonderful breakfast.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Christian & THE OMNIA Team le 12 août 2023
Dear GuestIt is motivating and great to read that you had an unforgettable time at THE OMNIA and recognized that it is our team’s daily goal to make all our guests feel comfortable and welcomed at THE OMNIA.We hope to welcoming you back for a future stay to our Mountain Lodge.

10/10 Excellent

Daniel, Lebanon

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Omnia is probably best luxury hotel i’ve stayed at with staff making it truly sbovd snd beyond expectations. They rven provided a walking stick for me when my leg became sn issue during trip.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 9 juil. 2023
Dear GuestIt is motivating and great to read that you had an unforgettable time at THE OMNIA and recognized that it is our team’s daily goal to make all our guests feel comfortable and welcomed at THE OMNIA.We hope to welcoming you back for a future stay to our Mountain Lodge.Warmest regards from the Matterhorn,

10/10 Excellent

Nicole

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles perfekt!
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 28 févr. 2023
Lieber Gast, vielen lieben Dank für Ihren schönen Beitrag. Es freut uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir Sie mit unserem Service überzeugen konnten. Bis zum nächsten Mal in Zermatt!

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was beautiful—clean and relaxing in a very zen way. What stood out the most was the staff. They were all very friendly, helpful, and courteous. I would highly recommend the property to anyone visiting Zermatt. Great location and delicious breakfasts too!
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Christian Eckert le 26 févr. 2023
Dear PatriciaIt is motivating and great to read that you had an unforgettable time at THE OMNIA and recognized that it is our team’s daily goal to make all our guests feel comfortable and welcomed at THE OMNIA.We hope to welcoming you back for a future stay to our Mountain Lodge.Warmest regards from the Matterhorn,

10/10 Excellent

Luis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super service, worth every thing i paid for.
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 23 janv. 2023
Dear GuestThank you for taking the time to write this amazing review of your stay!Warmest regards from the Matterhorn,Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Casey, Auberry

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Service and overall experience was incredible.
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 7 déc. 2022
Dear GuestThank you for taking the time to write this amazing review of your stay!Warmest regards from the Matterhorn,

10/10 Excellent

Emma

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 Excellent

THANOM

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Christian Eckert le 14 oct. 2022
Dear ThanomThank you very much for your kind feedback.

10/10 Excellent

THANOM

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good staff is very help full
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Christian Eckert and the entire THE OMNIA Team le 10 oct. 2022
Dear ThanomThank you for taking the time to write this amazing review of your stay!Warmest regards from the Matterhorn,

10/10 Excellent

Po-Hsi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Christian Eckert and THE OMNIA Team le 7 oct. 2022
Thank you very much for your feedback.Kind regards from ZermattTHE OMNIA

10/10 Excellent

namsoo, ambler

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liked liked liked.
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 12 sept. 2022
Dear GuestThank you for taking the time to write this amazing review of your stay!Warmest regards from the Matterhorn,Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Felipe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Uno de los mejores hoteles donde nos hemos quedado!
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Christian Eckert and THE OMNIA Team le 20 juil. 2022
Dear Guest Thank you for your amazing review on Expedia. We are proud to read that you truly enjoyed your stay with us. Your words will be definitely shared with our team. THANK YOU. We would be delighted welcoming you soon back with us for another stay. Warmest regards from the Matterhorn,

10/10 Excellent

Radassa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maravilhoso
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 18 févr. 2022
Dear Radassa Thank you for taking the time to write this review of your stay! Warmest regards from the Matterhorn, Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

besty

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Probably the best hotel I’ve stayed at.
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Christian Eckert & the entire THE OMNIA Team le 31 janv. 2022
Dear Orbitz Many thanks for your exceptional review! I am thrilled that you have enjoyed your stay so much. Seeing our guests as happy and satisfied as you are is definitely the greatest reward for our daily work. It is our number one priority that our guests feel at home at THE OMNIA Hotel from the very first second. The team was also thrilled to read your compliments. I am looking forward to having you back and send you and your beloved ones my best regards.

10/10 Excellent

Shorouq

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was an excellent stay what I can say is waaaaaaw they are very friendly and nice I really appreciate what they did for us lovely team at This beautiful hotel it was my dream
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 18 déc. 2021
Dear Guest Many thanks for your exceptional review! I am thrilled that you have enjoyed your stay so much. Seeing our guests as happy and satisfied as you are is definitely the greatest reward for our daily work. It is our number one priority that our guests feel at home at THE OMNIA Hotel from the very first second. The team was also thrilled to read your compliments. I am looking forward to having you back and send you and your beloved ones my best regards. Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Jens

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent. Service was second to none.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Christian Eckert & das THE OMNIA Team le 16 déc. 2021
Dear Jens Many thanks for your exceptional review! I am thrilled that you have enjoyed your stay so much. Seeing our guests as happy and satisfied as you are is definitely the greatest reward for our daily work. It is our number one priority that our guests feel at home at THE OMNIA Hotel from the very first second. The team was also thrilled to read your compliments. I am looking forward to having you back and send you and your beloved ones my best regards.

10/10 Excellent

Sari

Séjour de 2 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

Rafaella

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Christian Eckert le 31 oct. 2021
Dear Rafaella Thank you for taking the time to write this review of your stay. Warmest regards from the Matterhorn, Christian Eckert and the entire THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Heinz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grandios👌
Exzellent von A bis Z - ein absoluter Traum - gerne wieder👍😎
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Christian Eckert & Team le 17 oct. 2021
Lieber Heinz vielen lieben Dank für Ihren schönen Beitrag auf Expedia. Es freut uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir Sie mit unserem Service überzeugen konnten. Bis zum nächsten Mal in Zermatt! Herzliche Grüsse vom Matterhorn, Christian Eckert und das THE OMNIA Team

10/10 Excellent

LUCIANO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfeito!!!
Hotel é fenomenal e toda equipe simplesmente incrível desde antes de nossa chegada!!! Em tudo o hotel é realmente diferenciado!!!!
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 30 sept. 2021
Dear Guest Thank you so much for your great review on Expedia. We are delighted to read that you truly enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back with us soon again. Warmest regards from the Matterhorn, Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

ADRIANNI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Atendimento exceletente , staff incrivel! Recomendo
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Christian Eckert le 13 sept. 2021
Dear Guest Thank you for taking the time to write this amazing review of your stay! Warmest regards from the Matterhorn, Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Martin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gelebte Gastfreundschaft
Nebst der wunderschönen Lage, der sehr guten Infrastruktur und dem hervorragenden Essen ist der Service vom ganzen Team positiv hervorzuheben. Es hat uns an nichts gefehlt.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Christian Eckert le 31 juil. 2021
Lieber Gast, vielen lieben Dank für Ihren schönen Beitrag auf Expedia. Es freut uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir Sie mit unserem Service überzeugen konnten. Bis zum nächsten Mal in Zermatt! Herzliche Grüsse vom Matterhorn, Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Martin Dræbye

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Hotel in Zermatt
Amazing hotel, staff and site. When in Zermatt, you have to stay at The Omnia!
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Christian Eckert and the entire THE OMNIA team le 20 juil. 2021
Dear Mr Dræbye Many thanks for your exceptional review! I am thrilled that you have enjoyed your stay so much. Seeing our guests as happy and satisfied as you are is definitely the greatest reward for our daily work. It is our number one priority that our guests feel at home at THE OMNIA Hotel from the very first second. The team was also thrilled to read your compliments. I am looking forward to having you back and send you and your beloved ones my best regards.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Exceptional hotel. Everything was sparkling clean, the staff was super friendly.
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Christian Eckert and THE OMNIA team le 16 juil. 2021
Dear Guest Many thanks for your exceptional review! I am thrilled that you have enjoyed your stay so much. Seeing our guests as happy and satisfied as you are is definitely the greatest reward for our daily work. It is our number one priority that our guests feel at home at THE OMNIA Hotel from the very first second. The team was also thrilled to read your compliments. I am looking forward to having you back and send you and your beloved ones my best regards.

10/10 Excellent

Andreas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de Christian Eckert le 18 mars 2021
Lieber Gast, vielen lieben Dank für Ihre Bewertung auf Expedia.com. Es freut uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir Sie mit unserem Service überzeugen konnten. Bis zum nächsten Mal in Zermatt! Herzliche Grüsse vom Matterhorn, Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2021
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 18 févr. 2021
Lieber Gast, vielen lieben Dank für Ihren schönen Beitrag auf Expedia. Es freut uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir Sie mit unserem Service überzeugen konnten. Bis zum nächsten Mal in Zermatt! Herzliche Grüsse vom Matterhorn, Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Ismet Yigit

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Service was like no other ! Super friendly and helpful staff !
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Christian Eckert le 31 déc. 2020
Dear Ismet Yigit Many thanks for your exceptional review! I am thrilled that you have enjoyed your stay so much. Seeing our guests as happy and satisfied as you are is definitely the greatest reward for our daily work. It is our number one priority that our guests feel at home at THE OMNIA Hotel from the very first second. The team was also thrilled to read your compliments. I am looking forward to having you back and send you and your beloved ones my best regards. Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de THE OMNIA le 27 nov. 2020
Herzlichen Dank für Ihre 10 von 10 Punkte Bewertung. Wir würden uns sehr freuen, Sie ein anderes Mal wieder in unserer Mountain Lodge begrüssen zu dürfen.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 21 nov. 2020
Lieber Gast, vielen lieben Dank für Ihre Bewertung auf Expedia. Es freut uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir Sie mit unserem Service überzeugen konnten. Bis zum nächsten Mal in Zermatt! Herzliche Grüsse vom Matterhorn, Christian Eckert & THE OMNIA Team

10/10 Excellent

Krzysztof

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One of the Best
One of the Best places in Zermatt , Fantastic staff . They know how to organise their job. Easy access to main street. Liked it!
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de THE OMNIA le 8 nov. 2020
Dear Krzysztof Many thanks for your exceptional review! I am thrilled that you have enjoyed your stay so much. Seeing our guests as happy and satisfied as you are is definitely the greatest reward for our daily work. It is our number one priority that our guests feel at home at THE OMNIA Hotel from the very first second. The team was also thrilled to read your compliments. I am looking forward to having you back and send you and your beloved ones my best regards. Christian Eckert and the entire THE OMNIA team

10/10 Excellent

Vera

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Christian Eckert & THE OMNIA Team le 3 nov. 2020
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihre Bewertung auf Expedia. Es freut uns sehr zu lesen, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüsse vom Matterhorn, Christian Eckert & THE OMNIA Team