Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,8/10
Écoresponsabilité
Avis
21 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 mai 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
10/10 Excellent
Adrien
10 mars 2020
Adrien
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Jean-Michel
8 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Michel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne adresse pour une halte à Zermatt
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Blong
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Blong
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
David
Voyage en famille, Voyage en groupe
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Edith
1 avr. 2024
Edith
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Tushar
30 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Tushar
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Jurgen
Voyage en famille
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jurgen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Daniel
7 janv. 2024
Daniel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Ruining
4 déc. 2023
Ruining
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Jeri
Voyage en famille
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I’ll be back!
Jeri
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Berna, Houston
Voyage en famille
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Berna
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Norberto le 8 sept. 2023
Dear Berna,Thank you for your review and the perfect score!It is a pleasure to read that you enjoyed the location of the hotel and its staff!We look forward to see you again in Zermatt,Best regards
6/10 Satisfaisant
Rekha
Voyage en couple
19 août 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Rekha
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Norberto le 4 sept. 2023
Dear Rekha,Thank you for your message and for your review. As we had the possibility to talk at the hotel, the room we assigned you is the same room you booked. For a next occasion we recommend you a higher category such as MAMA'S Double M or MAMA'S Double L.Greetings from Zermatt,
10/10 Excellent
Lynne
Voyage en famille
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lynne
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Norberto le 16 juin 2023
Thank you for your review!Best regards
6/10 Satisfaisant
Cynthia
Voyage en couple
4 juin 2023
Les points forts : Propreté
Cynthia
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Norberto le 16 juin 2023
Dear valued guest,Thank you for taking the time to provide us with your detailed feedback regarding your recent stay at Zermama Hotel. We appreciate your comments and would like to address each point you raised.We are delighted to hear that you enjoyed the modern ambiance of our hotel, including the dark wood theme and the breathtaking views from the room's large windows. We strive to create a comfortable and visually pleasing environment for our guests, and we are glad that it resonated with you. The electric curtains and rain showers in the bathrooms are indeed some of the features we take pride in.Regarding the size of our single rooms, we understand your concerns. While we strive to make the most of the available space, we acknowledge that they may be smaller compared to some other hotels you have visited. We apologize if this caused any inconvenience during your stay. For a next occasion we reccomend you to ask our staff for a different room category.We apologize if the single beds did not meet your expectations in terms of length. They are 200cm long but we understand that taller guests may have found them less comfortable. We appreciate your feedback on this matter and will look into possible solutions to enhance the comfort of our beds.We have taken note of your comments regarding the lack of space for a small table or chair in the room. Your feedback is important to us, and we will explore ways to optimize the room layout to provide a more convenient and comfortable experience for our guests.We appreciate your feedback regarding the placement of the electrical sockets. Your comments help us identify areas for improvement, and we will assess the possibility of adjusting the location of the sockets for greater convenience.While we do not have air conditioning in the rooms, we apologize if the temperature was uncomfortable during your stay. We are glad to hear that opening the bathroom window helped regulate the temperature. On a positive note, we are pleased that you found our hotel's location convenient, with easy access to Zermatt Train Station, Gornergrat stations, and the attractions on Zermatt high street. We aim to offer a prime location for our guests to explore the beauty of Zermatt and its surroundings.Once again, thank you for your valuable feedback. We appreciate your opinion and hope to have the opportunity to welcome you back to Hotel Zermama in the future, providing you with an improved experience that exceeds your expectations.Warm regards,
10/10 Excellent
Vance
28 mai 2023
Vance
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Norberto le 16 juin 2023
Thank you for your feedback!Best regards from Zermatt
10/10 Excellent
Devin
25 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Devin
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Norberto le 16 juin 2023
Dear Devin,Thank you very much for your valuable feedback.We are delighted to read that you enjoyed our beautiful hotel and that you describe our staff as amazing!We look forward to welcome you back in Zermatt,Best regards,
10/10 Excellent
Li
Voyage en famille
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Li
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Norberto le 16 juin 2023
Dear Li,Thank you for your feedback, we appreciate your feedback towards our hotel but especially our staff!We look forward to welcome you back in Zermatt, Best regards
10/10 Excellent
Wendell
Voyage en famille
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zermama in Zermatt
Wendell
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Norberto le 16 juin 2023
Dear Wendell,Thank you for your feedback! I'm delighted to read that you enjoyed our hotel, its location and the service of our staff.We look forward to welcome you again in the future,Best regards,
10/10 Excellent
Benjamin M
13 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin M
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Norberto le 30 juin 2023
Dear Benjamin,Thank you for your review! We are thrilled to read that you enjoyed your meals at the hotel, as well as the service from our staff.We look forward to welcome you back to Zermatt,Best regards,
10/10 Excellent
Dominika
6 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Dominika
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Norberto le 30 juin 2023
Dear Dominika,Thank you for your review! we are happy to read that you enjoyed the location of the hotel, the comfort of our beds, the design of the rooms and the views from your balcony!We look forward to welcome you back to Zermatt,Best regards,
10/10 Excellent
Aleta
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aleta
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Norberto le 25 avr. 2023
Dear Aleta,Thank you very much for your review. It is a pleasure to read that you enjoyed your stay, specially the small details that Mama prepares for her darlings!We look forward to welcome you in the future in Zermatt,Best regards,
8/10 Bien
Stephen
10 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stephen
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Norberto le 25 avr. 2023
Thank you for your feedback! We look forward to see you in the future in Zermatt,Best regards,
10/10 Excellent
Abhishek
17 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abhishek
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 janv. 2023
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Ayman
18 nov. 2022
Ayman
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best in Zermatt
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Norberto le 19 août 2022
Dear guests,Thank you very much for your review. It is a pleasure to read that you consider us the "Best in Zermatt"If you come back to Zermatt, it would be a pleasure to see you again!Best regards,
10/10 Excellent
Niklas
Voyage d’affaires
17 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top Hotel
Niklas
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Norberto le 30 juil. 2022
Lieber Niklas,
Herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns riesig zu lesen dass Sie uns als Top Hotel bewerten!
Wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüssen zu dürfen.
Beste Grüsse aus Zermatt,
10/10 Excellent
Luciana
7 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Um sonho em Zermatt!
Luciana
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Norberto le 31 juil. 2022
Dear Luciana,
Thank you for taking the time and sorry for the late answer.
It is a pleasure to read that you enjoyed your stay with us and you felt that you were staying with friends! This is our goal at hotel Zermama and we are happy that it worked with you.
Thank you also for your words towards Margarida, Sandrine and me, your words help us to improve our services every day.
We hope to see you a next time in Zermatt and wish you all the best.
Best regards
10/10 Excellent
Su Ling
18 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Su Ling
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Nicolai
Voyage en groupe
26 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolai
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
10/10 Excellent
Stan
Voyage en famille
12 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay in Zermatt.
Stan
Séjour de 3 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Alexander
14 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toller Aufenthalt
Alexander
Séjour de 2 nuits en mai 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Delia Anthamatten le 9 nov. 2020
Lieber Gast
Mama dankt für die tolle Rückmeldung.
Wir freuen uns bereits riesig auf deinen nächsten Besuch im Hotel Mama Zermatt.
Herzliche Grüsse von der Mama Family
10/10 Excellent
Andi, Mettmann
Voyage en couple
1 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andi
Séjour de 5 nuits en juillet 2020
Réponse de Delia Anthamatten le 2 août 2020
Lieber Gast
Mama dankt für die tolle Rückmeldung.
Wir freuen uns bereits riesig auf deinen nächsten Besuch im Hotel Mama Zermatt.
Herzliche Grüsse von der Mama Family
10/10 Excellent
André
Voyage en famille
29 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tolles Hotel mit tollem Design, super Team 😁
André
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Delia Anthamatten le 30 juil. 2020
Lieber André
Mama dankt für die tolle Rückmeldung.
Wir freuen uns bereits riesig auf deinen nächsten Besuch im Hotel Mama Zermatt.
Herzliche Grüsse von der Mama Family
10/10 Excellent
Scott
Voyage en famille
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Delia le 18 févr. 2020
Dear Scott
Thank you very much for your feedback!
We are happy to see you another time at the Mama.
Best regads
8/10 Bien
Apostolos
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Apostolos
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Delia le 18 févr. 2020
Dear Apostolos
Thank you very much for your feedback.
We would be happy to see you again with us!
Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location, and friendly and helpful staff
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Sandrine Julen le 12 avr. 2019
Dear guests
Thank you very much for staying with us at the Hotel Admiral. We would also especially thank you for sharing your impressions and thoughts about your stay. We are very happy to hear you enjoyed your time at our hotel and are looking forward to welcoming you again. Best Regards, Sandrine Julen Owner and Manager
10/10 Excellent
Ajay
28 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ajay
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Hotel Admiral le 13 janv. 2019
Dear Ajay
Thank you very mutch for your kind review.
It was a pleasure to have you in our hotel.
We will renew the whole hotel this summer and keep in mind what you said about the pillows.
Thanks for everything and see you soon :)
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Sandrine Julen Inhaberin und Managerin le 6 déc. 2018
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihren Besuch in unserem Hotel Admiral. Wir möchten Ihnen auch speziell dafür danken, dass Sie Ihre positiven Erlebnisse und Anregungen hier teilen. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen Sie wieder bei uns begrüssen zu dürfen. sonnige Grüsse aus Zermatt.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Sandrine Julen Owner and Manager le 25 nov. 2018
Thank you very much for staying with us at the Hotel Admiral. We would also especially thank you for sharing your impressions and thoughts about your stay. We are very happy to hear you enjoyed your time at our hotel and are looking forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
RENE
20 nov. 2018
RENE
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Sandrine Julen le 21 nov. 2018
Dear Rene
Thank you for your kind review, we really appreciate it!
It would be a pleasure to welcome you again next winter in our complete renewed hotel :)
Greetings Team Admiral
10/10 Excellent
Yasuyuki
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yasuyuki
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Sandrine Julen le 20 nov. 2018
Dear Yasukuki
Thank you very much for staying with us at the Hotel Admiral. We would also especially thank you for sharing your impressions and thoughts about your stay. We are very happy to hear you enjoyed your time at our hotel and are looking forward to welcoming you again
10/10 Excellent
Richard B
8 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel in Zermatt
Richard B
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Sandrine Julen Owner and Manager le 9 nov. 2018
Thank you very much for staying with us at the Hotel Admiral. It's nice to hear that you had a good sleep while listening to the river. We would also especially thank you for sharing your impressions and thoughts about your stay. We are very happy to hear you enjoyed your time at our hotel and are looking forward to welcoming you again. Best Regards
10/10 Excellent
HSUAN-HUNG
4 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great
HSUAN-HUNG
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Sandrine Julen Owner and Manager le 6 nov. 2018
Thank you very much for staying with us at the Hotel Admiral. We would also especially thank you for sharing your impressions and thoughts about your stay. We are very happy to hear you enjoyed your time at our hotel and are looking forward to welcoming you again. Best Regards,