Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Tracy
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille, Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Susan, Ashland
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
JOSE LUIS
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSE LUIS
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Martha le 19 janv. 2024
Thank you for your input. Hilton has mandated us to provide housekeeping service every other day unless requested otherwise. I apologize that this made it inconvenient for you but am glad we were able to change it and provide daily service. Our breakfast items are the same with the exception of the hot items we cook daily. We have a limited menu of approved items that we are able to serve according to Hilton Standards. Thank you for staying with us and we hope to see you again soon.Sincerely
8/10 Bien
Amanda
11 janv. 2024
Amanda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Fatimahtene
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fatimahtene
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Bertha, Rancho Santa Margarita
29 déc. 2023
Bertha
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Martha le 19 janv. 2024
Thank you for your response. I am happy you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Kinda sad
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Raymond L
16 déc. 2023
Raymond L
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
charles
15 déc. 2023
charles
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Gary
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gary
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Kim, Tuscola
Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Craig
23 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de -Guest Services Manager Kayla le 28 oct. 2023
Thank you for your most recent stay at the Zanesville Hampton Inn. I am sincerely sorry that you had a bad experience, I do hope you will consider staying again and we can provide you with a better one!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 oct. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Not the best Hampton
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de -Guest Services Manager Kayla le 21 oct. 2023
Thank you for your most recent stay at the Zanesville Hampton Inn. I am sincerely sorry that during your stay you had to deal with cleanliness issues in your room. I have addressed the housekeeping staff and it will no longer be a problem. I do hope you will stay again in the future!
10/10 Excellent
Jeannette
Voyage en groupe
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeannette
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de -Guest Services Manager Kayla le 14 oct. 2023
Thank you for your most recent stay at the Zanesville Hampton Inn. I hope to have you stay again in the future!
10/10 Excellent
Beverly
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beverly
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Martha le 9 oct. 2023
Thank you so much for your response. We are so happy you enjoyed your stay with us. Please stay with us again should you travel near our area.
10/10 Excellent
Mary
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mary
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Martha le 9 oct. 2023
We are so happy you enjoyed your stay with us. We truly strive to make all of our guest feel welcome. We hope to see you again should your travels bring you to our area.
2/10 Horrible
Cameron
18 sept. 2023
Cameron
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de -Guest Services Manager Kayla le 14 oct. 2023
Thank you for your most recent stay at the Zanesville Hampton Inn. I am sincerely sorry for any inconveniences you experienced during your stay. I do hope you will consider staying again in the future, allowing us a chance to provide you with a better experience.
10/10 Excellent
Timothy, Centreville
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Services Manger ~ Kayla le 29 sept. 2023
Thank you so much for your most recent stay! We do hope to have you stay again in the future!
2/10 Horrible
Judith
Voyage en famille
7 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Worst stay in a Hampton Inn EVER
Judith
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de -Guest Services Manager Kayla le 7 sept. 2023
Thank you so much for your stay at the Zanesville Hampton Inn. I am sincerely sorry for all of the renovation issues during your stay, as well as the miscommunication from the front desk in the morning. I do hope you will consider staying again in the future.
8/10 Bien
Karen
Voyage en couple
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Karen
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Services Manger ~ Kayla le 29 sept. 2023
Thank you for your most recent stay at the Zanesville Hampton Inn. I am sincerely sorry you found the beds to be uncomfortable, we actually just updated the beds in August. I will pass on to the General Manager the need to get a higher and more firm bed. I do hope you will stay again in the future!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de -Guest Services Manager Kayla le 18 oct. 2023
Thank you for the great review, we hope you stay again in the future!
2/10 Horrible
Lorie
21 août 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Needs repaired worse ever.
Lorie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de -Guest Services Manager Kayla le 24 août 2023
Thank you so much for your most recent stay at the Zanesville Hampton Inn. I am sincerely sorry that you had encountered several issues during your stay. The front desk staff is supposed to be notifying guests about the renovations at check in so I do apologize that it was not communicated for you. I am also sincerely sorry that you were waken up by the firemen, in the events of any kind of fire we do have to check the surrounding rooms to make sure everyone is alright, so that was out of concern for your safety. I do hope you will consider staying again when the renovations are no longer going on and things look better.
10/10 Excellent
ASHLEY, CHILLICOTHE
30 juil. 2023
ASHLEY
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Loretta
Voyage en famille
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loretta
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services Manger ~ Kayla le 14 juil. 2023
Thank you so much for the review! I have let the maintenance staff know about the caulking on the tub. I do hope you will stay again in the future!
10/10 Excellent
Michael
30 juin 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de -Guest Services Manager Kayla le 5 août 2023
Thank you so much for the great review! We hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Roger
Voyage en famille
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roger
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de -Guest Services Manager Kayla le 5 août 2023
Thank you so much for the review! We hope you stay again whenever you're in the Zanesville area!
10/10 Excellent
Susan
25 juin 2023
Susan
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de -Guest Services Manager Kayla le 5 août 2023
I am so glad that you enjoyed your stay! I do hope you will stay again in the future!
6/10 Satisfaisant
Felicia
Voyage en famille
13 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Felicia
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest Services Manger ~ Kayla le 14 juin 2023
Thank you so much for your most recent stay at the Zanesville Hampton Inn. I am sincerely happy to see that you enjoyed the Front Desk Agent at your check in! I do however would like to apologize for your stay not being worth the price you paid. I would like to reassure you we are currently working on updating the property as the company allows us to. I do hope you will consider staying again in the future!
10/10 Excellent
Michelle
8 juin 2023
Michelle
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de -Guest Services Manager Kayla le 5 août 2023
Thank you so much for the great review! Please stay again any time you're in the Zanesville area!
10/10 Excellent
James
5 juin 2023
James
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Ruth
4 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Lindsay
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
2 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsay
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
SEUNGTAEK
24 mai 2023
SEUNGTAEK
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Brian
20 mai 2023
Brian
Séjour de 1 nuit en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Vikram
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Vikram
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Guest Services Manger ~ Kayla le 23 avr. 2023
Thank you so much for your most recent stay at the Zanesville Hampton Inn. I am glad to see you enjoyed our staff. We are currently working on fixing the peloton bike. I do hope you stay with us again.
2/10 Horrible
Nasrollah
17 avr. 2023
Nasrollah
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Guest Services Manager-Kayla le 19 avr. 2023
Thank you so much for the great review! I hope you stay again in the future!
10/10 Excellent
Neil
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Neil
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Guest Services Manager-Kayla le 19 avr. 2023
I am so glad you enjoyed your stay! Please stay again in the future!
8/10 Bien
kevin
10 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
kevin
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Guest Services Manager-Kayla le 19 avr. 2023
I am so glad to see you enjoyed your stay! I hope you stay again in the future!
8/10 Bien
Kiley
21 févr. 2023
Kiley
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Carl
21 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carl
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
Jinni
Voyage en famille
4 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jinni
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
Bob
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bob
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Jason
31 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jason
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Guest Services Manager-Kayla le 7 janv. 2023
Thank you for the great review! Please stay again in the future!
6/10 Satisfaisant
Louis
Voyage en famille
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Beds to tall
Louis
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Guest Services Manager-Kayla le 7 janv. 2023
Thank you so much for your stay and your review. I have passed on your concern about the height of the bed, and we are working on a solution. I do hope you stay with us again in the future!
10/10 Excellent
Leslie
28 déc. 2022
Leslie
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Guest Services Manager-Kayla le 30 nov. 2022
I am so sorry to see that there were several issues during your stay. I am going to have all of the tubs checked as well as see if we can figure out the cigarette smell due to, we are a nonsmoking facility. I hope that your baby's asthma is okay and hope you'll give us another chance in the future!