Piscine extérieure

Avis sur Harper Malioboro Yogyakarta by ASTON

4 out of 5
Harper Malioboro Yogyakarta by ASTON
Jl. Mangkubumi No. 52, Yogyakarta, Yogyakarta

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 91 avis sur 165." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 53 avis sur 165." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 17 avis sur 165." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 165." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 165." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good value
Good location in the city center very good service from all the staff ! The restaurant buffet is very nice for breakfast and thematic dinner ( seafood on week ends )
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 7 août 2019
Dear Guest, We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very happy to hear that our staff , service , location and buffet at restaurant met your needs and expectations. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

10/10 Excellent

daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dont miss Harper
Great location and super friendly staff with very helpful front office manager ! I try massage restaurant pool bar ! Everything smooth and professional
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 7 août 2019
Dear Daniel. Thank you for giving us a perfect rating and for wonderful review. I am glad to hear that you enjoyed your stay with us and that you comfy with services facilities of our hotel. I am very happy to hear that our front office manager and his service met your needs and expectations. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

10/10 Excellent

Arnold

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de détente
Hotel très bien, service exellent, petit déjeuner granfiose et délicieux. Hotel bien desservi par les taxi ainsi que les becak. (Pousses pousses)
Réponse de Wawan Eza Sukmawan-General Manager le 11 avr. 2018
Dear Arnold. Tout d'abord je voudrais vous remercier de nous avoir choisi et passer quelques minutes pour laisser votre avis sur notre hôtel, cela nous aide toujours à nous améliorer. Nous sommes très fiers de notre personnel, ils font toujours de leur mieux pour rendre votre séjour plus agréable. Sans oublier notre emplacement dans le centre-ville autour d'un grand choix d'activités et aussi la possibilité d'aller à pied aux endroits les plus intéressants de cette ville étonnante avec le transport local appelé «BECAK» et le taxi.

10/10 Excellent

Arnold

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Point de chute, promenades en extérieur de la ville
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Cher Arnold.Merci de votre avis et de choisir notre hôtel. Je suis heureux que vous avez apprécié votre séjour et je suis impatient de vous avoir à nouveau en tant qu'invité dans notre hôtel.

10/10 Excellent

aline, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bel hotel belles prestations priche malioboro
un personnel aux petits soins très accueillant tres bonne qualité de service pdej plus que complet énormément de choix et de bonne qualité je recommande sans hésiter
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Cher Aline. Je suis heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous et que vous nous recommanderez un ami. Nous espérons vous accueillir à l'hôtel dans un proche avenir

10/10 Excellent

manfred

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
a vos petit soin!
staff de la reception TOP!! j'avais besoin d'un medecin et 20 min apres ma demande un docteur et une assistante etaient devant ma porte! dommage que je pouvait pas rester

10/10 Excellent

Virginie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel
Chambre prise à la dernière minute car l'hôtel que nous avions réservé était horrible, du coup il ne restait qu'une suite mais à 70€ la nuit c'était très abordable. Bon accueil à l'arrivée, hotel bien placé et transport simple à trouver. Il nous est arrivé une mésaventure néanmoins : nous avons demandé à l'hôtel si on pouvait avoir une voiture pour le lendemain de notre arrivée pour voir les temples de Borobudur et Prembanan, il nous en ont réservé une dans une société avec qui ils travaillent malheureusement ces derniers n'ont pas du tout été sérieux et après 2 chauffeurs envoyés avec accident et retards démesurés nous renocions dépités en informant l'hôtel que nous annulions vu que l'entreprise n'était pas sérieuse. Résultat nous n'aurons jamais vu Borobudur mais les gens de l'hôtel se sont confondus en excuses, nous offrant les services d'un chauffeur gratuitement pour Prembanan avec attente durant notre visite, ainsi que lettre et fruits offerts. Bref, tout ça pour dire que s'ils vous conseillent mal, ils essaient de réparer de leur mieux le préjudice. Et petit point non négligeable, le buffet du petit déjà est très grand et la petite boulangerie d'à côté vend de super brioches ;)

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons été enchantés de notre séjour ! Malgré une piscine mal exposée et dont l'eau est assez fraîche pour la destination, nous avons passé un séjour formidable dans ce bel hôtel moderne. Le buffet est excellent. Nous avons goûté des dizaines de spécialités salées et sucrées. Un régal ! Le personnel aide à l'organisation des déplacements, même s'ils ne disposent pas d'une agence sur place.

10/10 Excellent

Guillaume, Levallois

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charmanthotel
L'harper hotel est un peu decentré (j'ai dit un peu). Hotel tres recent, donc tres propre avec de belles chambres, une charmante piscine. Le restaurant tres simple, on a pas essaye le pdj car nous sommes parti tres tot et on nous avez preparez un sandwich (attention mignonne). Bon salon de the dans le lobby.
Réponse de Wawan Eza S le 23 déc. 2015
Monsieur Guillaume, Merci pour votre avis incroyable pour HARPER Mangkubumi. Nous avons été ravis d'être hôtel de votre choix lors de votre récente visite à Yogyakarta. Nous espérons que vous avez vécu notre grand service comme prévu par notre direction et le personnel. Permettez-nous d'anticiper votre prochaine visite afin que nous puissions vous donner un séjour plus agréable.

8/10 Bien

Julian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - General Manager le 25 avr. 2024
Dear Julian, Thank you for choosing Harper Malioboro Yogyakarta and taking the time to provide us with feedback after your stay before April 22nd, 2024. We sincerely appreciate your valuable feedback on your experience with us.

10/10 Excellent

Ian

Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Chi

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
very good loction and walkable
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - General Manager le 29 févr. 2024
I appreciate you reviewing on Expedia, Chi! We are happy to hear that you thought our location was excellent for walking. Please do not hesitate to let us know if there is something specific we can do better the next time to get that extra star. We value your opinions and look forward to having you back soon!dback and hope to welcome you back soon!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - General Manager le 18 févr. 2024
Thank you for rating us 10 out of 10! We are thrilled to receive such high praise from you. Your satisfaction is our priority, and we are delighted that you had a wonderful experience at Hotel Harper Malioboro. We look forward to welcoming you back soon for another excellent stay!

10/10 Excellent

Jeffry Legimin

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Wawan Eja Sukmawan-General Manager le 18 févr. 2024
Thank you, Jeffry Legimin, for your outstanding rating of 10 out of 10! We're thrilled to hear that you had such a fantastic experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your support. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay at Hotel Harper Malioboro!

10/10 Excellent

YOSHIKO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
立地が良くスタッフが親切な素敵なホテル
一泊。女性一人でも安心。次も泊まりたい <朝食> チェックイン時に朝食について尋ねられ(付いていないはず)出発が早いから使わない旨伝えたら、夜に朝食クーポンがメールで届き(カフェで買い物したから?)、チェックアウト時に朝食セットが用意されていた。ジャワではダブルやツインの部屋を利用すると一人でも二人分(部屋の定員分?)のタオルと朝食が用意されるみたい。持込制限があるので一人分返却したけどランチボックスっぽいのじゃなく豪華。鶏肉メインの大きなお弁当とペットボトルが水とオレンジジュース1本ずつ、果物(初めて見たもので食べ方も分からなかったけど・・地元っぽい女性の方に確認したら「そうフルーツで名前はサラッ英語で何て言うか分からない。」と。硬い殻は意外と手でむけててかじってみたら新鮮で美味しい味で、ジャワ島の思い出になりました。 <スタッフ> フロントも売店もドアマンもポーターも全て感じが良く親切。 タクシーは空港までの所要時間をきいて予約をお願いし、時間通りに来てくれた。 現地通貨の残りが少なく相場を伺い、念の為メモ帳に書いて頂くようお願いしたら快く引き受けて下さった。明らかに3桁省略されている様でその事を確認したら、省略しない版も書いて下さった。300~350(300,000~35万ルピアの意)確かにその通りと思う。 実際にはすごく飛ばす運転手さんで度々渋滞もあったのに予定より早く着いたせいかチップ込みで300いかず。シートベルト必須だけどエアコンが寒いのが伝わらず風向きを替えるしかできなかったので早く着いて有難かった(英語は得意じゃないと仰っていたが出発時に行先と予定到着時間をスマホの予測のを示して確認して、ちょっと時間かかるよーと心配そうだったのがフライト時間を伝えると笑顔になられたので不安は無かった) <立地> ”空港にあったミニチュアの主”の塔と駅の間にあり、線路を越えると賑やかな通り。 通り沿いにATMはあったけど両替所が見当たらず、モールまで歩いた。外で話していた女性達に「この辺りで両替所見ませんでした?」と尋ねると「えー・・あー中にあった。たぶん3階」と教えてくれて(実際は地下、私も地元のは知らないから仕方ない)、3階で尋ねた警備のお兄さんがエレベーター内の係員(男性)に伝えて下さり無事該当階へ。 道中は歩道と思って歩いていたら車の駐車スペースだったり(歩道はお店のテラス席になり塞がりがち)交通量の多い道路は地元の人にくっついて渡ったり、踏切が興味深かったり・・ちょうど帰る頃日没で暗かったけど一人で歩いてもそれほど恐い感じはしなかった。 <設備> エレベーターは2台以上の旅客用とポーター専用リフトがあり、大きな荷物でも全く心配ない。 飲み水を汲める事をチェックイン時に説明があったが、廊下に1台ではなく、数部屋おきに(たしか日本製の)水汲み器?があった。 <客室> クローゼットとスーツケースでも安心して置けそうな荷台がコンパクトにまとまり使いやすかった。 シャワールームが広かった。都会なのに夜静かで外の音は聞こえないが、エアコンを消しても天井に音(上の部屋が洗濯機を回しているような)が響いていたかも(耳栓をして寝たので問題なし) <カフェの売店> 出掛けた時に窓際に菓子の詰合せが見えていたので、郷土菓子のバッピアがあるか入口の子に尋ねたらすぐ案内してくれた。詳しい子にバトンタッチしてくれて試食もできて、オリジナル(元々)のとバンダリーフ?のを土産に持ち帰り美味しくて好評だった(好きな味と量のを選べる)。
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan, SE - General Manager le 30 nov. 2023
Of course, here's the translated response in English:Thank you for your detailed review! We're thrilled to hear about your positive experiences during your stay. We're delighted that you found our hotel comfortable, clean, and with friendly staff. Regarding the breakfast arrangement and room amenities, we're glad our team was able to accommodate your needs efficiently. We take pride in providing personalized service and ensuring our guests have a memorable stay. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another excellent experience at our hotel!

10/10 Excellent

Junny

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
So zufrieden mit allem im Harper Hotel und Warteraum gibt gute bereit Getranke Kaffee und Tee.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan, SE - General Manager le 30 nov. 2023
Thank you, Junny, for your perfect rating and kind words! We're thrilled to hear that you had such a satisfying experience at Hotel Harper. Providing excellent amenities, including beverages like coffee and tea in the waiting area, is part of our commitment to ensuring a comfortable and enjoyable stay for our guests. We appreciate your support and hope to welcome you back for another wonderful stay at Hotel Harper soon!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan, SE - General Manager le 30 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for your outstanding rating! We're delighted that you had a fantastic experience during your stay at our hotel. Your perfect score means a lot to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another excellent stay in the future at our hotel

10/10 Excellent

Nurfarah ain Abdul

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Service from reception staff was exceptional - a huge thanks to April for her dedicated and personalised service. Love that this hotel does not use plastic bottles and has a water dispenser. Variety at breakfast buffet was very extensive. I enjoyed my stay here.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan le 20 sept. 2023
Thank you, Nurfarah Ain Abdul, for your 5-star review on Expedia. We're delighted to hear that you had an exceptional experience with our reception staff, especially April, who provided dedicated and personalized service. We appreciate your support for our eco-friendly initiatives, such as not using plastic bottles and having a water dispenser. It's great to know you enjoyed the extensive variety at our breakfast buffet. We look forward to welcoming you back to Hotel Harper Malioboro for another enjoyable stay.

10/10 Excellent

Kiyoshi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
-
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan le 20 sept. 2023
Thank you, Kiyoshi, for your perfect 5-star rating on Expedia. We appreciate your feedback and support. We hope to have the pleasure of hosting you again at Hotel Harper Malioboro in the future.

10/10 Excellent

saifulloh

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There was an accident on the 1st night that spilled water on the bed, then the staff named Hendrick changed all the pillowcases and sheets. It was a very nice service. Really recommend this hotel.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - Hotel Harper Malioboro le 11 août 2023
Dear Saifulloh,We're grateful for your kind words and understanding regarding the incident. We're glad our staff, especially Hendrick, could assist promptly. Your recommendation means a lot to us. Looking forward to welcoming you back!

8/10 Bien

Fumio

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
スタッフがとてもフレンドリー
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Wawan E S - General Manager le 24 avr. 2023
親愛なるゲスト、 あなたの肯定的なレビューをありがとう! スタッフはフレンドリーで、サービスは満足のいくものでした。

10/10 Excellent

anna

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Wawan E Sukmawan - General Manager le 21 sept. 2022
Dear Anna, We are very pleased about your review of Hotel Harper Malioboro. Thank you very much

10/10 Excellent

Gabriel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a big room with a good air conditioner. The hotel is clean, and with excellent service. The room can be a little bit noisy, as this is a family hotel, and the call to prayer will probably wake you up at sunrise. However, those elements of local culture can be quite charming. Overall, if your stay was like mine, this hotel will be a nice retreat from the bustling streets of Indonesia.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - General Manager le 16 juil. 2022
Dear Gabriel, Thank you for your review and for giving us the highest evaluation. We are very pleased that you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit. Best regards, Team of The Harper Malioboro

2/10 Horrible

AngryTraveller, SG

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Due to covid-19, was not able to travel as flight was cancelled. Request for a refund, this hotel rejected.
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Wawan E S - General manager le 27 juin 2020
Dear Guest, Thank you for your comment and please contact again the Expedia due to you modified your reservation without changed the date. We never charged your booking and already explained to Expedia . Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mooi en vrij nieuw hotel. Alleen zijn de kamers niet al te groot maar wel schoon en een goed bed.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - General Manager le 23 janv. 2020
bedankt voor je informatie over de ervaring van een verblijf in het Harper Mangkubumi hotel in Yogyakarta, sorry als de beschikbare superior type kamers niet aan je verwachtingen voldoen, kies dan het type deluxe kamers en suites voor grotere maten, we wachten op je komst.

10/10 Excellent

King, Singapore

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hospitality given is pure class. Staffs are extremely helpful and always ready to assist. 10/10 would recommend this hotel to non-Indonesian speaking tourist.
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 29 déc. 2019
Dear King, Thank you so much for taking the time to share your experience at Hotel Harper Mangkubumi Yogyakarta and recommending our hotel . We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our hotel. If you have the chance to visit Yogyakarta once again, we happy to welcome you once again. Best regards,

10/10 Excellent

Franky, Singapore

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Highly recommended. We booked 2 rooms for 4d 3n. The hotel reception is clean and looking fresh, and so are the rooms. Breakfast buffet offers great variety of local foods (different offerings for 3 days in a row). Free wifi provided. Location is near Tugu and a little off the busy & crowded malioboro, not walking distance but grab cars are aplenty and affordable (15rb to malioboro / kraton) or there are becak (trishaw) for 30rb if you feel so. There is a bakery and cafe too right next to the lobby.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Wawan Eza S- General Manager le 29 déc. 2019
Dear Franky, We wanted to thank you for your comment about your stay at Hotel Harper Mangkubumi Yogyakarta. We are glad that your stay has been pleasant, as you mentioned, we are very good located to go walking to every interesting point of Yogyakarta city center Hope to see you at our hotel again soon. Yours sincerely

6/10 Satisfaisant

Angel, USA

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Unless you speak fluent Indonesian, I cannot recommend staying here. The rooms are clean, the restaurant is excellent, and they are eco friendly. My experience is described below: Before arriving I booked a tour to Borobudur though this hotel which was confirmed by them. However, when I arrived, they hadn't arranged a driver and there was an additional 600k IDR transport charge (you shouldn't pay over 250k IDR MAX for transport to Borobudur). Naturally I declined to book though them. Then, I received a note saying since I had the do not disturb sign up when housekeeping came by, I could call 6 when I was ready for them written in both English and Indonesian. This resulted in a saga of 3 tries to request room service and 5 tries to request clean mugs that were met with complete incomprehension even when using the paper with both Indonesian and English, until I went to the front desk. The front desk was able to resolve everything, but also felt the need to inform me that the staff had other things to do. All in all, this was my least favorite place to stay in Indonesia.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Wawan E S - General Manager le 27 nov. 2019
Dear Angel, Thank you for taking the time to write such a detailed review. All your comments are essential to educating our staff about good and bad service. I am very disappointed to hear that you found our communication to you below your expectation. I am sorry to hear that you weren't satisfied with the competence of our staff handling all your required. This is very disappointing to hear, but we hope you give us another chance to make it up to you in the next stay and I will try my best to rectify the situation

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Wawan E S - General Manager le 15 nov. 2019
Thank you for score appreciate your positive feedback about our hotel

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
strategic location in the town. walking distance to night market. very convenient for tourists.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan- General Manager le 8 oct. 2019
Dear Happy Guest, Thank you very much for sharing nice and positive opinion about Hotel Harper Mangkubumi Yogyakarta.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay, comfortable and friendly staff!
great stay! Hotel staff and service are great. With staff always smiling with greetings, making the stay comfortable.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Wawan E S - General Manager le 1 oct. 2019
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very happy to hear that our staff made your feel at home. This is really one of the things that we try to maintain in our hotel. Hoping to see you again soon

6/10 Satisfaisant

Hide

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
It’s ok It’s ok It’s ok It’s ok It’s ok It’s ok It’s ok It’s ok
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

10/10 Excellent

J

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed in one of the Junior suites and it was awesome. Lovely room, large bed, spacious bathroom. Plenty of hot water and there was also a water dispenser in the room, so no more plastic bottles (why don't other hotels do this?). Staff were extremely helpful and courteous. Thoroughly enjoyed our stay here at the Mungkubumi.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan - General Manager le 16 sept. 2019
Hi J, Your review was a pleasure to read thank you, it is always great to know that we have met all expectations. Thank you for staying and choosing Junior Suite on of our type room with more value inside the room. Happy to know that you loved it. We look forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel is schoon. Goede service. Ontbijt is uitgebreid. Personeel is top! Niets is teveel!
Séjour de 6 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Wawan E. S - General Manager le 13 sept. 2019
Thank you for taking time to give us positive scores, Do not hesitate to visit us if you return to Yogyakarta.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Hotel cómodo para visitar la ciudad Los desayunos perfectos Comimos la habitación y bien. La piscina en sombra pequeña
Séjour de 3 nuits en août 2019

8/10 Bien

Mohammad Noor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Harper Mangkubumi
Great stay in the hotel everything is good including the breakfast also.Maybe the hotel can put an iron & ironboard in the room which will be more better .Maybe can consider to have gym for exercise.
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan - General Manager le 2 sept. 2019
Dear Mohammad Noor, Thank you very much for your review. We are glad that you have had a nice stay. The Iron and board available at Harper Suite room , for another room type is based on guest requested. Gym facilities will available after we have additional space for it's. Please wait and see :)

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were excellent - very attentive and happy to help. The room was large, clean and well furnished and there were free snacks at the minibar! We loved that. The breakfast buffet was extensive and the pool area was really nice.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan - General Manager le 20 août 2019
Dear Value Guest, We really appreciate with your nice remarks . We are happy to know that you enjoy your stay and we have covered all your expectations. We hope to see you very soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and comfortable
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan - General Manager le 16 août 2019
Dear Happy Guest, we are glad that we fulfilled your expectations. Thank you for giving us a perfect rating and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 Excellent

SU YOUNG

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel to stay in downtown area
Good location and kind service
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan - General Manager le 8 août 2019
Dear Su Young, Thank you so much for your wonderful feedback. I am delighted to note that you enjoyed our location.Most of all though I am especially pleased that you enjoyed the service provided by our staff I always feel is the most important and lasting memory of a hotel. We look forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hele goede service en heel vriendelijke personeel. De enige wat minder was , omdat wij op de laatste dag beetje vieze water uit de kraan kregen , maar het was wel weer goed opgelost. Over algemeen was het goed. Top hotel!!.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 7 août 2019
Beste gast. Bedankt voor je review. Ik ben blij te horen dat je ervaring over het algemeen positief was. Ik ben teleurgesteld om te horen dat je slechte ervaring hebt met water in de badkamer, het spijt me dat te horen. Houd er rekening mee dat uw zorgen zijn doorgegeven aan onze onderhoudsprioriteit om dit te verhelpen. We hopen dat je ons nog een kans geeft om je snel weer te verwelkomen na verbetering van het water.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
朝食の料理の料理数はとても多くて、どれを食べるか毎回迷うほどでした。バスルームにはバスタブがない。広いダブルベットだったが、二人で寝るには、少し狭い。チェックアウトの日の前日に、空港に行くための、タクシーをお願いしていたら、時間通りに、きた。フロントで電車の時刻を聞いたら、ネットで調べてくれた。マリオボロ通りまで、歩いて10分程度のところにあるので、便利。
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Len, USA

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had the King room and it was large. Room was clean, had a nice bathroom, and the wifi worked well. It is close to Maliboro and the Tugu station. We will stay there again
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Wawan E Sukmawan - General Manager le 2 juin 2019
Dear Len , We are glad to know that the hotel has covered all your expectations. Thank you for sharing your experience in our hotel and love to hear that you will stay again. We hope to see you soon

8/10 Bien

Maria Teresa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 30 mai 2019
Dear Maria Teresa, Thanks for your positive opinion.

10/10 Excellent

Jonathan, Vancouver, canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jem on main street on Yogja
Great room location and staff
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 28 mai 2019
Dear Bapak Jonathan. thanks for your positive review of our hotel and we are glad that you enjoyed your stay!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing special but acceptable. There was no problem
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de WawanEza Sukmawan - General Manager le 14 mai 2019
Dear Happy Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
繁華街に位置していてコンビニも近い。スタッフの対応や設備は文句なし。 朝食も種類豊富で美味しかったです。
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de WawanEza Sukmawan- General Manager le 14 mai 2019
親愛なるハッピーゲスト。 あなたのレビューと私たちのホテルを選んでいただきありがとうございます。 私はあなたがあなたの滞在を楽しんだことを嬉しく思います。

10/10 Excellent

Subari

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Wawan E S - General Manager le 24 avr. 2019
Dear Bapak Subari . Thank you very much for your great rating. We wish you the best and we hope to see you soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The service was a highlight during my stay. The staff are very welcoming, great willingness to help. I was a long stay guest with a stay of 22 nights. Most of the staff even learnt my name, so each day I was greeted as Mr Adam, this was a nice touch. The cleanliness of hotel and room was excellent also.
Séjour de 22 nuits en mars 2019
Réponse de Wawan E S - General Manager le 24 avr. 2019
Dear Mr. Adam, We are very happy because you have stayed for 22 days and We are glad to know that the hotel has covered all your expectations. Thank you very much for the nice words you have dedicates to us. We appreciate it. We hope to see you very soon!.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Excellent, good food. Easy excess to places of interest.
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan-General Manager le 14 avr. 2019
Dear Happy Guest, We are glad to know that the hotel has covered all your expectations. Thank you for sharing your experience in our hotel with all the travelers. We hope to see you soon.