Avis sur Harper Malioboro Yogyakarta by ASTON
Harper Malioboro Yogyakarta by ASTON
Jl. Mangkubumi No. 52, Yogyakarta, Yogyakarta
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 7 août 2019
Dear Guest, We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very happy to hear that our staff , service , location and buffet at restaurant met your needs and expectations. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
10/10 Excellent
daniel
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dont miss Harper
daniel
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 7 août 2019
Dear Daniel. Thank you for giving us a perfect rating and for wonderful review. I am glad to hear that you enjoyed your stay with us and that you comfy with services facilities of our hotel. I am very happy to hear that our front office manager and his service met your needs and expectations. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
10/10 Excellent
Arnold
5 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de détente
Arnold
Réponse de Wawan Eza Sukmawan-General Manager le 11 avr. 2018
Dear Arnold. Tout d'abord je voudrais vous remercier de nous avoir choisi et passer quelques minutes pour laisser votre avis sur notre hôtel, cela nous aide toujours à nous améliorer. Nous sommes très fiers de notre personnel, ils font toujours de leur mieux pour rendre votre séjour plus agréable. Sans oublier notre emplacement dans le centre-ville autour d'un grand choix d'activités et aussi la possibilité d'aller à pied aux endroits les plus intéressants de cette ville étonnante avec le transport local appelé «BECAK» et le taxi.
10/10 Excellent
Arnold
19 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Arnold
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Cher Arnold.Merci de votre avis et de choisir notre hôtel. Je suis heureux que vous avez apprécié votre séjour et je suis impatient de vous avoir à nouveau en tant qu'invité dans notre hôtel.
10/10 Excellent
aline, paris
30 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bel hotel belles prestations priche malioboro
aline
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Cher Aline. Je suis heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous et que vous nous recommanderez un ami. Nous espérons vous accueillir à l'hôtel dans un proche avenir
10/10 Excellent
manfred
20 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
a vos petit soin!
manfred
10/10 Excellent
Virginie
1 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel
Virginie
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Guillaume, Levallois
22 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charmanthotel
Guillaume
Réponse de Wawan Eza S le 23 déc. 2015
Monsieur Guillaume,
Merci pour votre avis incroyable pour HARPER Mangkubumi.
Nous avons été ravis d'être hôtel de votre choix lors de votre récente visite à Yogyakarta. Nous espérons que vous avez vécu notre grand service comme prévu par notre direction et le personnel.
Permettez-nous d'anticiper votre prochaine visite afin que nous puissions vous donner un séjour plus agréable.
8/10 Bien
Julian
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julian
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - General Manager le 25 avr. 2024
Dear Julian, Thank you for choosing Harper Malioboro Yogyakarta and taking the time to provide us with feedback after your stay before April 22nd, 2024. We sincerely appreciate your valuable feedback on your experience with us.
10/10 Excellent
Ian
14 avr. 2024
Ian
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Chi
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Chi
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - General Manager le 29 févr. 2024
I appreciate you reviewing on Expedia, Chi! We are happy to hear that you thought our location was excellent for walking. Please do not hesitate to let us know if there is something specific we can do better the next time to get that extra star. We value your opinions and look forward to having you back soon!dback and hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 févr. 2024
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - General Manager le 18 févr. 2024
Thank you for rating us 10 out of 10! We are thrilled to receive such high praise from you. Your satisfaction is our priority, and we are delighted that you had a wonderful experience at Hotel Harper Malioboro. We look forward to welcoming you back soon for another excellent stay!
10/10 Excellent
Jeffry Legimin
11 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeffry Legimin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Wawan Eja Sukmawan-General Manager le 18 févr. 2024
Thank you, Jeffry Legimin, for your outstanding rating of 10 out of 10! We're thrilled to hear that you had such a fantastic experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your support. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay at Hotel Harper Malioboro!
10/10 Excellent
YOSHIKO
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
立地が良くスタッフが親切な素敵なホテル
YOSHIKO
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan, SE - General Manager le 30 nov. 2023
Of course, here's the translated response in English:Thank you for your detailed review! We're thrilled to hear about your positive experiences during your stay. We're delighted that you found our hotel comfortable, clean, and with friendly staff. Regarding the breakfast arrangement and room amenities, we're glad our team was able to accommodate your needs efficiently. We take pride in providing personalized service and ensuring our guests have a memorable stay. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another excellent experience at our hotel!
10/10 Excellent
Junny
Voyage en famille
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Junny
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan, SE - General Manager le 30 nov. 2023
Thank you, Junny, for your perfect rating and kind words! We're thrilled to hear that you had such a satisfying experience at Hotel Harper. Providing excellent amenities, including beverages like coffee and tea in the waiting area, is part of our commitment to ensuring a comfortable and enjoyable stay for our guests. We appreciate your support and hope to welcome you back for another wonderful stay at Hotel Harper soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan, SE - General Manager le 30 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for your outstanding rating! We're delighted that you had a fantastic experience during your stay at our hotel. Your perfect score means a lot to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another excellent stay in the future at our hotel
10/10 Excellent
Nurfarah ain Abdul
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nurfarah ain Abdul
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan le 20 sept. 2023
Thank you, Nurfarah Ain Abdul, for your 5-star review on Expedia. We're delighted to hear that you had an exceptional experience with our reception staff, especially April, who provided dedicated and personalized service. We appreciate your support for our eco-friendly initiatives, such as not using plastic bottles and having a water dispenser. It's great to know you enjoyed the extensive variety at our breakfast buffet. We look forward to welcoming you back to Hotel Harper Malioboro for another enjoyable stay.
10/10 Excellent
Kiyoshi
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiyoshi
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan le 20 sept. 2023
Thank you, Kiyoshi, for your perfect 5-star rating on Expedia. We appreciate your feedback and support. We hope to have the pleasure of hosting you again at Hotel Harper Malioboro in the future.
10/10 Excellent
saifulloh
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
saifulloh
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - Hotel Harper Malioboro le 11 août 2023
Dear Saifulloh,We're grateful for your kind words and understanding regarding the incident. We're glad our staff, especially Hendrick, could assist promptly. Your recommendation means a lot to us. Looking forward to welcoming you back!
8/10 Bien
Fumio
Voyage en couple
20 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fumio
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Wawan E S - General Manager le 24 avr. 2023
親愛なるゲスト、 あなたの肯定的なレビューをありがとう! スタッフはフレンドリーで、サービスは満足のいくものでした。
10/10 Excellent
anna
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
anna
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Wawan E Sukmawan - General Manager le 21 sept. 2022
Dear Anna, We are very pleased about your review of Hotel Harper Malioboro. Thank you very much
10/10 Excellent
Gabriel
Voyage en groupe
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - General Manager le 16 juil. 2022
Dear Gabriel, Thank you for your review and for giving us the highest evaluation. We are very pleased that you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit. Best regards, Team of The Harper Malioboro
2/10 Horrible
AngryTraveller, SG
Voyage en groupe
26 juin 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AngryTraveller
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Wawan E S - General manager le 27 juin 2020
Dear Guest, Thank you for your comment and please contact again the Expedia due to you modified your reservation without changed the date. We never charged your booking and already explained to Expedia . Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Wawan Eja Sukmawan - General Manager le 23 janv. 2020
bedankt voor je informatie over de ervaring van een verblijf in het Harper Mangkubumi hotel in Yogyakarta, sorry als de beschikbare superior type kamers niet aan je verwachtingen voldoen, kies dan het type deluxe kamers en suites voor grotere maten, we wachten op je komst.
10/10 Excellent
King, Singapore
Voyage d’affaires, Voyage en couple
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
King
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 29 déc. 2019
Dear King, Thank you so much for taking the time to share your experience at Hotel Harper Mangkubumi Yogyakarta and recommending our hotel . We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our hotel. If you have the chance to visit Yogyakarta once again, we happy to welcome you once again. Best regards,
10/10 Excellent
Franky, Singapore
Voyage en famille
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Franky
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Wawan Eza S- General Manager le 29 déc. 2019
Dear Franky, We wanted to thank you for your comment about your stay at Hotel Harper Mangkubumi Yogyakarta. We are glad that your stay has been pleasant, as you mentioned, we are very good located to go walking to every interesting point of Yogyakarta city center Hope to see you at our hotel again soon. Yours sincerely
6/10 Satisfaisant
Angel, USA
19 nov. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angel
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Wawan E S - General Manager le 27 nov. 2019
Dear Angel, Thank you for taking the time to write such a detailed review. All your comments are essential to educating our staff about good and bad service. I am very disappointed to hear that you found our communication to you below your expectation. I am sorry to hear that you weren't satisfied with the competence of our staff handling all your required. This is very disappointing to hear, but we hope you give us another chance to make it up to you in the next stay and I will try my best to rectify the situation
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Wawan E S - General Manager le 15 nov. 2019
Thank you for score appreciate your positive feedback about our hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan- General Manager le 8 oct. 2019
Dear Happy Guest, Thank you very much for sharing nice and positive opinion about Hotel Harper Mangkubumi Yogyakarta.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay, comfortable and friendly staff!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Wawan E S - General Manager le 1 oct. 2019
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very happy to hear that our staff made your feel at home. This is really one of the things that we try to maintain in our hotel. Hoping to see you again soon
6/10 Satisfaisant
Hide
Voyage en couple
25 sept. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Hide
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
J
Voyage en couple
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan - General Manager le 16 sept. 2019
Hi J, Your review was a pleasure to read thank you, it is always great to know that we have met all expectations. Thank you for staying and choosing Junior Suite on of our type room with more value inside the room. Happy to know that you loved it. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Wawan E. S - General Manager le 13 sept. 2019
Thank you for taking time to give us positive scores, Do not hesitate to visit us if you return to Yogyakarta.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
8/10 Bien
Mohammad Noor
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Harper Mangkubumi
Mohammad Noor
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan - General Manager le 2 sept. 2019
Dear Mohammad Noor, Thank you very much for your review. We are glad that you have had a nice stay. The Iron and board available at Harper Suite room , for another room type is based on guest requested. Gym facilities will available after we have additional space for it's. Please wait and see :)
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan - General Manager le 20 août 2019
Dear Value Guest, We really appreciate with your nice remarks . We are happy to know that you enjoy your stay and we have covered all your expectations. We hope to see you very soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan - General Manager le 16 août 2019
Dear Happy Guest, we are glad that we fulfilled your expectations. Thank you for giving us a perfect rating and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
10/10 Excellent
SU YOUNG
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel to stay in downtown area
SU YOUNG
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan - General Manager le 8 août 2019
Dear Su Young, Thank you so much for your wonderful feedback. I am delighted to note that you enjoyed our location.Most of all though I am especially pleased that you enjoyed the service provided by our staff I always feel is the most important and lasting memory of a hotel. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 7 août 2019
Beste gast. Bedankt voor je review. Ik ben blij te horen dat je ervaring over het algemeen positief was. Ik ben teleurgesteld om te horen dat je slechte ervaring hebt met water in de badkamer, het spijt me dat te horen. Houd er rekening mee dat uw zorgen zijn doorgegeven aan onze onderhoudsprioriteit om dit te verhelpen. We hopen dat je ons nog een kans geeft om je snel weer te verwelkomen na verbetering van het water.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Len, USA
Voyage en couple
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Len
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Wawan E Sukmawan - General Manager le 2 juin 2019
Dear Len , We are glad to know that the hotel has covered all your expectations. Thank you for sharing your experience in our hotel and love to hear that you will stay again. We hope to see you soon
8/10 Bien
Maria Teresa
30 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria Teresa
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 30 mai 2019
Dear Maria Teresa, Thanks for your positive opinion.
10/10 Excellent
Jonathan, Vancouver, canada
23 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jem on main street on Yogja
Jonathan
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Wawan Eza S - General Manager le 28 mai 2019
Dear Bapak Jonathan. thanks for your positive review of our hotel and we are glad that you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de WawanEza Sukmawan - General Manager le 14 mai 2019
Dear Happy Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de WawanEza Sukmawan- General Manager le 14 mai 2019
親愛なるハッピーゲスト。 あなたのレビューと私たちのホテルを選んでいただきありがとうございます。 私はあなたがあなたの滞在を楽しんだことを嬉しく思います。
10/10 Excellent
Subari
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Subari
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Wawan E S - General Manager le 24 avr. 2019
Dear Bapak Subari . Thank you very much for your great rating. We wish you the best and we hope to see you soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 22 nuits en mars 2019
Réponse de Wawan E S - General Manager le 24 avr. 2019
Dear Mr. Adam, We are very happy because you have stayed for 22 days and We are glad to know that the hotel has covered all your expectations. Thank you very much for the nice words you have dedicates to us. We appreciate it. We hope to see you very soon!.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Wawan Eza Sukmawan-General Manager le 14 avr. 2019
Dear Happy Guest, We are glad to know that the hotel has covered all your expectations. Thank you for sharing your experience in our hotel with all the travelers. We hope to see you soon.