Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
3 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Irina Nikoghosyan le 22 juin 2023
Dear Guest, Let us thank you for choosing our hotel, for the scores given to us and for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Yerevan on your next visit to Yerevan. Warm regards, Irina Nikoghosyan, Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Front Office Manager le 23 août 2019
Dear Guest,
Let us take this opportunity to thank you for reviewing us.
We are very happy that we managed to please you and to make your stay enjoyable.
We hope to see you very soon again in our hotel.
Best regards,
Naira Hambardzumyan,
10/10 Excellent
Stéphane, Suisse
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stéphane
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Rouzane, Paris, France
25 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Etablissement parfait
Rouzane
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Radisson Blu Hotel, Yerevan le 26 juil. 2018
Dear Rouzane,
Thank you for being our guest and for sharing your valuable review. We are delighted to know that you enjoyed your stay and had a pleasant experience in our hotel.
We hope to welcome you and your daughter back soon.
Warmest Regards,
Naira Hambardzumyan
Front Office Manager
8/10 Bien
Mehdi
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mehdi
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Mehdi
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mehdi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Ardemi
12 mai 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ardemi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Alexis le 16 mai 2024
Dear ArdemiThank you for choosing our hotel and staying with us. We appreciate your opinion, thank you for the review. We strive to provide the highest level of service at all times. We know that there is always a space to improve our service, so we are grateful that you were letting us know your opinion and comments after the stay. We sincerely hope to welcome you back to our hotel and convince you that we are going in the right direction. Best regards Front Office Manager Alexis Sislian.
8/10 Bien
Wayne
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Wayne
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Alexis le 16 mai 2024
Dear WayneThank you for choosing our hotel and staying with us. We appreciate your opinion, thank you for the review. We sincerely hope to welcome you back to our hotel and convince you that we are going in the right direction. Best regards Front Office Manager Alexis Sislian
10/10 Excellent
Sarkis
Voyage en famille, Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarkis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front office manager Diana Aghabalyan le 22 janv. 2024
Dear Mr. SarkisThank You so much for your very kind words and positive feedback about the hotel, its pricing. We strive to provide excellent service and value to our guests. We appreciate your kind words and hope to welcome you back very soon.Best regards, Front office manager Diana Aghabalyan
10/10 Excellent
Roland
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roland
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Front office manager Diana Aghabalyan le 15 août 2023
Dear Guest,Warm greetings from Sunny Yerevan. Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We are very happy that You liked your stay. Hope to welcome you again in our hotel in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
AKOP
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AKOP
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
19 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Irina Nikoghosyan le 22 juin 2023
Dear Maria, Let us thank you for choosing our hotel, for the scores given to us and for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Yerevan on your next visit to Yerevan. Warm regards, Irina Nikoghosyan, Front Office Manager
10/10 Excellent
Pranesh
Voyage en famille
26 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good property with amazing staff
Pranesh
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Irina Nikoghosyan le 2 mai 2023
Dear Pranesh, Let us thank you for choosing our hotel, for the scores given to us and for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Yerevan on your next visit to Yerevan. Warm regards, Irina Nikoghosyan, Front Office Manager
10/10 Excellent
Vicky
Voyage en famille
20 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vicky
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
4/10 Médiocre
Irena
16 août 2022
Les points faibles : Personnel et service
Irena
Séjour de 7 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
Noureen
12 août 2022
Noureen
Séjour de 1 nuit en août 2022
4/10 Médiocre
Sarkis
9 juil. 2022
Sarkis
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Garegin
27 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Garegin
Séjour de 8 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Eduard, Montebello
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduard
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Syuzanna Grigoryan le 17 mai 2022
Dear Eduard, Thank you for your positive feedback which motivates us and makes us strive to be better. We look forward to host you soon again. Warm regards
10/10 Excellent
Gernot
Voyage d’affaires
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gernot
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
EDWARD
19 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EDWARD
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Syuzanna Grigoryan le 12 mai 2022
Dear Guest, Thank you for the feedback. We are very happy to hear that you enjoyed your stay, We are glad that you liked our service and we will be doubly pleased when we will see you again in our hotel. Thank you once again for appreciating all our efforts.
6/10 Satisfaisant
Juergen
Voyage d’affaires
14 avr. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Juergen
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Syuzanna Grigoryan le 15 avr. 2022
Dear Juergen, Thank you for your return regarding your recent stay with us. We always appreciate our guest’s feedback since we regard every feedback as an opportunity for improvement.
10/10 Excellent
Gohar
Voyage en couple
5 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gohar
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Syuzanna Grigoryan le 10 janv. 2022
Dear Gohar,Thank you for being our guest. It is our utmost pleasure to see you satisfied. We look forward to meeting you again at our hotel.
10/10 Excellent
vadim
30 déc. 2021
vadim
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Raashi
Voyage d’affaires
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raashi
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Syuzanna Grigoryan le 16 déc. 2021
Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Yerevan for your stay and for appreciating our hospitality traditions. It is our pleasure to see that you enjoyed your stay and everything was up to your liking. We hope to have more opportunities to welcome you to Radisson Blu Hotel Yerevan in the future.
10/10 Excellent
Khalid
Voyage d’affaires
17 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Khalid
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
Réponse de Syuzanna Grigoryan le 18 oct. 2021
Dear Khalid, Thank you for the feedback. We are very happy to hear that you enjoyed your stay, We are glad that you liked our service and we will be doubly pleased when we will see you again in our hotel. Thank you once again for appreciating all our efforts.
10/10 Excellent
Sohrab
10 oct. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sohrab
Séjour de 13 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
David
Voyage en groupe
28 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Syuzanna Grigoryan le 18 oct. 2021
Dear Guest, Thank you for the feedback. We are very happy to hear that you enjoyed your stay, We are glad that you liked our service and we will be doubly pleased when we will see you again in our hotel. Thank you once again for appreciating all our efforts.
8/10 Bien
JOHN
28 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was a Radisson, they are great.
JOHN
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Syuzanna Grigoryan le 18 oct. 2021
Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Yerevan for your stay and for appreciating our hospitality. It is our pleasure to see that you enjoyed your stay and everything was up to your liking. We hope to have more opportunities to welcome you to Radisson Blu Hotel Yerevan in the future.
10/10 Excellent
jonathan
Voyage en groupe
24 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel
jonathan
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Syuzanna Grigoryan le 18 oct. 2021
Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Yerevan for your stay and for appreciating our hospitality . It is our pleasure to see that you enjoyed your stay and everything was up to your liking. We hope to have more opportunities to welcome you to Radisson Blu Hotel Yerevan in the future.
10/10 Excellent
ALEKSEI
Voyage en famille
15 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Классный отель в стороне от центра
ALEKSEI
Séjour de 5 nuits en août 2021
10/10 Excellent
sergey
8 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sergey
Séjour de 4 nuits en avril 2021
4/10 Médiocre
Edgar
Voyage en famille
6 mars 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edgar
Séjour de 1 nuit en mars 2021
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 mars 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2021
10/10 Excellent
Oksana
5 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice place
Oksana
Séjour de 5 nuits en décembre 2020
Réponse de Front Office Manager le 11 janv. 2021
Dear Oksana,
We would like to thank you for choosing our hotel and for the high score given to us. We are glad that you liked our hotel and appreciate you taking the time to share your opinion with us.
Warm regards,
Naira Hambardzumyan,
10/10 Excellent
Suraj Singh
19 avr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suraj Singh
Séjour de 1 nuit en avril 2020
10/10 Excellent
John, Los Angeles, California
Voyage d’affaires
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Front Office Manager le 17 mars 2020
Dear John,
We appreciate you taking the time to share such detailed feedback. Your nice words of appreciation make us work even better. Thank you especially for pointing out the efforts of the staff. Your feedback will be forwarded to the staff and I'm sure they will enjoy reading it.
We sincerely look forward to hosting you soon again.
Warmest regards,
Naira Hambardzumyan,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Front Office Manager le 3 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for your positive feedback which motivates us and makes us strive to be better.
We look forward to host you soon again.
Warm regards,
Naira Hambardzumyan,
10/10 Excellent
Vahe
22 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
radisson
Vahe
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Front Office Manager le 3 mars 2020
Dear Vahe,
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Yerevan.
We were very pleased to know that you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you back soon again.
Best regards,
Naira Hambardzumyan,
10/10 Excellent
Ilya
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ilya
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Rafael
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Спокойно и уютно
Rafael
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Front Office Manager le 29 janv. 2020
Dear Rafael,
Thank you very much for your review.
We are very glad that you liked our location.
We hope to see you very soon again in our hotel.
Best regards,
Naira Hambardzumyan,
6/10 Satisfaisant
Nicholas, Yetevan
Voyage en famille, Voyage d’affaires, Voyage en couple
24 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Nicholas
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Front Office Manager le 29 sept. 2019
Dear Nicholas,
Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your feedback with us. Our guests' opinions are always very important to us, as they help us realize the points we need to work on. Please be assured that your comments will be taken into consideration by all of our staff members.
We truly hope to welcome you back in our hotel soon to meet all of your demands.
Warmest Regards,
Naira Hambardzumyan.
10/10 Excellent
Stanislav
22 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stanislav
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Front Office Manager le 9 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Radisson Blu hotel, Yerevan and taking the time to write a review about your stay.
We are very glad you appreciated the comfort of our bathrooms. Let us also assure you that we do have safes in our rooms, which are inside the wardrobes.
We sincerely hope to see you again in our hotel soon.
Kindest Regards,
Naira Hambardzumyan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Отдых
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Roza
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roza
Séjour de 5 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Front Office Manager le 23 août 2019
Dear guest,
We would like to thank you for choosing our hotel and for the high score that you gave us. We are glad that you liked our hotel and appreciate you taking the time to share your opinion with us.
We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Yerevan on your next visit to Yerevan.
With warm regards,
Naira Hambardzumyan