Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
11 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Tiffany Yu le 13 août 2018
Dear Guest,
Warmest greeting from Shangri-la hotel Xiamen.
Thank you for choosing us as a home to stay in Xiamen. We're very glad to know that you had a very nice stay with us. Thank you for your great comments for our service and the nice view. We will share with all team members, I think they will be very happy to receive your kindly appreciation.
Regarding the location of our hotel, there are 2 malls with various of choices of restaurants near us by car in 10 minutes. Next time you might like to explore more about our surroundings.
Once again, thank you very much for your great comments. And we're looking forward to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Wei
Voyage en groupe
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wei
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Maxwell
Voyage d’affaires
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maxwell
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Scarlett
5 avr. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
不體貼馬拉松跑者
Scarlett
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Duane
Voyage d’affaires
28 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Duane
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
feng
30 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
挺好
feng
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Chengke
Voyage d’affaires
28 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chengke
Séjour de 1 nuit en juin 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 mars 2020
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Shangri-La Hotel, Xiamen le 24 mars 2020
Dear guest,
Thank you for choosing to stay with us at Shangri-La, Xiamen.
It is with great regret to hear that your experience with us has been less than memorable. On behalf of the hotel, please accept my sincere apologies for the unpleasantness caused. We value your feedback and have taken the necessary measures to improve our service and production. We hope you will give us another chance to impress you. Thank you once again for choosing to stay with us. Have a pleasant day ahead.
Yours sincerely,
Shangri-La Hotel, Xiamen
8/10 Bien
Paul
Voyage d’affaires
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Shangri-La Hotel, Xiamen le 31 janv. 2020
Dear Paul, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
地點較偏的高級酒店
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Shangri-La Hotel, Xiamen le 26 janv. 2020
尊敬的宾客,感谢您选择入住香格里拉大酒店并抽出时间与我们分享您的入住体验。谢谢您对酒店前台服务的肯定,您的支持是我们努力不断前进的动力。酒店地理位置坐落在厦门著名的风景宜人的环岛路上,面朝大海、享受一线海景。酒店属于思明区,是厦门岛内繁华的商业区。酒店周边拥有多个大型综合性商场,囊括国际品牌及各大类品牌及特色社会餐饮、商超及电影院等。2019.12.25日厦门地铁二号线正式开通运营,酒店坐落在该条地铁线上,串连起厦门岛内诸多旅游景点及热门景区,可谓四通八达,非常便捷。出行建议可在酒店的礼宾部咨询,我们会持续努力完善我们的产品和服务,期待您能再次选择入住厦门香格里拉大酒店。
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
11 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel, new, clean and comfortable
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Lizzy le 30 déc. 2019
Dear Guest, thank you for choosing Shangri-la Xiamen . It is happy to hear that you like the location and the view of our hotel. Looking forward to see you again.
10/10 Excellent
Low
Voyage d’affaires
27 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Low
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Lizzy le 30 déc. 2019
Dear Low, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
10/10 Excellent
bohyung
Voyage en famille
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bohyung
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Lizzy le 30 déc. 2019
Dear Bohyung, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Lizzy le 30 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,
10/10 Excellent
CHIHKAI
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHIHKAI
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Shangri-La Hotel, Xiamen le 7 nov. 2019
Dear CHIHKAI, Thank you for choosing Shangri-La,Xiamen. we are so delight to provide you with a comfortable stay. Thank you and look forward to see you again.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
6 oct. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Shangri-La Hotel le 8 oct. 2019
Dear guests, first of all, we would like to send you the most sincere apology and thank you for giving us feedback on your stay experience. For all the problems you feedback, the hotel will actively take improvement measures to strengthen the staff service awareness training and management, so as to create a more beautiful and memorable check-in experience for guests, I believe that your next check-in will be improved. We look forward to your coming to xiamen again and choosing to stay in shangri-la, so that we can warmly welcome you and provide you with a more comfortable and pleasant stay experience. Shangri-la hotel, Xiamen
10/10 Excellent
Kasy, 香港
Voyage en famille, Voyage d’affaires
24 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kasy
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Shangri- La, Xiamen le 2 oct. 2019
尊敬的Kasy,您好,感谢您选择入住香格里拉大酒店,感谢您对酒店早餐、健身房及员工服务的肯定。同时,也很抱歉酒店的位置给您的出行造成了不便,如果您选择再次光临,我可以为您推荐就近的质量不错的餐厅,或者您也可以联系礼宾部,他们可以为您提前预定车辆。酒店位于环岛干道旁,如果您想要去附近热门的景点,骑车出行也是一个不错的选择。您的肯定与支持是我们努力不断前进的动力,期待您再次回来。向您致以我们最诚挚的问候!厦门香格里拉大酒店。
8/10 Bien
Ching hua
8 sept. 2019
Les points faibles : Personnel et service
早餐急收,剛座下來喝咖啡,去拿菜,就把我筷子全部收走了,我還以爲走錯了位置。服務很差的五星飯店。
Ching hua
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Shangri- La, Xiamen le 2 oct. 2019
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住厦门香格里拉大酒店,期待来自您的关于房间及服务人员的更多反馈,同时我们也已经将您的批评反馈给了相关部门的领导,期待您再次光临,看到我们的进步~
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Shangri- La, Xiamen le 19 sept. 2019
Dear friend, thank you for choosing Shangri-la,Xiamen, I'm so happy that you love our hotel and look forward to see you next time.
8/10 Bien
Tomas
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tomas
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Shangri- La, Xiamen le 20 sept. 2019
Dear Tomas, thank you for your comments on the hotel. Although we are committed to providing a good accommodation experience for our customers, it is clear that our service is still lacking and cannot satisfy you. If you are willing to give us a chance to win back your trust, I can assure you that we will do our best to make you the best hotel experience. We are looking forward to see you again, so that we can warmly welcome you at your next stay and provide you with a more comfortable and enjoyable stay.
8/10 Bien
CHUEN SUM
7 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHUEN SUM
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Sophie su le 27 juil. 2019
Dear guest,
Greeting from Shangri-La Hotel, Xiamen.
Thank you for choosing Shangri-La, in the meantime, we are deeply sorry about we could not offer you a satisfying experience here.
We would like to extend our most sincere apologies. For the questions you mentioned, our hotel will actively take improvement measures to solve it. I believe it would not happen again when you come back next time. Thank you for your understanding. We are looking forward to see you again, so that we can warmly welcome you at your next stay and provide you with a more comfortable and enjoyable stay.
Shangri-La Hotel, Xiamen
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
thomas
13 mai 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
thomas
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Shangri- La, Xiamen le 15 mai 2019
Dear Thomas, thank you for choosing Shangri-La,Xiamen. we are so delight to provide you with a comfortable stay. Regarding to the breakfast you mentioned, we certainly should make it more better. we are looking forward to hear from your comments when you come back next time. Here is my most sincere greetings.
8/10 Bien
jiahua
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jiahua
Séjour de 1 nuit en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Paul
1 mai 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Paul
Séjour de 2 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Tina
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best service and amazing buffet
Tina
Séjour de 3 nuits en avril 2019
8/10 Bien
sheila
20 mars 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
sheila
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
Dear Sheila,thank you for choosing Shangri-la Xiamen . For you mentioned that we do not have much area to walk to, we already suggest our concierge colleagues to planning and as for the staff’s English, we shall keep training on this, thank you and looking forward to see you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
Dear, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
8/10 Bien
Chen Huang
22 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
緊鄰海岸線的標準星級酒店
Chen Huang
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Milkie le 13 mars 2019
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住香格里拉大酒店。很抱歉酒店的位置给您的出行造成了不便,如果您选择再次光临,我可以为您推荐就近的质量不错的餐厅,或者您也可以联系礼宾部,他们可以为您提前预定车辆。酒店位于环岛干道旁,如果您想要去附近热门的景点,骑车出行也是一个不错的选择。
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shangri La Xiamen
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
Dear friend, it is happy to hear that you liked our room view and restaurants. We also own a huge Fitness club and a fantastic kids club, hope you've already had some fine, looking forward to your next coming.
10/10 Excellent
Ulf
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ett hotell med många plus .
Ulf
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
Dear Ulf, Happy Birthday! Thank you for choosing Shangri-la,xiamen, hoping to see you next year!
10/10 Excellent
CAROLYN
28 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thumbs up!
CAROLYN
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
Dear Carolyn, thank you for choosing Shangri-la,Xiamen, and looking forward tosee you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
Dear friend, thank you for choosing Shangri-la,xiamen. It is happy to know that you like our GYM & restaurant, looking forward to see you again.
10/10 Excellent
K., hongkong
16 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
K.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
尊敬的K,感谢您选择入住厦门香格里拉大酒店,您的鼓励是我们进步的动力,期待您的再次光临~
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
4/10 Médiocre
Autumn, Hong Kong
16 nov. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Autumn
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住厦门香格里拉大酒店,期待来自您的关于房间及服务人员的更多反馈,同时我们也已经将您的批评反馈给了相关部门的领导,期待您再次光临,看到我们的进步~
10/10 Excellent
Kenneth, 香港
5 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kenneth
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Milkie le 3 mai 2019
Dear Kenneth, 生日快乐!感谢您选择入住厦门香格里拉大酒店,期待明年生日与您重逢~
10/10 Excellent
lan
5 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
宽敞舒适
lan
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住厦门香格里拉大酒店,很荣幸您满意我们的设施及位置,您的鼓励是我们进步的动力,期待您的再次光临~
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
8/10 Bien
Man Yuen
17 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Man Yuen
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
Dear Man Yuen, thank you for choosing Shangri-la,Xiamen, and looking forward to see you again
10/10 Excellent
Alison
11 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location and friendly staff
Alison
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
Dear Alison, thank you for choosing Shangri-la Xiamen . It is happy to hear that you like the location and the view of our hotel. Looking forward to see you again.
6/10 Satisfaisant
CHENGYING
30 août 2018
CHENGYING
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Milkie le 24 avr. 2019
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住厦门香格里拉大酒店,酒店的大床尺寸为2M*2M,双床房的单人床尺寸为1.2M*2M,基础房型——豪华海景大床房及双床房的面积均为42平方米。不同房型面对的海景也是不一样的,您可以在下次入住前跟前台提出对房型及景观的具体要求。期待您的再次光临~
10/10 Excellent
Ta Chun, 台北
7 août 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
上下班時間特堵的地理位置
Ta Chun
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Tiffany Yu le 16 août 2018
尊敬的宾客,感谢您下榻香格里拉大酒店并花费宝贵的时间给我们反馈。很遗憾我们的服务没能达到您的要求,我们会尽快将信息转达给相关部门并做出调整,酒店全体员工期待您下次光临!
10/10 Excellent
TZU JEN
2 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
舒服的飯店
TZU JEN
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Tiffany Yu le 16 août 2018
尊敬的贵宾,感谢您选择厦门香格里拉大酒店,很高兴我们的服务让您满意,酒店全体员工期待您的在此光临。
10/10 Excellent
yichimura, 埼玉県
17 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ビーチに近い落ち着いたホテル
yichimura
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Tiffany Yu le 13 août 2018
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 juin 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Tiffany Yu le 11 déc. 2018
尊敬的宾客,感谢您下榻厦门香格里拉大酒店。感谢您对我们酒店的慷慨评价,期待您的再次光临。
8/10 Bien
LUI
20 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LUI
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Tiffany Yu le 16 août 2018
尊敬的宾客,感谢您选择入住我们酒店。很抱歉我们的服务未能达到您的期望,希望您有机会可以与我们取得联系,我们重视每一位宾客的反馈和建议并不断积极改进。我们都期待您的下次入住。
8/10 Bien
Per
24 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre