Avis sur Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake
Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake
No 188 Huanhu Road, Bin Hu District, Wuxi, Jiangsu
Avis
8,4
Très bien
9,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,0/10
Écoresponsabilité
Avis
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Kee
Voyage d’affaires
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Items to be rectified
Kee
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Frank
14 août 2023
Frank
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
wenjie
26 janv. 2023
wenjie
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
8/10 Bien
GUANGJIAN
13 nov. 2020
Les points forts : Personnel et service
GUANGJIAN
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Marilyn Ma le 24 nov. 2020
Thank you for your comments about Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake, and I hope you will stay with us again soon to experience smart luxury at its finest!
2/10 Horrible
chuanli
23 mai 2020
chuanli
Séjour de 1 nuit en mai 2020
Réponse de Marilyn le 5 juin 2020
Thank you for your recent stay at Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake.I'm very sorry that had a disappointing experience with us and I have addressed these issues with our staff while I hope if you could offer us detail information of your disappointment. Your feedback will help us improve. Thank you again for your feedback, and I do hope the next time you return to Wuxi you consider staying with us again.
10/10 Excellent
caiyun
Voyage d’affaires
24 avr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
caiyun
Séjour de 1 nuit en avril 2020
Réponse de Marilyn le 6 mai 2020
Thank you for your comments about Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake, and I hope you will stay with us again soon to experience smart luxury at its finest!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Marilyn le 16 sept. 2019
Thank you for your review of your past stay at Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake. I'm very sorry that had some disappointing experience with us and I have addressed these issues with our staff. Your feedback will help us improve. Thank you once again for your comments. Thank you again for your feedback, and I do hope the next time you return to Wuxi you consider staying with us again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Marilyn le 23 août 2019
Thank you for your comments about Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake, and I hope you will stay with us again soon to experience smart luxury at its finest!
10/10 Excellent
Phuong Lan
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Phuong Lan
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Marilyn le 21 août 2019
Thank you for your comments about Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake, and I hope you will stay with us again soon to experience smart luxury at its finest!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thank You
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Marilyn le 19 juin 2019
Thank you for your comments about Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake, and I hope you will stay with us again soon to experience smart luxury at its finest!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 mai 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Marilyn le 19 juin 2019
Thank you for your comments about Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake, and I hope you will stay with us again soon to experience smart luxury at its finest!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
21 mai 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Marilyn le 19 juin 2019
We regret that we were not able to provide you with the quality of service you deserve during your recent stay. We strive for flawless service delivery at our hotel, and we are always looking for ways to ensure that each guest experiences the very best we have to offer. Your feedback will help us to continue to improve our training processes, and we hope you will return to stay with us to experience the results of that work for yourself.
10/10 Excellent
Marian
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stylish hotel, friendly staff
Marian
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Tracy le 12 avr. 2019
Dear Marian,
Thank you for your recent stay at Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake. I hope that our inspirational environment and unparalleled serviced helped to create memories that will last long after your time with us concluded. Thank you for your business, and I hope to see you again soon.
Sincerely,
Tracy Wu
Sales Manager
Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake
tracy.wu2@marriott.com
17768335520
4/10 Médiocre
Thomas
9 déc. 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Thomas
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Tracy Wu le 12 déc. 2018
Dear Thomas,
Thank you for your review of your past stay at Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake. I'm very sorry that had a disappointing experience with us and I have addressed these issues with our staff. Your feedback will help us improve. Thank you once again for your comments. Thank you again for your feedback, and I do hope the next time you return to Wuxi you consider staying with us again.
Best regards,
Tracy
10/10 Excellent
Sichen, Stockholm
5 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sichen
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Tracy le 6 nov. 2018
Dear Sichen,
Thank you for your recent stay at Wuxi Marriott Hotel Lihu Lake. I hope that our inspirational environment and unparalleled serviced helped to create memories that will last long after your time with us concluded. Thank you for your business, and I hope to see you again soon.
Best regards,
Tracy