Avis sur Norwood Inn and Suites Worthington
Norwood Inn and Suites Worthington
2015 N Humiston Ave, Worthington, MN
Avis
5,4
5,6/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
4,8/10
Équipements
5,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
6 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 16 août 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your rating here. We are glad to serve you better in the future.
6/10 Satisfaisant
Huu Binh An
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 août 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Huu Binh An
Séjour de 1 nuit en août 2022
4/10 Médiocre
Marie-Pier
22 mai 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Expérience très ordinaire.
Marie-Pier
Séjour de 1 nuit en mai 2019
2/10 Horrible
chrys, suisse
7 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel vieillissant...
chrys
8/10 Bien
Gravel Josée
25 août 2012
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
bien situé, avec tout les accès tout prêt
Gravel Josée
4/10 Médiocre
Michael
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Connor
Voyage d’affaires
24 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Connor
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Mary Jane
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary Jane
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Jeremy
12 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Tami
Voyage en couple
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tami
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Genale
Voyage d’affaires, Voyage en couple
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Genale
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Cassondra
Voyage d’affaires
11 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Cassondra
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Bryon
Voyage d’affaires
2 déc. 2023
Les points faibles : Équipements
Bryon
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Chad
20 nov. 2023
Chad
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
James B
17 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
James B
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jose le 18 nov. 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your rating here. We are glad to serve you better in the future!
2/10 Horrible
Lee
Voyage d’affaires
9 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jose le 9 nov. 2023
Dear Guest,We feel bad to hear the rooms weren't up to the standard you expected. We are ready to provide the best service for your next stay!
10/10 Excellent
Ruben
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruben
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Lia le 2 nov. 2023
Dear Guest,We're happy to hear that you had a restful stay and were able to recharge for work. Providing a comfortable and rejuvenating experience for our guests is our priority. If there's anything specific that contributed to your satisfaction, we'd love to know, as it helps us continually enhance our services. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back.
2/10 Horrible
Toni
27 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Toni
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Lia le 30 oct. 2023
Dear Guest,We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you experienced. Your comments are concerning, and we take them seriously. We will investigate the issues you mentioned to ensure they are promptly addressed. It is our goal to provide a positive and comfortable experience for all guests, and we hope to have the chance to make it right in the future. Thank you for bringing this to our attention.
2/10 Horrible
John
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
24 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Lia le 25 oct. 2023
Dear Guest,Your detailed feedback is valuable, and we are actively addressing the issues raised. We appreciate your positive notes and assure you that improvements will be made to enhance the guest experience. We value your input and hope to have the chance to restore your faith in our property in the future.
2/10 Horrible
David
19 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Lia le 20 oct. 2023
Dear Guest,We appreciate you bringing them to our attention. We take cleanliness and guest comfort seriously, and we will investigate and address the concerns raised regarding the mentioned reservation. Your feedback is crucial, and we are committed to making improvements for a better experience in the future. Thank you for your understanding.
2/10 Horrible
Richard
Voyage d’affaires
7 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Lia le 9 oct. 2023
Dear Guest,We sincerely apologize for the cleanliness and maintenance issues you encountered during your stay. Immediate action is being taken to address and rectify the concerns you've highlighted. Your feedback is valuable, and we appreciate the opportunity to make amends. We hope you consider giving us another chance for a much-improved experience in the future.
2/10 Horrible
Tammy
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DO NOT STAY HERE!!!!
Tammy
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Lia le 3 oct. 2023
Dear Guest,We sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered, and we're actively addressing and improving our standards. Regarding the restaurant, we regret the inconvenience and are working on alternative dining options. Your feedback is crucial, and we appreciate the opportunity to make necessary improvements for a more positive experience in the future.
2/10 Horrible
Martin, Isanti
Voyage d’affaires, Voyage en couple
20 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Lia le 21 sept. 2023
Dear Guest,We understand your disappointment regarding the pool and restaurant, and we will ensure our online information is updated accordingly. Please feel free to reach out to our management if you have any further concerns, and we'll do our best to address them. Thank you for bringing this to our attention.
2/10 Horrible
Bruce
Voyage en famille
18 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruce
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lia le 19 sept. 2023
Dear Guest,We sincerely apologize for the unpleasant experience you had during your stay. Your feedback highlights several issues that do not align with our standards, and we deeply regret any discomfort caused. We will investigate and rectify these concerns promptly to offer a cleaner, safer, and more enjoyable environment for our guests in the future. Thank you for sharing your concerns with us.
2/10 Horrible
Yuvindra
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
17 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuvindra
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Lia le 18 sept. 2023
Dear Guest,We apologize for the condition you encountered during your stay. Our team takes cleanliness and maintenance seriously, and we will address these issues promptly to ensure a more pleasant experience for future guests. Thank you for bringing this to our attention.
6/10 Satisfaisant
David
17 sept. 2023
David
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Lia le 19 sept. 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your rating here. We are glad to serve you better in the future.
2/10 Horrible
Max
Voyage en famille
9 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Max
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Lia le 12 sept. 2023
Dear Guest,This does not reflect the level of service we aim to provide, and we take your feedback seriously. We will investigate these concerns and take immediate action to address them to prevent such experiences in the future. We appreciate your understanding and hope you might consider giving us another chance in the future.
4/10 Médiocre
Sara
7 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Lia le 9 sept. 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your rating here. We are glad to serve you better in the future!
8/10 Bien
JOSEPH
30 août 2023
JOSEPH
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 21 sept. 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your rating here. We are glad to serve you better in the future.
2/10 Horrible
Olafur
23 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olafur
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 24 août 2023
Dear Guest,I'm truly sorry for the disappointing experience you had during your stay. Your feedback about the cleanliness and maintenance issues in all three rooms is deeply concerning. This falls far short of our usual standards, and we'll be investigating this matter thoroughly to prevent such incidents in the future. Your feedback is invaluable in helping us improve, and we hope to have the chance to make it up to you in the future.
2/10 Horrible
Ricardo
23 août 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 24 août 2023
Dear Guest,I apologize for the inconvenience you faced during your stay. Your feedback about the AC and key issues is concerning, and we take this seriously. We'll investigate and address these problems promptly to ensure a better experience for future guests. Thank you for bringing this to our attention.
2/10 Horrible
Rick
19 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Only stay here if desperate for a room
Rick
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 22 août 2023
Dear Guest,We work hard to deliver an exceptional guest experience, and hardly we fell short. We reassure to offer a best service on your next stay.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
17 août 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 19 août 2023
Dear Guest,It's unfortunate that you encountered a toilet issue in the first room, but it's great that the second one was in working order. I hope the rest of your stay goes smoothly and without any further inconveniences. We also ensure that your next stay in our hotel will be more pleasant and comfortable
2/10 Horrible
Duc
14 août 2023
Duc
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 5 sept. 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your rating here. We are glad to serve you better in the future!
2/10 Horrible
Scotti
Voyage en groupe
13 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Trash
Scotti
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 18 août 2023
Dear Guest,Thank you for bringing this matter to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the unavailability of the pool and restaurant due to the fire incident. We appreciate your feedback and will ensure to address this issue promptly.
4/10 Médiocre
Wade
9 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wade
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 16 août 2023
Dear Guest,We work hard to deliver an exceptional guest experience, and hardly we fell short. We reassure to offer a best service on your next stay.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awful
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 16 août 2023
Dear Guest,We regret for any inconvenience caused during your stay. We are upgrading the facilities now and maintaining the appliances. We invite you back to our hotel for a comfortable stay.
2/10 Horrible
DAVID
7 août 2023
DAVID
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 9 août 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your rating here. We are glad to serve you better in the future.
2/10 Horrible
Melissa, Peshtigo
6 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lia le 16 août 2023
Dear Guest,I apologize for the inconvenience caused by the unavailability of rooms despite your prior booking. We deeply regret the inconvenience caused due to the maintenance issue and understand your frustration. We ensure that you next day will be more comfortable and pleasant. So kindly give us another chance.
2/10 Horrible
Zachary
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
3 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zachary
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lia le 18 août 2023
Dear Guest,I'm sorry to hear about your initial experience, but I'm glad that the front desk was able to offer you a new room that was better. It's important to prioritize safety and comfort while traveling and will ensure that with your future stay you will not face such discomfort and I hope the rest of your stay was more enjoyable. Thank you for sharing your feedback. Have an another visit to our hotel.
4/10 Médiocre
Cody
1 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cody
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lia le 2 août 2023
Dear Guest,Thanks for the compliment towards the check in and we are sorry to hear about your unpleasant experience regarding the facility and the faulty air conditioner. We are upgrading the facilities now and maintaining the appliances. We invite you back to our hotel where we ensure that you have a comfortable stay. Thank you for bringing this to our attention.
8/10 Bien
Thad
31 juil. 2023
Thad
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lia le 22 août 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your rating here. We are glad to serve you better in the future.
2/10 Horrible
April
16 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
April
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Lia le 18 juil. 2023
Dear Guest,We apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay. Your feedback will be shared with the management to solve it immediately. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future where we will ensure all your expectation.
2/10 Horrible
Lahar
Voyage en groupe
12 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lahar
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lia le 12 juil. 2023
Dear Guest,Our team will investigate the issue with the room conditions and ensure necessary improvements are made to provide a more comfortable and enjoyable stay for you at the future. Thank you for your feedback.
2/10 Horrible
Pamela
Voyage en famille
10 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Look elsewhere
Pamela
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lia le 2 sept. 2023
Dear Guest,We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. Guest safety is paramount, and we take your feedback seriously. We are actively working on security enhancements and cleanliness improvements to provide a safer and more pleasant experience for our guests. Your input is valuable, and we hope you will consider giving us another chance to provide a better stay in the future.
4/10 Médiocre
Alain
Voyage d’affaires
7 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alain
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Lia le 8 juil. 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your rating here. We are glad to serve you better in the future.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Lia le 4 juil. 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your rating here. We are glad to serve you better in the future.
2/10 Horrible
Stephen
Voyage en famille
28 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Lia le 28 juin 2023
Dear Guest,We apologize for the negative experiences you encountered during your stay. It is unfortunate that various maintenance issues were present throughout the hotel, including paint falling off, water damage, and the need for repairs. The absence of a fire alarm in the room, malfunctioning toilet and shower, worn carpeting, unsafe playground equipment, and other issues mentioned in your review are deeply concerning. We appreciate your feedback and will ensure that these issues are addressed promptly to enhance the overall guest experience. On a positive note, we're glad to hear that your car was safe and noise levels were manageable. We are also conveniently located near restaurants and offered affordable rates.
10/10 Excellent
Cynthia
25 juin 2023
Cynthia
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Lia le 27 juin 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your rating here. We are glad to serve you better in the future.
2/10 Horrible
Ann
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
23 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Lia le 24 juin 2023
Dear Guest,We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. We invite you to stay again and consider giving us another try.