Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
teresa, Massapequa
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
teresa
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Melanie le 30 avr. 2024
Thank you for your recent review, Teresa. It means a lot to us that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again. Cheers - Melanie - Lead Reservationist
10/10 Excellent
Natalie
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Melanie le 29 avr. 2024
Natalie - I am pleased that you enjoyed your stay. I hope you will consider returning at another time of year to see what Woodstock has to offer in different seasons. Cheers Melanie Lead Reservationist
10/10 Excellent
Rose
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Melanie le 24 avr. 2024
Hi Rose- Thank you for you glowing review. Your enjoyment is what we strive for with every guest. The Woodstock Inn is a wonderful place and we look forward to welcoming you again and everyone you recommend us to. CheersMelanie Lead Reservationist
10/10 Excellent
Loretta
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loretta
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Melanie le 20 avr. 2024
Hi Loretta- Thank you for your review. I am so pleased that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you at another time. CheersMelanie -- Lead Reservationist
10/10 Excellent
kathleen
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
kathleen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Melanie le 15 avr. 2024
I am glad you enjoyed your stay, Kathleen. We hope to welcome you again at another time. Cheers! Melanie - Lead Reservationist
10/10 Excellent
Diane
27 mars 2024
Diane
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Melanie le 19 avr. 2024
Diane- So pleased you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again soon. Cheers Melanie Lead Reservationist
10/10 Excellent
Jonathan, Brooklyn
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Melanie le 22 mars 2024
Thank you Jonathan. We hope you will come and stay again. Tell all your friends.Melanie
10/10 Excellent
Kristin
Voyage en groupe
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Melanie le 22 mars 2024
I hope you enjoyed the Spa and the Village. We have enjoyed having you stay. Return soon. Melanie
4/10 Médiocre
Monica
28 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Monica
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Melanie le 22 mars 2024
So sorry you were disappointed with your stay. Feel free to let us know how we could have made it better.Melanie
10/10 Excellent
Carl
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carl
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Melanie le 22 mars 2024
Glad you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you at another time. Melanie
10/10 Excellent
Jennifer, Uniontown
Voyage d’affaires
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Melanie le 22 mars 2024
Thank you for your kind words. You described your experience like I try to convey to anyone thinking about coming. We look forward to your next visit.Melanie
8/10 Bien
Deborah
Voyage en couple
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Melanie le 22 mars 2024
Happy that you enjoyed the Inn. Woodstock is a nice place to just breathe and relax. Hope you will consider us another time. Melanie
10/10 Excellent
George
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Melanie le 29 mars 2024
We are always happy to have returning guests and glad your stay was enjoyable. Til next time ---- Melanie - Lead Reservationist
10/10 Excellent
Laurie
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful place to relax and unwind
Laurie
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Melanie le 22 mars 2024
Thank you for your input. Glad you enjoyed the Resort and Village. Weekdays do tend to be a bit quieter. We look forward to your next stay.Melanie
6/10 Satisfaisant
rogann
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
rogann
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Melanie le 22 mars 2024
Please let us know how you would like to see us improve. Melanie
10/10 Excellent
joyce
Voyage en famille
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
joyce
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Melanie le 22 mars 2024
Looks like you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again. Melanie
10/10 Excellent
Monica
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Melanie le 22 mars 2024
Thank you. If you have any thoughts about improvements, please don't hesitate to pass them along.Melanie
10/10 Excellent
Gustavo
4 janv. 2024
Gustavo
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Conor
Voyage en couple
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Conor
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 5 janv. 2024
Thank you, we look forward to seeing you soon!
10/10 Excellent
Eugenie
Voyage en couple
20 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Eugenie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Sanford
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Will Return to the Woodstock Inn and Resort
Sanford
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 5 janv. 2024
Thank you! Love to hear you had an amazing stay with us. We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
robert
16 déc. 2023
Les points forts : Équipements
robert
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 5 janv. 2024
Thank you! We love to hear from you & your wonderful feedback. We are here for our guests! We look forward to seeing you soon!
6/10 Satisfaisant
GAIL
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
GAIL
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Kevin
15 déc. 2023
Kevin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Mark B
Voyage en famille
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark B
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Randall
Voyage en couple
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randall
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
FRANK
Voyage en famille
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
FRANK
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Tricia
2 déc. 2023
Tricia
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Cesar
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cesar
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Colette
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Colette
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Sandra
20 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Sandra
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Erica
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erica
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 20 nov. 2023
Thank you for your wonderful feedback. Happy Thanksgiving!
10/10 Excellent
robert
12 nov. 2023
robert
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 20 nov. 2023
Thank you for your feedback. Happy Thanksgiving!
10/10 Excellent
Riley
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Riley
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 12 nov. 2023
So happy to see that you had a wonderful stay. We look forward to seeing you again soon! Thank you,
10/10 Excellent
Evelyn
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evelyn
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 12 nov. 2023
So happy to see that you had a wonderful stay. We look forward to seeing you soon! Thank you,
10/10 Excellent
Patricia
29 oct. 2023
Patricia
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 20 nov. 2023
Thank you for your feedback. Happy Thanksgiving!
10/10 Excellent
Juliette
27 oct. 2023
Juliette
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 12 nov. 2023
Thank you!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 12 nov. 2023
Thank you!
8/10 Bien
Abdolkarim
Voyage en famille
20 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Abdolkarim
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 22 oct. 2023
Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay overall.
10/10 Excellent
Philip
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philip
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 13 oct. 2023
Thank you! We love our resort for all it has to offer and glad you enjoyed it as well.
10/10 Excellent
Vivian
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vivian
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Melissa Sheffer le 15 oct. 2023
Thank you for your continued loyalty to the Woodstock Inn & Resort. We appreciate your feedback and understand your concerns regarding the high number of visitors in town and limited dining options during your stay. We'll continue to work on enhancing our dining offerings and ensuring a memorable experience for our guests. We're pleased to hear that you found our service to be excellent. Your valuable input helps us strive for improvements, and we hope to welcome you back for a more positive experience in the future.Thanks again.Melissa ShefferDirector of Rooms
10/10 Excellent
Karl
Voyage en famille
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karl
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 13 oct. 2023
We agree with you on the magic! Happy to hear you had a wonderful stay. Thank you,
10/10 Excellent
Trisha
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Trisha
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 3 oct. 2023
Thank you! We love it here too!!
10/10 Excellent
Donald
Voyage en couple
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 21 sept. 2023
Thank you! We appreciate your upbeat feedback.
6/10 Satisfaisant
Lora
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lora
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Emily
Voyage en groupe
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emily
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 21 août 2023
Thank you for your feedback!
6/10 Satisfaisant
corey
Voyage en famille
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
corey
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 27 juil. 2023
As were closed for your dates of stay, we do hope to see you in the near future. The resort reopened on July 24th and Woodstock is looking terrific! Thank you,
10/10 Excellent
Michael
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 27 juil. 2023
We enjoy celebrating anniversaries with our guests. Happy 50th! Thank you, Christine GouldDirector of Guest Services
10/10 Excellent
Frank, spring
Voyage en couple
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Christine Gould, Director of Guest Services le 27 juil. 2023
Thank you! We look forward to your return.